Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузки для дорослих
Очікувана вартість
273 600,00 UAH
UA-2019-04-15-000445-c ● f1f54074b2c2488b805b68ed13a00673
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188582 |
Місцезнаходження: | 72145, Україна , Запорізька обл., село Преслав, вул. Центральна, 137А |
Контактна особа: |
Кириченко Наталія Анатоліївна +380613776025 tenderpreslavpni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2019 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2019 13:58 |
Очікувана вартість: | 273 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 368,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
760 уп
Підгузки для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2019 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2019 12:02 |
Тендерна документація оновлена.doc |
19 квітня 2019 12:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 квітня 2019 12:02 |
Тендерна документація оновлена.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
поставка
Дата подання: 16 квітня 2019 10:15
Дата відповіді: 18 квітня 2019 19:06
Добрий день.
Поставка планується однією партією?
Дякуємо.
Відповідь: Добрий день! Ні. Потрібно буде декілька поставок. Приблизно 1-2 рази на місяць до кінця року.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-15-000445-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 16 квітня 2019 09:44
дискримінація учасників
Прописуючи у технічних вимогах «Форма випуску» кількість в упаковці 30 та 24 штук Ви не даєте другим учасникам брати участь в закупівлі.
Ваші вимоги дають можливість взяти участь в закупівлі тільки представникам однієї торгової марки, а конкретно «ТЕНА».
З цього виходить, що вимоги під конкретну торгову марку! А з погляду, що 24 штучних підгузків не пропонують в роздріб – вимоги прописуються під конкретного постачальника!
Це суперечить Закону "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо:
Убрати вимогу «Форма випуску» кількість в упаковці!
Таким чином в закупівлі буде забезпечена конкуренція і учасники з другими торговими марками матимуть змогу конкурувати з представником «ТЕНИ».
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Ваші вимоги дають можливість взяти участь в закупівлі тільки представникам однієї торгової марки, а конкретно «ТЕНА».
З цього виходить, що вимоги під конкретну торгову марку! А з погляду, що 24 штучних підгузків не пропонують в роздріб – вимоги прописуються під конкретного постачальника!
Це суперечить Закону "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо:
Убрати вимогу «Форма випуску» кількість в упаковці!
Таким чином в закупівлі буде забезпечена конкуренція і учасники з другими торговими марками матимуть змогу конкурувати з представником «ТЕНИ».
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 квітня 2019 19:08
Дякуємо за звернення! Вашу вимогу буде задоволено найближчим часом.
Номер вимоги: UA-2019-04-15-000445-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 17 травня 2019 10:34
ВИМОГА
Дякуємо, що встановили, що учасник ТОВ «Альтернатива Трейд» надав всі необхідні документи, та підтверджуєте факт надання зразків.
Ви, замовник, як ми розуміємо, внесли вимогу з наданням зразків у процедурі відкритих торгів для подальшого маніпулювання результатами розгляду пропозицій учасників, з метою, щоб переміг потрібний Вам учасник. Тим більше, що вимогу «надання зразків» неодноразово засуджував, відміняв та визнавав незаконною АМКУ.
По перше: вимагаємо надати інформацію по Уповноваженому на проведення процедури торгів, щодо особи уповноваженої на проведення тестування зразків, його акредитацію та методологію тестування. ВСІ або хоч один документи на підтвердження того, що замовник може проводити такі тестування!!!
По друге: надати фото і відео докази самого факту тестування та результатів тестування!!!
По третє: надати докази (результати тестування) або інше документальне підтвердження для оскарження цих результатів в суді представником виробника в Україні!
По четверте: надати список всіх осіб, відповідальних за фальсифікацію, наклеп та дискваліфікацію учасника. Чи все це вчинила одна Уповноважена особа Кириченко Наталія Анатоліївна, фахівець з публічних закупівель?
По п’яте: відмінити своє рішення про дискваліфікацію та визнати ТОВ «Альтернатива Трейд» переможцем. Признати свою некомпетентність в тестуванні даної категорії товарів.
В іншому випадку ми будемо вимушені звернутись зі скаргою до АМКУ, подати заяви до поліції та прокуратури, та звернутись до суду з приводу незаконності дій замовника, перевірки на корупційну складову та можливих фактів фальсифікацій документів і результатів.
Розгорнути
Згорнути
Ви, замовник, як ми розуміємо, внесли вимогу з наданням зразків у процедурі відкритих торгів для подальшого маніпулювання результатами розгляду пропозицій учасників, з метою, щоб переміг потрібний Вам учасник. Тим більше, що вимогу «надання зразків» неодноразово засуджував, відміняв та визнавав незаконною АМКУ.
По перше: вимагаємо надати інформацію по Уповноваженому на проведення процедури торгів, щодо особи уповноваженої на проведення тестування зразків, його акредитацію та методологію тестування. ВСІ або хоч один документи на підтвердження того, що замовник може проводити такі тестування!!!
По друге: надати фото і відео докази самого факту тестування та результатів тестування!!!
По третє: надати докази (результати тестування) або інше документальне підтвердження для оскарження цих результатів в суді представником виробника в Україні!
По четверте: надати список всіх осіб, відповідальних за фальсифікацію, наклеп та дискваліфікацію учасника. Чи все це вчинила одна Уповноважена особа Кириченко Наталія Анатоліївна, фахівець з публічних закупівель?
По п’яте: відмінити своє рішення про дискваліфікацію та визнати ТОВ «Альтернатива Трейд» переможцем. Признати свою некомпетентність в тестуванні даної категорії товарів.
В іншому випадку ми будемо вимушені звернутись зі скаргою до АМКУ, подати заяви до поліції та прокуратури, та звернутись до суду з приводу незаконності дій замовника, перевірки на корупційну складову та можливих фактів фальсифікацій документів і результатів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 травня 2019 15:09
Дякуємо за звернення. Вашу скаргу буде розглянуто найближчим часом та надано відповідь.
Номер вимоги: UA-2019-04-15-000445-c.b4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 20 травня 2019 15:42
Скарга
Скарга на дії Замовника
Скасована
Дата: 24 травня 2019 14:02
Причина: Скарга призначена для АМКУ
Номер вимоги: UA-2019-04-15-000445-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН", Код ЄДРПОУ:39120974
Дата подання: 16 травня 2019 16:08
Скарга
Шановний тендерний комітет! З рішенням про відхилення на підставі невідповідності товару, погодись не можемо.
Тому вимагаємо дати розяснення, щодо методу випробування зразків продукції, а саме:
Яким чином проводились випродування?
На підставі якого нормативного документу проводились випробування?
Вимагаємо висновок уповноваженого органу з проведення випробування зразків продукції.
Субєктивне рішення або інші корупційні схеми по дискваліфікації таким чином учасника є неправомірними.
Продукція, що пропонувалась пройшла всі випробування та зареєстрована на законних підставах в Україні.
У випадку не надання відповіді та висновку, товариство зверниться зі скаргою.
Розгорнути
Згорнути
Тому вимагаємо дати розяснення, щодо методу випробування зразків продукції, а саме:
Яким чином проводились випродування?
На підставі якого нормативного документу проводились випробування?
Вимагаємо висновок уповноваженого органу з проведення випробування зразків продукції.
Субєктивне рішення або інші корупційні схеми по дискваліфікації таким чином учасника є неправомірними.
Продукція, що пропонувалась пройшла всі випробування та зареєстрована на законних підставах в Україні.
У випадку не надання відповіді та висновку, товариство зверниться зі скаргою.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 травня 2019 15:25
Добрий день!
У відповідь на Вашу скаргу повідомляємо наступне.
Надані зразки продукції (8штук) були запаковані в поліетиленові пакети, в які були вкладені папірці з надписами кульковою ручкою «L», «M», «Premium Large». Самі підгузки не мали ніякої наявної інформації, не мали ніякого маркування з інформацією про підгузок, були абсолютно білими. Ніякої іншої супровідної інформації до наданих підгузків не було. Також акцентуємо Вашу увагу на тому, що ТОВ «З ІІ «Алвін» у ціновій пропозиції запропонувало 4 найменування продукції, а надало лише три найменування зразків продукції (білі підгузки без розпізнавальної інформації з надписами кульковою ручкою «L», «M», «Premium Large»).
Попередньо у нашому закладі протоколом було сформовано комісію у складі 6 осіб, які проводили, аналізували випробування наданих учасниками зразків продукції. Після отримання зразків продукції комісія проводила тестування запропонованих зразків на декількох підопічних закладу з їх згоди. Використання підгузків проводилось згідно норм використання підгузків для лежачих хворих (заміна підгузка приблизно кожні 4 години або після дефекації). Під час використання запропонованих ТОВ «З ІІ «Алвін» підгузків було виявлено, що при застосуванні їх, особливо підгузків з надписами кульковою ручкою «М», «L» спостерігалось, що липучки вже після першого відклеювання практично не фіксувались, а при використанні підгузків з надписом «М», «L» протікали з боків в зоні промежини, що викликало дискомфорт у підопічних. Тому після проведення тестування запропонованих ТОВ «З ІІ «Алвін» підгузків комісією у складі 6 осіб було прийнято рішення стосовно результатів тестування, яке було відображене у протоколі №121 від 16.05.19р.
Додатково зазначаємо, що при детальному розгляді документації, наданої ТОВ «З ІІ «Алвін» виявилось декілька важливих невідповідностей. По перше, в документах які підтверджували виконання аналогічного договору з КЗ “Центр первинної медико-санітарної допомоги №9” файл з назвою «Підтверджуючі документи про виконання оригінали та копії» суми, вказані у копії аналогічного договору та суми в цих документах не збігаються, та мають різницю в підсумкових сумах.
По-друге, надана у якості аналогічного договору копія договору з ТОВ «ТТВК» Філія №1 ТОВ «ТТВК в м. Дніпропетровськ» викликає запитання – чому у якості аналогічного договору Ви надаєте копію договору з туристичною агенцією, якою і є ТОВ «ТТВК»?
По-третє, у файлах Тендерна пропозиція, Специфікація Ви надали одну кількість запропонованої продукції, а у файлі Тех.вимоги в теці Тех.часть, де кількість запропонованої продукції у перерахунку на штуки є зовсім інша, тобто менша, ніж у Тендерній пропозиції та Специфікації. Для наочності наводимо приклади:
Файл Тендерна пропозиція
№
п/п Найменування товару
(Асортиментний перелік) Од. виміру Кіль-кість
1 підгузки для дорослих M з середньою поглинальною здатністю
ZOLLINA PREMIUM 30 MEDIUM розмір М шт 10500
2 підгузки для дорослих М з великою поглинальною здатністю
Wellness Brief 20
розмір М шт 720
3 підгузки для дорослих L з середньою поглинальною здатністю
ZOLLINA PREMIUM LARGE 30 розмір L шт 10500
4 підгузки для дорослих L з великою поглинальною здатністю
Wellness Brief 20
розмір L шт 720
Файл тех.вимоги
Розмір Поглинання вологи (не менше) Кількість
(уп.)
Підгузки для дорослих М (2) з середньою поглинальною здатністю
(уп. 30 шт.) 2100 мл. 350
Підгузки для дорослих М (2) з великою поглинальною здатністю
(уп. 20 шт.) 3100 мл. 30
Підгузки для дорослих L (3) з середньою поглинальною здатністю
(уп. 30 шт.) 2400 мл 350
Підгузки для дорослих L (3) з великою поглинальною здатністю
(уп. 20 шт.) 3500 мл 30
Тобто, керуючись статтею 30 Закону ми маємо усі підстави для дискваліфікації пропозиції учасника торгів ТОВ «З ІІ «Алвін» так як вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
У відповідь на Вашу скаргу повідомляємо наступне.
Надані зразки продукції (8штук) були запаковані в поліетиленові пакети, в які були вкладені папірці з надписами кульковою ручкою «L», «M», «Premium Large». Самі підгузки не мали ніякої наявної інформації, не мали ніякого маркування з інформацією про підгузок, були абсолютно білими. Ніякої іншої супровідної інформації до наданих підгузків не було. Також акцентуємо Вашу увагу на тому, що ТОВ «З ІІ «Алвін» у ціновій пропозиції запропонувало 4 найменування продукції, а надало лише три найменування зразків продукції (білі підгузки без розпізнавальної інформації з надписами кульковою ручкою «L», «M», «Premium Large»).
Попередньо у нашому закладі протоколом було сформовано комісію у складі 6 осіб, які проводили, аналізували випробування наданих учасниками зразків продукції. Після отримання зразків продукції комісія проводила тестування запропонованих зразків на декількох підопічних закладу з їх згоди. Використання підгузків проводилось згідно норм використання підгузків для лежачих хворих (заміна підгузка приблизно кожні 4 години або після дефекації). Під час використання запропонованих ТОВ «З ІІ «Алвін» підгузків було виявлено, що при застосуванні їх, особливо підгузків з надписами кульковою ручкою «М», «L» спостерігалось, що липучки вже після першого відклеювання практично не фіксувались, а при використанні підгузків з надписом «М», «L» протікали з боків в зоні промежини, що викликало дискомфорт у підопічних. Тому після проведення тестування запропонованих ТОВ «З ІІ «Алвін» підгузків комісією у складі 6 осіб було прийнято рішення стосовно результатів тестування, яке було відображене у протоколі №121 від 16.05.19р.
Додатково зазначаємо, що при детальному розгляді документації, наданої ТОВ «З ІІ «Алвін» виявилось декілька важливих невідповідностей. По перше, в документах які підтверджували виконання аналогічного договору з КЗ “Центр первинної медико-санітарної допомоги №9” файл з назвою «Підтверджуючі документи про виконання оригінали та копії» суми, вказані у копії аналогічного договору та суми в цих документах не збігаються, та мають різницю в підсумкових сумах.
По-друге, надана у якості аналогічного договору копія договору з ТОВ «ТТВК» Філія №1 ТОВ «ТТВК в м. Дніпропетровськ» викликає запитання – чому у якості аналогічного договору Ви надаєте копію договору з туристичною агенцією, якою і є ТОВ «ТТВК»?
По-третє, у файлах Тендерна пропозиція, Специфікація Ви надали одну кількість запропонованої продукції, а у файлі Тех.вимоги в теці Тех.часть, де кількість запропонованої продукції у перерахунку на штуки є зовсім інша, тобто менша, ніж у Тендерній пропозиції та Специфікації. Для наочності наводимо приклади:
Файл Тендерна пропозиція
№
п/п Найменування товару
(Асортиментний перелік) Од. виміру Кіль-кість
1 підгузки для дорослих M з середньою поглинальною здатністю
ZOLLINA PREMIUM 30 MEDIUM розмір М шт 10500
2 підгузки для дорослих М з великою поглинальною здатністю
Wellness Brief 20
розмір М шт 720
3 підгузки для дорослих L з середньою поглинальною здатністю
ZOLLINA PREMIUM LARGE 30 розмір L шт 10500
4 підгузки для дорослих L з великою поглинальною здатністю
Wellness Brief 20
розмір L шт 720
Файл тех.вимоги
Розмір Поглинання вологи (не менше) Кількість
(уп.)
Підгузки для дорослих М (2) з середньою поглинальною здатністю
(уп. 30 шт.) 2100 мл. 350
Підгузки для дорослих М (2) з великою поглинальною здатністю
(уп. 20 шт.) 3100 мл. 30
Підгузки для дорослих L (3) з середньою поглинальною здатністю
(уп. 30 шт.) 2400 мл 350
Підгузки для дорослих L (3) з великою поглинальною здатністю
(уп. 20 шт.) 3500 мл 30
Тобто, керуючись статтею 30 Закону ми маємо усі підстави для дискваліфікації пропозиції учасника торгів ТОВ «З ІІ «Алвін» так як вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-15-000445-c.c5
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 03 червня 2019 10:11
Дата подання: 03 червня 2019 10:11
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 червня 2019 20:46
рішення від 05.06.2019 № 7237.pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 20:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2019 № 8262.pdf
Дата публікації: 25 червня 2019 14:11
рішення від 24.06.2019 № 8262.pdf
Дата публікації: 27 червня 2019 20:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2019 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Альтернатива Трейд |
226 112,40
UAH з ПДВ
|
226 112,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН" |
231 164,94
UAH з ПДВ
|
231 164,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УА ТОВ "Євромікс" ІІ |
269 244,60
UAH з ПДВ
|
269 244,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Альтернатива Трейд #37878035 |
Відхилено |
226 112,40
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 08:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН" #39120974 |
Відхилено |
231 164,94
UAH з ПДВ
|
16 травня 2019 15:38
|
ТОВ УА ТОВ "Євромікс" ІІ #24998380 |
Переможець |
269 244,60
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 21:05
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 липня 2019 11:16 |
Коментар щодо відміни: | Замовник відміняє торги у зв'язку із виникненням причин, обумовлених абз. другим ч. 1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: "замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт та послуг". |
Документи:
08 липня 2019 11:16
|
протокол |