Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на вул. Донецькій, 57-А у Солом'янському районі»
Очікувана вартість
3 707 886,00 UAH
UA-2019-04-15-000349-a 7209833be14c468ea4794239431c385e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 14:03
Очікувана вартість: 3 707 886,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 539,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на вул. Донецькій, 57-А у Солом'янському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, м. Київ, сквер на вул. Донецькій, 57-А у Солом'янському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік, в т.ч. ПДВ - 20%. строком на _____________ місяці за умови відкритого Підрядником рахунку в ГУ ДКСУ згідно п.21 Постанови Кабінету Міністрів України “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 (із змінами та доповненнями) Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2019 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 10:30
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ" 3 698 507,44
UAH з ПДВ
3 698 507,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ 3 700 005,22
UAH з ПДВ
3 700 005,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2019 11:00
Електронний підпис
11 травня 2019 10:56
Довідка.zip
11 травня 2019 10:56
як переможець.rar
26 квітня 2019 19:33
Електронний підпис
26 квітня 2019 19:28
Протокол і наказ.pdf
26 квітня 2019 19:28
Витяг зав 19.03.2019.pdf
26 квітня 2019 19:28
Статут.pdf
26 квітня 2019 19:28
договір оренди ФОП.pdf
26 квітня 2019 19:28
Листи Довідки Додатки.pdf
26 квітня 2019 19:28
Наказ АП.pdf
26 квітня 2019 19:28
кошторисна частина.pdf
26 квітня 2019 19:28
Субпідрядник.rar
26 квітня 2019 19:28
16 _ 57-.rar

Публічні документи

26 квітня 2019 20:04
Електронний підпис
26 квітня 2019 20:02
ДЦ і тех.вимоги.pdf
26 квітня 2019 20:02
відповідно до ст 16-17.pdf
26 квітня 2019 20:02
Витяг ПДВ.pdf
26 квітня 2019 20:02
наказ і рішення.pdf
26 квітня 2019 20:02
Cтатут МІСТОБУДПРОЕКТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"

ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"
#41768471
Переможець 3 698 507,44
UAH з ПДВ
06 травня 2019 15:20

Документи

06 травня 2019 15:19
Електронний підпис
06 травня 2019 15:18
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"
#41768471
3 698 507,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2019 15:19
Електронний підпис
06 травня 2019 15:18
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 17:14
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 17:30
ДУ 3.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 17:27
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 10:33
ДУ 2.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 10:26
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 16:09
ДУ 1.pdf зміни до договору
26 липня 2019 16:01
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 15:56
Договір укладений
17 травня 2019 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 № 1310 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1, 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 97/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму договору та викласти п.п.2.1. у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 2), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5) викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 97/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 97/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 634 336,74
UAH (в тому числі ПДВ 605 722,79 UAH)