Будівництво дороги від вул. Запорізька до вул. Річкова в м. Біла Церква Київської області
Очікувана вартість
10 411 449,60 UAH
UA-2019-04-15-000241-c 1adf7610efde46d697b43df3cf340fb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22204565
Місцезнаходження замовника: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Павличенко 14а
Контактна особа замовника: Чміль Ольга Вячеславівна
380456352261,
ukb_bmr@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 15:20
Очікувана вартість: 10 411 449,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівництво дороги від вул. Запорізька до вул. Річкова в м. Біла Церква Київської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво дороги від вул. Запорізька до вул. Річкова в м. Біла Церква Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, від вул. Запорізька до вул. Річкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 квітня 2019 10:42
Електронний цифровий підпис
15 квітня 2019 10:38
Додаток 4.pdf
15 квітня 2019 10:37
Додаток 3 (проект договору).pdf
15 квітня 2019 10:37
Додаток 2 (технічне завдання).pdf
15 квітня 2019 10:37
Додаток 1.pdf
15 квітня 2019 10:36
Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000015 ● e015af592be044fca083b751e1b12311
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-04 17:22:49
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.09.2019 № 164
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 164

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-04-15-000241-c 15.04.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради ДК 021:2015 код CPV 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь, оприлюдненого в електронній системі закупівель 15 квітня 2019 року. Відповідно до рішення Білоцерківської міської ради від 20. 12.2018. № 3184 -62-УІІ (зі змінами та доповненнями) та оприлюдненого річного плану на закупівлю на 2019 рік, ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», управлінням капітального будівництва Білоцерківської міської ради було проведено процедуру закупівлі на будівництво дороги від вул. Запорізька до вул. Річкова в м. Біла Церква Київської області. Керуючись ст. 10 Закону управлінням капітального будівництва 15.04.2019р. було оприлюднена інформацію про проведення відкритих торгів по закупівлі робіт на будівництво дороги від вул. Запорізька до вул. Річкова в м. Біла Церква Київської області. Процедура закупівлі була проведена відповідно до розділу IV Закону. На дану закупівлю було подано дві тендерні пропозиції з пропозицією укласти договір по вищезазначеному об’єкту будівництва, що відповідає ч. 2 ст. 20 Закону, а саме для проведення процедури закупівлі має бути подано не менше двох пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій відповідно до ст. 28 Закону проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки по даному предмету закупівлі є ціна. Згідно ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У відповідності до норм закону, замовником за результатами оцінки було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію, якою була пропозиція ПП «Канів-Граніт» та яка відповідала кваліфікаційним вимогам відповідно до тендерної документації. Керуючись зазначеною вище статтею Закону тендерним комітетом управління капітального будівництва, було визначено переможця закупі ПП «Канів-Граніт» на будівництво дороги від вул. Запорізька до вул. Річкова в м. Біла Церква Київської області, відповідно до складеного протоколу та прийнято рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. 23 вересня 2019 року між управлінням капітального будівництва Білоцерківської міської ради та приватним підприємством «Канів-Граніт» укладено додаткову угоду щодо взаємного розірвання договору №82 від 22.05.2019 року «Будівництво дороги від вул. Запорізька до вул. Річкова в м. Біла Церква Київської області» (жодні платежі по зазначеному договору не здійснювались).

2019-09-26 16:14:51

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 04 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради, 22204565, Україна, Біла Церква, Павличенко 14а
  2. Інформація про предмет закупівлі: Будівництво дороги від вул. Запорізька до вул. Річкова в м. Біла Церква Київської області, 10411449.6UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 1adf7610efde46d697b43df3cf340fb2, 2019-04-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 04 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.04.2019 № 15 (далі – ТД), тендерну пропозицію Приватного підприємства «Канів-Граніт», протокол розгляду тендерних пропозицій 08.05.2019 № 26, повідомлення про намір укласти договір 08.05.2019, договір від 22.05.2019 № 82. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Канів-Граніт» (далі – Переможець) не відповідає вимогам п. 6 Розділу ІІІ ТД, яким вимагалась кошторисна заробітна плата, що врахована в прямих витратах інвесторської кошторисної документації, в розмірі 10 200,00 грн. Проте у складі пропозиції Переможця в наданій пояснювальній записці середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi складає 10 511,33 грн. Крім того, в складі пропозиції Переможцем на вимогу п. 6 Розділу ІІІ ТД надано договірну ціну з зазначенням виду «тверда ціна», чим порушено вимоги п. 3.4 проекту договору про закупівлю в Додатку 3 до ТД, яким вимагалась динамічна ціна договору. Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 22.05.2019 № 82 (далі – Договір) на загальну суму 10 408 658,89 грн. Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що договір укладено не відповідно до пропозиції Переможця, а саме календарний план – графік виконання робіт, що вимагався п. 6 Розділу ІІІ ТД, не відповідає календарному графіку виконання робіт в Додатку до Договору. А саме: пункти 2–10 та «Будівництво дренажу» згідно Договору виконуються протягом 2020 року, проте тендерною пропозицією Переможця передбачалось виконання вищевказаних робіт протягом 2019 року. Також, договірна ціна до Договору містить Розрахунки №№ 1, 2, 3, 4, 9, 10, суми яких не відповідають відповідним Розрахункам договірної ціни, наданої в складі пропозиції Переможця. Отже, Замовником при укладенні договору порушено ч. 4 ст. 36 Закону в частині невідповідності умов договору про закупівлю до змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону договір про закупівлю від 16.04.2018 № 09-2018 є нікчемним., 17 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час перевірки відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця встановлено порушення ч. 4 ст. 36 Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Канів-Граніт 10 408 658,89
UAH з ПДВ
10 408 658,89
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сіпаренко Наталія Анатоліївна 10 410 357,39
UAH з ПДВ
10 410 357,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 17:32
Файли пропозиції.rar
26 квітня 2019 17:32
ст 17.pdf
26 квітня 2019 17:32
Кошторис.rar
26 квітня 2019 17:32
довідка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Канів-Граніт
#14207791
Переможець 10 408 658,89
UAH з ПДВ
08 травня 2019 15:58

Документи

08 травня 2019 15:57
sign.p7s
08 травня 2019 15:57
Протокол 26.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Канів-Граніт
#14207791
10 408 658,89
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 15:57
sign.p7s
08 травня 2019 15:57
Протокол 26.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 травня 2019 11:03
дог. 82.pdf укладений
22 травня 2019 11:02
sign.p7s укладений
25 вересня 2019 09:53
Додаткова угода № 1 до дог. 82.pdf укладений
25 вересня 2019 09:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України Сторони дійшли згоди щодо взаємного розірвання Договору №82 від 22 травня 2019 року

Актуальні тендери

До пошуку