Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення цифрових топографічних планів М1:2000 на території міста Дніпра
Creation of digital topographic plans M1: 2000 on the territory of the city of Dnipro
Очікувана вартість
6 400 000,00 UAH
UA-2019-04-15-000160-c 9cf39cb601db4a43bb4f97448abf7d4b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рева Тетяна Олексіївна

380672746374 reva.tanya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37454258
Вебсайт: http://dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Рева Тетяна Олексіївна
380672746374
reva.tanya@gmail.com
Додаткові контактні особи: Рева Тетяна Олексіївна
380672746374
reva.tanya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Work with Asset of Dnipro City Council
National ID: 37454258
Contact point: Reva Tetyana Oleksiyivna
380672746374
reva.tanya@gmail.com
Additional contacts: Reva Tetyana Oleksiyivna
380672746374
reva.tanya@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2019 11:00
Початок аукціону: 22 травня 2019 14:43
Очікувана вартість: 6 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 15 квітня 2019 10:02
Enquiries until: 05 травня 2019 11:00
Complaints submission until: до 11 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 травня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 6 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Створення цифрових топографічних планів М1:2000 на території міста Дніпра
Creation of digital topographic plans M1: 2000 on the territory of the city of Dnipro
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення цифрових топографічних планів М1:2000 на території міста Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Січеславська Набережна, 29А
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Creation of digital topographic plans M1: 2000 on the territory of the city of Dnipro
CPV: 71350000-6
Період постачання: по 20 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2019 10:06
Тендерна документація_ЗМІНИ_.doc
07 травня 2019 10:05
Повідомлення про внесення змін.doc
15 квітня 2019 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 10:04
Договір проект послуги .doc
15 квітня 2019 10:04
Оголошення англ.doc
15 квітня 2019 10:04
ОГОЛОШЕННЯ.doc
07 травня 2019 10:06
Тендерна документація_ЗМІНИ_.doc
24 квітня 2019 12:21
Тендерна документація_ЗМІНИ.doc
15 квітня 2019 10:04
Тендерна документація.doc
07 травня 2019 10:05
Повідомлення про внесення змін.doc
24 квітня 2019 12:21
Повідомлення про внесення змін.doc
15 квітня 2019 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 10:04
Договір проект послуги .doc
15 квітня 2019 10:04
Оголошення англ.doc
15 квітня 2019 10:04
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вопрос
Дата подання: 18 квітня 2019 17:54
Дата відповіді: 19 квітня 2019 12:14
В тенедерной документации Заказчик требует наличия " цифрові фотограмметричні станції (комп’ютери зі стереомоніторами) не менше 10-ти одиниць (мінімальна кількість робочих місць на виконання зазначеного об’єму робіт за вказаний період часу)". Уточните пожалуйста на основании каких нормативных документов вы производили расчет? Законодательством не предусмотрено обязательное использование вышеуказанного Вами оборудования для выполнения работ, которые являются предметом закупки. Эти ваши требования являются дискриминационными, которые не дают возможности добросовестным исполнителям принять участие в данной закупке и сэкономить бюджетные средства. Мы так понимаем эти требованию под конкретного исполнителя прописаны? Указывали бы сразу название предприятие в требованиях.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за запитання.
Відповідно до п. 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами і доповненнями): «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази;»
Відповідно до частини 2 п. 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами і доповненнями): «Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.»
Відповідно до статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»: «Суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.»
Відповідно до Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98) визначені методи топографічного знімання (п. 7).
П. 1.2.6. вищевказаної Інструкції визначено, що в залежності від призначення топографічних планів встановлюються масштаби топографічних знімань. При цьому передбачається, що топографічне знімання населених пунктів залежно від типу території, яка підлягає картографуванню, виконується в двох масштабах: 1:500 та 1:2000 - на території з багатоповерховою забудовою або на території великого міста;
Відповідно до таблиці 14 вищевказаної Інструкції, методом знімання рельєфу є стереоскопічний метод.
Відповідно до п. 7.2.16. вищевказаної Інструкції: На забудованих територіях при зніманнях масштабів 1:500-1:2000 дознімання виконують методами горизонтального і вертикального знімань та дознімання контурів.
Інші види знімань не застосовуються на великих забудованих територіях.
Особливості знімання забудованих територій визначені п. 7.5 вищевказаної Інструкції.
Відповідно до вищевказаного і визначені кваліфікаційні вимоги щодо обладнання.
Мінімально –можлива кількість обладнання та відповідних фахівців визначена відповідно до «Единые нормы выработки (времени) на геодезические и топографические работы, Камеральные работы» (ЕНВ). 1988г.»
В разі наявності у Вашого підприємства, обґрунтування, щодо застосування інших методів знімання та можливості застосування іншого обладнання для надання послуг з предмету закупівлі на площу (біля 300 кв.км. щільно забудованої території з висотною забудовою) в встановлені замовником терміни, прошу надати його на розгляд тендерного комітету. За результатами розгляду будуть прийняті рішення щодо внесення змін до документації конкурсних торгів.
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу, що документацією не заборонено залучення субпідрядних організацій для надання послуг з предмету закупівлі, а отже встановлені кваліфікаційні вимоги не є дискримінаційними, що порушують ваше право прийняти участь у закупівлі тим самим суттєво заощадити бюджетні кошти.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-15-000160-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ГЕОТОП, Код ЄДРПОУ:38915313
Дата подання: 18 квітня 2019 17:33
вимога замовнику
В додатку №3 до тендерної документації в п.3 Наявність досвіду виконання аналогічного договору, в Примітках зазначено, що «Під аналогічним договором вважається договір щодо створення топографічних планів за матеріалами аерофотозйомки М1:2000 на територію обласного центру (в розумінні статті 4 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на загальну площу не менш ніж 100 кв.км.». Ст.4 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» - Стаття 4. Статус та атрибути місцевих державних адміністрацій. В ній відсутнє визначення території обласного центру і також відсутнє згадування про загальну площу не менш ніж 100 кв.км. Звертаємось до Замовника з вимогою прибрати з тендерної документації вищезазначені необгрунтовані дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2019 12:17
Шановний учасник! Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи наступним.
Законом України «Про публічні закупівлі» в статті 16 встановлено обов’язок замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, в законодавстві відсутнє закріплення визначення поняття «аналогічний договір» для доктринального розуміння визначення його змісту та критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Принципами публічних закупівель згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом.
Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Предметом замовлення є територія обласного центру, який, відповідно до класифікації населених пунктів в залежності від соціально-культурного, промислового потенціалу, наведеної в ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій», п 4.12-4.13 - є найкрупнішим багатофункціональним містом, яке частково дублює функції наявних об’єктів громадського унікального та епізодичного обслуговування населення столиці країни, є центром макрорегіону - міжобласної системи розселення з наданням послуг унікального попиту об’єктів обслуговування, адміністративних та соціальних послуг. Міста з розташованою в його межах потужною інфраструктурою, щільно забудованою територією, різноманіттям форм власності та режимів використання об’єктів, великою кількістю об’єктів інфраструктури, дорожньо-транспортної мережі та гідрографії тощо. Отже, виконання послуги, що є предметом договору, має велике соціальне та економічне значення для міста в цілому та для кожного члена територіальної громади міста.
Площа території на яку повинен мати досвід учасник визначена як 1/3 території на яку замовляються послуги.
Відповідно до статті 4 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» визначаються саме території на яких учасник виконував роботи, а саме території ідентичні за площею, рельєфом та характером забудови до м. Дніпро. Замовнику для виконання таких послуг потрібен виконавець, який має досвід надання послуг за договором саме для найкрупнішого міста - обласного центру, а не співрозмірних площ.
В разі наявності у Вашого підприємства, обґрунтування, щодо застосування інших критеріїв встановлення виконання аналогічного договору (біля 300 кв.км. щільно забудованої території з висотною забудовою та розвинутою інфраструктурою у встановлені замовником терміни), прошу надати його на розгляд тендерного комітету. За результатами розгляду будуть прийняті рішення щодо внесення змін до документації конкурсних торгів.
Номер вимоги: UA-2019-04-15-000160-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Говоруха О.В., Код ЄДРПОУ:3120120917
Дата подання: 18 квітня 2019 17:57
вимога
Вимога
щодо внесення змін до тендерної документації

Шановний тендерний комітет!
Керуючись статтями 3,ст.5 п.3 ,ст. 11 п.3,ст. 22, ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" вважаємо необхідним внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних умов до потенційних учасників торгів.
Щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме вимог щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази:
Обов’язкова наявність у Учасника наступного обладнання:
-цифрові фотограмметричні станції (комп’ютери зі стереомоніторами) не менше 10-ти одиниць (мінімальна кількість робочих місць на виконання зазначеного об’єму робіт за вказаний період часу).
-ліцензійні програмні продукти для картографічної обробки даних (не менше вказаної кількості цифрових фотограмметричних станцій) ;
Зазначена вище вимога дискримінує потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки для повного виконання робіт, які є предметом закупівлі буде достатнім залучення меншої кількості техніки, обладнання та іншої матеріально-технічної бази. Враховуючи те, що згідно Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, Підрядник виконує роботу на свій власний ризик, вважаємо, що визначення переліку та кількості техніки має бути надано на розсуд кожного з учасників процедури закупівлі, оскільки учасник може володіти технікою, яка буде потужнішою ніж та, що вказана Замовником у Додатку 5, що дозволить учаснику залучити таку техніку у меншій кількості. Також згідно вимог чинного законодавства не існує обмежень, щодо виконання робіт суб’єктом господарювання, у тому числі учасником процедури публічних закупівель, що знову свідчить про дискримінаційність вимог тендерної документації.
На основі зазначеного вимагаємо внести зміни до тендерної документації: до Додатку 3, розділ 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» та додатку №3 до тендерної документації та вилучити перелік та кількість техніки, яку Замовник вимагає у наявності від учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2019 12:24
Шановний учасник! Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи наступним.
Відповідно до п. 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами і доповненнями): «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази;»
Відповідно до частини 2 п. 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами і доповненнями): «Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.»
Відповідно до статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»: «Суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.»
Відповідно до Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98) визначені методи топографічного знімання (п. 7).
П. 1.2.6. вищевказаної Інструкції визначено, що залежності від призначення топографічних планів встановлюються масштаби топографічних знімань. При цьому передбачається, що топографічне знімання населених пунктів залежно від типу території, яка підлягає картографуванню, виконується в двох масштабах: 1:500 та 1:2000 - на території з багатоповерховою забудовою або на території великого міста;
Відповідно до таблиці 14 вищевказаної Інструкції, методом знімання рельєфу є стереоскопічний метод.
Відповідно до п. 7.2.16. вищевказаної Інструкції На забудованих територіях при зніманнях масштабів 1:500-1:2000 дознімання виконують методами горизонтального і вертикального знімань та дознімання контурів.
Інші види знімань не застосовуються на великих забудованих территоріях.
Особливості знімання забудованих територій визначені п. 7.5 вищевказаної Інструкції.
Відповідно до вищевказаного і визначені кваліфікаційні вимоги щодо обладнання.
Мінімально –можлива кількість обладнання та відповідних фахівців визначена відповідно до «Единые нормы выработки (времени) на геодезические и топографические работы, Камеральные работы» (ЕНВ). 1988г.»
В разі наявності у Вашого підприємства, обґрунтування, щодо застосування інших методів знімання та можливості застосування іншого обладнання для надання послуг з предмету закупівлі на площу біля 300 кв.км. щільно забудованої території з висотною забудовою та потужною транспортною та інженерною інфраструктурою у встановлені замовником терміни, прошу надати його на розгляд тендерного комітету. За результатами розгляду будуть прийняті рішення щодо внесення змін до документації конкурсних торгів.
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу, що документацією не заборонено залучення субпідрядних організацій для надання послуг з предмету закупівлі, а отже встановлені кваліфікаційні вимоги не є дискримінаційними, що порушують ваше право прийняти участь у закупівлі тим самим суттєво заощадити бюджетні кошти.

Документи подані скаржником

18 квітня 2019 17:56
вимога

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 травня 2019
UA-2019-04-15-000160-c9cf39cb601db4a43bb4f97448abf7d4b
Найменування: Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37454258
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АНАЛІТИКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ГЕОТОП Документи
Відхилено
Документи

Документи

16 травня 2019 15:44
Протокол_40.pdf
16 травня 2019 15:58
Електронний підпис

Публічні документи

13 травня 2019 14:36
Електронний підпис
13 травня 2019 14:36
Електронний підпис
13 травня 2019 14:31
1_Тендерна пропозиція.pdf
13 травня 2019 14:31
17_ Копія Договіру _18-03-08.pdf
13 травня 2019 14:31
19_Копія Договіру 18-04-02.pdf

Документи

16 травня 2019 15:44
Протокол_40.pdf
16 травня 2019 15:57
Електронний підпис

Публічні документи

04 червня 2019 15:35
Електронний підпис
29 травня 2019 12:04
Електронний підпис
23 травня 2019 13:45
Електронний підпис
14 травня 2019 20:36
Електронний підпис
14 травня 2019 20:36
Електронний підпис
14 травня 2019 20:35
4.7. Копія статуту АРЦ.pdf
14 травня 2019 20:35
2.3.2.Зразок ТП_usk_2000_6_1km.zip

Документи

16 травня 2019 15:43
Протокол_40.pdf
16 травня 2019 15:55
Електронний підпис

Публічні документи

15 травня 2019 09:09
Електронний підпис
15 травня 2019 09:07
6.3. Одеса 2018.rar
15 травня 2019 09:07
6.2 Одеса 2017.rar
15 травня 2019 09:07
6.1 Нова Іванівка.rar
15 травня 2019 09:07
2. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНАЛІТИКА"

ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"

ТОВ ГЕОТОП

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" 6 384 360,00
UAH з ПДВ
6 287 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНАЛІТИКА" 6 395 040,00
UAH з ПДВ
6 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2019 15:35
Електронний підпис
29 травня 2019 12:04
Електронний підпис
23 травня 2019 13:45
Електронний підпис
14 травня 2019 20:36
Електронний підпис
14 травня 2019 20:36
Електронний підпис
14 травня 2019 20:35
4.7. Копія статуту АРЦ.pdf
14 травня 2019 20:35
2.3.2.Зразок ТП_usk_2000_6_1km.zip

Публічні документи

13 травня 2019 14:36
Електронний підпис
13 травня 2019 14:36
Електронний підпис
13 травня 2019 14:31
1_Тендерна пропозиція.pdf
13 травня 2019 14:31
17_ Копія Договіру _18-03-08.pdf
13 травня 2019 14:31
19_Копія Договіру 18-04-02.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"

ТОВ "АНАЛІТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"
#30678461
Переможець 6 287 800,00
UAH з ПДВ
27 травня 2019 10:46

Документи

27 травня 2019 10:46
Електронний підпис
27 травня 2019 10:44
Протокол_44.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2019 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"
#30678461
6 287 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2019 10:46
Електронний підпис
27 травня 2019 10:44
Протокол_44.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 09:56
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 10:46
Дог_6_3.pdf укладений
11 червня 2019 10:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 287 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 047 966,67 UAH)