Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33170000-2 «Обладнання для анестезії та реанімації» (Обладнання для анестезії та реанімації)
Очікувана вартість
14 108 094,00 UAH
UA-2019-04-15-000147-b 7206b7639504473dace627380b06dc2a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сухоцька Катерина Юріївна

+380444890186 sukhockaya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології імені академіка О.М.Лук’янової Національної академії медичних наук України"
Код ЄДРПОУ: 02012022
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8
Контактна особа: Сухоцька Катерина Юріївна
+380444890186
sukhockaya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 09:00
Очікувана вартість: 14 108 094,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Тендерна документація

19 квітня 2019 07:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 07:10
Рішення про внесення змін.docx
19 квітня 2019 07:10
ТД_апарат_швл.docx
19 квітня 2019 07:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 07:10
Рішення про внесення змін.docx
19 квітня 2019 07:10
ТД_апарат_швл.docx
15 квітня 2019 11:17
ТД_апарат_швл.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-22-000013 ● bb6de7c2b2004adb80700a4df9708cbe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2019 16:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.04.2019 № 111

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.04.2019 № 111


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-04-15-000147-b 15.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник директора департаменту – начальник Управління
моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Л. КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Апарат штучної вентиляції легень експертного класу
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 7 952 574,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 39 762,87 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 травня 2019 15:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7 шт
Обладнання для анестезії та реанімації. Детальна інформація про найменування предмета закупівлі, зазначена у Додатку 4 до Документації.
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 жовтня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 квітня 2019 13:32
Коментар щодо відміни: Помилково обраний не вірний тип закупівлі
Документи:
22 квітня 2019 13:32
Електронний підпис
22 квітня 2019 13:29
Рішення про відміну торгів.docx