Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Жидичинська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04333715 |
Вебсайт: | http://www.gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 45240, Україна , Волинська обл., Жидичин, Данила Галицького, 12 |
Контактна особа: |
Матвіюк Галина Валентинівна +380336597600 silska-rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2019 09:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2019 11:30 |
Очікувана вартість: | 1 156 141,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 0,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2019 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2019 09:56 |
Зміни ТД.docx | |
15 квітня 2019 09:21 |
Протокол засідання тендерної комісії.jpg | |
15 квітня 2019 09:21 |
Тендер на капітальний ремонт доріг.docx |
02 травня 2019 10:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 травня 2019 09:56 |
Зміни ТД.docx
|
|||
15 квітня 2019 09:21 |
Протокол засідання тендерної комісії.jpg
|
|||
15 квітня 2019 09:21 |
Тендер на капітальний ремонт доріг.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-16-000009 ● e8187475440d40f580608e35a5e98d31
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.04.2019 № 12-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Hачальник управління В.ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 16.04.2019 №12-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-15-000114-a від 15.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель: в порушення вимог частини 1 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" процедура закупівлі здійснюється при відсутності оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель оприлюднення річного плану щодо проведення даної процедури.)
Інформація про відміну
Дата відміни: | 02 травня 2019 17:17 |
Коментар щодо відміни: | неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
02 травня 2019 17:17
|
Протокол |