Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45233142-6 - «Ремонт доріг» (Капітальний ремонт вулиці Санаторної в селі Липляни Ківерцівського району Волинської області)
Очікувана вартість
1 156 141,00 UAH
UA-2019-04-15-000114-a 17c8f22cd807421d85d3cc620fc6cbfa
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвіюк Галина Валентинівна

+380336597600 silska-rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жидичинська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04333715
Вебсайт: http://www.gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 45240, Україна , Волинська обл., Жидичин, Данила Галицького, 12
Контактна особа: Матвіюк Галина Валентинівна
+380336597600
silska-rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 13:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 11:30
Очікувана вартість: 1 156 141,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт вулиці Санаторної в селі Липляни Ківерцівського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45240, Україна, Волинська область, село Липляни, вул.Санаторна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 травня 2019 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 09:56
Зміни ТД.docx
15 квітня 2019 09:21
Протокол засідання тендерної комісії.jpg
15 квітня 2019 09:21
Тендер на капітальний ремонт доріг.docx
02 травня 2019 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 09:56
Зміни ТД.docx
15 квітня 2019 09:21
Протокол засідання тендерної комісії.jpg
15 квітня 2019 09:21
Тендер на капітальний ремонт доріг.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-16-000009 ● e8187475440d40f580608e35a5e98d31
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
16.04.2019 № 12-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Hачальник управління В.ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 16.04.2019 №12-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-15-000114-a від 15.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель .

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель: в порушення вимог частини 1 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" процедура закупівлі здійснюється при відсутності оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель оприлюднення річного плану щодо проведення даної процедури.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 травня 2019 17:17
Коментар щодо відміни: неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
02 травня 2019 17:17
Протокол