Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення
Очікувана вартість
276 000,00 UAH
UA-2019-04-15-000112-b 82108b92a40545eba9b93c902b57d391
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Альона

+380544851229 osvitaromny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Роменської міської ради в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 02147919
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, вул.Соборна,41 м. Ромни, Сумська область
Контактна особа: Шевченко Альона
+380544851229
osvitaromny@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 03 травня 2019 11:40
Очікувана вартість: 276 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Порошок пральний для прання дитячої постільної білизни в кількості 1238 кг., мило господарське 72% в кількості 376 кг., мило «Дитяче» в кількості 441 кг., рідке мило дитяче з дозатором в кількості 195 л., засіб рідкий для миття посуду в кількості 740 л., засіб (порошковий) для чищення кухонного посуду та умивальників в кількості 380 кг., засіб для чищення унітазів в кількості 1150 л., засіб для миття скла в кількості 166 л., засіб для миття полу в кількості 1230 л., для використання в дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5916 кг
Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  01 серпня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2019 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 10:49
Тендерна документація продукція для чищення 2019.docx
15 квітня 2019 10:49
Додаток 1.doc
15 квітня 2019 10:49
Додаток 2.docx
15 квітня 2019 10:49
Додаток 3.docx
15 квітня 2019 10:49
Додаток 4.docx
15 квітня 2019 10:49
Додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Одиниця виміру
Дата подання: 22 квітня 2019 10:08
Дата відповіді: 24 квітня 2019 17:20
Доброго дня. Просимо дозволити використовувати одиницю виміру Шт, при обов'язковому зазначенні ваги. Наприклад, Порошк пральний для дитячої постільної білизни 276 шт фасуванням по 4,5 кг. Дякуємо
Відповідь: Добрий день! Відповідно до умов тендерної документації одиниця виміру зазначена в кг. чи в л., тому тендерну пропозицію подавати виходячи з вимог документації.
Уточнення щодо мила дитячого
Дата подання: 22 квітня 2019 10:10
Дата відповіді: 24 квітня 2019 17:24
Доброго дня. Мило має бути в індивідуальній упаковці чи в екопакі по 4 шт? Дякуємо
Відповідь: Добрий день! Відповідно до умов тендерної документації, фасовка мила дитячого повинна бути не більше 0,07 кг, а мила господачого 72% - 0,2 кг., тендерну пропозицію подавати виходячи з цього.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-15-000112-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Ерьомін Р.М., Код ЄДРПОУ:2987519078
Дата подання: 10 травня 2019 10:28
Відміна торгів
В рішенні тендерного комітету відділу освіти виконавчого комітету Роменської міської ради Сумської області від 08.05.2019 про дискваліфікацію ФОП Єрьоміна Р.М. зазначено, що запропонований товар обов’язково повинен бути дозволенний МОЗ та МОН для використання в навчальних закладах, відповідно до вимог наказів №298/227-2006 р., та 202/165-2013р.. Але вищезазначені накази регламентують організацію харчування дітей у дошкільних навчальних закладах. Глава 5 регламентує санітарно-гігіеничний режим на харчоблоці, а пункт 5.3 викладенийв такій редакції. «У приміщенні харчоблоку, їдальні, буфетних груп повинні бути інструкції щодо правил миття кухонного посуду, інвентарю та обладнання. Мийні засоби, які використовуються у дошкільних навчальних закладах, повинні мати позитивний висновок Державної
санітарно-епідеміологічної експертизи про дозвіл на застосування в навчальних закладах.". Тобто вищевказана вимога повинна поширюватись на товари, які пов’язані з миттям посуду. Щодо прального порошку та інших засобів для прибирання, то Замовником помилково застосовується норма зазначеного наказу.
Крім цього, Замовником на протязі 2016,2017,2018 років проводились аналогічні закупівлі, та при прийнятті рішень, щодо визначення переможця вимог щодо надання висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, про дозвіл на застосування в навчальних закладах прального порошку, засобів для миття скла та туалетів не встановлювалось, при цьому діюче законодавство не змінювалось.
Тому обмеження встановлені Замовником, щодо надання дозволів Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всі товари зазначені в закупівлі не підтверджені вимогами чинного законодавства, регламентуючого організацію діяльності дитячих навчальних закладах, в зв’язку з чим носять дискримінаційний характер. Звертаю увагу, що засоби для миття та чищення посуду вказані в цінової пропозиції ФОП Єрьомін Р.М. мають відповідні висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому вбачається упереджене ставлення з боку Замовника при прийнятті рішення про дискваліфікацію. На підставі викладеного вимагаю відмінити торги в зв’язку з незаконною дискваліфікацію переможця, у відповідності до вимог ст..31 ЗУ «Про публічні закупівлі»2016р.

ФОП Єрьомін Р.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2019 20:15
Відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» єдиним випадком звернення учасників до замовника з вимогами після оцінки та розгляду пропозицій є якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні. В такому випадку, учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Виходячи з цього, на відповідну вимогу учасника замовник надає додаткову інформацію щодо невідповідності пропозиції ФОП Єрьомін Р.М. вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог тендерної документації, Додатку 3, запропонований товар обов’язково повинен бути дозволенний МОЗ та МОН для використання в навчальних закладах. Кожний учасник міг оскаржити дану вимогу у встановлений законом порядок і строк. Так як оскарження не було, дана вимога не може бути дискримінаційною і всі учасники погодилися з умовами тендерної документації.
Враховуючи те, що закупівля відбувається для навчальних закладів, передусім дошкільних, замовник не може здійснити закупівлю товару сумнівної якості, який би загрожував безпеці та здоров’ю дітей. Тому відділ освіти керується нормативно-правовим актом «Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 17.04.2006 № 298/227 зі змінами внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту № 202/165 від 26.02.2013 року, в п.5.3. якої сказано: «Мийні засоби, які використовуються у дошкільних навчальних закладах, повинні мати позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про дозвіл на застосування в начальних закладах». Крім того, відповідно до 5.14 даної інструкції: усі приміщення харчоблоку необхідно щодня прибирати (витирати пил, мити підлогу тощо) з використанням мийних засобів, які мають позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та дозволені до застосування у навчальних закладах. Товар, що представлений ФОП Єрьомін Р.М., а саме порошок для прання дитячої постільної білизни, виробника ФОП Лапін В.В., ППКП «Укрпромторг», засіб для миття скла, від виробника ТОВ «Інтерстар Україна», засіб для миття полу ФОП Лапін В.В., таких показань немає.
Враховуючи це, тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Єрьомін Р.М., відповідно до п. 4 частини першої статті 30 Закону України « Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-04-15-000112-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 11 травня 2019 15:10
Вимога про скасування неправомірного рішення
ТОВ "МІКОНТ" вимагає від Замовника скасування рішення про визнання переможцем ТОВ "Гренландія", оскільки пропозиція учасника не відповідає вимогам документації. Учасником, відповідно до тендерної пропозиції №939 від 02.05.19р., запропоновано мило туалетне тверде дитяче "Аленка" що виробляється за ДСТУ 4537:2006. При цьому у складі пропозиції відсутній документ, що підтверджує якість товару на мило туалетне що виробляється за ДСТУ 4537:2006. Так пропозиція ТОВ "Гренландія" не відповідала вимогам пункту 6 Розділу 3 ТД, і повинна була бути відхилена. Окрім цього варто зазначити, що наказом ДП «УкрНДНЦ» № 227 від 14.08.2017 року «Про скасування національних нормативних документів та скасування міждержавного нормативного документа в Україні» скасовано чинність ДСТУ 4537:2006 «Мило туалетне тверде. Загальні умови». Враховуючи наведене вище, якщо Замовником не буде скасовано неправомірне рішення про визнання переможцем ТОВ «Гренландія» , ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2019 19:32
Відповідно до умов тендерної документації, розділу III, учасник подає документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару відповідно до чинного законодавства (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, інші) (згідно Додатку № 3). Згідно Додатку 3 запропонований товар обов’язково повинен бути дозволенний МОЗ та МОН для використання в навчальних закладах, засоби повинні мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, додатково, у разі наявності, Учасник подає: декларацію відповідності технічному регламенту, протокол випробувань акредитованої лабораторії. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Гренландія» містить висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мило туалетне «Аленка», виготовлене у відповідності із ТУУ 20.4-36196836-007:2017 «Мило та органічні поверхнево-активні вироби. Технічні умови. Також тендерна пропозиція містить витяг із ТУУ 20.4-36196836-007:2017 «Мило та органічні поверхнево-активні вироби. Технічні умови. Крім того, відповідно до умов тендерної документації Замовник не відхиляє тендерну пропозицію, якщо Учасником допущені формальні (несуттєві) помилки. Формальні (несуттєві) помилки, допущення яких Учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, а саме граматичні, технічні помилки і описки, які не впливають на зміст пропозиції. Тому, внутрішня розбіжність у тендерній пропозиції учасника про відповідність товару ДСТУ 4544:2006 (описка) та надання документів про відповідність товару саме ТУУ 20.4-36196836-007:2017 не може розглядатись, як невідповідність вимогам тендерної документації, оскільки переможцем надано дійсні документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ерьомін Р.М. 170 590,00
UAH з ПДВ
170 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гренландія 205 920,00
UAH з ПДВ
202 446,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" 213 184,62
UAH з ПДВ
203 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАРІПРОДЕСТ" 249 947,30
UAH з ПДВ
249 947,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИРЕНА ПЛЮС ЛТД" 275 997,12
UAH з ПДВ
271 857,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 10:34
Єр Договора виконання.rar
25 квітня 2019 10:11
чистка ХЕЛПЕР.jpg
25 квітня 2019 10:11
Сертифікат 016.jpg
25 квітня 2019 10:11
Сертифікат 015.jpg
25 квітня 2019 10:11
Сертифікат.jpg
25 квітня 2019 10:11
серт . мило хоз.с.2.jpg
25 квітня 2019 10:11
серт . мило хоз..jpg
25 квітня 2019 10:11
мыло Рецепты природы.jpg
25 квітня 2019 10:11
мойка ХЕЛПЕР 001.jpg
25 квітня 2019 10:11
мойка ХЕЛПЕР.jpg
25 квітня 2019 10:11
чистка ХЕЛПЕР 001.jpg
25 квітня 2019 10:11
Накладная 016.jpg
25 квітня 2019 10:11
Накладная 015.jpg
25 квітня 2019 10:11
Накладная 014.jpg
25 квітня 2019 10:11
Накладная 013.jpg
25 квітня 2019 10:11
Накладная 012.jpg
25 квітня 2019 10:11
Накладная 011.jpg
25 квітня 2019 10:11
Накладная 010.jpg
25 квітня 2019 10:11
Накладная 009.jpg
25 квітня 2019 10:11
Накладная 008.jpg
25 квітня 2019 10:11
Накладная 007.jpg
25 квітня 2019 10:11
Накладная 006.jpg
25 квітня 2019 10:11
Накладная 005.jpg
25 квітня 2019 10:11
Накладная 004.jpg
25 квітня 2019 10:11
Накладная 003.jpg
25 квітня 2019 10:11
Накладная 002.jpg
25 квітня 2019 10:11
Накладная 001.jpg
25 квітня 2019 10:11
Накладная.jpg
25 квітня 2019 10:11
Договор 004.jpg
25 квітня 2019 10:11
Договор 003.jpg
25 квітня 2019 10:11
Договор 002.jpg
25 квітня 2019 10:11
Договор 001.jpg
25 квітня 2019 10:10
Договор.jpg
25 квітня 2019 10:10
Накладная 017.jpg
25 квітня 2019 10:10
Свідоцтво.jpg
25 квітня 2019 10:10
Паспорт 11.jpg
25 квітня 2019 10:10
паспорт4.jpg
25 квітня 2019 10:10
паспорт3.jpg
25 квітня 2019 10:10
паспорт2.jpg
25 квітня 2019 10:10
паспорт1.jpg
25 квітня 2019 10:10
Сертифікат 014.jpg
25 квітня 2019 10:10
Сертифікат 013.jpg
25 квітня 2019 10:10
Інф.ст.50.jpg
25 квітня 2019 10:10
Інф.про виконання.jpg
25 квітня 2019 10:10
Сертифікат 012.jpg
25 квітня 2019 10:10
Сертифікат 011.jpg
25 квітня 2019 10:10
Сертифікат 010.jpg
25 квітня 2019 10:10
Сертифікат 009.jpg
25 квітня 2019 10:10
і. н..jpg
25 квітня 2019 10:10
Сертифікат 008.jpg
25 квітня 2019 10:10
Сертифікат 007.jpg
25 квітня 2019 10:10
Довідка 001.jpg
25 квітня 2019 10:10
Довідка.jpg
25 квітня 2019 10:10
Сертифікат 006.jpg
25 квітня 2019 10:10
Сертифікат 005.jpg
25 квітня 2019 10:10
Витяг платника.jpg
25 квітня 2019 10:10
Сертифікат 004.jpg
25 квітня 2019 10:10
Витяг 28.03.17.jpg
25 квітня 2019 10:10
Сертифікат 003.jpg
25 квітня 2019 10:10
Витяг28.03.17..jpg
25 квітня 2019 10:10
Сертифікат 002.jpg
25 квітня 2019 10:10
Витяг28.03.17.jpg
25 квітня 2019 10:10
Свідоцтво 001.jpg
25 квітня 2019 10:10
Сертифікат 001.jpg
25 квітня 2019 10:10
Цінова пропозиція 002.jpg
25 квітня 2019 10:10
Цінова пропозиція 001.jpg
25 квітня 2019 10:10
Цінова пропозиція.jpg
25 квітня 2019 10:10
Договор 007.jpg
25 квітня 2019 10:10
Договор 006.jpg
25 квітня 2019 10:10
Договор 005.jpg
25 квітня 2019 10:10
Договор 004.jpg
25 квітня 2019 10:10
Договор 003.jpg
25 квітня 2019 10:10
Договор 002.jpg
25 квітня 2019 10:10
Договор 001.jpg
25 квітня 2019 10:10
Договор.jpg
25 квітня 2019 10:10
Цінова пропозиція 003.jpg

Публічні документи

11 травня 2019 14:40
Електронний підпис
11 травня 2019 14:40
Ромни ДФС+МВС оригінал.pdf
11 травня 2019 14:40
Інформаційні довідки.pdf
11 травня 2019 14:40
Довідки ст. 17.pdf
11 травня 2019 14:40
Довідка 100519.zip
11 травня 2019 14:40
100519.pdf
08 травня 2019 16:29
Електронний підпис
02 травня 2019 16:44
Електронний підпис
02 травня 2019 16:44
Тендерна пропозиція.pdf
02 травня 2019 16:44
Копія статуту.PDF
02 травня 2019 16:44
Довідка з ЄДРПОУ.PDF
02 травня 2019 16:44
Відгук Боярка.pdf
02 травня 2019 16:44
Витяг із ТУ У.pdf
02 травня 2019 16:44
Висновок СЕС посуд.PDF

Публічні документи

02 травня 2019 14:54
Електронний підпис
02 травня 2019 14:53
Тендерна пропозиція.pdf
02 травня 2019 14:53
копія Статут.pdf
02 травня 2019 14:53
Видаткові накладні.pdf
02 травня 2019 14:53
копія Паспорт та ІПН.pdf
02 травня 2019 14:53
копія Витяг 25.04.2019.pdf
02 травня 2019 14:53
копія Опис 3.pdf
02 травня 2019 14:53
копія Рішення №30-01.pdf
02 травня 2019 14:53
копія Виписка ЄДР.pdf
02 травня 2019 14:53
ст. 17.pdf
02 травня 2019 14:53
копія Опис 1.pdf
02 травня 2019 14:53
копія Опис 2.pdf
02 травня 2019 14:53
Проект договору.pdf
02 травня 2019 14:53
копія Витяг ПДВ.pdf
02 травня 2019 14:53
копія Протокол №2-П.pdf
02 травня 2019 14:53
копія Наказ№ 2-Н.pdf
02 травня 2019 14:53
копія Протокол №3-П.pdf
02 травня 2019 14:53
копія Протокол №1-П.pdf
02 травня 2019 14:53
Лист згода.pdf
02 травня 2019 14:53
копія Наказ № 1-Н.pdf
02 травня 2019 14:53
9 Висновок ДСЕЕ.pdf
02 травня 2019 14:53
5 Висновок ДСЕЕ.pdf
02 травня 2019 14:53
1 Висновок ДСЕЕ.pdf
02 травня 2019 14:53
3 Висновок ДСЕЕ.pdf
02 травня 2019 14:53
2 Висновок ДСЕЕ.pdf
02 травня 2019 14:53
6 Висновок ДСЕЕ.pdf
02 травня 2019 14:53
7-8 Висновок ДСЕЕ.pdf
02 травня 2019 14:53
4 Висновок ДСЕЕ.pdf
02 травня 2019 14:53
Інформація.pdf
02 травня 2019 14:53
Довкілля.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 16:31
Статут compr.pdf
02 травня 2019 16:31
Наказ №1.pdf
02 травня 2019 16:31
Виписка.pdf
02 травня 2019 16:31
Пропозиція (2).pdf
02 травня 2019 16:31
Накладна (1).pdf
02 травня 2019 16:31
Мило Шик.PDF
02 травня 2019 16:31
Лист персональні.pdf
02 травня 2019 16:31
Договір 91.pdf
02 травня 2019 16:31
Довідка ст 50.pdf
02 травня 2019 16:31
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 16:57
Договор Винница_1.pdf
02 травня 2019 16:57
Статут №10.pdf
02 травня 2019 16:57
Статистика.pdf
02 травня 2019 16:57
Протокол №10.pdf
02 травня 2019 16:57
Протокол №9.pdf
02 травня 2019 16:57
Протокол №2 зборів.pdf
02 травня 2019 16:57
Протокол №1.pdf
02 травня 2019 16:57
Повідомлення.pdf
02 травня 2019 16:57
Довідка Приват банк.pdf
02 травня 2019 16:57
Витяг НДС.pdf
02 травня 2019 16:57
Виписка реєстрації.pdf
02 травня 2019 16:57
4ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ерьомін Р.М.

ТОВ Гренландія

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"

ТОВ "МАРІПРОДЕСТ"

ТОВ "СИРЕНА ПЛЮС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ерьомін Р.М.
#2987519078
Відхилено 170 590,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 15:12
ТОВ Гренландія
#36196836
Переможець 202 446,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 15:14

Документи

08 травня 2019 15:12
Електронний підпис
08 травня 2019 15:12
Протоко 69.pdf

Документи

08 травня 2019 15:13
Електронний підпис
08 травня 2019 15:13
Протоко 69.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гренландія
#36196836
202 446,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 15:13
Електронний підпис
08 травня 2019 15:13
Протоко 69.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 14:31
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 21:18
Договір 187.pdf укладений
27 травня 2019 21:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 202 446,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 741,00 UAH)