Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильник
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-04-15-000105-c 88c6e2fc601d4a7f9f0183b1820817a1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васюрчик Інна Леонідівна

+380363230479 zarichne.pmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Зарічненський центр ПМСД"
Код ЄДРПОУ: 38593656
Місцезнаходження: 34000, Україна , Рівненська обл., Зарічне, Аерофлотська ,15
Контактна особа: Васюрчик Інна Леонідівна
+380363230479
zarichne.pmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 09:34
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2019 09:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 09:39
Початок аукціону: 23 квітня 2019 11:12
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Холодильник NORD T 271
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34000, Україна, Рівненська область, смт.Зарічне, вул.Аерофлотська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 15:14
Оголошення.doc
15 квітня 2019 09:48
проект договору.docx
15 квітня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 15:14
Оголошення.doc
15 квітня 2019 09:34
Оголошення.doc
15 квітня 2019 09:48
проект договору.docx
15 квітня 2019 09:34
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-15-000105-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА", Код ЄДРПОУ:42826827
Дата подання: 15 квітня 2019 12:45
Вимога, стосовно тендерної документації
Відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
В оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Найменування предмета закупівлі: : ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади (Холодильник)) в Додатоку № 3 (Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури електронних допорогових закупівель) зазначено, що Учасник процедури електронних допорогових закупівель разом з ціновою пропозицією повинні надати: оригінал гарантійного листа від виробника (або офіційного представника виробника) про передачу учаснику повноважень на постачання товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни.
На нашу думку, дана вимога є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло потенційних постачальників та учасників процедури закупівлі з огляду на те, що потенційні учасники процедури закупівлі можуть пропонувати зазначений товар, який перебуває у їх власності, і яким вони можуть вільно розпоряджатися, більш того, зазначений товар може постачатись не лише виробником, а й дилерами даного виробника, у яких, потенційні учасники закупівлі, мають змогу його придбати для подальшого перепродажу.
З огляду на вище викладене, ТОВ «Бюджетна закупка» просить виключити з Додатоку № 3 (Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури електронних допорогових закупівель) умову, щодо надання оригіналу гарантійного листа від виробника (або офіційного представника виробника) про передачу учаснику повноважень на постачання товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, як таку, що порушує вимоги ст. 3 та ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2019 15:10
Розглянувши вимогу щодо тендерної документації (оголошення) допорогової закупівлі за ДК 021:2015: 39710000-2 - Електричні побутові прилади, оголошеної 15.04.2019 року, Замовником було прийнято рішення задовольнити вимогу ТОВ «Бюджетна закупка»:
1. виключити з Додатку 3 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури електронних допорогових закупівель» вимогу щодо надання учасником оригіналу гарантійного листа від виробника (або офіційного представника виробника) про передачу учаснику повноважень на постачання товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни;
2. викласти Додаток 3 ««Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури електронних допорогових закупівель» в наступній редакції:
Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури електронних допорогових закупівель

Учасник процедури електронних допорогових закупівель разом з ціновою пропозицією повинні надати:

- копію Статуту (перша та остання сторінка, а також сторінки з повноваженнями директора, видами діяльності.), або інший установчий документ завірений учасником;
- копію виписки (свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
- копію довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- копію довідки про взяття на облік платника податку;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку;
- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- копію паспорту (для фізичних осіб).
- копія ліцензії або дозвіл на даний вид діяльності (в разі необхідності).
- контактні дані компанії – учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по – батькові, посада, контактний телефон)).
- документ, що підтверджує якість продукції (копія паспорту, сертифікату відповідності, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший документ, якщо це передбачено діючим законодавством).


Примітки: У разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.

ДО УВАГИ УЧАСНИКА!
У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції ( або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів). Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.





Голова тендерного комітету Л.І.Полюхович
Номер вимоги: UA-2019-04-15-000105-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Івницький Станіслав Миколайович, Код ЄДРПОУ:3107013276
Дата подання: 25 квітня 2019 16:41
Оскарження тендеру
Оскарження тендеру
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 квітня 2019 12:28
Розглянувши вимогу щодо рішення Замовника щодо дискваліфікації Учасника-переможця аукціону допорогової закупівлі за ДК 021:2015: 39710000-2 - Електричні побутові прилади, оголошеної 15.04.2019 року, Замовником було прийнято рішення щодо не задоволення вимоги ФОП Івницький Станіслав Миколайович з наступних підстав:
Замовником було прийнято рішення про дискваліфікацію Учасника-переможця аукціону у зв'язку з тим, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі, зокрема Учасник не надав жодного документу що підтверджує якість продукції (копія паспорту, сертифікату відповідності, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший документ, якщо це передбачено діючим законодавством). Замовник вважає, що документальне підтвердження якості товару на предмет закупівлі ДК 021:2015: 39710000-2 - Електричні побутові прилади (Холодильник) є обов'язковим, оскільки Замовник планує використовувати вищевказаний предмет закупівлі (холодильник) для зберігання медикаментів, які потребують спеціального режиму зберігання, що є дуже важливим фактором.
Оскільки переможець аукціону не надав жодного документу в складі своєї пропозиції що підтверджує якість продукції, Замовник вважає, що такий товар не може бути придбаний Замовником, оскільки є ризик купівлі неякісного товару, що може призвести до негативних наслідків для Замовника (розпорядника коштів).

Документи

15 квітня 2019 15:09
Протокол

Документи подані скаржником

25 квітня 2019 16:40
Оскарження.jpg
25 квітня 2019 16:40
Оскарження2.jpg

Документи

26 квітня 2019 12:28
рішення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Івницький Станіслав Миколайович 6 799,00
UAH з ПДВ
5 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ" 5 834,00
UAH з ПДВ
5 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 6 799,98
UAH з ПДВ
6 764,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА" 7 000,00
UAH з ПДВ
7 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2019 09:32
паспорт_4.jpg
22 квітня 2019 09:32
паспорт_3.jpg
22 квітня 2019 09:32
паспорт_2.jpg
22 квітня 2019 09:32
паспорт_1.jpg
22 квітня 2019 09:32
код ЗКПО.jpg
22 квітня 2019 09:32
витяг3.jpg
22 квітня 2019 09:32
витяг2.jpg
22 квітня 2019 09:32
витяг1.jpg
22 квітня 2019 09:32
Виписка Івн 2.jpg
22 квітня 2019 09:32
Виписка Івн 1.jpg
22 квітня 2019 09:32
Цін Пропоз.odt

Публічні документи

19 квітня 2019 15:24
Електронний підпис
19 квітня 2019 15:24
917т.х..jpg
19 квітня 2019 15:24
918.jpg
19 квітня 2019 15:24
выписка.rar
19 квітня 2019 15:24
УставніДокЗавр.zip
19 квітня 2019 15:24
271.zip
19 квітня 2019 15:24
4опп _1_.jpg
19 квітня 2019 15:24
витяг.rtf
19 квітня 2019 15:24
устав югхолодторг.rar
19 квітня 2019 15:24
рішенння.jpg
19 квітня 2019 15:24
протокол.rar
19 квітня 2019 15:24
917проп.jpg

Публічні документи

17 квітня 2019 09:47
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
17 квітня 2019 09:47
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
17 квітня 2019 09:47
Цінова пропозиція.pdf
17 квітня 2019 09:47
Технічні умови.pdf
17 квітня 2019 09:47
Договір.pdf
17 квітня 2019 09:47
Дані Компанії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Івницький Станіслав Миколайович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Івницький Станіслав Миколайович
#3107013276
Відхилено 5 100,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 14:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"
#38360040
Переможець 5 499,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 14:56

Документи

24 квітня 2019 14:48
Протокол

Документи

06 травня 2019 14:55
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"
#38360040
5 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2019 14:55
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
15 травня 2019 10:48