Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво дитячого садка по вул.Сагайдачного у с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області.Коригування.
Очікувана вартість
48 421 193,80 UAH
UA-2019-04-15-000072-b de6c535e35df4e8a86cf930e4c6c9d73
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнатишин Назар Степанович

+380322952207 zymnovodivskarada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Зимноводівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04372282
Вебсайт: http://zymnavoda.lviv.ua
Місцезнаходження: 81110, Україна , Львівська обл., Зимна Вода, вул. Шухевича, 83
Контактна особа: Гнатишин Назар Степанович
+380322952207
zymnovodivskarada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2019 10:17
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2019 10:17
Початок аукціону: 02 травня 2019 15:22
Очікувана вартість: 48 421 193,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,19%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 242000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво дитячого садка по вул.Сагайдачного у с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області.Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81110, Україна, Львівська область, Зимна Вода, Яворницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2019 10:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 10:12
Додаток _5.docx
15 квітня 2019 10:12
Додаток 2 ДНЗ.zip
15 квітня 2019 10:12
Тендерна документація_днз.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо складу документації учасника
Дата подання: 17 квітня 2019 11:03
Дата відповіді: 17 квітня 2019 13:23
Просимо уточнити, які документи слід надати на підтвердження виконання учасником аналогічних договорів, якщо учасник має досвід виконання аналогічних за обсягом та вартістю проектів будівництва, реалізованих на умовах поєднання замовника і підрядника в одній особі. На нашу думку, належним підтвердженням спроможності та компетенції учасника у відповідній сфері діяльності для подібних випадків є декларація про введення об’єкта в експлуатацію, яка, окрім вказівки на факт виконання робіт повністю та належним чином, містить усі необхідні дані щодо об’єкту будівництва та вартості робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Учасникам закупівлі слід надавати документи, які повністю відповідають вимогам тендерної документації до предмету закупівлі.
щодо складу документації учасника
Дата подання: 18 квітня 2019 14:22
Дата відповіді: 18 квітня 2019 18:26
Дякуємо за швидку відповідь. Однак, в зв’язку з її змістом, змушені повідомити, що вважаємо відповідну вимогу ТД дискримінаційною, тобто такою, що порушує ч.4 ст.22 ЗУ “Про публічні закупівлі”. А саме: вимагаючи від учасників підтвердження відповідності критерію “досвіду виконання аналогічного договору” виключно у формі листа-відгуку від замовника-третьої особи, Ви дискримінуєте тих потенційних учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів на умовах поєднання замовника та підрядника в одній особі. Що на сьогодні, в умовах різкого скорочення бюджетних капіталовкладень, є доволі розповсюдженою практикою інвестування у капітальне будівництво. Зокрема, наше підприємство протягом останніх двадцяти років спеціалізується на спорудженні багатоквартирних житлових будинків та об’єктів супутньої інфраструктури власне на засадах самостійного виконання усіх функцій, що забезпечують капітальне будівництво як інвестиційний процес – інвестора, замовника, забудовника, підрядника та проектувальника. За таких обставин вважати учасника, який має подібний досвід, таким, що не відповідає обраним Вами кваліфікаційним критеріям, було б, м’яко кажучи, несправедливо. В зв’язку з викладеним просимо Вас переглянути попередньо оголошену позицію, і внести зміни до ТД в частині можливості для подібних випадків підтвердження відповідності учасника вищезгаданому критерію не лише у формі листа-відгуку від третьої особи, але й, зокрема, шляхом представлення передбачених законодавством документів про завершення будівництвом об’єктів. Які, дозволимо собі зауважити, відтворюють не суб’єктивну думку невідомої Вам особи, яка за її висловлення не несе перед Вами жодної відповідальності, а встановлені уповноваженим державним органом факти відповідності наслідків роботи учасника вимогам законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Пунктом 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. В даному випадку – це договір підряду у будівництві. Тобто умови в тендерній документації прердбачають надання документів, що підтверджують виконання робіт підряду у будівництві.
Постановою КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» передбачено наступне:
документи про виконання договору підряду - документи про хід виконання договору підряду, відповідність робіт і матеріальних ресурсів нормативним вимогам та здійснення контролю за виконанням договірних зобов'язань (журнали виконання робіт, акти та довідки про виконані роботи, акти на приховані роботи та конструкції, паспорти, сертифікати, акти на випробування устаткування, журнали авторського нагляду, матеріали перевірок тощо);
закінчені роботи - роботи, виконані підрядником відповідно до договору підряду, проектної та кошторисної документації.
В частині Приймання-передача закінчених робіт (об'єкта будівництва):
п.91. Передача виконаних робіт (об'єкта будівництва) підрядником і приймання їх замовником оформлюється актом про виконані роботи. { Пункт 91 в редакції Постанови КМ N 601 ( 601-2009-п ) від 17.06.2009 } ;
п.95. Якщо згідно з умовами договору підряду власником виконаних робіт (об'єкта будівництва) до їх передачі замовнику є підрядник, право власності на закінчені роботи (об'єкт будівництва) переходить до замовника з моменту підписання сторонами акта про виконані роботи.
Враховуючи вищенаведене, передбачені тендерною документацією вимоги є такими, що відповідають нормативним документам в т.ч. Загальним умовам укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві , затвердженим постановою КМУ №668, та не є дискримінаційними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" 44 949 807,28
UAH з ПДВ
44 949 807,28
UAH з ПДВ
Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 46 928 137,35
UAH з ПДВ
46 928 137,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2019 15:52
ЗВ Після закупівлі 2.rar
03 травня 2019 18:34
ЗВ Після закупівлі.rar
26 квітня 2019 15:55
Цінова пропозиція.rar
26 квітня 2019 15:55
Технічна частина Ч2.rar
26 квітня 2019 15:55
КК2.rar
26 квітня 2019 15:55
КК6.rar
26 квітня 2019 15:55
КК5.rar
26 квітня 2019 15:55
Технічна частина Ч1.rar
26 квітня 2019 15:55
КК1.rar
26 квітня 2019 15:55
КК4.rar
26 квітня 2019 15:54
КК3.rar
26 квітня 2019 15:54
Інші документи.rar
26 квітня 2019 15:54
КК4-1.rar
26 квітня 2019 15:54
Проект договору.rar
26 квітня 2019 15:54
Забезпечення ТП.rar
26 квітня 2019 15:54
Реєстр.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 15:41
Цінова пропозиція.pdf
25 квітня 2019 15:40
Проект договору.pdf
25 квітня 2019 15:40
Технічна частина.rar
25 квітня 2019 15:40
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"
#40359521
Переможець 44 949 807,28
UAH з ПДВ
07 травня 2019 17:44

Документи

07 травня 2019 17:44
Електронний підпис
07 травня 2019 17:43
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2019 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"
#40359521
44 949 807,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2019 17:44
Електронний підпис
07 травня 2019 17:43
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 09:10
Повернення забезпечення договору укладений
18 січня 2021 09:01
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 18:26
Дод.угода 9 ДНЗ ВТ.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 18:25
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 18:09
Дод.угода 8 ДНЗ ВТ.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 18:07
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 16:34
Дод.угода 7.pdf зміни до договору
03 червня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 09:41
Дод.угода 6.pdf зміни до договору
27 травня 2020 09:39
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 09:13
Дод.угода 5.pdf зміни до договору
07 травня 2020 09:12
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 14:53
Дод.угода 4.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 14:51
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 16:22
Дод.угода 3.rar зміни до договору
07 жовтня 2019 16:18
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 12:43
Дод.угода 2.pdf зміни до договору
19 липня 2019 12:41
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 12:37
Дод.угода 1.pdf зміни до договору
19 липня 2019 12:36
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 12:18
Договір укладений
22 травня 2019 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 0120052019
Договір:
Номер додаткової угоди: 0120052019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягів фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 0120052019
Договір:
Номер додаткової угоди: 0120052019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування виконання робіт з державного бюджету
Номер договору про закупівлю: 0120052019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість виконання робіт по Договору в 2020 році
Номер договору про закупівлю: 0120052019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт у межах фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 0120052019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення бюджетного фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 0120052019
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість виконаних робіт в межах бюджетного фінансування у 2020 році з державного бюджету
Номер договору про закупівлю: 0120052019
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення вартості робіт за рахунок фінансування коштів місцевого бюджету
Номер договору про закупівлю: 0120052019
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 0120052019
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 41 034 172,42
UAH (в тому числі ПДВ 6 839 028,74 UAH)