Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шини для тролейбусів
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-04-15-000070-a 811753d0e57c4591a50862721ac5ee5d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03328681
Місцезнаходження: 14027, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50
Контактна особа: Ольга Х
+380730037318
zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 09:05
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 08:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 12:40
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,83%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 штука
шини для тролейбусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка,50Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2019 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 09:05
Додаток 3 до ТД.docx
15 квітня 2019 09:05
Додаток 4 до ТД _ Договір_поставки.docx
15 квітня 2019 09:05
ОГОЛОШЕННЯ_шини.docx
15 квітня 2019 09:05
Додаток 1 до ТД.docx
15 квітня 2019 09:05
Тендерна документація.docx
15 квітня 2019 09:05
Додаток 2 до ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000048 ● fc10548c74d741e2be2e90923ecfebe5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 15:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


18.12.2020 № 59
м.Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Додаток: Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг на 3 арк в 1 прим




Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 18.12.2020 № 59
Додаток
до наказу управління
від 18.12.2020 № 59
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 Комунальне підприємство «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради UA-2019-04-15-000070-a 15.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-06 12:03:27

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Шини для тролейбусів» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-15-000070-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Згідно з абзацом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Під час здійснення моніторингу установлено, що відповідно до п. 12.1 Договору укладеного Замовником з переможцем, строк його дії визначено до 31.12.2019. Додаткові угоди на продовження строку дії укладеного договору в електронній системі закупівель відсутні.
Поясніть причини не оприлюднення в електронній системі закупівель станом на 06.01.2021 звіту про виконання договору у зв’язку із закінченням строку його дії та надайте інформацію щодо стану виконання укладеного договору
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-13 13:34:31

Відповідь на запит

Підстави для проведення моніторингу процедур публічних закупівель передбачені в абз.2ч.1ст8 «моніторинг процедур закупівель здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його дії» звертаємо Вашу увагу на те , що договір закінчив свою дію 31 грудня 2019 року, отже підстави для моніторингу згідно законодавства про публічні закупівлі відсутні. Також повідомляємо , що секретар який був уповноважений для роботи на майданчику в період звітування за договором була у відпустці (відповідний документ надається), на виконання обов'язків секретаря керівник підприємства та голова тендерного комітету іншу особу не призначали.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник КП "Чернігівське тролейбусне управління" ЧМР уважно розглянув висновок Моніторингу закупівлі та прийняв до уваги зауваження, та прийме всі можливі заходи недопущення їх в подальшій роботі.Додатково уповноважена особа зважаючи на виявлені порушення прозвітувала про виконання договору за закупівлею яку проводив тендерній комітет який на даний час на підприємстві ліквідований.

2021-01-22 15:19:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" 1 030 500,00
UAH з ПДВ
1 010 499,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОШИНА" 1 049 400,00
UAH з ПДВ
1 019 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУДЕНКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ " 1 096 855,20
UAH з ПДВ
1 020 474,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Авторинок на Кільцевій 1 093 464,00
UAH з ПДВ
1 063 461,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укравтозапчастина 1 097 834,40
UAH з ПДВ
1 067 833,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНООПТТОРГ-ТРЕЙД" 1 170 720,00
UAH з ПДВ
1 160 718,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" 1 187 614,80
UAH з ПДВ
1 187 614,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 16:17
ДФС.pdf
11 травня 2019 14:28
МВС.pdf
07 травня 2019 16:55
АУКЦІОН ЦІНОВА.pdf
02 травня 2019 17:53
ЩОДО ПІДПИСУ.pdf
02 травня 2019 17:53
ТТХ ЗАПРОПОН. ТОВАРУ.pdf
02 травня 2019 17:53
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 травня 2019 17:53
СТАТУТ+ОПИС 2019.pdf
02 травня 2019 17:53
СТАТТЯ 17.pdf
02 травня 2019 17:53
ПРОТОКОЛ+НАКАЗ.pdf
02 травня 2019 17:53
ПРАЦІВНИКИ.pdf
02 травня 2019 17:53
Переклад каталогу APLUS.pdf
02 травня 2019 17:53
МАТ.ТЕХ.БАЗА.pdf
02 травня 2019 17:53
ДОГОВІР ПОСТАВКИ.pdf
02 травня 2019 17:53
ДОВКІЛЛЯ.pdf
02 травня 2019 17:53
ВИМОГИ ДО ТОВАРУ.pdf

Публічні документи

30 квітня 2019 12:07
Електронний підпис
30 квітня 2019 12:06
Цінова пропозиція.PDF
30 квітня 2019 12:06
Тех.вимоги.PDF
30 квітня 2019 12:06
Статут.pdf
30 квітня 2019 12:06
Сертифікати.PDF
30 квітня 2019 12:06
Проект договору.PDF
30 квітня 2019 12:06
Опис до статуту.pdf
30 квітня 2019 12:06
ІПН директора.PDF
30 квітня 2019 12:06
Довідки СТ.17.PDF
30 квітня 2019 12:06
Довідка мат.-тех.база.PDF
30 квітня 2019 12:06
Довідка зах.довкілля.PDF
30 квітня 2019 12:06
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 11:42
Сертифікати.pdf
02 травня 2019 11:42
Техчастина.pdf
02 травня 2019 11:42
Стаття 17.pdf
02 травня 2019 11:42
Пропозиція.pdf
02 травня 2019 11:42
Довідка_МТБ.pdf
02 травня 2019 11:42
Витяг ПДВ.pdf
02 травня 2019 11:42
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 17:36
Електронний підпис
24 квітня 2019 17:34
Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2019 17:34
Сертифікати.pdf
24 квітня 2019 17:34
Протокол повноваження.pdf
24 квітня 2019 17:34
Проект Договору.pdf
24 квітня 2019 17:34
Довідки.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 15:18
Електронний підпис
26 квітня 2019 15:10
Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2019 15:10
Статут_17.10.2017.pdf
26 квітня 2019 15:10
проект договору.pdf
26 квітня 2019 15:10
МТБ.pdf
26 квітня 2019 15:10
Ліцензування автошини.pdf
26 квітня 2019 15:10
Довкілля.pdf
26 квітня 2019 15:10
витяг ПДВ копія.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 15:18
Сертификат Россава.pdf
02 травня 2019 15:18
Проект договору.pdf
02 травня 2019 15:18
Витяг платника ПДВ.pdf
02 травня 2019 15:18
Виписка з ЄДР.pdf
02 травня 2019 15:18
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 11:41
Електронний підпис
26 квітня 2019 11:40
Технічна частина.pdf
26 квітня 2019 11:40
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 квітня 2019 11:40
Проект договору.pdf
26 квітня 2019 11:40
Копія Статуту.pdf
26 квітня 2019 11:40
Копія витягу ПДВ.PDF
26 квітня 2019 11:40
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"

ТОВ "ДНІПРОШИНА"

ФОП "РУДЕНКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ "

ТОВ Авторинок на Кільцевій

ТОВ Укравтозапчастина

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНООПТТОРГ-ТРЕЙД"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"
#33010822
Переможець 1 010 499,90
UAH з ПДВ
10 травня 2019 15:57

Документи

10 травня 2019 15:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"
#33010822
1 010 499,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2019 15:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 10:41
договір 11_19.pdf укладений
29 травня 2019 10:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 010 498,00
UAH (в тому числі ПДВ 168 416,00 UAH)