Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03328681 |
Місцезнаходження: | 14027, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50 |
Контактна особа: |
Ольга Х +380730037318 zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2019 09:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 12:40 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,83% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2019 09:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2019 09:05 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
15 квітня 2019 09:05 |
Додаток 4 до ТД _ Договір_поставки.docx | |
15 квітня 2019 09:05 |
ОГОЛОШЕННЯ_шини.docx | |
15 квітня 2019 09:05 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
15 квітня 2019 09:05 |
Тендерна документація.docx | |
15 квітня 2019 09:05 |
Додаток 2 до ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-21-000048 ● fc10548c74d741e2be2e90923ecfebe5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2020 15:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.12.2020 № 59
м.Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Додаток: Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг на 3 арк в 1 прим
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 18.12.2020 № 59
Додаток
до наказу управління
від 18.12.2020 № 59
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 Комунальне підприємство «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради UA-2019-04-15-000070-a 15.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-06 12:03:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Шини для тролейбусів» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-15-000070-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Згідно з абзацом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Під час здійснення моніторингу установлено, що відповідно до п. 12.1 Договору укладеного Замовником з переможцем, строк його дії визначено до 31.12.2019. Додаткові угоди на продовження строку дії укладеного договору в електронній системі закупівель відсутні.
Поясніть причини не оприлюднення в електронній системі закупівель станом на 06.01.2021 звіту про виконання договору у зв’язку із закінченням строку його дії та надайте інформацію щодо стану виконання укладеного договору
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-13 13:34:31
Відповідь на запит
Підстави для проведення моніторингу процедур публічних закупівель передбачені в абз.2ч.1ст8 «моніторинг процедур закупівель здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його дії» звертаємо Вашу увагу на те , що договір закінчив свою дію 31 грудня 2019 року, отже підстави для моніторингу згідно законодавства про публічні закупівлі відсутні. Також повідомляємо , що секретар який був уповноважений для роботи на майданчику в період звітування за договором була у відпустці (відповідний документ надається), на виконання обов'язків секретаря керівник підприємства та голова тендерного комітету іншу особу не призначали.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник КП "Чернігівське тролейбусне управління" ЧМР уважно розглянув висновок Моніторингу закупівлі та прийняв до уваги зауваження, та прийме всі можливі заходи недопущення їх в подальшій роботі.Додатково уповноважена особа зважаючи на виявлені порушення прозвітувала про виконання договору за закупівлею яку проводив тендерній комітет який на даний час на підприємстві ліквідований.
2021-01-22 15:19:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2019 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" |
1 030 500,00
UAH з ПДВ
|
1 010 499,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРОШИНА" |
1 049 400,00
UAH з ПДВ
|
1 019 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РУДЕНКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ " |
1 096 855,20
UAH з ПДВ
|
1 020 474,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Авторинок на Кільцевій |
1 093 464,00
UAH з ПДВ
|
1 063 461,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укравтозапчастина |
1 097 834,40
UAH з ПДВ
|
1 067 833,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНООПТТОРГ-ТРЕЙД" |
1 170 720,00
UAH з ПДВ
|
1 160 718,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" |
1 187 614,80
UAH з ПДВ
|
1 187 614,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" #33010822 |
Переможець |
1 010 499,90
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 15:57
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 травня 2019 15:57
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" #33010822 |
1 010 499,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2019 10:41
|
договір 11_19.pdf | укладений |
29 травня 2019 10:33
|