Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з організації гарячого харчування учнів у Кропивницькому НВК
Очікувана вартість
252 720,00 UAH
UA-2019-04-13-000006-c d20d5726612f4787bfc824289df9ce07
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хомей Наталія Іванівна


380347725226
torgy.dolyna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Долинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143519
Вебсайт: http://dolosvita.jimdo.com
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, вул. Грушевського, будинок 18
Контактна особа: Хомей Наталія Іванівна
,380347725226
torgy.dolyna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2019 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2019 09:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 14:47
Очікувана вартість: 252 720,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 255,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165 Робочі дні
Послуга з організації гарячого харчування учнів у Кропивницькому НВК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77542, Україна, Івано-Франківська область, с.Кропивник, с. Кропивник
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2019 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2019 12:08
Тендерна документація_Кропивниківський НВК.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-25-000005 ● e2c5a7a113914eada6e820ac9e2f06b5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 жовтня 2019 11:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

25.10.2019 № 56

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.10.2019 №56

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-04-13-000006-c 13.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-29 15:35:08

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Послуга з організації гарячого харчування учнів у Кропивницькому НВК» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-13-000006-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Коли виконано договір від 17.05.2019 №295 та яка застосована підстава для оприлюднення звіту про виконання даного договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-31 08:32:59

Відповідь на запит

На Ваш запит від 29.10.2019 року у межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Послуга з організації гарячого харчування учнів у Кропивницькому НВК», надаємо наступне пояснення. Договір № 295 від 17.05.2019 р. "Про надання послуг з організації гарячого харчування учнів у Кропивницькому НВК " виконано 28.10.2019 р. на підставі підписання Сторонами акту №4 від 28.10.2019 р. про виконання договору. Вищезазначений акт став підставою для оприлюднення звіту про виконання договору. Скан-копія акту додається.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-05 11:45:16

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Послуга з організації гарячого харчування учнів у Кропивницькому НВК» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-13-000006-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1.Чому Замовником не визначено спосіб подання переможцем процедури закупівлі інформації, яка передбачена статтею 17 Закону?
2. Яким чином та коли учасником-переможцем фізичною особою-підприємцем Ленгевич Галиною Олександрівною надано Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав визначених абзацом другим частини третьої статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-08 09:27:31

Відповідь на запит

На Ваш запит від 05.11.2019 року у межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Послуга з організації гарячого харчування учнів у Кропивницькому НВК», надаємо наступне пояснення.
1. Замовником в тендерній документації чітко визначений спосіб подання документів переможцем процедури закупівлі, які передбачені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Дана інформація міститься в розділі ІІІ, пункт 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерної документації затвердженої 12 квітня 2019 року рішенням тендерного комітету, яка розміщена в оголошенні про закупівлю UA-2019-04-13-000006-c «Послуга з організації гарячого харчування учнів у Кропивницькому НВК» - відкриті торги.
«Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом 2 днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель), сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою* Учасника. Переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатку 2 (для переможця).» З цього повідомлення слід розуміти, що всі документи, а це - оновлена тендерна (цінова) пропозиція за результатами електронного аукціону та усі документи зазначені в Додатку 2 переможець повинен розмістити на майданчику у вигляді сканованого документу.
Додатково зауважимо, що учасники не звертались до Замовника з приводу додаткового роз’яснення щодо способу подачі документів переможців, з цього слід зробити висновок, що зазначена в Тендерній документації інформація щодо способу подачі документів була сприйнята однозначно учасниками закупівлі та не потребувала додаткових пояснень.
Скан-копія витягу з Тендерної документації додається.
2. Учасником-преможцем фізичною особою-підприємцем Ленгевич Г.О. були надані документи переможця визначені абз. 2 частини 3 ст. 17 Закону шляхом розміщення відсканованих документів з назвою «Документи переможця» в електронній системі закупівель, про що свідчить дата та час подачі документів 09-05-2019 11:08 та статус «Експортовано», відповідно до умов Тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На ваш висновок від 11 листопада 2019 року щодо необхідності усунення порушення вимог пунктів 2 та 4 частини першої статті 30 Закону, повідомляємо вам наступне. Щодо надання довідки переможцем торгів фізичною особою-підприємцем Ленгевич Галиною Олександрівною надано документ (довідка МВС) від 21.03.2019, який є недійсним на момент подання, оскільки датований раніше ніж за місяць до дати розкриття тендерних пропозицій (02.05.2019), на вимогу щодо усунення порушень, 11.11.2019 року Тендерний комітет звернувся до Фізичної особи-підприємця Ленгевич Галини Олександрівни із зверненням, в ході виконання договору, укладеного за результатами закупівлі №UA-2019-04-13-000006-c, надати оригінал довідки (іншого документу) або нотаріально завіреної копії документу, виданої Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення Міністерства внутрішніх справ або управліннями (відділами) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь в областях та місті Києві (або іншим уповноваженим органом), про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. У відповідь на звернення Фізична особа-підприємець Ленгевич Галина Олександрівна надала таку довідку, відповідно до якої, на території України, станом на 14.11.2019 року до кримiнальної вiдповiдальностi не притягується, не знятої чи не погашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває (довідка додається). Отож, повідомляємо вас про те що відповідно до наданої переможцем торгів фізичною особою-підприємцем Ленгевич Галиною Олександрівною довідки МВС від 21.03.2019 та наданої в результаті звернення довідки від 14.11.2019, № 19318447220810484998, Фізична особа-підприємець Ленгевич Галина Олександрівна на території України до кримiнальної вiдповiдальностi не притягалась, не знятої чи не погашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває. Що до того що переможцем торгів фізичною особою-підприємцем Ленгевич Галиною Олександрівною надано Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 07.05.2019 №524/10/09-19-50-17-15, яка не відповідає умовам ТД оскільки не дійсна на дату розкриття тендерних пропозицій (02.05.2019). Фізичною особою-підприємцем Ленгевич Галиною Олександрівною надано Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 07.05.2019 №524/10/09-19-50-17-15, оскільки до моменту розкриття тендерних пропозицій ФОП Ленгевич Галині Олександрівні не було відомо хто стане переможцем торгів. Відповідно до п. 4 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2018 року № 733: «Довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.» На виконання умов Закону України «Про публічні закупівлі» , Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, умов тендерної документації, Після розкриття тендерних пропозицій (02.05.2019) переможцем торгів було направлено відповідну заяву про надання такої довідки, і, згідно п. 2 ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» 09.05.2019 р. завантажено в електронну систему закупівель відповідну довідку від 07.05.2019 №524/10/09-19-50-17-15. Дана довідка дійсна протягом 10 календарних днів включно до 17.05.2019 р. і зворотньої дійсності в часі щодо моменту видачі не має. Ми також завдячуємо проведеній роботі з аналізу закупівлі Послуг з організації гарячого харчування учнів у Кропивницькому НВК № UA-2019-04-13-000006-c, повідомляємо, що тендерним комітетом вжито всіх можливих заходів для усунення порушень та дотримання Закону України «Про публічні закупівлі» а також, зобов’язуємось надалі під час проведення торгів брати до уваги вказані зауваження, дотримуватися норм чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель. Додатково повідомляємо, що всі члени тендерного комітету Замовника отримали попередження.

2019-11-15 11:39:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Ленгевич Галина Олександрівна 251 147,00
UAH
251 147,00
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець Гаф'як Галина Володимирівна 252 326,70
UAH
252 326,70
UAH
Документи

Публічні документи

09 травня 2019 11:08
Документи переможця.pdf
25 квітня 2019 17:25
Ленгевич Г частина 2.pdf
25 квітня 2019 17:25
свідоцтво.pdf
25 квітня 2019 17:25
свідоцтво податку.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 17:41
Електронний підпис
25 квітня 2019 17:40
КРОПИВНИК НВК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Ленгевич Галина Олександрівна

Фізична особа-підприємець Гаф'як Галина Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Ленгевич Галина Олександрівна
#2017513061
Переможець 251 147,00
UAH
06 травня 2019 16:55

Документи

06 травня 2019 16:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Ленгевич Галина Олександрівна
#2017513061
251 147,00
UAH
Документи

Документи

06 травня 2019 16:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2019 20:32
Ленгевич Г Кропивницький НВК.pdf зміни до договору
21 травня 2019 20:30
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 11:14
договір Кропивник 295.pdf укладений
17 травня 2019 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору, у зв'язку з застосуванням ч.3 ст. 631 Цивільного кодексу України.
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 295
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 серпня 2019
Сума оплати за договором: 185 464,00
UAH