Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакети програмної продукції SAP (або еквівалент) та послуги з підтримки програмної продукції SAP (або еквівалент)
SAP software packages (or equivalent) and services on support of SAP software products (or equivalent)
SAP software packages (or equivalent) and services on support of SAP software products (or equivalent)
Очікувана вартість
16 166 142,00 UAH
UA-2019-04-12-002540-a ● def2b43945024708bb3fdea1874f25ab
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
Код ЄДРПОУ: | 16286441 |
Вебсайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Контактна особа: |
Наталія Тарануха +380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Svitlana Kashtalian +380444810281 s.kashtalian@pk-ukraina.gov.ua Світлана Кашталян +380444810281 s.kashtalian@pk-ukraina.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "POLYGRAPH COMBINE "UKRAINA" FOR SECURITIES' PRODUCTION |
National ID: | 16286441 |
Contact point: |
Nataliia Таranukha +380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua |
Additional contacts: |
Svitlana Kashtalian +380444810281 s.kashtalian@pk-ukraina.gov.ua Світлана Кашталян +380444810281 s.kashtalian@pk-ukraina.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2019 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2019 12:04 |
Очікувана вартість: | 16 166 142,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 81 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 12 квітня 2019 16:40 |
Enquiries until: | 10 травня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 16 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 травня 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 16 166 142 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 81 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48920000-3: Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу
Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: програмна продукція SAP (або еквівалент) та послуги з технічної підтримки програмної продукції (відповідно до Додатку 1 до тендерної документації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: строк поставки товарів (програмної продукції): Учасник передає Замовнику товар (програмну продукцію) впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати отримання повної оплати за товар (програмну продукцію) та надання Замовником Учаснику Заявки на інсталяцію (згідно з умовами договору); строк надання послуг: підтримка програмної продукції починається після передачі програмної продукції Замовнику та надається з дати підписання договору впродовж 6 (шести) місяців з дати початку надання таких послуг.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: строк поставки товарів (програмної продукції): Учасник передає Замовнику товар (програмну продукцію) впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати отримання повної оплати за товар (програмну продукцію) та надання Замовником Учаснику Заявки на інсталяцію (згідно з умовами договору); строк надання послуг: підтримка програмної продукції починається після передачі програмної продукції Замовнику та надається з дати підписання договору впродовж 6 (шести) місяців з дати початку надання таких послуг.
Quantity of the goods and scope of works or services: SAP software packages (or equivalent) and services on technical support of the software products (according to Annex 1 to the Tender Documentation).
Place of goods delivery or place of works performance or services provision: 38-44 Dehtiarivska Str., Kyiv, 04119.
Terms of goods delivery, works performance or services provision: the Participant delivers the goods (software products) to the Customer within 10 (ten) working days from the date of receipt of full payment for the goods (software products) and providing the Participant with the Application Form for the installation (in accordance with the terms of the agreement); term of services provision: support for software products begins after the transfer of software products to the Customer and is provided from the date of signing the agreement within 6 (six) months from the date of commencement of such services.
Розгорнути
Згорнути
Place of goods delivery or place of works performance or services provision: 38-44 Dehtiarivska Str., Kyiv, 04119.
Terms of goods delivery, works performance or services provision: the Participant delivers the goods (software products) to the Customer within 10 (ten) working days from the date of receipt of full payment for the goods (software products) and providing the Participant with the Application Form for the installation (in accordance with the terms of the agreement); term of services provision: support for software products begins after the transfer of software products to the Customer and is provided from the date of signing the agreement within 6 (six) months from the date of commencement of such services.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Пакети програмної продукції SAP (або еквівалент) та послуги з підтримки програмної продукції SAP (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
ДК 021:2015: 48920000-3 — Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу
SAP software packages (or equivalent) and services on support of SAP software products (or equivalent)
CPV: 48920000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2019 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2019 16:40 |
Дод 5 до ТД Проект Договору SAP (12.04.19).docx | |
12 квітня 2019 16:40 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf | |
12 квітня 2019 16:40 |
ANNOUNCEMENT on a public tender .pdf | |
12 квітня 2019 16:40 |
ТД Пакети ПП SAP та послуги з підтр ПП SAP (12.04.19).DOCX |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
Код ЄДРПОУ: | 16286441 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "АГЕЛЕС" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БРІГ-РІТЕЙЛ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КОМПАНІЯ АКСІОМА" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВ "Фаворит-С" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 31 травня 2019 15:30 |
Коментар щодо відміни: | Здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили (у зв’язку з підготовкою, та в подальшому, друком на підприємстві бюлетенів на позачергові вибори до ВР України та неможливістю визначення строків початку виконання договору на Закупівлю, у зв’язку з обмеженим доступом на підприємство сторонніх організацій і неможливістю доступу до комп’ютерної мережі підприємства на цей період), відповідно до аб.3 ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник визнає торги такими, що не відбулися. |
Документи:
31 травня 2019 15:30
|
Електронний підпис |
31 травня 2019 15:29
|
Протокол 221.pdf |