Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

детектори та аналізатори
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-04-12-002510-a 8e7d1d3c0e9040ef8f66807a5e0c6015
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любовь Гурієва

+380962359025 lyubov.gurieva@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з питань екології, енергоменеджменту та охорони праці Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33244415
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. МАРІУПОЛЬ, ВУЛ. ПУШКІНА, БУД. 96
Контактна особа: Любовь Гурієва
+380962359025
lyubov.gurieva@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2019 16:31
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2019 16:31
Початок аукціону: 13 травня 2019 13:54
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Обладнання для Донецької екологічної інспекції , а саме Газоаналізатор ,Аналітичні ваги ,Трубка напірна типу: «НИИОГАЗ» -2м , Установка УП 1122 АС пневматична 4-х канальна (42 л/хв.), Вимірювач швидкості газових потоків «ИС-1»-2,0 м , Мановакууметр цифровий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
детектори та аналізатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пушкіна,96, за счет продавца
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019  —  01 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 16:32
Торги оборуд. — копия.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1. Питання про аналогічне обладнання
Дата подання: 26 квітня 2019 15:20
Дата відповіді: 29 квітня 2019 19:13
Можлива заміна на аналогічне обладнання (так як є обладнання, зняте з виробництва)? (Додаток №3 Технічне завдання на придбання товарів, пункт 1.3) Можна вважати в пункті 4.3 вираз "або еквівалент" за аналогічне обладнання? В додатку 3 йде мова про конкретне обладнання.
Відповідь: Так, заміна можлива, навіщо нам обладнання, яке зняте з виробництва.
2. Запит уточнення про обладнання
Дата подання: 26 квітня 2019 15:22
Дата відповіді: 29 квітня 2019 19:21
Потребує уточнення, що не є помилкою - Розділ I. Загальні положення, пункт 4.3. Мається на увазі 4 аналізатора (Газоаналізатор “ОКСИ 5М-5Н”, Вимірювач швидкості газових потоків «ИС-1»-2,0 м, Мановакууметр цифровий ММЦ-2000, Мановакуумметр цифровий диференційний МЦ-1) або конкретно 4 газоаналізатора.)
Відповідь: Взагалі повинно бути 9 шт, (4 з них газоаналізатори), а саме Газоаналізатор “ОКСИ 5М-5Н”, Аналітичні ваги KERN ABT 220-5DNM Трубка напірна типу: «НИИОГАЗ» Установка УП 1122 АС пневматична 4-х канальна (42 л/хв.)Вимірювач швидкості газових потоків «ИС-1»-Мановакууметр цифровий ММЦ-2000Мановакуумметр цифровий диференційний МЦ-1
3. Запитання про технічну документаці.
Дата подання: 26 квітня 2019 15:27
Дата відповіді: 29 квітня 2019 19:26
Додаток 1 пункт 12 - Подавати інформацію в довільній формі, чи потрібно в повному обсязі (технічні паспорта, сертифікати), як підтвердження відповідності?
Відповідь: Подавати інформацію в повному обсязі. Також пропановане до постачання обладнання повинно бути новим, що не використаним раніше, в максимальному ступеню відповідати ТУ та іншими показниками якості продукції, відповідати Українським стандартам, мати сертифікат відповідності та свідоцтво про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки.
4. Запитання про гарантійне обслуговування.
Дата подання: 26 квітня 2019 15:29
Дата відповіді: 29 квітня 2019 19:29
Додаток 1 пункт 1.2 - Уточнення про гарантійне обслуговування. Подавати усі контакти в яких купується товар? Якщо на момент тендеру тільки намір на співпрацю.
Відповідь: Ви маєте надати інформацію в довільній формі, де вказати гарантійне обслуговування обладнання, але ж ми будемо купувати у Вас, тож і гарантійне обслуговування на обладнання надаєте Ви.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 437 000,34
UAH з ПДВ
393 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМ ТРЕЙД ЕКСПЕРТ" 479 000,00
UAH з ПДВ
394 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2019 14:16
Документи переможця.pdf
16 травня 2019 14:16
Довідка ДПІ.rar
10 травня 2019 16:20
Електронний підпис
10 травня 2019 16:20
Технічна частина.pdf
10 травня 2019 16:20
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 19:37
Електронний підпис
11 травня 2019 19:34
16.1 Паспорт обладнання.pdf
11 травня 2019 19:34
5 Відомості про досвід.pdf
11 травня 2019 19:34
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

ТОВ "ПРОМ ТРЕЙД ЕКСПЕРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
Переможець 393 700,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 09:41

Документи

16 травня 2019 09:41
Електронний підпис
16 травня 2019 09:41
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
393 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2019 09:41
Електронний підпис
16 травня 2019 09:41
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2019 15:32
допсоглоткрторг.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 15:31
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2019 13:33
допсогл.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 13:33
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2019 16:49
протокол11.PDF зміни до договору
06 серпня 2019 16:37
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2019 16:38
доп.согл.PDF зміни до договору
11 липня 2019 16:37
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2019 09:07
протокол 10 (2).PDF зміни до договору
12 червня 2019 08:33
повідомлення.PDF зміни до договору
12 червня 2019 08:33
допсогл (2).PDF зміни до договору
12 червня 2019 08:33
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 16:09
договр оборудование.PDF укладений
05 червня 2019 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Допущена механична помилка в специфікації до договору та в оголошенні
Номер договору про закупівлю: 25/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка у отриманні свідоцтва про перевірку законодавчо- регульованих засобів вимірювальної техніки згідно п.п.1.1.договору поставки
Номер договору про закупівлю: 25/23
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено строки поставки товару відповідно до звіту
Номер договору про закупівлю: 25/23
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 25/23
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до текстової частини додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 25/23
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML