Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Солонці в м. Переяслав-Хмельницький Київської області
Очікувана вартість
3 357 741,80 UAH
UA-2019-04-12-002505-a 1e0d1de08f1c4f15b7b259ba7db07bfd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логунова Галина Олександрівна

+380456753894 10313vukg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Переяслав-Хмельницьке виробниче управління комунального господарства
Код ЄДРПОУ: 05473594
Місцезнаходження: 08402, Україна , Київська обл., місто Переяслав-Хмельницький, вулиця Солонці, будинок 1
Контактна особа: Логунова Галина Олександрівна
+380456753894
10313vukg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2019 08:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 13:01
Очікувана вартість: 3 357 741,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 790,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Солонці в м. Переяслав-Хмельницький Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08402, Україна, Київська область, м. Переяслав-Хмельницький, вул. Солонці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 16:32
Додаток 3.docx
12 квітня 2019 16:32
Додаток 2.docx
12 квітня 2019 16:32
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка про наявність працвників відповідної кваліфікації
Дата подання: 17 квітня 2019 11:27
Дата відповіді: 17 квітня 2019 11:38
в підпункті 5.3 розділу ІІІ в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідно обов’язково зазначити інформацію про працівників (ПІБ, посада, освіта, спеціалізація, досвід роботи в галузі будівництва/реконструкції/ремонту доріг). В довідці потрібно вказувати досвід роботи на займаній посаді чи загальний стаж роботи в галузі будівництва/реконструкції/ремонту доріг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: пп. 3 п. 5.3 тендерної документації передбачено - зазначення інформації про працівників (ПІБ, посада, освіта, спеціалізація, досвід роботи в галузі будівництва/реконструкції/ремонту доріг), тобто досвід роботи працівника у даній галузі, а не на окремій посаді.
Листи роз'яснення від виробників та учасника
Дата подання: 18 квітня 2019 15:29
Дата відповіді: 19 квітня 2019 08:54
п.5.3. розділ ІІІ в переліку документів, які вимагаються для подання у складі тендерної пропозиції зазначені довідки які повинні бути подані учасником та гарантійні листи від виробника, відгук і т.д. Чи вимагається, щоб документи були адресовані замовнику, чи можуть бути адресовані учаснику? Та якою датою чи роками має бути виданий відгук?
Відповідь: 1. Пп. 2 п. 5.3 ТД передбачено надання - Довідки (в довільній формі) про наявність власних або орендованих потужностей для виготовлення гарячих асфальтобетонних сумішей із відповідним документальним підтвердженням такої наявності або сканований(-і) договір(-ори) з виробниками на постачання розрахункового обсягу гарячих асфальтобетонних сумішей або гарантійний лист від виробника про можливість постачання розрахункового обсягу гарячих асфальтобетонних сумішей учаснику по вказаному об’єкту. Отже, даний пункт чітко визначає, що гарантійний лист має бути виданий учаснику саме на об’єкт, визначений ТД – Капітальний ремонт вул. Солонці.
2. Довідки, які надаються безпосередньо учасником мають бути датовані не раніше дати опублікування оголошення про проведення закупівлі (оскільки учасник готує документи по цій конкретній закупівлі лише після ознайомлення з тендерною документацією, яка розміщена разом з оголошенням), можуть бути адресовані замовнику, можуть містити посилання на закупівлю, назву об’єкта тощо (на розсуд учасника, але учасник має звернути увагу на те, чи вимагаються такі умови тендерною документацією)
3. Пп. 4 п. 5.3 ТД передбачено надання аналогічного договору про виконання аналогічних робіт (не менше одного) за останні два роки до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, та надати відповідний оригінал відгуку на цей договір. Оскільки, учасник може надати аналогічний договір за останні два роки до дати кінцевого строку подання пропозицій, то і відгук може бути датований не 2019 роком (не поточною датою), а іншою датою, залежно від дати закінчення робіт по аналогічному договору. Однак, даний відгук може бути виданий і поточною датою.
технічні характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 18 квітня 2019 17:46
Дата відповіді: 19 квітня 2019 08:23
відповідно до п.п.10 п.6.3 розділу 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристикипредмету закупівлі Ви просите надати копії документів, що підтверджують якість асфальтобетонних сумішей та інших матеріалів, будь ласка уточні на які ще матеріали необхідно надавати підтвердження.
Відповідь: Додатком 3 до Тендерної документації визначено технічне завдання на виконання робіт по об’єкту, в якому зазначені обсяги робіт, матеріали, які мають використовуватися при їх виконанні. У зв’язку з цим, рекомендуємо детально ознайомитися з Додатком 3 та відповідно надати підтвердження якості
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-31-000024 ● f8a424160e9542a8aebaa813aeca3588
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 травня 2019 15:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.05.2019 № 108
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 29.05.2019 № 108

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-04-12-002505-а 12.04.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) КП Переяслав-Хмельницьке ВУКГ протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку Північного офісу Держаудитслужби від 12.06.2019 року, оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. У зв’язку з цим, надаємо підтвердження, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Так з метою усунення порушень, згідно доданої додаткової угоди від 18.06.2019 договір на закупівлю робіт з капітального ремонту вул. Солонці в м. Переяславі-Хмельницькому Київської області (UA-2019-04-12-002505-a) № 85/19 від 22.05.2019 достроково розірвано. Крім того, згідно протоколу № 32 від 18.06.2019 у зв’язку з неможливістю усунення порушень п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону та ч. 1 ст. 10 Закону на даній стадії процедури закупівлі, прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю – Капітальний ремонт вул. Солонці в м. Переяслав-Хмельницький Київської області, ДК 021:2015 – 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (UA-2019-04-12-002505-a) у порядку ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»

2019-06-18 14:51:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АВТОБАНН 3 123 858,00
UAH з ПДВ
3 073 488,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" 3 144 748,84
UAH з ПДВ
3 085 926,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агрошляхбуд" 3 300 000,00
UAH з ПДВ
3 300 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

08 травня 2019 13:52
Електронний підпис
08 травня 2019 13:49
Довідка МВС
02 травня 2019 17:35
Електронний підпис
02 травня 2019 17:31
Файл imd
26 квітня 2019 17:22
Електронний підпис
26 квітня 2019 17:21
Реєстр документів.pdf
26 квітня 2019 17:21
40 Солонці.imd
26 квітня 2019 17:21
36 Захист довкілля.pdf
26 квітня 2019 17:21
34 Проект договору.pdf
26 квітня 2019 17:21
27 Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2019 17:21
26 Виписка з ЄДР.pdf
26 квітня 2019 17:21
21 Довідка про санкції.pdf
26 квітня 2019 17:21
14-16.pdf
26 квітня 2019 17:21
17 Копія витягу ПДВ.pdf
26 квітня 2019 17:21
11-13.pdf
26 квітня 2019 17:21
8-10.pdf
26 квітня 2019 17:21
4-7.pdf
26 квітня 2019 17:21
31 Гарантійний лист.pdf
26 квітня 2019 17:21
1-3.pdf

Публічні документи

29 квітня 2019 01:50
Електронний підпис
29 квітня 2019 01:48
Реєстр.pdf
29 квітня 2019 01:48
35. Вул. Солонці.imd
29 квітня 2019 01:48
20. Лист-згода, стор. 91.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВТОБАНН

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"

ТОВ "Агрошляхбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АВТОБАНН
#33003362
Переможець 3 073 488,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 11:36

Документи

06 травня 2019 11:36
Електронний підпис
06 травня 2019 11:34
Протокол
02 травня 2019 13:29
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АВТОБАНН
#33003362
3 073 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2019 11:36
Електронний підпис
06 травня 2019 11:34
Протокол
02 травня 2019 13:29
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 14:29
Додаткова угода укладений
18 червня 2019 14:23
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 14:18
Договір укладений
22 травня 2019 09:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2019 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 922 046,40
UAH (в тому числі ПДВ 153 674,40 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до оприлюдненого в електронній системі закупівель висновку Північного офісу Держаудитслужби України від 12.06.2019 року про результати моніторингу закупівлі – Капітальний ремонт вул. Солонці в м. Переяслав-Хмельницький Київської області, ДК 021:2015 – 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (UA-2019-04-12-002505-a) та з метою здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень (тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам ТД, оскільки не містить підтверджуючих розрахунків (обґрунтувань) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до державних будівельних стандартів (розрахунки №№ 1-4 та №№ 9-10), чим не дотримано вимоги п. 1 Розділу 3 ТД; згідно з п. 1 Розділу 3 ТД розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) має містити тільки ті машини механізми, які учасник має у власності або за договором оренди, лізингу з відповідними підтверджуючими документами, якими учасник планує виконати роботи за даною закупівлею, при цьому надана у складі пропозиції Переможця підсумкова відомість ресурсів із зазначенням будівельних машин і механізмів суперечить інформації, що міститься в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, оскільки не містить машин та механізмів, передбачених п.п. 1, 6 та 11, а також підсумкова відомість ресурсів, розрахована з урахуванням механізмів, зазначених в п.п. 6, 7 та 14, що відсутні в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, чим не дотримано вимоги п. 1 Розділу 3 ТД)