Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини для серверів
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-04-12-002422-a c09adac0666d4444ab189044cd339c88
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Олійник

+380542675674 oliynykv@sm.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37970404
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., Суми, м.Суми, вул. Воскресенська, 7
Контактна особа: В'ячеслав Олійник
+380542675674
oliynykv@sm.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2019 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 16:00
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Елемент живлення 4,8V HP SPS-BDBATTERY (p/n: 381573-001) контролера внутрішнього диск-масиву для серверу НР Proliant ML 370G5/350G5 (аналоги не допускаються)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штука
Блок живлення 1000Wt (p/n: 379123-001) для серверів НР Proliant ML 370G5/350G5 (аналоги не допускаються)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 16:15
Оголошення_запчастини для серверів.pdf
12 квітня 2019 16:15
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc
12 квітня 2019 16:15
Додаток 2 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 квітня 2019 09:21
Дата відповіді: 15 квітня 2019 17:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Щодо можливості розгляду аналогів чи еквівалентів товару, що є предметом закупівлі, Головне управління Державної казначейської служби України у Сумській області (далі – Замовник) повідомляє наступне.
В оголошенні Замовника щодо проведення допорогової закупівлі запасних частин для серверів (UA-2019-04-12-002422-а) зазначено, що пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі, та буде відхилена в разі пропонування іншого товару, ніж наведений в оголошенні, або такого, що не відповідає технічним (якісним) вимогам до предмета закупівлі. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі (п.10 оголошення) містять чітке посилання на торгівельні марки елементу живлення та блоку живлення для серверів, а також найменування серверного обладнання Замовника, з яким повинні бути сумісні вказані запасні частини. Отже, пропонування аналогів/еквівалентів елементу живлення та блоку живлення, вказаних в оголошенні про проведення закупівлі, не допускається.
2) Ніяких обмежень щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців не платників ПДВ оголошення Замовника не містить (при розміщенні в ЕСЗ оголошення про закупівлю Замовником зазначена очікувана вартість предмета закупівлі з врахуванням показника податку на додану вартість, відповідно очікувана вартість предмета закупівлі є остаточною і не може бути збільшена учасниками на суму ПДВ (інших податків чи зборів) у разі, якщо учасники закупівлі є платниками такого податку.
Згідно п.11 частини ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, затвердженої наказом ДП „ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 №10, на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни. Ціна пропозиції фізичної особи-підприємця не платника ПДВ розглядатиметься Замовником як остаточна, що повинна бути сплачена Замовником учаснику за поставлений товар (без додавання до ціни або віднімання суми ПДВ 20%). Ціна пропозиції платника ПДВ розглядатиметься Замовником також як остаточна ціна пропозиції учасника, яка вже включає в себе суму податку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АНДРІЯШКО АННА ЮРІЇВНА" 6 800,00
UAH з ПДВ
6 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 квітня 2019 23:07
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АНДРІЯШКО АННА ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АНДРІЯШКО АННА ЮРІЇВНА"
#3225014984
Переможець 6 800,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 11:01

Документи

24 квітня 2019 11:01
Електронний підпис
24 квітня 2019 10:51
Рішення_переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АНДРІЯШКО АННА ЮРІЇВНА"
#3225014984
6 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2019 11:01
Електронний підпис
24 квітня 2019 10:51
Рішення_переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:28
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2019 11:50
Додаткова угода.pdf зміни до договору
11 травня 2019 09:44
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 12:45
Договір.pdf укладений
26 квітня 2019 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.4.1 договору та викласти його в наступній редакції “Термін поставки Товару на адресу Замовника – не пізніше 30.05.2019 року. Місце поставки Товару – м. Суми, вул. Воскресенська, 7.”
Номер договору про закупівлю: 13-31/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 13-31/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 800,00
UAH з ПДВ