Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини для серверів
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-04-12-002422-a ● c09adac0666d4444ab189044cd339c88
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37970404 |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., Суми, м.Суми, вул. Воскресенська, 7 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Олійник +380542675674 oliynykv@sm.treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2019 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 7 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Елемент живлення 4,8V HP SPS-BDBATTERY (p/n: 381573-001) контролера внутрішнього диск-масиву для серверу НР Proliant ML 370G5/350G5 (аналоги не допускаються)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штука
Блок живлення 1000Wt (p/n: 379123-001) для серверів НР Proliant ML 370G5/350G5 (аналоги не допускаються)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2019 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2019 16:15 |
Оголошення_запчастини для серверів.pdf | |
12 квітня 2019 16:15 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc | |
12 квітня 2019 16:15 |
Додаток 2 Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 квітня 2019 09:21
Дата відповіді: 15 квітня 2019 17:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Щодо можливості розгляду аналогів чи еквівалентів товару, що є предметом закупівлі, Головне управління Державної казначейської служби України у Сумській області (далі – Замовник) повідомляє наступне.
В оголошенні Замовника щодо проведення допорогової закупівлі запасних частин для серверів (UA-2019-04-12-002422-а) зазначено, що пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі, та буде відхилена в разі пропонування іншого товару, ніж наведений в оголошенні, або такого, що не відповідає технічним (якісним) вимогам до предмета закупівлі. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі (п.10 оголошення) містять чітке посилання на торгівельні марки елементу живлення та блоку живлення для серверів, а також найменування серверного обладнання Замовника, з яким повинні бути сумісні вказані запасні частини. Отже, пропонування аналогів/еквівалентів елементу живлення та блоку живлення, вказаних в оголошенні про проведення закупівлі, не допускається.
2) Ніяких обмежень щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців не платників ПДВ оголошення Замовника не містить (при розміщенні в ЕСЗ оголошення про закупівлю Замовником зазначена очікувана вартість предмета закупівлі з врахуванням показника податку на додану вартість, відповідно очікувана вартість предмета закупівлі є остаточною і не може бути збільшена учасниками на суму ПДВ (інших податків чи зборів) у разі, якщо учасники закупівлі є платниками такого податку.
Згідно п.11 частини ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, затвердженої наказом ДП „ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 №10, на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни. Ціна пропозиції фізичної особи-підприємця не платника ПДВ розглядатиметься Замовником як остаточна, що повинна бути сплачена Замовником учаснику за поставлений товар (без додавання до ціни або віднімання суми ПДВ 20%). Ціна пропозиції платника ПДВ розглядатиметься Замовником також як остаточна ціна пропозиції учасника, яка вже включає в себе суму податку.
В оголошенні Замовника щодо проведення допорогової закупівлі запасних частин для серверів (UA-2019-04-12-002422-а) зазначено, що пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі, та буде відхилена в разі пропонування іншого товару, ніж наведений в оголошенні, або такого, що не відповідає технічним (якісним) вимогам до предмета закупівлі. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі (п.10 оголошення) містять чітке посилання на торгівельні марки елементу живлення та блоку живлення для серверів, а також найменування серверного обладнання Замовника, з яким повинні бути сумісні вказані запасні частини. Отже, пропонування аналогів/еквівалентів елементу живлення та блоку живлення, вказаних в оголошенні про проведення закупівлі, не допускається.
2) Ніяких обмежень щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців не платників ПДВ оголошення Замовника не містить (при розміщенні в ЕСЗ оголошення про закупівлю Замовником зазначена очікувана вартість предмета закупівлі з врахуванням показника податку на додану вартість, відповідно очікувана вартість предмета закупівлі є остаточною і не може бути збільшена учасниками на суму ПДВ (інших податків чи зборів) у разі, якщо учасники закупівлі є платниками такого податку.
Згідно п.11 частини ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, затвердженої наказом ДП „ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 №10, на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни. Ціна пропозиції фізичної особи-підприємця не платника ПДВ розглядатиметься Замовником як остаточна, що повинна бути сплачена Замовником учаснику за поставлений товар (без додавання до ціни або віднімання суми ПДВ 20%). Ціна пропозиції платника ПДВ розглядатиметься Замовником також як остаточна ціна пропозиції учасника, яка вже включає в себе суму податку.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "АНДРІЯШКО АННА ЮРІЇВНА" #3225014984 |
Переможець |
6 800,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2019 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2019 11:50
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
11 травня 2019 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2019 12:45
|
Договір.pdf | укладений |
26 квітня 2019 12:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.4.1 договору та викласти його в наступній редакції “Термін поставки Товару на адресу Замовника – не пізніше 30.05.2019 року. Місце поставки Товару – м. Суми, вул. Воскресенська, 7.” |
Номер договору про закупівлю: | 13-31/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13-31/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |