ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на Алеї Небесної Сотні, 1 (вул. Інститутська, 1) у Печерському районі»
Очікувана вартість
18 464 310,00 UAH
UA-2019-04-12-002384-a 47c73b136b9b4cc39aa8192253cf26f6
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт замовника: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження замовника: 04053, Україна, Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа замовника: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 14:21
Очікувана вартість: 18 464 310,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 92 321,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92 321,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на Алеї Небесної Сотні, 1 (вул. Інститутська, 1) у Печерському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київська область, м. Київ, сквер на Алеї Небесної Сотні, 1 (вул. Інститутська, 1) у Печерському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік, в т.ч. ПДВ - 20%. строком на _____________ місяці за умови відкритого Підрядником рахунку в ГУ ДКСУ згідно п.21 Постанови Кабінету Міністрів України “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 (із змінами та доповненнями) (далі – Постанова). Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 квітня 2019 16:14
Електронний цифровий підпис
12 квітня 2019 16:07
Технічні вимоги (ДОДАТОК 4).docx
12 квітня 2019 16:07
Лист згода (ДОДАТОК 3).docx
12 квітня 2019 16:07
Проект договору (ДОДАТОК 2).docx
12 квітня 2019 16:07
Форма пропозиції (ДОДАТОК 1).docx
12 квітня 2019 16:07
ТД.docx

Актуальні тендери

До пошуку