Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (спортивне обладнання для дитячих ігрових майданчиків)
Очікувана вартість
2 351 838,90 UAH
UA-2019-04-12-002294-a d5880f3c59d5444fa88786b20fd48d10
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2019 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 травня 2019 23:00
Початок аукціону: 10 травня 2019 12:09
Очікувана вартість: 2 351 838,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 759,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


субвенція з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку (КЗО ДНЗ № 331, 336, 377)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
спортивне обладнання для дитячих ігрових майданчиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО ДНЗ № 331, вул. Максима Дія, 6 – 1 комплект, КЗО ДНЗ № 336, вул. Метробудівська, 4-Д – 1 комплект, КЗО ДНЗ № 377, вул. Максима Дія, 3 – 1 комплект
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 травня 2019 20:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 15:50
Тендерна документація.docx
12 квітня 2019 15:50
Додаток 6 - Проект договору.doc
12 квітня 2019 15:50
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
02 травня 2019 20:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 15:50
Тендерна документація.docx
12 квітня 2019 15:50
Додаток 6 - Проект договору.doc
12 квітня 2019 15:50
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно аналгічних договорів
Дата подання: 15 квітня 2019 13:11
Дата відповіді: 15 квітня 2019 15:17
Чи будуть являтися аналогічними договорами, договори предмет закупівлі яких: Код ДК 021:2015: 37442900-8 -Багатофункціональні тренажери та Код ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор?
Відповідь: Договір по коду ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор є аналогічним, а договір на придбання багатофункціональних тренажерів ДК 021:2015 - 37442900-8 входять до предмету закупівлі 37440000-4 Інвентар для фінтесу і не можуть бути підтвердженням виконання аналогічних договорів, бо відносяться до іншої групи товарів.
Скарга на умови закупівлі
Дата подання: 17 квітня 2019 12:28
Дата відповіді: 02 травня 2019 10:13
Згідно Розділу ІІІ, п.5 вашої тендерної документації, сума аналогічних договорів повинна складати не менш ніж 30 відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі. Згідно п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право вимагати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Але в ЗУ не вказано, що Замовник може вимагати конкретну суму аналогічних договорів. Це являється дискримінацією учасників. Згідно п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також згідно п. 3 ст. 5, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Необхідно внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ст. ст. 16, 22 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Відповідно до ч. 3 ст. 22 зазначеного закону тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. До того ж Закон України "Про публічні" не містить визначеного переліку документів та умов, що замовник може встановлювати на підтвердження учасниками їх відповідності кваліфікаційним критеріям. Замовник самостійно визначає такий перелік та умови, враховуючи необхідність отримання якісного товару для можливості забезпечення його ефективного та безпечного використання в навчальних закладах, тому вимога щодо надання вказаного аналогічного договору не може бути дискримінаційною і тендерна документація не потребує внесення змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім "Н`ю-лайн" 2 351 721,90
UAH з ПДВ
2 351 721,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЕКСПЕРТНА ГРУПА КОНТИНЕНТ 2 351 838,90
UAH з ПДВ
2 351 838,90
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

16 травня 2019 14:15
Електронний підпис
16 травня 2019 14:13
Електронний підпис
15 травня 2019 16:13
Гарантійний лист (5).pdf
15 травня 2019 16:12
Довідка МВС.pdf
08 травня 2019 16:44
Електронний підпис
07 травня 2019 16:24
Копія протоколу.pdf
26 квітня 2019 19:58
Електронний підпис
26 квітня 2019 19:57
Статут оригінал.pdf
26 квітня 2019 19:57
Відгук к №24.pdf
26 квітня 2019 19:57
Відгук к № 25.pdf
26 квітня 2019 19:57
Аналог.дог.№ 24.pdf
26 квітня 2019 19:57
Аналог. дог. № 25.pdf
26 квітня 2019 19:56
Антикор.pdf
26 квітня 2019 19:56
Паспорт.pdf
26 квітня 2019 19:56
Ліцензія.pdf
26 квітня 2019 19:56
Наказ.pdf
26 квітня 2019 19:56
Статут.pdf
26 квітня 2019 19:56
протокол2.pdf
26 квітня 2019 19:56
Гарантійний лист (4).pdf
26 квітня 2019 19:56
Тендерна пропозиція (4).pdf
26 квітня 2019 19:56
ТУУ.pdf
26 квітня 2019 19:56
Гарантійний лист (2).pdf
26 квітня 2019 19:56
Лист гарантія 1.pdf
26 квітня 2019 19:56
св-во ПДВ.pdf
26 квітня 2019 19:56
Відомості з ЄДРПОУ (2).pdf
26 квітня 2019 19:56
Специфікація (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім "Н`ю-лайн"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЕКСПЕРТНА ГРУПА КОНТИНЕНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім "Н`ю-лайн"
#32140051
Переможець 2 351 721,90
UAH з ПДВ
11 травня 2019 12:36

Документи

11 травня 2019 12:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім "Н`ю-лайн"
#32140051
2 351 721,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2019 12:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 15:31
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2019 16:39
Дод.угода № 1 від 29.05.2019 - дог. № 29Д-19.pdf зміни до договору
29 травня 2019 16:39
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 14:35
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 14:32
Договір № 25Д-19 від 29.05.2019.pdf укладений
29 травня 2019 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів)
Номер договору про закупівлю: 29Д-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 29Д-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 351 721,89
UAH (в тому числі ПДВ 391 953,65 UAH)