Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Косіння трав, у тому числі на безгосподарчих територіях
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-04-12-001658-c df74252f67204917ab680709e595fcef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуржій Олена

+380612898120 torgzvdra@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ
Код ЄДРПОУ: 37573534
Вебсайт: http://www.zavodska-ra.zp.ua
Місцезнаходження: 69067, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Лізи Чайкіної, буд.№56
Контактна особа: Гуржій Олена
+380612898120
torgzvdra@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2019 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 11:52
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Відповідно до вимог та умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86206.9 м.кв.
Косіння трав, у тому числі на безгосподарчих територіях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 15:24
нова редакція ТД косіння трав 77310000-6 (22.04.2019).docx
22 квітня 2019 15:24
зміни до ТД косіння трав 77310000-6 (22.04.2019).docx
22 квітня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 15:24
нова редакція ТД косіння трав 77310000-6 (22.04.2019).docx
12 квітня 2019 16:44
ТД косіння трав 77310000-6 (12.04.2019).docx
22 квітня 2019 15:24
зміни до ТД косіння трав 77310000-6 (22.04.2019).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

«оригіналу документу»
Дата подання: 19 квітня 2019 12:05
Дата відповіді: 22 квітня 2019 15:08
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось за роз’ясненням умов тендерної документації та усунення можливих порушень по торгам UA-2019-04-12-001658-c: 1) ПИТАННЯ 1 - п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить вимогу – «Документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути надані у вигляді кольорових сканкопій, бути читабельними та мати чітке зображення належного рівня та доступні до перегляду». Що означає слово «сканкопія» в понятті п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»? Це сканування «оригіналу документу» чи сканування «копії документу»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "Сканкопія" – це графічне зображення, отримане шляхом знимка на цифрову камеру або сканування. Сканкопія може бути зроблена з оригіналу або з завіреної копії документу.
«копія», «скан-копія», «сканкопія», «завірена копія»?
Дата подання: 19 квітня 2019 13:19
Дата відповіді: 22 квітня 2019 15:09
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось за роз’ясненням умов тендерної документації та усунення можливих порушень по торгам UA-2019-04-12-001658-c: 2) ПИТАННЯ 2 - Додаток 3 містить вимогу про надання «копій» документів та додаткову вимогу про те, що - «копії завірити належним». По тексту тендерної документації вимагаються документи у форматах -«копія», «скан-копія» «завірена копія», а також без вимог до завіряння щодо листів, довідок, інформації, що готуються для торгів. Дайте роз’яснення наступних слів, що використовуються в тендерній документації - «копія», «скан-копія», «сканкопія», «завірена копія»? Яким чином мають бути завірені «копії» документів, тобто з використанням якогось напису чи просто підписом і печаткою учасника? Листи, довідки, інформація, що готуються для торгів, скануються з оригіналу складеного документу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "Ко́пія" (лат. copia — запас, велика кількість) — точний список, точне відтворення, повторення чого-небудь., "Сканкопія", "Скан-копия" – це графічне зображення, отримане шляхом знимка на цифрову камеру або сканування. "Завірена копія" - засвідчення вірності копії документа оригіналу. Засвідчення вірності копії документа оригіналу здійснюється шляхом проставлення власноручного підпису уповноваженої особи Учасника, дати та печатки* (* вимога щодо скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.). Учасник має право завіряти копії лише тих документів, оригінали яких знаходяться у нього.
інвентар
Дата подання: 19 квітня 2019 13:22
Дата відповіді: 22 квітня 2019 15:10
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось за роз’ясненням умов тендерної документації та усунення можливих порушень по торгам UA-2019-04-12-001658-c: 3) ПИТАННЯ 3 - Додаток 2 містить вимогу про надання документів що підтверджують наявність зазначеної учасником в довідці згідно Таблиці №1 «техніки та обладнання», при цьому, зазначається тільки один виключний вид документу, що підтверджує наявність «техніки та обладнання» - це свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Можна зробити висновок, що «техніка та обладнання» в понятті тендерної документації - це виключно ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ, що підлягають обов’язковій реєстрації. Також є вимоги щодо надання документів стосовно «техніки, механізмів, обладнання», але Таблиця №1 Додатку 2 містить ще одну назву матеріально-технічної бази – ІНВЕНТАР. Щодо інвентарю замовником не вимагається підтверджуючих документів. Враховуючи зазначене, як замовник під час розгляду пропозицій учасників буде відносити зазначену учасником в довідці матеріально-технічну базу до «техніки», «механізмів», «обладнання» чи «інвентарю»? Дайте визначення понять - «техніка», «механізми», «обладнання», «інвентар», адже від вірної класифікації цих понять залежить надання підтверджуючих документів? Мотокосарка або бензокосарка – це «інвентар» чи «обладнання», які документи надавати для підтвердження наявності мотокосарки або бензокосарки? Чи якщо мотокосарка є «інвентарем», то взагалі не потрібно надавати такі документи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "Те́хніка" (від грец. techne — мистецтво, майстерність) — сукупність засобів, створених людством для обслуговування своїх потреб виробничого і невиробничого характеру. У техніці матеріалізовані знання і виробничий досвід, накопичені людством у процесі розвитку суспільного виробництва. У вужчому сенсі під технікою маються на увазі машини, механізми, прилади, пристрої, знаряддя тієї чи іншої галузі. "Обла́днання" — сукупність пристроїв, механізмів, приладів, інструментів тощо, необхідних для якої-небудь діяльності, або використовуються з певною метою. "Механізм" (грец. μηχανή mechané — машина) — система рухомих ланок або деталей, що призначена для передачі чи перетворення (відтворення) руху. Якщо в перетворенні руху беруть участь рідкі або газоподібні тіла, то механізм називають гідравлічним або пневматичним. "Інвентар" - сукупність господарських або інших предметів, що входять до складу майна якого-небудь господарства, підприємства або установи. Мотокосарка або бензокосарка - це обладнання. Щодо подання підтверджуючих документів у Додаток 2 Тендерної документації внесено зміни.
що в понятті тендерної документації є «цивільно-трудовою угодою»?
Дата подання: 19 квітня 2019 13:26
Дата відповіді: 22 квітня 2019 15:11
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось за роз’ясненням умов тендерної документації та усунення можливих порушень по торгам UA-2019-04-12-001658-c: ПИТАННЯ 4 - Додаток 3 містить вимогу про можливість надання підтвердження власного персоналу у вигляді ЦИВІЛЬНО-ТРУДОВИХ УГОД. Визначення цивільно-трудової угоди не існує в жодному документі з чинного законодавства. Кодексом законів про працю містить визначення «трудовий договір», а Цивільний кодекс України містить поняття «цивільно-правові договори». За «трудовим договором» працівники є штатними, а за «цивільно-правовими договорами» – позаштатними, які виконують певну доручену роботу. Цивільно-правові договори можуть мати різну назву, наприклад, договір надання послуг, договір на виконання робіт, але суть одна – фізична особа виконує за домовленістю сторін (НЕ перебуваючи в штаті організації) певний обсяг будь-якої дорученої роботи. Просимо роз’яснити, що в понятті тендерної документації є «цивільно-трудовою угодою»? Договір про виконання роботи, як різновид «цивільно-правового договору», вважається таким, що відповідає умовам тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни у Додаток 3 Тендерної документації. Вилучено поняття "Цивільно-трудова угода", прописано поняття "Цивільно-правовий договір".
що в понятті тендерної документації є «власним» персоналом?
Дата подання: 19 квітня 2019 13:27
Дата відповіді: 22 квітня 2019 15:12
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось за роз’ясненням умов тендерної документації та усунення можливих порушень по торгам UA-2019-04-12-001658-c: 5) ПИТАННЯ 5 - Додаток 3 містить вимогу про надання документів щодо власного персоналу. Просимо роз’яснити, що в понятті тендерної документації є «власним» персоналом? Це персонал Учасника, а не субпідрядника, вірно? ЧИ власні – це штатні працівники?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "Власний" персонал це - персонал Учасника, а саме: робітники, які є штатними та прцюють з оформленням запису у трудовій книжці або у разі сумісництва за наказом або у разі прийняття на роботу за цивільно-правовими договорами.
Прохання роз’яснити необхідність застосування державного стандарту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Дата подання: 19 квітня 2019 13:30
Дата відповіді: 22 квітня 2019 15:12
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось за роз’ясненням умов тендерної документації та усунення можливих порушень по торгам UA-2019-04-12-001658-c: 6) ПИТАННЯ 6 - Згідно вимог Тендерної документації розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 вимагається надання калькуляції згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, що застосовується виключно у сфері БУДІВНИЦТВА, а покіс трави НЕ входить до сфери будівництва. Прохання роз’яснити необхідність застосування державного стандарту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, який не відноситься до послуг, що є предметом закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації у розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1, вилучено застосування державного стандарту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Прохання роз’яснити необхідність застосування програми АВК-5
Дата подання: 19 квітня 2019 13:33
Дата відповіді: 22 квітня 2019 15:14
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось за роз’ясненням умов тендерної документації та усунення можливих порушень по торгам UA-2019-04-12-001658-c: ПИТАННЯ 7 - Прохання роз’яснити необхідність застосування програми АВК-5, адже дана програма застосовується виключно у сфері БУДІВНИЦТВА, а покіс трави НЕ входить до сфери будівництва?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації.
"До пропозиції надається розрахунок вартості, бажано виконаний у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ) або калькуляції з урахуванням всіх витрат.
В разі складання розрахунку вартості пропозиції у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, то до ціни пропозиції закупівлі (договірної ціни) надаються усі розрахунки, які є її складовими. У разі надання калькуляції з урахуванням всіх витрат учасником додатково має бути наданий розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів."
Розрахунок вартості експлуатації машин і механізмів
Дата подання: 19 квітня 2019 13:36
Дата відповіді: 22 квітня 2019 15:15
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось за роз’ясненням умов тендерної документації та усунення можливих порушень по торгам UA-2019-04-12-001658-c: 8) ПИТАННЯ 8 – Для підтвердження вартості послуг достатньо буде надати тільки КАЛЬКУЛЯЦІЮ та НЕ надавати договірну ціни з усіма складовими, виконану в програмному комплексі АВК-5? Розрахунок вартості експлуатації машин і механізмів надавати в будь-якому випадку чи тільки у разі надання договірної ціни з усіма складовими, виконаної в програмному комплексі АВК-5? При надання тільки КАЛЬКУЛЯЦІЇ потрібно надавати Розрахунок вартості експлуатації машин і механізмів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації.
"До пропозиції надається розрахунок вартості, бажано виконаний у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ) або калькуляції з урахуванням всіх витрат.
В разі складання розрахунку вартості пропозиції у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, то до ціни пропозиції закупівлі (договірної ціни) надаються усі розрахунки, які є її складовими.
У разі надання калькуляції з урахуванням всіх витрат учасником додатково має бути наданий розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів."
надання Листів згод на обробку даних за формою
Дата подання: 19 квітня 2019 13:38
Дата відповіді: 22 квітня 2019 15:15
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось за роз’ясненням умов тендерної документації та усунення можливих порушень по торгам UA-2019-04-12-001658-c: 9) ПИТАННЯ 9 – Згідно вимог Додатку 7 вимагається надання Листів згод на обробку даних за формою, в якій НЕ ВКАЗАНО предмет закупівлі як вимагається умовами тендерної документації в кожному документі? Як бути учаснику – самостійно внести назву предмету закупівлі та порушити форму, чи в Листах-згодах не вказувати назву предмету закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Листах-згодах не вказувати назву предмету закупівлі.
Де саме в документах, складених учасником, має міститись інформація про ПОВНУ НАЗВУ ПРЕДМЕТУ
Дата подання: 19 квітня 2019 13:41
Дата відповіді: 22 квітня 2019 15:16
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось за роз’ясненням умов тендерної документації та усунення можливих порушень по торгам UA-2019-04-12-001658-c: 10) ПИТАННЯ 10 – Де саме в документах, складених учасником, має міститись інформація про ПОВНУ НАЗВУ ПРЕДМЕТУ, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи? Чи можна повну назву предмету вказувати у правому верхньому куті документу, де по ДСТУ 4163-2003 зазвичай зазначається «адресат», із застосуванням слів «Тендерному комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Заводському району, Учасника процедури закупівлі №UA-2019-04-12-001658-c за предметом закупівлі ДК 021:2015 «77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» (косіння трав, у тому числі на безгосподарчих територіях)»? Чи буде наявність зазначеного формулювання у правому верхньому куті документу (під фірмовим бланком) відповідати вимогам тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повна назва предмету закупівлі вказана у правому верхньому куті документу, де по ДСТУ 4163-2003 зазвичай зазначається «адресат», із застосуванням слів «Тендерному комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Заводському району, Учасника процедури закупівлі №UA-2019-04-12-001658-c за предметом закупівлі ДК 021:2015 «77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» (косіння трав, у тому числі на безгосподарчих територіях)» буде відповідати вимогам тендерної документації.
«обсяг вивезеної трави не повинен перевищувати 10% від загального обсягу послуг»
Дата подання: 19 квітня 2019 13:42
Дата відповіді: 22 квітня 2019 15:17
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось за роз’ясненням умов тендерної документації та усунення можливих порушень по торгам UA-2019-04-12-001658-c: 11) ПИТАННЯ 11 – Що означає «обсяг вивезеної трави не повинен перевищувати 10% від загального обсягу послуг»? Прохання привести приклад.
Відповідь: У зв'язку з тим, що трава має різну висоту, після покосу не вся трава підпадає під вигрібання та вивіз. Обсяг послуг складає 86 206 ,9 кв.м.
10% від загального обсягу послуг складає 86 206,9 Х10% = 8 620,69 кв.м.
Обсяг вивезеної трави не може перевищувати обсяг трави скошеної на площі 8 620,69 кв.м.
що саме надавати в складі тендерної пропозиції для підтвердження вартості послуги ?
Дата подання: 19 квітня 2019 13:44
Дата відповіді: 22 квітня 2019 15:18
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось за роз’ясненням умов тендерної документації та усунення можливих порушень по торгам UA-2019-04-12-001658-c: 12) ПИТАННЯ 12 – Просимо уточнити, що саме надавати в складі тендерної пропозиції для підтвердження вартості послуги (конкретний перелік документів) – документ з назвою «договірні ціни та розрахунки», документ з назвою «кошторис», документ з назвою «необхідні розрахунки» і т.д., бо тендерна документація містить декілька назв одного і того ж документу? Вимога про надання «кошторису» чи вимога про надання «кошторисІВ» – це різні вимоги, адже в першому випадку – це один документ, а в другому – декілька документів або один документ з назвою «КОШТОРИСИ». Для уникнення безпідставної дискваліфікації просимо уточнити конкретний перелік документів або внести відповідні зміни до тендерної документації, усунувши подвійне трактування вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації.
" До пропозиції надається розрахунок вартості, бажано виконаний у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ) або калькуляції з урахуванням всіх витрат.
В разі складання розрахунку вартості пропозиції у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, то до ціни пропозиції закупівлі (договірної ціни) надаються усі розрахунки, які є її складовими.
У разі надання калькуляції з урахуванням всіх витрат учасником додатково має бути наданий розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів."
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
Дата подання: 19 квітня 2019 13:49
Дата відповіді: 22 квітня 2019 15:18
13) ПИТАННЯ 13 – учасник повинен надати «проект договору про закупівлю послуг з обов’язковим зазначенням змін його умов (Додаток 8)». Учасник сам має надати перелік ЗМІН УМОВ ДОГОВОРУ чи це описка в тендерній документації, бо ПРОЕКТ ДОГОВОРУ не містить розділу «ЗМІНА УМОВ»? Просимо надати розширені відповіді на кожне запитання, так як відповіді «так» чи «ні» не дозволять оцінити в повній мірі роз’яснення та підготувати правильно пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації:
" Учасник надає - проект договору про закупівлю послуг (Додаток 8);"
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гарант-2019 199 094,11
UAH з ПДВ
195 094,10
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Санін Юрій Володимирович 198 078,03
UAH з ПДВ
198 078,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2019 16:21
Електронний підпис
27 квітня 2019 16:15
Статут Гарант-2019.pdf
27 квітня 2019 16:15
Розрахунок до ДЦ.pdf
27 квітня 2019 16:15
Рішення ТОВ Гарант 2019.pdf
27 квітня 2019 16:15
ПЗ до ДЦ.pdf
27 квітня 2019 16:15
Паспорт Дуков Г.О..pdf
27 квітня 2019 16:15
ОПРЛС.pdf
27 квітня 2019 16:15
Наказ на Дукова Г.О..pdf
27 квітня 2019 16:15
ЛК до ДЦ.pdf
27 квітня 2019 16:15
ІНН Дуков Г.О..pdf
27 квітня 2019 16:15
ИВРЛС.pdf
27 квітня 2019 16:15
ДЦ.pdf
27 квітня 2019 16:15
Додаток _ 9.pdf
27 квітня 2019 16:15
Додаток _ 8.pdf
27 квітня 2019 16:15
Додаток _ 5.pdf
27 квітня 2019 16:15
Додаток _ 5.1.pdf
27 квітня 2019 16:15
Додаток _ 4.pdf
27 квітня 2019 16:15
Додаток _ 4.2.pdf
27 квітня 2019 16:15
Додаток _ 4.1.pdf
27 квітня 2019 16:15
Додаток _ 3.pdf
27 квітня 2019 16:15
Додаток _ 2.pdf
27 квітня 2019 16:15
Додаток _ 1.pdf
27 квітня 2019 16:15
Додаток 7.pdf
27 квітня 2019 16:15
Договір з Велітум.pdf
27 квітня 2019 16:15
Виписка Гарант 2019.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 17:04
Електронний підпис
11 травня 2019 16:19
Довідка ДФС.PDF
10 травня 2019 18:49
Електронний підпис
10 травня 2019 18:47
Санін Ю.В. МВД на 24.04.19.pdf
10 травня 2019 18:47
РОЗРАХУНКИ.pdf
10 травня 2019 18:47
Калькуляція.pdf
27 квітня 2019 14:30
Електронний підпис
27 квітня 2019 14:27
42. Довідка про санкції.PDF
27 квітня 2019 14:27
40. Проект договору.PDF
27 квітня 2019 14:26
6. Локальний кошторис.PDF
27 квітня 2019 14:26
3. Калькуляція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гарант-2019

ФОП Санін Юрій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Гарант-2019
#42810707
Відхилено 195 094,10
UAH з ПДВ
06 травня 2019 18:02
ФОП Санін Юрій Володимирович
#3051322412
Переможець 198 078,03
UAH з ПДВ
06 травня 2019 19:02

Документи

06 травня 2019 17:57
Електронний підпис

Документи

06 травня 2019 19:02
Електронний підпис
06 травня 2019 18:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 19:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Санін Юрій Володимирович
#3051322412
198 078,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2019 19:02
Електронний підпис
06 травня 2019 18:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:47
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 18:43
Дод. уг.№1_2 (26.11.19) до Дог.№ 6-3 (17.05.19).PDF укладений
26 листопада 2019 18:42
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 16:34
Договір № 6.3 від 17.05.19 покіс.PDF укладений
17 травня 2019 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг)
Номер договору про закупівлю: 6/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 180 031,05
UAH