Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 24930000-2 Фотохімікати (поживні та хромогенні середовища) лот №1 – поживні та хромогенні середовища для забезпечення роботи структурних підрозділів лікарні; лот №2 – поживні та хромогенні середовища для забезпечення роботи реанімаційних підрозділів лікарні
Очікувана вартість
289 260,00 UAH
UA-2019-04-12-001617-c 89e83ff44b9d4bd6b99e04cc507b392e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дюжник Ірина Олександрівна

+380612249414 ekonomist0708@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ № 5" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498789
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Новгородська, 28-А
Контактна особа: Дюжник Ірина Олександрівна
+380612249414
ekonomist0708@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2019 16:30
Очікувана вартість: 289 260,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Детальніше опис та кількіть товару наведено в тендерній документації

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: поживні та хромогенні середовища для забезпечення роботи структурних підрозділів лікарні;
Опис предмету закупівлі:
Детальніше опис та кількіть товару наведено в тендерній документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 129 360,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 646,80 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 травня 2019 14:23
Закінчення: 02 травня 2019 14:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

24 measures.name.symbol
поживні та хромогенні середовища для забезпечення роботи структурних підрозділів лікарні;
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Новгородська, 28-А
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ВЕГА-Д 128 892,00
UAH з ПДВ
128 892,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВП Філісіт-Діагностика 129 164,60
UAH з ПДВ
129 164,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2019 13:20
Електронний підпис
08 травня 2019 13:17
ДОКУМЕНТИ ПІДТВЕРДЖЕННЯ
25 квітня 2019 11:34
Електронний підпис
25 квітня 2019 11:32
ТЕХ ЛОТ 1.7z
25 квітня 2019 11:32
ДОКУМЕНТИ.7z
25 квітня 2019 11:32
ГАРАНТІЙНІ ЛОТ 1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ВЕГА-Д

ТОВ НВП Філісіт-Діагностика

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ВЕГА-Д
#31874517
Переможець 128 892,00
UAH з ПДВ
07 травня 2019 16:50

Документи

07 травня 2019 16:49
Електронний підпис
07 травня 2019 16:44
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ВЕГА-Д
#31874517
128 892,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2019 16:49
Електронний підпис
07 травня 2019 16:44
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 18:14
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 18:13
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 16:59
Дод угода 3 до договору 75Т-2220 (1).pdf зміни до договору
24 січня 2020 16:54
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:34
дод угода 2 до договору 75Т-2220.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 09:53
ДУ до договору 75Т-2220 зменшення середовища.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 09:52
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 16:14
Договір укладений
20 травня 2019 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1,ч.4 ст. 36 "зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника"
Номер договору про закупівлю: 75Т-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 75Т-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку". Сума договору збільшується на 23 960,00 грн. з ПДВ. Загальна ціна договору складає 144 011,00 грн. з ПДВ. Змінено рахунки Замовника та Постачальника
Номер договору про закупівлю: 75Т-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до дод угоди 3 від 24.01.2020 - Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку". Сума договору збільшується на 23 960,00 грн. з ПДВ. Загальна ціна договору складає 144 011,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 75Т-2220
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 144 011,00
UAH