Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів
Очікувана вартість
3 744 000,00 UAH
UA-2019-04-12-001451-a 6a9c265d7972487aa55bdb3bf4137484
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2019 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 21 травня 2019 11:47
Очікувана вартість: 3 744 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 74880 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Порхун Дмитро Васильович – начальник відділу ремонту пасажирських вагонів філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», вул. Симона Петлюри 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-80, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2019 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2019 12:47
проект дог дод 8.docx
11 травня 2019 12:47
ТД_144-19_нова редакція.doc
11 травня 2019 12:47
Перелік змін.docx
11 травня 2019 12:47
ТД_144-19_з закр.даними.doc
12 квітня 2019 13:36
Оголошення_.doc
11 травня 2019 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 08:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 07:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2019 12:47
проект дог дод 8.docx
19 квітня 2019 07:55
проект дог дод 8.docx
12 квітня 2019 13:36
Проект договір АВК -30.doc
11 травня 2019 12:47
ТД_144-19_нова редакція.doc
24 квітня 2019 08:13
ТД_144-19_нова редакція.doc
19 квітня 2019 07:55
ТД_144-19_ нова редакція.doc
11 травня 2019 12:47
Перелік змін.docx
24 квітня 2019 08:13
Перелік змін.docx
19 квітня 2019 07:55
Перелік змін.docx
11 травня 2019 12:47
ТД_144-19_з закр.даними.doc
24 квітня 2019 08:13
ТД_144-19_з закр.даними.doc
19 квітня 2019 07:55
ТД_144-19_ з закр.даними.doc
12 квітня 2019 13:36
ТД_144-19_ Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів П.doc
12 квітня 2019 13:36
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до Замовника
Дата подання: 24 квітня 2019 09:35
Дата відповіді: 11 травня 2019 12:48
Яким чином при проведенні аукціону буде урегульована різниця між Учасниками, які вказали вартість пропозиції з ПДВ та Учасниками, які не є платниками ПДВ і вказують ціну пропозиції без урахування ПДВ?
Відповідь: Відповідно п. 5.1 ТД "Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%.
В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ."
Відповідно ч.1 ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі"- Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону
Зважаючи на викладене, учасники, як платники ПДВ, так і не платники ПДВ, подають пропозиції відповідно до свого статусу платника (з ПДВ чи без ПДВ відповідно), в свою чергу електронна система закупівель буде оцінювати надані ціни учасників по критерію оцінки (ціна) – 100%.
Щодо зміни місця виконання послуг
Дата подання: 24 квітня 2019 16:30
Дата відповіді: 11 травня 2019 12:48
Доброго дня! Чи можливо внести зміни до п.VI проекту договору (дод.8 ТД Замовника), щодо виконання послуг на території Виконавця?
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-12-001451-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СВП "Квазар", Код ЄДРПОУ:36177373
Дата подання: 17 квітня 2019 17:50
Внесення змін до ТД
У зв’язку з тим що, інструкції якими необхідно керуватися при ремонті дахового кондиціонера пасажирського вагона АВК-30 являються внутрішніми документами АТ «Укрзалізниця» і не знаходяться у вільному доступі, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та додати до розділу ІІ «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.» тендерної документації пункти з інструкцій про необхідне обладнання, кваліфікацію працівників і т. п. або викладіть наступні інструкції у вільний доступ:
- «Інструкція по ремонту та обслуговуванню дахових кондиціонерів ЦЛ-0051», затверджена наказом Укрзалізниці від 05.09.2005 № 278-Ц;
- «Інструкція з ремонту та обслуговування системи кондиціювання повітря пасажирських вагонів будівництва КВБЗ ЦЛ-0063», затверджена наказом Укрзалізниці від 12.09.2006 № 320-Ц;
- «Положення про єдину технічну ревізію, зимове та літнє обслуговування пасажирських вагонів ЦЛ-0034», затверджене наказом Укрзалізниці від 04.04.2003 № 85-Ц;
- ЦЛ-0025 «Керівництво з технічного обслуговування обладнання пасажирських вагонів» затвердженого наказом Укрзалізниці від 07.06.2001р №313;
Для того щоб підтвердити відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі необхідно надати лише дві довідки у довільній формі. Прошу Вас звернути увагу, що при ремонті необхідно керуватися двома положеннями і однією інструкцією, а підтвердження того, що виконавець має необхідне обладнання, робітників відповідної кваліфікації, дозволи і може виконати ремонт згідно інструкцій не вимагається. Це наводить на думку, що у даному тендері лобіюються інтереси учасника який не відповідає вимогам які необхідно виконувати при ремонті дахового кондиціонера пасажирського вагону згідно інструкцій та положень АТ «Укрзалізниця».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 08:14
Внесення запропонованих у вимозі змін до ТД вважаємо недоцільним, попередньо вже вносилися зміни в частині підтвердження досвіду, а саме:
«*Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирського рухомого складу.»
Номер вимоги: UA-2019-04-12-001451-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 18 квітня 2019 14:50
Вимога до Замовника про внесення змін.
Для вирівнювання конкурентоспроможності кожного учасника, вимагаємо змінити "Очікувану вартість з ПДВ" на "Очікувану вартість без ПДВ".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 08:18
Вимога UA-2019-04-12-001451-a.b1:
У зв’язку з тим що, інструкції якими необхідно керуватися при ремонті дахового кондиціонера пасажирського вагона АВК-30 являються внутрішніми документами АТ «Укрзалізниця» і не знаходяться у вільному доступі, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та додати до розділу ІІ «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.» тендерної документації пункти з інструкцій про необхідне обладнання, кваліфікацію працівників і т. п. або викладіть наступні інструкції у вільний доступ:
- «Інструкція по ремонту та обслуговуванню дахових кондиціонерів ЦЛ-0051», затверджена наказом Укрзалізниці від 05.09.2005 № 278-Ц;
- «Інструкція з ремонту та обслуговування системи кондиціювання повітря пасажирських вагонів будівництва КВБЗ ЦЛ-0063», затверджена наказом Укрзалізниці від 12.09.2006 № 320-Ц;
- «Положення про єдину технічну ревізію, зимове та літнє обслуговування пасажирських вагонів ЦЛ-0034», затверджене наказом Укрзалізниці від 04.04.2003 № 85-Ц;
- ЦЛ-0025 «Керівництво з технічного обслуговування обладнання пасажирських вагонів» затвердженого наказом Укрзалізниці від 07.06.2001р №313;
Для того щоб підтвердити відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі необхідно надати лише дві довідки у довільній формі. Прошу Вас звернути увагу, що при ремонті необхідно керуватися двома положеннями і однією інструкцією, а підтвердження того, що виконавець має необхідне обладнання, робітників відповідної кваліфікації, дозволи і може виконати ремонт згідно інструкцій не вимагається. Це наводить на думку, що у даному тендері лобіюються інтереси учасника який не відповідає вимогам які необхідно виконувати при ремонті дахового кондиціонера пасажирського вагону згідно інструкцій та положень АТ «Укрзалізниця».
Відповідь: Внесення змін до ТД вважаємо недоцільним, оскільки зазначені в технічному завданні інструкції та положення можливо отримати у вільному доступі в науково-технічних бібліотеках та інтернет-ресурсах.


Вимога UA-2019-04-12-001451-a.c2:
Для вирівнювання конкурентоспроможності кожного учасника, вимагаємо змінити "Очікувану вартість з ПДВ" на "Очікувану вартість без ПДВ".
Згідно ТД Розділ 5, п5.1. «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ.»
Але Учасниками можуть бути не платники ПДВ та нерезиденти України.
Очікувану вартість закупівлі Замовник зазначає з урахування ПДВ
Питання: яким чином при проведенні аукціону буде урегульована різниця між Учасниками, які вказали вартість пропозиції з ПДВ та Учасниками, які не є платниками ПДВ і вказують ціну пропозиції бкз урахування ПДВ?
Вимога: для вирівнювання конкурентоспроможності кожного учасника, вимагаємо змінити Очікувану вартість з ПДВ на Очікувану вартість без ПДВ.

Відповідь: В тендерну документацію зміни вноситись не будуть.

Документи подані скаржником

18 квітня 2019 14:50
Вимога до Замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР 2 576 000,06
UAH з ПДВ
2 048 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КАРОФФ" 2 534 400,00
UAH з ПДВ
2 234 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВП "Квазар" 2 976 000,00
UAH з ПДВ
2 976 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКО ТЕХ СЕРВІС 3 612 960,00
UAH з ПДВ
3 612 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АСОР ГРУП 3 744 000,00
UAH з ПДВ
3 744 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 17:44
Електронний підпис
20 травня 2019 17:43
Цінова пропозиція.pdf
06 травня 2019 13:11
Електронний підпис
06 травня 2019 12:12
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 15:15
Електронний підпис
20 травня 2019 15:06
Д3 Цінова пропозиція.pdf
20 травня 2019 15:06
Д2п.5.5.1 Лист згода умов.pdf
20 травня 2019 15:06
Cправка с банка.pdf
06 травня 2019 15:51
Електронний підпис
06 травня 2019 15:51
Р2.п.2.2 Лист довкілля.pdf
06 травня 2019 15:51
Д3 Цінова пропозиція.pdf
06 травня 2019 15:51
Д2п.5.5.1 Лист згода умов.pdf
06 травня 2019 15:51
Д2.п.4.4.3.2 Лист-відгук 2.pdf
06 травня 2019 15:51
Д2.п.4.4.3.2 Лист-відгук 1.pdf
06 травня 2019 15:51
Д2.п.1.1.3 Згода перс.дані.pdf
06 травня 2019 15:51
Д2. 1.1.2 Статут .pdf
06 травня 2019 15:51
Д 2 2.2.1 Свідотство ПДВ.pdf
06 травня 2019 15:51
Д 2 2.2.1 Свідотство ЄП.pdf
06 травня 2019 15:51
inquiry_print_0305 Банк.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 13:48
Додаток 1 пункт 1.2.pdf
20 травня 2019 13:48
Додаток 1 пункт 1.1.pdf
20 травня 2019 13:48
Цінова пропозиція.pdf
20 травня 2019 13:48
Форма опп.pdf
20 травня 2019 13:48
Статут.pdf
20 травня 2019 13:48
Статистика лист 2.pdf
20 травня 2019 13:48
Статистика лист 1.pdf
20 травня 2019 13:48
Додаток 2 пункт 5.1.pdf
20 травня 2019 13:48
Додаток 2 пункт 4.3.1.pdf
20 травня 2019 13:48
Додаток 2 пункт 4.2.pdf
20 травня 2019 13:48
Додаток 2 пункт 4.1.pdf
20 травня 2019 13:48
Додаток 2 пункт 3.1.pdf
20 травня 2019 13:48
Додаток 2 пункт 2.1.pdf
20 травня 2019 13:48
Додаток 2 пункт 1.3.pdf
20 травня 2019 13:48
Додаток 2 пункт 1.2 3.pdf
20 травня 2019 13:48
Додаток 2 пункт 1.2 2.pdf
20 травня 2019 13:48
Додаток 2 пункт 1.2 1.pdf
20 травня 2019 13:48
Додаток 2 пункт 1.1.pdf
20 травня 2019 13:48
Відгук.pdf
20 травня 2019 13:48
Виписка ЄДРПОУ.pdf
06 травня 2019 13:37
Додаток 1 пункт 1.2.pdf
06 травня 2019 13:37
Додаток 1 пункт 1.1.pdf
06 травня 2019 13:37
Цінова пропозиція.pdf
06 травня 2019 13:37
Форма опп.pdf
06 травня 2019 13:37
Статут.pdf
06 травня 2019 13:37
Статистика лист 2.pdf
06 травня 2019 13:37
Статистика лист 1.pdf
06 травня 2019 13:37
Додаток 2 пункт 5.1.pdf
06 травня 2019 13:37
Додаток 2 пункт 4.3.1.pdf
06 травня 2019 13:37
Додаток 2 пункт 4.2.pdf
06 травня 2019 13:37
Додаток 2 пункт 4.1.pdf
06 травня 2019 13:37
Додаток 2 пункт 3.1.pdf
06 травня 2019 13:37
Додаток 2 пункт 2.1.pdf
06 травня 2019 13:37
Додаток 2 пункт 1.3.pdf
06 травня 2019 13:37
Додаток 2 пункт 1.2 3.pdf
06 травня 2019 13:37
Додаток 2 пункт 1.2 2.pdf
06 травня 2019 13:37
Додаток 2 пункт 1.2 1.pdf
06 травня 2019 13:37
Додаток 2 пункт 1.1.pdf
06 травня 2019 13:37
Відгук.pdf
06 травня 2019 13:37
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 17:52
відгук.pdf
20 травня 2019 17:43
відгук.pdf
20 травня 2019 17:43
Статут.pdf
20 травня 2019 17:43
Техзавдання.pdf
20 травня 2019 17:43
Погодження.pdf
20 травня 2019 17:43
Опис послуг.pdf
20 травня 2019 17:43
Наказ_протокол.pdf
20 травня 2019 17:43
кваліфікація.pdf
20 травня 2019 17:43
Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2019 17:43
Витяг ЕДРПОУ.pdf
20 травня 2019 17:43
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 16:40
Статут АСОР ГРУП.pdf
20 травня 2019 16:40
справка.pdf
20 травня 2019 16:40
Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2019 16:40
Асор Груп.pdf
20 травня 2019 16:40
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ ЗАВОД ЕКВАТОР

ПП "КАРОФФ"

ТОВ "СВП "Квазар"

ТОВ ЕКО ТЕХ СЕРВІС

ТОВ АСОР ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР
#14308032
Очікує рішення 2 048 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 12:26

Документи

28 травня 2019 17:45
Електронний підпис
28 травня 2019 17:45
Протокол перенос.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 червня 2019 17:07
Коментар щодо відміни: відкриті торги 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів) 144-19, UA-2019-04-12-001451-a на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
04 червня 2019 17:07
ПОВ відміна.docx
04 червня 2019 17:07
144-19.docx