Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 230209 Віньківці - Малий Олександрів км 3+000 - км 6+200
Current average repair of the public road network of local value O 230209 Vinkivtsi - Malyi Oleksandriv km 3+000 - km 6+200
Очікувана вартість
14 311 657,00 UAH
UA-2019-04-12-001282-a 37219960a51f4e5db9ed1f67a131f8f4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінський Станіслав Вікентійович

+380673830251 dp_sad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба місцевих автодоріг
Код ЄДРПОУ: 41792792
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Грушевського, будинок 87
Контактна особа: Вінський Станіслав Вікентійович
+380673830251
dp_sad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: “Local highway service”
National ID: 41792792
Contact point: Vinsky Stanislav Vikentyievich
+380673830251
dp_sad@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 квітня 2019 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 20 травня 2019 15:04
Очікувана вартість: 14 311 657,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 558,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 12 квітня 2019 12:55
Enquiries until: 03 травня 2019 10:00
Complaints submission until: до 09 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 травня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 14 311 657 UAH including VAT
Minimal lowering step: 71 558 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 230209 Віньківці - Малий Олександрів км 3+000 - км 6+200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення, О 230209 Віньківці - Малий Олександрів км 3+000 - км 6+200
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the public road network of local value O 230209 Vinkivtsi - Malyi Oleksandriv km 3+000 - km 6+200
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 20 жовтня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 травня 2019 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 13:06
ТД із змінами Віньківці.PDF
02 травня 2019 13:06
Таблиця змін Віньківці.PDF
12 квітня 2019 12:56
ТЗ.PDF
12 квітня 2019 12:56
ТД.PDF
12 квітня 2019 12:56
Проект договору.PDF
12 квітня 2019 12:56
Додатки.PDF
02 травня 2019 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 13:06
ТД із змінами Віньківці.PDF
02 травня 2019 13:06
Таблиця змін Віньківці.PDF
12 квітня 2019 12:56
ТЗ.PDF
12 квітня 2019 12:56
ТД.PDF
12 квітня 2019 12:56
Проект договору.PDF
12 квітня 2019 12:56
Додатки.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-11-000070 ● 00d1cf34081b432f9e35b377a71dc990
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 травня 2019 15:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.05.2019 № 19

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 10.05.2019 № 19
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п 36
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-04-12-001282-a

дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

12.04.2019

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку 1. Щодо оформлення тендерної документації. Наказом 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Примірна тендерна документація містить: • обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; • додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. У наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Замовником торгів для кращого використання та для зручного перегляду документів тендерної документації потенційними Учасниками процедури закупівлі був оприлюднений документ із додатками. Таке формування тендерної документації, на думку Замовника торгів, являється зручним та дозволить максимально якісно підготуватися потенційним Учасникам до подання пропозицій по процедурі закупівлі UA-2017-09-16-000056-a. Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства. 2. Щодо кінцевого строку подання пропозицій Відповідно до пункту 13 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання вищевказаного положення Закону Замовником торгів у частині 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій зазначено в оголошенні. Наказом 490 від 22.03.2016 року МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ передбачено, що у пункті 13 зазначається інформація «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Тобто у тендерній документації зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій шляхом посилання на оголошення про проведення відкритих торгів із публікацією оголошення англійською мовою. Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства. 3. Щодо надання підтверджуючих документів Відповідно до Додатку №5 ТД Документи, які повинен надати учасник – переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, для підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: п.2.Відомості про юридичну особу, яка є учасником внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення - Документ, що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про учасника-юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. У разі якщо на день подання документів на підтвердження такі акти законодавства України не прийняті (не набрали чинності, не введені в дію), переможець у якості документа, передбаченим даним підпунктом, подає лист (довідку) в довільній формі з підтвердженням не вчинення ним таких правопорушень п.3. службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення - Документ, що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, НЕ було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. У разі якщо на день подання документів на підтвердження такі акти законодавства України не прийняті (не набрали чинності, не введені в дію), переможець у якості документа, передбаченим даним підпунктом, подає лист (довідку) в довільній формі з підтвердженням не вчинення ним таких правопорушень. Вищевказана інформація отримується учасниками через реєстр який знаходиться у вільному доступі. Однак даний реєстр надає інформацію лише для Заявника. Тобто, довідка може бути сформована будь – яким зареєстрованим користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі (далі – ЕЦП) Замовник самостійно не може отримати інформацію щодо Учасника процедури. Це також підтверджується листом Мінекономрозвитку №3304-04/6186-06 від 12.02.19 року. Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства.

2019-05-17 11:19:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 травня 2019
UA-2019-04-12-001282-a37219960a51f4e5db9ed1f67a131f8f4
Найменування: Служба місцевих автодоріг
Код ЄДРПОУ: 41792792
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Грушевського, будинок 87
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

13 травня 2019 17:26
Протокол 71
13 травня 2019 17:28
Електронний підпис

Публічні документи

27 травня 2019 15:53
Електронний підпис
23 травня 2019 14:18
Електронний підпис
10 травня 2019 15:35
Електронний підпис
10 травня 2019 15:35
Електронний підпис
10 травня 2019 15:33
Статут ТОВ СТЛ+М.pdf
10 травня 2019 15:33
ст. 17 Закону.PDF
10 травня 2019 15:33
Проект договору.pdf
10 травня 2019 15:33
Лист щодо ISO 9001.pdf
10 травня 2019 15:33
Копії трудових книжок.pdf
10 травня 2019 15:33
Договора на техніку.pdf
10 травня 2019 15:33
Договір оренди АБЗ.PDF
10 травня 2019 15:33
Гарантійний лист АБЗ.pdf
10 травня 2019 15:33
Лабораторія ТОВ СТЛ+М.pdf
10 травня 2019 15:33
Копії дипломів.pdf
10 травня 2019 15:33
Довідка про досвід.pdf
10 травня 2019 15:33
відгук СМД.PDF

Документи

13 травня 2019 17:27
Протокол 71
13 травня 2019 17:29
Електронний підпис

Публічні документи

13 травня 2019 09:15
Електронний підпис
13 травня 2019 09:15
Електронний підпис
11 травня 2019 20:02
Електронний підпис
11 травня 2019 20:02
Електронний підпис
11 травня 2019 20:01
7.1. Копія статуту.pdf
11 травня 2019 20:00
2.1. Підтвердження ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 13 150 000,00
UAH з ПДВ
13 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТЛ+М" 13 995 846,00
UAH з ПДВ
13 995 846,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 09:15
Електронний підпис
13 травня 2019 09:15
Електронний підпис
11 травня 2019 20:02
Електронний підпис
11 травня 2019 20:02
Електронний підпис
11 травня 2019 20:01
7.1. Копія статуту.pdf
11 травня 2019 20:00
2.1. Підтвердження ІТР.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 15:53
Електронний підпис
23 травня 2019 14:18
Електронний підпис
10 травня 2019 15:35
Електронний підпис
10 травня 2019 15:35
Електронний підпис
10 травня 2019 15:33
Статут ТОВ СТЛ+М.pdf
10 травня 2019 15:33
ст. 17 Закону.PDF
10 травня 2019 15:33
Проект договору.pdf
10 травня 2019 15:33
Лист щодо ISO 9001.pdf
10 травня 2019 15:33
Копії трудових книжок.pdf
10 травня 2019 15:33
Договора на техніку.pdf
10 травня 2019 15:33
Договір оренди АБЗ.PDF
10 травня 2019 15:33
Гарантійний лист АБЗ.pdf
10 травня 2019 15:33
Лабораторія ТОВ СТЛ+М.pdf
10 травня 2019 15:33
Копії дипломів.pdf
10 травня 2019 15:33
Довідка про досвід.pdf
10 травня 2019 15:33
відгук СМД.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВ "СТЛ+М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
Відхилено 13 150 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2019 16:21
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
Переможець 13 995 846,00
UAH з ПДВ
23 травня 2019 15:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

22 травня 2019 16:21
Електронний підпис
22 травня 2019 16:19
Протокол №120

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

23 травня 2019 15:52
Електронний підпис
23 травня 2019 15:49
Протокол № 122

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2019 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
13 995 846,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2019 15:52
Електронний підпис
23 травня 2019 15:49
Протокол № 122

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 09:53
Акт прийняття робіт укладений
26 липня 2019 09:42
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 16:35
ДУ _1.PDF зміни до договору
04 червня 2019 15:45
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 15:30
Договір укладений
04 червня 2019 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичний обсяг видатків ДП «Служба місцевих автодоріг» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2019 році, на підставі п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 407 733,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 901 288,83 UAH)