Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road network of local value O 230209 Vinkivtsi - Malyi Oleksandriv km 3+000 - km 6+200
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба місцевих автодоріг |
Код ЄДРПОУ: | 41792792 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Грушевського, будинок 87 |
Контактна особа: |
Вінський Станіслав Вікентійович +380673830251 dp_sad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | “Local highway service” |
National ID: | 41792792 |
Contact point: |
Vinsky Stanislav Vikentyievich +380673830251 dp_sad@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2019 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2019 15:04 |
Очікувана вартість: | 14 311 657,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 558,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 12 квітня 2019 12:55 |
Enquiries until: | 03 травня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 09 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 травня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 14 311 657 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 71 558 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2019 13:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2019 13:06 |
ТД із змінами Віньківці.PDF | |
02 травня 2019 13:06 |
Таблиця змін Віньківці.PDF | |
12 квітня 2019 12:56 |
ТЗ.PDF | |
12 квітня 2019 12:56 |
ТД.PDF | |
12 квітня 2019 12:56 |
Проект договору.PDF | |
12 квітня 2019 12:56 |
Додатки.PDF |
02 травня 2019 13:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 травня 2019 13:06 |
ТД із змінами Віньківці.PDF
|
|||
02 травня 2019 13:06 |
Таблиця змін Віньківці.PDF
|
|||
12 квітня 2019 12:56 |
ТЗ.PDF
|
|||
12 квітня 2019 12:56 |
ТД.PDF
|
|||
12 квітня 2019 12:56 |
Проект договору.PDF
|
|||
12 квітня 2019 12:56 |
Додатки.PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-11-000070 ● 00d1cf34081b432f9e35b377a71dc990
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2019 15:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.05.2019 № 19
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 10.05.2019 № 19
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п 36
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-04-12-001282-a
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12.04.2019
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку 1. Щодо оформлення тендерної документації. Наказом 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Примірна тендерна документація містить: • обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; • додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. У наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Замовником торгів для кращого використання та для зручного перегляду документів тендерної документації потенційними Учасниками процедури закупівлі був оприлюднений документ із додатками. Таке формування тендерної документації, на думку Замовника торгів, являється зручним та дозволить максимально якісно підготуватися потенційним Учасникам до подання пропозицій по процедурі закупівлі UA-2017-09-16-000056-a. Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства. 2. Щодо кінцевого строку подання пропозицій Відповідно до пункту 13 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання вищевказаного положення Закону Замовником торгів у частині 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій зазначено в оголошенні. Наказом 490 від 22.03.2016 року МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ передбачено, що у пункті 13 зазначається інформація «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Тобто у тендерній документації зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій шляхом посилання на оголошення про проведення відкритих торгів із публікацією оголошення англійською мовою. Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства. 3. Щодо надання підтверджуючих документів Відповідно до Додатку №5 ТД Документи, які повинен надати учасник – переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, для підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: п.2.Відомості про юридичну особу, яка є учасником внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення - Документ, що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про учасника-юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. У разі якщо на день подання документів на підтвердження такі акти законодавства України не прийняті (не набрали чинності, не введені в дію), переможець у якості документа, передбаченим даним підпунктом, подає лист (довідку) в довільній формі з підтвердженням не вчинення ним таких правопорушень п.3. службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення - Документ, що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, НЕ було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. У разі якщо на день подання документів на підтвердження такі акти законодавства України не прийняті (не набрали чинності, не введені в дію), переможець у якості документа, передбаченим даним підпунктом, подає лист (довідку) в довільній формі з підтвердженням не вчинення ним таких правопорушень. Вищевказана інформація отримується учасниками через реєстр який знаходиться у вільному доступі. Однак даний реєстр надає інформацію лише для Заявника. Тобто, довідка може бути сформована будь – яким зареєстрованим користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі (далі – ЕЦП) Замовник самостійно не може отримати інформацію щодо Учасника процедури. Це також підтверджується листом Мінекономрозвитку №3304-04/6186-06 від 12.02.19 року. Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства.
2019-05-17 11:19:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба місцевих автодоріг |
Код ЄДРПОУ: | 41792792 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Грушевського, будинок 87 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СТЛ+М" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 #03448860 |
Відхилено |
13 150 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2019 16:21
|
|
ТОВ "СТЛ+М" #39127865 |
Переможець |
13 995 846,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2019 15:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 09:53
|
Акт прийняття робіт | укладений |
26 липня 2019 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2019 16:35
|
ДУ _1.PDF | зміни до договору |
04 червня 2019 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2019 15:30
|
Договір | укладений |
04 червня 2019 15:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи фактичний обсяг видатків ДП «Служба місцевих автодоріг» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2019 році, на підставі п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |