Капітальний ремонт автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 536+918 - км 542+018 (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи))
Major repairs of the road M-19 Domanove (Brest city) - Kovel - Chernivtsi - Tereblece (in Bucharest) on the section km 536 + 918 - km 542 + 018 (code according to DK 021: 2015 (45000000-7 Construction works ))
Очікувана вартість
249 920 551,00 UAH
UA-2019-04-12-001183-c 5d62a54dd4d64fd7acea81b9d46cf5dd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Вебсайт замовника: http://cv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Контактна особа замовника: Мельничук Андрій Васильович
380372583872
kkt_cv@ukr.net
Official name: Road Service in Chernivtsi region
National ID: 22843868
Contact point: Melnichuk Andriy Vasilovich
380372583872
kkt_cv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 13:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 14:26
Очікувана вартість: 249 920 551,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 249 602,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 249 602,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 12 квітня 2019 14:40
Enquiries until: 13 липня 2019 13:00
Complaints submission until: до 19 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 липня 2019 13:00

Information

Estimated total value: 249 920 551 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 249 603 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 249 602,76 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 536+918 - км 542+018
Major repairs of the road M-19 Domanove (Brest city) - Kovel - Chernivtsi - Tereblece (in Bucharest) on the section km 536 + 918 - km 542 + 018
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5.1 кілометри
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 536+918 - км 542+018 (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Major repairs of the road M-19 Domanove (Brest city) - Kovel - Chernivtsi - Tereblece (in Bucharest) on the section km 536 + 918 - km 542 + 018 (code according to DK 021: 2015 (45000000-7 Construction works ))
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 липня 2019 16:31
Електронний цифровий підпис
15 липня 2019 16:29
149.pdf
15 липня 2019 16:29
Т.Д. на КР М-19 (зі змінами) 15.07.19р..docx
10 травня 2019 16:06
81.pdf
07 травня 2019 15:47
80.pdf
18 квітня 2019 13:51
Протокол №78.pdf
15 липня 2019 16:31
Електронний цифровий підпис
11 червня 2019 10:03
Електронний цифровий підпис
10 травня 2019 16:08
Електронний цифровий підпис
07 травня 2019 15:53
Електронний цифровий підпис
18 квітня 2019 13:53
Електронний цифровий підпис
12 квітня 2019 14:52
Електронний цифровий підпис
15 липня 2019 16:29
149.pdf
11 червня 2019 10:03
М-19 (зміни) 11.06.2019.pdf
15 липня 2019 16:29
Т.Д. на КР М-19 (зі змінами) 15.07.19р..docx
11 червня 2019 10:02
Т.Д. на КР М-19 (зі змінами) 11.06.19.docx
10 травня 2019 16:07
Т.Д. на КР М-19 (зі змїнами) 10.05.19.doc
07 травня 2019 15:47
Т.Д. на КР М-19 (зі змїнами) 2.doc
18 квітня 2019 13:52
Т.Д. на КР М-19( зі змінами).doc
12 квітня 2019 14:49
Т.Д. на КР М-19.doc
10 травня 2019 16:06
81.pdf
07 травня 2019 15:47
80.pdf
18 квітня 2019 13:51
Протокол №78.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічного досвіду
Дата подання: 26 квітня 2019 16:40
Дата відповіді: 02 травня 2019 14:41
Відповідно до п. 3.1. Додатку 2 Тендерної документації для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічних договорів за класом наслідків СС2 або СС3 не менше трьох. Дана вимога суперечить частині 2 статті 16 Закону України Про публічні закупівлі, згідно якої достатньо, щоб учасник підтвердив виконання хоча б одного аналогічного договору. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3.1 додатку 2 тендерної документації для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічних договорів не менше трьох, не являється дискримінаційною чи неправомірною, оскільки кожен Учасник, який планує приймати участь у даній закупівлі має розраховувати свої можливості. Дана вимога не обмежує конкуренції та не призводить до дискримінації, тому що Замовник має бути впевнений що Учасник спроможний виконати дані роботи.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначено кількість аналогічних договорів, копії яких вимагає Замовник, тому тендерним комітетом було прийнято рішення про надання підтвердження аналогічних договорів не менше трьох за останні п’ять років.
Роз’яснення щодо кваліфікаціі
Дата подання: 02 травня 2019 18:53
Дата відповіді: 07 травня 2019 09:35
Відповідно до п. 3.1. Додатку 2 Тендерної документації «Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічних договорів за класом наслідків СС2 або СС3 НЕ МЕНШЕ ТРЬОХ (дата укладення договору повинна бути за останні п’ять років, а ВАРТІСТЬ КОЖНОГО З НИХ НЕ МЕНШОЮ НІЖ 40,0% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ) з підтвердженням факту виконання робіт за технологією, яка передбачена Технічним Завданням. Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з капітального ремонту, будівництва, реконструкції автомобільних доріг та штучних споруд на них, укладених в період з 2014 – 2018р.р. з сумарним обсягом виконання основних видів робіт КОЖНОГО ДОГОВОРУ (ПО КОЖНОМУ ВИДУ ОКРЕМО) НЕ МЕНШЕ НІЖ 50,0 % ВІД НЕОБХІДНИХ ОБСЯГІВ ДАНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, а саме: - влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» – 34435,00 м2; - влаштування нижнього шару покриття шару з асфальтобетонної суміші – 42606,00 м2; - влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикової суміші – 42606,00 м2.» Вищезазначена вимога Замовника є дискримінаційною та звужує коло можливих учасників закупівлі, чим обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, таким чином порушуючи принципи здійснення закупівель закріплених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме: 1) Щодо кількості аналогічних договорів – дана вимога НЕ дозволить взяти участь в закупівлі учасникам, які мають досвід з виконання одного або двох аналогічних договорів (по вартості і по обсягам відповідають даній закупівлі). Тобто зазначена вимога штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі. Такої ж позиції дотримується орган оскарження – Антимонопольний комітет України у своїх рішеннях №1207-р/пк-пз від 14.03.2017р., №1279-р/пк-пз від 16.03.2017р. та №1002-р/пк-пз від 03.03.2017р.; Згідно з ч.2. та ч.3. ст 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «замовник установлює ОДИН АБО ДЕКІЛЬКА з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).» Звертаємо Вашу увагу, що Закон чітко визначає кваліфікаційні критерії, а аналогічний договір вживається в однині. Згідно з Законом, замовник вибирає один або декілька з встановлених ч.2. критеріїв, а самостійно визначає лише ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. 2) Щодо вартості кожного аналогічного договору в розміні не менше 40% від очікуваної вартості закупівлі – таким чином (у випадку надання трьох штук) Учасник має надати аналогічних договорів на загальну суму, що в 1,2 рази перевищує суму очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога Замовника є необґрунтованою і також штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі. 3) Щодо сумарного обсягу виконання основних видів робіт КОЖНОГО ДОГОВОРУ (ПО КОЖНОМУ ВИДУ ОКРЕМО) НЕ МЕНШЕ НІЖ 50,0 % ВІД НЕОБХІДНИХ ОБСЯГІВ ДАНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ – таким чином (у випадку надання трьох штук) Учасник має надати аналогічних договорів з загальним обсягом основних видів робіт в кількості 150% по відношенню до осягів основних видів робіт за даною закупівлею (3 договори*50% обсягів робіт від даної закупівлі по кожному договору = 150%), що в 1,5 рази перевищує обсяги робіт за даною закупівлею. Дана вимога Замовника також є необґрунтованою і штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі. За пунктами 2 та 3, якщо потенційний учасник виконав аналогічні роботи на суму, що дорівнює 40% від очікуваної вартості даної закупівлі та в обсязі 50% від обсягів даної закупівлі(за одним або 2-3 договорами), то він зможе виконати і більші обсяги робіт (наявна матеріально-технічна база і наявні працівники дозволяють це зробити). З вищевикладеного виходить, що встановлені в тендерній документації вимоги не відповідають принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо Замовника внести відповідні зміні до тендерної документації та усунути вище перелічені дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть вноситись зміни до тендерної документації

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-12-001183-c.c1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 10 травня 2019 20:37
скарга до АМКУ щодо дискримінаційних умов
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області). 12.04.2019 року Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю: «Капітальний ремонт автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 536+918 - км 542+018 (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи))» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-12-001183-c;IDу ЦБД 5d62a54dd4d64fd7acea81b9d46cf5dd) за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів (із змінами та доповненнями), що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника, протокол №81 від 10.05.2019р. (остання редакція), (надалі – Тендерна документація). Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС» має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Проте при підготовці тендерної пропозиції наше підприємство виявило ряд вимог в тендерній документації (далі також — Документація, та/або ТД), які в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наявність нижченаведених дискримінаційних вимог у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ТОВ «ПБС» не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала таким дискримінаційним вимогам, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 13 травня 2019 18:40
рішення від 13.05.2019 № 5823 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 травня 2019 18:40
рішення від 28.05.2019 №6770.pdf
Дата публікації: 31 травня 2019 22:31
Номер скарги: UA-2019-04-12-001183-c.b2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 13 червня 2019 21:32
Скарга до АМКУ щодо дискримінаційних умов
12.04.2019 року Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю: «Капітальний ремонт автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 536+918 - км 542+018 (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи))» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-12-001183-c;IDу ЦБД 5d62a54dd4d64fd7acea81b9d46cf5dd) за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів (із змінами та доповненнями), що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника, протокол №81 від 10.05.2019р. (остання редакція), (надалі – Тендерна документація). Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС» має намір прийняти участь у вказаній закупівлі, однак при підготовці тендерної документації нами було виявлено наявність в тендерній документації дискримінаційних умов внаслідок чого ТОВ «ПБС» 10.05.2019 звернулося до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою (скарга ua-2019-04-12-001183-c.c.1). За наслідками розгляду скарги ТОВ «ПБС» Антимонопольним комітетом України 28.05.2019 року було прийнято рішення №6770-р/пк-пз від 28.05.2019 року, яким скаргу ТОВ «ПБС» було задоволено і АМКУ зобов’язав Службу автомобільних доріг у Чернівецькій області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 536+918 - км 542+018 (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи))». Після прийняття даного Рішення Замовником була внесені зміни до тендерної документації і п 3.1. Додатку №2 до Тендерної документації (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника) Тендерна документація в зміненій редакції затверджена рішенням замовника від 11.06.2019 року (Протокол №109) . Однак ознайомившись із змінами до тендерної документації, нами було виявлено, що Замовник не виконав рішення АМКУ №6770-р/пк-пз від 28.05.2019 року, оскільки нова редакція тендерної документації містить ті ж самі дискримінаційні положення, які оскаржувалися ТОВ «ПБС» до АМКУ у скарзі ua-2019-04-12-001183-c.c.1, і які були визнані були АМКУ як дискримінаційні та зобовязано було замовника їх усунути. Крім того до нової редакції тендерної документації Замовником були внесені нові дискримінаційні умови які перешкоджають ТОВ «ПБС» взяти участь у дані закупівлі, а зокрема:
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 19 червня 2019 20:41
Рішення від 19.06.2019 № 7933 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 червня 2019 20:41
Рішення від 03.07.2019 №8841.pdf
Дата публікації: 08 липня 2019 20:18
Номер скарги: UA-2019-04-12-001183-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 01 серпня 2019 14:30
Скарга
Скарга на рішення замовника та порушення у сфері публічних закупівель (детально у тексті скарги).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Зміна намірів щодо участі в закупівлі у зв'язку з економічними причинами.
Дата: 03 серпня 2019 22:37
Рішення від 05.08.2019 № 10638 .pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 15:38

Документи подані скаржником

10 травня 2019 20:36
скарга
10 травня 2019 20:36
договир
10 травня 2019 20:36
протокол
10 травня 2019 20:36
протокол 2
10 травня 2019 20:42
договир 2014

Документи подані замовником

20 травня 2019 15:13
Пояснення.doc

Документи подані скаржником

13 червня 2019 21:32
скарга до АМКУ
13 червня 2019 21:32
рішення амку
13 червня 2019 21:32
нзміни до ТД
13 червня 2019 21:32
Договир 2014

Документи подані замовником

27 червня 2019 12:43
Пояснення ПБС М-19 26.06.doc
27 червня 2019 12:44
2.jpg
27 червня 2019 12:44
1.jpg
27 червня 2019 12:44
Пояснення ТОВ ПБС М-19.pdf

Документи подані скаржником

01 серпня 2019 14:28
Скарга.pdf
01 серпня 2019 14:29
платежка 1 от 19.07.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-03-000003 ● fd56700704b14c879791510f66736556
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-03 09:53:08
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
03.05.2019 № 23

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 03.05.2019 року № 23
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2019-04-12-001183-c від 12.04.2019 - Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель К. СКУТАР

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунені

2019-05-07 15:45:58

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 24 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області, 22843868, Україна, Чернівці, Головна 205
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 536+918 - км 542+018 (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи)), 249920551UAH, 45000000-7, ДК021, 5.1, кілометри
  3. Інформація про оприлюднення: 5d62a54dd4d64fd7acea81b9d46cf5dd, 2019-04-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 03 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг і Чернівецькій області (далі – Замовник) від 12.04.2019 року №72 із змінами внесеними згідно рішення тендерного комітету від 18.04.2019 року №78 (далі – тендерна документація); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 18.04.2019 року №78. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що розмір забезпечення у грошовому виразі не повинен перевищувати 1 249 602,76 грн. (0,5% від очікуваної вартості закупівлі - 249 920 551,00 грн.). Однак, в порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону, відповідно до якого розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5% очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт, Замовником у пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено у сумі 1 249 752,56 грн., що на 149,80 грн. перевищує встановлений Законом розмір., 06 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.

2019-05-08 12:30:18

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2019
UA-2019-04-12-001183-c5d62a54dd4d64fd7acea81b9d46cf5dd
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Місцезнаходження замовника: 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Компанія "Євродор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Відхилено
Документи

Документи

29 липня 2019 13:25
160.pdf
29 липня 2019 13:28
sign.p7s

Публічні документи

16 серпня 2019 19:26
Довідка про банкрутство
16 серпня 2019 19:26
Довідка з ДФС
16 серпня 2019 19:26
Довідка з МВС
12 серпня 2019 12:00
Аналіз ринку цін М-19
23 липня 2019 10:51
sign.p7s
23 липня 2019 10:51
sign.p7s
23 липня 2019 10:48
Копія Статуту 2018.pdf
23 липня 2019 10:47
Копія Статуту 2018.pdf
23 липня 2019 10:46
Копія Статуту 2018.pdf
23 липня 2019 10:46
Копія Статуту 2018.pdf
23 липня 2019 10:46
Копія Статуту 2018.pdf
23 липня 2019 10:46
Копія Статуту 2018.pdf
23 липня 2019 10:46
Копія Статуту 2018.pdf
23 липня 2019 10:45
Копія Статуту 2018.pdf
18 червня 2019 12:32
sign.p7s
18 червня 2019 12:32
sign.p7s
20 травня 2019 09:30
sign.p7s
20 травня 2019 09:30
sign.p7s
20 травня 2019 09:21
Довідка про санкції.PDF
20 травня 2019 09:21
Проект договору М-19.pdf
20 травня 2019 09:21
Довідка до ст. 17.PDF
20 травня 2019 09:20
Лабораторія ПБС копія.PDF
20 травня 2019 09:20
Технічне завдання М-19.pdf
20 травня 2019 09:20
Довідка про підпис.PDF
20 травня 2019 09:20
Довідка про учасника.PDF
20 травня 2019 09:20
Сертифікат ISO9001 копія.PDF
20 травня 2019 09:20
Ліцензія копія.PDF
20 травня 2019 09:20
Копія Статуту 2018.pdf

Документи

29 липня 2019 13:23
164.pdf
29 липня 2019 13:27
sign.p7s

Публічні документи

22 липня 2019 15:56
sign.p7s
22 липня 2019 15:54
Довідки.zip
22 липня 2019 15:54
10.1 Технічне завдання.pdf
22 липня 2019 15:54
12. Дозвіл держпраці.pdf
22 липня 2019 15:54
11. Ліцензія .pdf
22 липня 2019 15:54
9.1 Проект договору .pdf
22 липня 2019 15:54
8. Впровадження ISO 9001.pdf
22 липня 2019 15:54
2. Працівники.zip
22 липня 2019 15:54
3.2. Виконання Дог.№24.zip
22 липня 2019 15:54
1.1. Договора оренди.zip
22 липня 2019 15:53
1. Механізми.zip
22 липня 2019 15:53
6. Повноваження.zip
22 липня 2019 15:53
Банк гарантія .zip
22 липня 2019 15:53
7. Банківські довідки.zip

Документи

29 липня 2019 13:22
165.pdf
29 липня 2019 13:26
sign.p7s

Публічні документи

22 липня 2019 16:25
Граніт_001_П.Д..pdf
22 липня 2019 16:25
Граніт_001_К.Ч..PDF

Документи

29 липня 2019 13:22
161.pdf
29 липня 2019 13:26
sign.p7s

Публічні документи

23 липня 2019 10:24
sign.p7s
23 липня 2019 10:24
sign.p7s
23 липня 2019 01:52
sign.p7s
23 липня 2019 01:51
sign.p7s
23 липня 2019 01:49
12746-14-2 ШБУ 77 p7s.7z
23 липня 2019 01:49
43 Реєстр.pdf
23 липня 2019 01:49
42 Захист довкілля.pdf
23 липня 2019 01:49
41 копія ліцензії.pdf
23 липня 2019 01:49
40 Копія Статуту.pdf
23 липня 2019 01:49
39 ТЗ.pdf
23 липня 2019 01:49
37 Проект договору.pdf
23 липня 2019 01:49
36 Довідки ст 17.pdf
23 липня 2019 01:48
31 ISO 9001.pdf
23 липня 2019 01:48
29 Витяг ПДВ.pdf
23 липня 2019 01:48
22 Кб2 Кб3 Хуст _262.pdf
23 липня 2019 01:47
20 Інформація досвід.pdf
23 липня 2019 01:47
18 Трудова Черепаня.pdf
23 липня 2019 01:47
18 Трудова Ніколаєнко.pdf
23 липня 2019 01:47
18 Трудова Грозенко.pdf
23 липня 2019 01:47
18 Трудова Большак.pdf
23 липня 2019 01:47
16 Працівники.pdf
23 липня 2019 01:47
15 Транспортна схема.pdf
23 липня 2019 01:46
10 Поставка АБ.pdf
23 липня 2019 01:46
7 Договір оренди САТ.pdf
23 липня 2019 01:46
6 Обладнання.pdf
23 липня 2019 01:45
5 Санкції.pdf
23 липня 2019 01:45
4 Субпідрядник.pdf
23 липня 2019 01:45
1 ТП.pdf

Документи

29 липня 2019 13:25
162.pdf
29 липня 2019 13:28
sign.p7s

Публічні документи

23 липня 2019 12:33
sign.p7s
23 липня 2019 12:32
sign.p7s
23 липня 2019 12:29
7.3 Тех паспорт 1_.pdf
23 липня 2019 12:28
11 Копії диплом ІТР.pdf
23 липня 2019 09:56
аналог_договiр_25П.pdf
23 липня 2019 09:54
аналог_договор_27П.pdf
23 липня 2019 09:51
відгуки.pdf
23 липня 2019 09:50
завод.pdf
23 липня 2019 09:49
лiцензiя.pdf
23 липня 2019 09:49
мат-тех база.pdf
23 липня 2019 09:47
спеціалісти.pdf
23 липня 2019 09:38
2 Довідка про підпис .pdf
23 липня 2019 09:37
4 Статут.pdf
23 липня 2019 09:37
6 Довідка МТБ.pdf
23 липня 2019 09:36
7 договір №5 Артур.pdf
23 липня 2019 09:35
7 Договір №16 Асланян.pdf
23 липня 2019 09:34
7 Договір №17 .pdf
23 липня 2019 09:34
7 Договір Техно буд.pdf
23 липня 2019 09:33
7.3 Тех паспорт 1.pdf
23 липня 2019 09:28
7.3 Тех паспорта 2.pdf
23 липня 2019 09:27
7.4 Лист пояснення.pdf
23 липня 2019 09:26
9.1 Атестат АБЗ.pdf
23 липня 2019 09:21
17 КБ-2 КБ-3 договір 845.pdf
23 липня 2019 09:20
17.1 КБ-2 КБ-3 договір 455.pdf
23 липня 2019 09:19
18 акт звірки.pdf
23 липня 2019 09:18
18.1 Акт звірки.pdf
23 липня 2019 09:18
19 відгук департамент.pdf
23 липня 2019 09:18
19.1 Відгук.pdf
23 липня 2019 09:17
21 Витяг ПДВ.pdf
23 липня 2019 09:17
22 Довідка з банку.pdf
23 липня 2019 09:17
23 Свідоцтво ІSO.pdf
23 липня 2019 09:14
29 Довідка ст 17.pdf
23 липня 2019 09:14
31 Технічне завдання .pdf
23 липня 2019 09:12
31.1 Транспортна схема.pdf
23 липня 2019 09:11
36 Лiцензiя.pdf
23 липня 2019 09:11
37 Проект договору.pdf
23 липня 2019 09:10
40 Аналіз ринку цін.pdf
23 липня 2019 09:09
43 Подбор С7 С5 М20.pdf
23 липня 2019 09:05
1 Пропозиція.pdf

Документи

29 липня 2019 13:24
163.pdf
29 липня 2019 13:27
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77" 223 999 770,00
UAH з ПДВ
223 999 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Євродор" 244 981 350,00
UAH з ПДВ
244 981 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 199 750 000,00
UAH з ПДВ
199 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 10:24
sign.p7s
23 липня 2019 10:24
sign.p7s
23 липня 2019 01:52
sign.p7s
23 липня 2019 01:51
sign.p7s
23 липня 2019 01:49
12746-14-2 ШБУ 77 p7s.7z
23 липня 2019 01:49
43 Реєстр.pdf
23 липня 2019 01:49
42 Захист довкілля.pdf
23 липня 2019 01:49
41 копія ліцензії.pdf
23 липня 2019 01:49
40 Копія Статуту.pdf
23 липня 2019 01:49
39 ТЗ.pdf
23 липня 2019 01:49
37 Проект договору.pdf
23 липня 2019 01:49
36 Довідки ст 17.pdf
23 липня 2019 01:48
31 ISO 9001.pdf
23 липня 2019 01:48
29 Витяг ПДВ.pdf
23 липня 2019 01:48
22 Кб2 Кб3 Хуст _262.pdf
23 липня 2019 01:47
20 Інформація досвід.pdf
23 липня 2019 01:47
18 Трудова Черепаня.pdf
23 липня 2019 01:47
18 Трудова Ніколаєнко.pdf
23 липня 2019 01:47
18 Трудова Грозенко.pdf
23 липня 2019 01:47
18 Трудова Большак.pdf
23 липня 2019 01:47
16 Працівники.pdf
23 липня 2019 01:47
15 Транспортна схема.pdf
23 липня 2019 01:46
10 Поставка АБ.pdf
23 липня 2019 01:46
7 Договір оренди САТ.pdf
23 липня 2019 01:46
6 Обладнання.pdf
23 липня 2019 01:45
5 Санкції.pdf
23 липня 2019 01:45
4 Субпідрядник.pdf
23 липня 2019 01:45
1 ТП.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 12:33
sign.p7s
23 липня 2019 12:32
sign.p7s
23 липня 2019 12:29
7.3 Тех паспорт 1_.pdf
23 липня 2019 12:28
11 Копії диплом ІТР.pdf
23 липня 2019 09:56
аналог_договiр_25П.pdf
23 липня 2019 09:54
аналог_договор_27П.pdf
23 липня 2019 09:51
відгуки.pdf
23 липня 2019 09:50
завод.pdf
23 липня 2019 09:49
лiцензiя.pdf
23 липня 2019 09:49
мат-тех база.pdf
23 липня 2019 09:47
спеціалісти.pdf
23 липня 2019 09:38
2 Довідка про підпис .pdf
23 липня 2019 09:37
4 Статут.pdf
23 липня 2019 09:37
6 Довідка МТБ.pdf
23 липня 2019 09:36
7 договір №5 Артур.pdf
23 липня 2019 09:35
7 Договір №16 Асланян.pdf
23 липня 2019 09:34
7 Договір №17 .pdf
23 липня 2019 09:34
7 Договір Техно буд.pdf
23 липня 2019 09:33
7.3 Тех паспорт 1.pdf
23 липня 2019 09:28
7.3 Тех паспорта 2.pdf
23 липня 2019 09:27
7.4 Лист пояснення.pdf
23 липня 2019 09:26
9.1 Атестат АБЗ.pdf
23 липня 2019 09:21
17 КБ-2 КБ-3 договір 845.pdf
23 липня 2019 09:20
17.1 КБ-2 КБ-3 договір 455.pdf
23 липня 2019 09:19
18 акт звірки.pdf
23 липня 2019 09:18
18.1 Акт звірки.pdf
23 липня 2019 09:18
19 відгук департамент.pdf
23 липня 2019 09:18
19.1 Відгук.pdf
23 липня 2019 09:17
21 Витяг ПДВ.pdf
23 липня 2019 09:17
22 Довідка з банку.pdf
23 липня 2019 09:17
23 Свідоцтво ІSO.pdf
23 липня 2019 09:14
29 Довідка ст 17.pdf
23 липня 2019 09:14
31 Технічне завдання .pdf
23 липня 2019 09:12
31.1 Транспортна схема.pdf
23 липня 2019 09:11
36 Лiцензiя.pdf
23 липня 2019 09:11
37 Проект договору.pdf
23 липня 2019 09:10
40 Аналіз ринку цін.pdf
23 липня 2019 09:09
43 Подбор С7 С5 М20.pdf
23 липня 2019 09:05
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 19:26
Довідка про банкрутство
16 серпня 2019 19:26
Довідка з ДФС
16 серпня 2019 19:26
Довідка з МВС
12 серпня 2019 12:00
Аналіз ринку цін М-19
23 липня 2019 10:51
sign.p7s
23 липня 2019 10:51
sign.p7s
23 липня 2019 10:48
Копія Статуту 2018.pdf
23 липня 2019 10:47
Копія Статуту 2018.pdf
23 липня 2019 10:46
Копія Статуту 2018.pdf
23 липня 2019 10:46
Копія Статуту 2018.pdf
23 липня 2019 10:46
Копія Статуту 2018.pdf
23 липня 2019 10:46
Копія Статуту 2018.pdf
23 липня 2019 10:46
Копія Статуту 2018.pdf
23 липня 2019 10:45
Копія Статуту 2018.pdf
18 червня 2019 12:32
sign.p7s
18 червня 2019 12:32
sign.p7s
20 травня 2019 09:30
sign.p7s
20 травня 2019 09:30
sign.p7s
20 травня 2019 09:21
Довідка про санкції.PDF
20 травня 2019 09:21
Проект договору М-19.pdf
20 травня 2019 09:21
Довідка до ст. 17.PDF
20 травня 2019 09:20
Лабораторія ПБС копія.PDF
20 травня 2019 09:20
Технічне завдання М-19.pdf
20 травня 2019 09:20
Довідка про підпис.PDF
20 травня 2019 09:20
Довідка про учасника.PDF
20 травня 2019 09:20
Сертифікат ISO9001 копія.PDF
20 травня 2019 09:20
Ліцензія копія.PDF
20 травня 2019 09:20
Копія Статуту 2018.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 199 750 000,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 09:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
199 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 вересня 2019 15:12
89.pdf укладений
02 вересня 2019 15:11
sign.p7s зміни до договору
20 лютого 2020 13:49
д.у. 7 до 89.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 13:48
sign.p7s зміни до договору
17 грудня 2019 14:12
sign.p7s зміни до договору
17 грудня 2019 14:12
д.у. 6 до 89.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 14:08
sign.p7s зміни до договору
07 листопада 2019 11:07
Д.У. М-19 №5.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 11:05
sign.p7s зміни до договору
02 жовтня 2019 09:58
Д.У. №4 до Договору №89.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 09:57
sign.p7s зміни до договору
11 вересня 2019 11:39
sign.p7s зміни до договору
11 вересня 2019 11:39
д.у. 2 до 89.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 11:38
sign.p7s зміни до договору
10 вересня 2019 14:22
д.у.3 до 89.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 14:21
sign.p7s зміни до договору
06 вересня 2019 12:13
д.у. 1 до 89.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобовязання по рокам виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна в "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін", додано календарний план фінансування.
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до Договору №89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку