Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОХТИРСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) "ТЕРЕМОК" ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33158473 |
Місцезнаходження: | 42700, Україна , Сумська обл., Охтирка, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 60 |
Контактна особа: |
Горобець Тетяна +380667810806 TEREMOK1977@META.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2019 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 12:36 |
Очікувана вартість: | 771 217,47 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 712,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2019 12:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2019 12:32 |
Дрова.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТУУ 16.1-00994207-005:2018 не передбачено проведення будь-якої експертизи деревини дров'яної крім вимірювання вологості. Крім того можливо проведення радіаційного дослідження деревини акредитованими лабораторіями (також не вимагається ТУУ 16.1-00994207-005:2018), але ці дослідження оформлюються Протоколом, а не висновком санітарно-епідеміологічної експертизи.
Тому Ми вважаємо, що нас як учасника (переможця аукціону за ціною) закупівлі дескваліфіковано незаконно і не справедливо. Замовник не мав права на дескваліфікацію нас, як (переможця аукціону за ціною) із за відсутності висновка санітарно-епідеміологічної експертизи, не перебаченного ТУУ 16.1-00994207-005:2018)
Просимо Замовника змінити своє рішенні, щодо нашої дескваліфікації, та визнати нас переможцем торгів (за найнижчою ціною аукціону). Інакше Нами буде подано скаргу до Антімонопольного Комітету України.
За результатами розгляду звернення задоволенню не підлягає з наступних підстав.
Відповідно до п.2 Розділу 5 Тендерної документації (далі - ТД) відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Жодних запитань, вимог під час періоду уточнень та періоду оскарження ТД від потенційних учасників, в тому числі від Вас не надходило. Отже, Ви усвідомлювали вимоги, викладені Замовником під час підготовки тендерної пропозиції. Більше того, Вами у складі цінової пропозиції надані документи, з яких вбачається, що Ви погоджуєтесь з технічним завдання до закупівлі та гарантуєте поставку паливної деревини, що відповідає ГОСТу 3243-88 «Дрова паливні».
Додатково роз’яснюємо, що ГОСТ 3243-88 «Дрова паливні» на даний час є чинним, не скасованим іншими нормативними документами, у тому числі вказаними у Вашій скарзі.
Роз’яснюємо, що санітарно-епідеміологічна експертиза продукції потрібна для підтвердження відповідності об’єкта дослідження вимогам українського санітарного законодавства та всім вимогам щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини, особливо якщо це стосується навчальних закладів.
Висновок СЕС потрібно отримувати на будь-яку діяльність, технологію, продукцію та сировину, проекти нормативних документів, реалізація яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Вимога отримання висновку СЕС стосується лише промислової групи товарів, що і має місце в даному випадку.
Отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи вимагає закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Отже, необхідність отримання висновку СЕС регламентована Законом України, а не іншими нормативними документами (ГОСТ, ДСТУ, ТУУ).
Відповідно до п.1 Розділу 3 ТД неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
З огляду на викладене, підстав для скасування рішення тендерного комітету про відхилення Вашої пропозиції не вбачається.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-08-000013 ● 65515c74f1c441d59ad7beed61b0410a
- Статус: вирішено ● Дата: 02 серпня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2019 14:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.07.2019 № 22
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 08.07.2019 № 22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-04-12-001166-a 12.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області було здійснено моніторинг на закупівлю (Деревина необроблена. Дрова для опалення) ДК 021:2015-03413000-8 Паливна деревина та виявлено порушення. Таким чином тендерний комітет Охтирського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) "Теремок" усунув виявлені порушення та прийняв рішення розірвати договір з постачальником.
2019-07-26 09:50:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
.
2019-07-26 15:24:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ВОЛКОВ ДЕНИС ІГОРОВИЧ |
766 625,50
UAH з ПДВ
|
731 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОНОМАРЬОВ ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ" |
762 734,00
UAH з ПДВ
|
731 585,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лемешенко Олег Анатолійович |
770 517,00
UAH з ПДВ
|
770 517,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГОЛУБ КАРІНА МИКОЛАЇВНА" |
771 217,47
UAH з ПДВ
|
771 217,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ВОЛКОВ ДЕНИС ІГОРОВИЧ #2905106857 |
Відхилено |
731 500,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 13:58
|
ФОП "ПОНОМАРЬОВ ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ" #3465307799 |
Відхилено |
731 585,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 14:06
|
ФОП Лемешенко Олег Анатолійович #3276803492 |
Переможець |
770 517,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2019 10:11
|
Додаткова угода (1).pdf | зміни до договору |
26 липня 2019 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2019 11:24
|
Дрова.pdf | укладений |
20 травня 2019 11:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 травня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
487 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)
|
Причини розірвання договору: | З метою усунення порушень виявлених в результаті моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області. |