Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Паливна деревина (Деревина необроблена. Дрова для опалення)
Очікувана вартість
771 217,47 UAH
UA-2019-04-12-001166-a ccc4aa23df8c4701ae12a392cab00101
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горобець Тетяна

+380667810806 TEREMOK1977@META.UA

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОХТИРСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) "ТЕРЕМОК" ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 33158473
Місцезнаходження: 42700, Україна , Сумська обл., Охтирка, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 60
Контактна особа: Горобець Тетяна
+380667810806
TEREMOK1977@META.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2019 15:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 12:36
Очікувана вартість: 771 217,47 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 712,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
778.3 м3
Паливна деревина (Деревина необроблена. Дрова для опалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська обл., Охтирка, Шевченка, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 квітня 2019 12:32
Електронний цифровий підпис
12 квітня 2019 12:32
Дрова.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-12-001166-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВОЛКОВ ДЕНИС ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2905106857
Дата подання: 09 травня 2019 11:05
НЕЗГОДА З РІШЕННІМ ЗАМОВНИКА ПРО ДЕСКВАЛІФІКАЦІЮ
Повідомляємо, що ГОСТ 3243-88, не є чинним з 01.01.2019 року на території України. Технічні вимоги до деревини дров’яної визначені у ТУУ 16.1-00994207-005:2018.
ТУУ 16.1-00994207-005:2018 не передбачено проведення будь-якої експертизи деревини дров'яної крім вимірювання вологості. Крім того можливо проведення радіаційного дослідження деревини акредитованими лабораторіями (також не вимагається ТУУ 16.1-00994207-005:2018), але ці дослідження оформлюються Протоколом, а не висновком санітарно-епідеміологічної експертизи.
Тому Ми вважаємо, що нас як учасника (переможця аукціону за ціною) закупівлі дескваліфіковано незаконно і не справедливо. Замовник не мав права на дескваліфікацію нас, як (переможця аукціону за ціною) із за відсутності висновка санітарно-епідеміологічної експертизи, не перебаченного ТУУ 16.1-00994207-005:2018)
Просимо Замовника змінити своє рішенні, щодо нашої дескваліфікації, та визнати нас переможцем торгів (за найнижчою ціною аукціону). Інакше Нами буде подано скаргу до Антімонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2019 11:15
Тендерним комітетом ДНЗ «Теремок» Охтирської міської ради розглянуто Ваше звернення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції та дискваліфікації.
За результатами розгляду звернення задоволенню не підлягає з наступних підстав.
Відповідно до п.2 Розділу 5 Тендерної документації (далі - ТД) відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Жодних запитань, вимог під час періоду уточнень та періоду оскарження ТД від потенційних учасників, в тому числі від Вас не надходило. Отже, Ви усвідомлювали вимоги, викладені Замовником під час підготовки тендерної пропозиції. Більше того, Вами у складі цінової пропозиції надані документи, з яких вбачається, що Ви погоджуєтесь з технічним завдання до закупівлі та гарантуєте поставку паливної деревини, що відповідає ГОСТу 3243-88 «Дрова паливні».
Додатково роз’яснюємо, що ГОСТ 3243-88 «Дрова паливні» на даний час є чинним, не скасованим іншими нормативними документами, у тому числі вказаними у Вашій скарзі.
Роз’яснюємо, що санітарно-епідеміологічна експертиза продукції потрібна для підтвердження відповідності об’єкта дослідження вимогам українського санітарного законодавства та всім вимогам щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини, особливо якщо це стосується навчальних закладів.
Висновок СЕС потрібно отримувати на будь-яку діяльність, технологію, продукцію та сировину, проекти нормативних документів, реалізація яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Вимога отримання висновку СЕС стосується лише промислової групи товарів, що і має місце в даному випадку.
Отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи вимагає закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Отже, необхідність отримання висновку СЕС регламентована Законом України, а не іншими нормативними документами (ГОСТ, ДСТУ, ТУУ).
Відповідно до п.1 Розділу 3 ТД неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
З огляду на викладене, підстав для скасування рішення тендерного комітету про відхилення Вашої пропозиції не вбачається.

Документи подані скаржником

09 травня 2019 11:05
N182_2015-12-14.rtf
09 травня 2019 11:05
Наказ.docx
09 травня 2019 11:05
Технічні умови.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-08-000013 ● 65515c74f1c441d59ad7beed61b0410a
  • Статус: вирішено ● Дата: 02 серпня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2019 14:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

08.07.2019 № 22

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 08.07.2019 № 22

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-04-12-001166-a 12.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області було здійснено моніторинг на закупівлю (Деревина необроблена. Дрова для опалення) ДК 021:2015-03413000-8 Паливна деревина та виявлено порушення. Таким чином тендерний комітет Охтирського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) "Теремок" усунув виявлені порушення та прийняв рішення розірвати договір з постачальником.

2019-07-26 09:50:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

.

2019-07-26 15:24:25

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВОЛКОВ ДЕНИС ІГОРОВИЧ 766 625,50
UAH з ПДВ
731 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОНОМАРЬОВ ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ" 762 734,00
UAH з ПДВ
731 585,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лемешенко Олег Анатолійович 770 517,00
UAH з ПДВ
770 517,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОЛУБ КАРІНА МИКОЛАЇВНА" 771 217,47
UAH з ПДВ
771 217,47
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 09:31
Довідки садик. pdf.pdf
27 квітня 2019 11:43
sign.p7s

Публічні документи

29 квітня 2019 09:56
Відомості з ЕДР.pdf
29 квітня 2019 09:56
Відомості з ЕДР 2.pdf
29 квітня 2019 09:56
витяг_ПДВ_001.pdf
29 квітня 2019 09:56
Виписка з ЕДР.pdf
29 квітня 2019 09:56
Виписка з ЕДР 2.pdf
29 квітня 2019 09:56
Проект договору.pdf
29 квітня 2019 09:56
Гарантійний лист.pdf
29 квітня 2019 09:56
Аналогічний договір.pdf
29 квітня 2019 09:56
Пономарьов Реквизиты 1.doc
29 квітня 2019 09:56
Технічне завдання.pdf
29 квітня 2019 09:56
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 травня 2019 17:18
Пакет переможця
08 травня 2019 15:18
Оновлена пропозиція
29 квітня 2019 12:56
ТЕРЕМОК ДРОВА.rar

Публічні документи

22 квітня 2019 12:18
sign.p7s
22 квітня 2019 12:17
рахунок в ПриватБ 001.pdf
22 квітня 2019 12:17
Дрова 700.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВОЛКОВ ДЕНИС ІГОРОВИЧ
#2905106857
Відхилено 731 500,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 13:58
ФОП "ПОНОМАРЬОВ ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ"
#3465307799
Відхилено 731 585,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 14:06
ФОП Лемешенко Олег Анатолійович
#3276803492
Переможець 770 517,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 14:09

Документи

08 травня 2019 13:58
sign.p7s
08 травня 2019 13:53
IMG_0001.pdf

Документи

08 травня 2019 14:06
sign.p7s
08 травня 2019 14:06
IMG_0001.pdf

Документи

08 травня 2019 14:09
sign.p7s
08 травня 2019 14:09
IMG_0002.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лемешенко Олег Анатолійович
#3276803492
770 517,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 14:09
sign.p7s
08 травня 2019 14:09
IMG_0002.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 травня 2019 11:24
Дрова.pdf укладений
20 травня 2019 11:23
sign.p7s зміни до договору
26 липня 2019 10:40
sign.p7s зміни до договору
26 липня 2019 10:21
sign.p7s зміни до договору
26 липня 2019 10:11
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
26 липня 2019 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 487 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)
Причини розірвання договору: З метою усунення порушень виявлених в результаті моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області.

Актуальні тендери

До пошуку