Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сосиски вищого ґатунку; Ковбаса варена вищого ґатунку; Ковбаса варена першого ґатунку; Ковбаса напівкопчена першого ґатунку; Шинка варена копчена вищого ґатунку; Ковбаса сирокопчена вищого ґатунку
Очікувана вартість
464 380,00 UAH
UA-2019-04-12-001078-a ● 27b0796c66084296bb17bca2893cb03a
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571570 |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1 |
Контактна особа: |
Олександр Миколайович Дубенко +380487365055 oduvsprozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2019 12:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 13:56 |
Очікувана вартість: | 464 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 643,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1510 кілограм
Сосиски вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, будинок 4, 21-й км Старокиївської дороги, будинок 42-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
200 кілограм
Сосиски вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73032, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Фонвізіна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
40 кілограм
Ковбаса варена вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, будинок 4, 21-й км Старокиївської дороги, будинок 42-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
800 кілограм
Ковбаса варена першого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, будинок 4, 21-й км Старокиївської дороги, будинок 42-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
400 кілограм
Ковбаса варена першого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73032, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Фонвізіна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
500 кілограм
Ковбаса напівкопчена першого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, будинок 4, 21-й км Старокиївської дороги, будинок 42-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
200 кілограм
Ковбаса напівкопчена першого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73032, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Фонвізіна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
5 кілограм
Шинка варена копчена вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, будинок 4, 21-й км Старокиївської дороги, будинок 42-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
5 кілограм
Ковбаса сирокопчена вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, будинок 4, 21-й км Старокиївської дороги, будинок 42-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2019 12:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2019 12:11 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ТД у форматі doc.(MS WORD)
Дата подання: 17 квітня 2019 09:09
Дата відповіді: 17 квітня 2019 10:21
Доброго дня! Чи можливо дозавантажити Тендерну документацію у форматі doc.(MS WORD) для полегшення підготоки тендерної пропозиції?
Відповідь: Шановний Учасник! Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлений формат тендерної документації, яка має бути оприлюднена Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу, тим паче не передбачено опублікування її повторно у зручному форматі для Учасника. Саме такий формат тендерної документації був затверджений тендерним комітетом відповідно до Протоколу № 48 від 12.04.2019 року, при цьому для змін тендерної документації не має підстав.
На сьогоднішній день існує досить багато програм, які допоможуть у роботі з будь-яким форматом документу.
На сьогоднішній день існує досить багато програм, які допоможуть у роботі з будь-яким форматом документу.
Уточнення щодо предмета закупівлі
Дата подання: 17 квітня 2019 10:08
Дата відповіді: 17 квітня 2019 11:12
Доброго дня! Просимо уточнити, щодо позиції "Шинка варена копчена вищого гатунку". Вона повинна бути цільнокускова або рублена?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, шинка варена копчена вищого гатунку повинна бути рублена.
Уточнення щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 17 квітня 2019 15:34
Дата відповіді: 17 квітня 2019 17:04
Доброго дня! Підскажіть, в тендерній документації прописано, що Учасник повинен надати свідоцтво або виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємця. Чи можемо ми надати замість цих документів Витяг диного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємця?
Відповідь: Шановний Учасник! Єдиним документом, що підтверджує державну реєстрацію є виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Але Ви можете додатково надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не буде порушенням вимог тендерної документації.
Слід враховувати, що з 7 травня 2011 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи – підприємця» від 07.04.11 м №3205-VI, який скасував видачу свідоцтв про держреєстрацію. Замість свідоцтва видається виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
У зв’язку з цим ДПАУ в листі від 17.05.11 р №13663 / 7 / 29-1017, враховуючи внесені зміни роз’яснила:
– Якщо держреєстрація платників податків була проведена з 07.05.11 р або щодо яких змінювалися відомості, то підтверджуючим документом буде копія виписки;
– Якщо держреєстрація платників податків проведена до 07.05.11 р і після цієї дати не змінювалися відомості щодо них, то їм видаються копії свідоцтва про держреєстрацію
Відповідно до ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Виписка з Єдиного державного реєстру у паперовій формі надається з проставленням підпису та печатки державного реєстратора.
Тому, надання лише Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань буде підставою для відхилення Учасника.
Слід враховувати, що з 7 травня 2011 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи – підприємця» від 07.04.11 м №3205-VI, який скасував видачу свідоцтв про держреєстрацію. Замість свідоцтва видається виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
У зв’язку з цим ДПАУ в листі від 17.05.11 р №13663 / 7 / 29-1017, враховуючи внесені зміни роз’яснила:
– Якщо держреєстрація платників податків була проведена з 07.05.11 р або щодо яких змінювалися відомості, то підтверджуючим документом буде копія виписки;
– Якщо держреєстрація платників податків проведена до 07.05.11 р і після цієї дати не змінювалися відомості щодо них, то їм видаються копії свідоцтва про держреєстрацію
Відповідно до ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Виписка з Єдиного державного реєстру у паперовій формі надається з проставленням підпису та печатки державного реєстратора.
Тому, надання лише Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань буде підставою для відхилення Учасника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-12-001078-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3321004798
Дата подання: 10 травня 2019 19:59
Вимога відхилення пропозиції Шкуринського О.М.
Так, Учасник, на виконання пп.4 п.5 розділу 3 ТД, має надати у довільній формі інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. При цьому Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі.
Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку відповідності учасника вимогам № 21 від 26.04.2019. У пункті 7 довідки зазначено, що стосовно ФОП Шкуринського Олександра Миколайовича ліквідаційна процедура не розпочата та підприємство банкрутом не визнано.
Те, що відносно ФОП Шкуринського О.М. ліквідаційна процедура не розпочата, то це добре. Однак, у довідки не зазначено, що відносно саме учасника фізичної-особи підприємця пропозиція подана саме Фізичною особою-підприємцем.
При цьому у довідки зазначено, що підприємство банкрутом не визнано. Однак, фізична особа-підприємець не є підприємством і не може бути директором. Оскільки це є різні організаційно-правові форми господарювання.
Відповідно до ст. 50 ЦК України право на здійснення підприємницької діяльності, яку не заборонено законом, має фізична особа з повною цивільною дієздатністю.
Відповідно до ст. 53 ЦК України фізична особа, яка неспроможна задовольнити вимоги кредиторів, пов'язані із здійсненням нею підприємницької діяльності, може бути визнана банкрутом у порядку, встановленому законом.
Таким чином, окремою главою Цивільного кодексу України визначено статус фізичної особи-підприємця.
Статтею 80 ЦК України встановлено, що юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку.
Статтею 83 ЦК України встановлено, що юридичні особи можуть створюватися у формі товариств, установ та в інших формах, встановлених законом.
Відповідно до ст. 62 ГК України підприємство - самостійний суб'єкт господарювання, створений компетентним органом державної влади або органом місцевого самоврядування, або іншими суб'єктами для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому цим Кодексом та іншими законами. Підприємство, якщо законом не встановлено інше, діє на основі статуту або модельного статуту. Підприємства незалежно від форми власності, організаційно-правової форми, а також установчих документів, на основі яких вони створені та діють, мають рівні права та обов'язки. Підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки.
Відповідно до пункту 3.1. розділу 3 Класифікатора організаційно- правових форм господарювання ДК 002:2004 Підприємство визначено окремим об’єктом організаційно-правових форм господарювання.
А фізична особа-підприємець відноситься до інших організаційних правових форм визначених пп.3.9.1 п.3.9 розділу 3 класифікатору.
Отже, фізична особа-підприємець не є підприємством.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, учасником на виконання тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано інформації, що стосовно учасника фізичної особи-підприємця не відкрита ліквідаційна процедура.
Таким чином, учасником не виконано вимоги тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації і зазначене є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
По друге:
Учасник, на виконання пп.1 п.5 розділу 3 ТД, до довідки у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на підтвердження наявності зазначеної матеріально-технічної бази в частині наявності транспортного засобу має надати копію договору оренди транспортних засобів, копії технічних паспортів зазначених у довідці та копію санітарного паспорту зазначеного у довідці.
Так, учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку №24 від 26.04.2019 в якій зазначено, що учасник має автомобілі:
Mercedes Benz ВЕ5956АС
Mercedes Benz ВЕ9040АТ
Mercedes Benz ВЕ6138ВА
Mercedes Benz ВЕ2054В
Ford Transit ВЕ5321ВС
Opel Vivaro ВЕ9562ВА.
На підтвердження наявності зазначеної інформації у склад пропозиції надано договір суборенди транспортного засобу з екіпажем (водієм) № 01-01-18 від 01.01.2018.
Однак, п.3.2. Договору встановлено, що передача автомобіля в оренду здійснюється за актом приймання-передачі.
Пунктом 7 Договору встановлено, що повернення автомобіля провадиться за актом приймання-передачі, аналогічним тому, який складається при передачі автомобіля від орендодавця орендарю.
Таким чином, сам договір стверджує що автомобіль не передається на підставі договору, а лише тільки на підставі акту приймання-передачі який, учасником у складі тендерної пропозиції не надано, та відповідно до умов самого договору за відсутності підписаного акту приймання-передачі - самостійно договір не може бути належним документом який підтверджує наявність в учасника автомобілів. Договір це лише намір передати автомобілі. Отже, акту приймання-передачі автомобілів нема – а значить і автомобілів у учасника - нема.
Також, до зазначеного у довідці на автомобілі:
Mercedes Benz ВЕ5956АС
Mercedes Benz ВЕ9040АТ
Mercedes Benz ВЕ2054В
Ford Transit ВЕ5321ВС – відсутні копії технічних паспортів на транспортні засоби які зазначені у довідці.
Також, до зазначеного у довідці на автомобілі:
Mercedes Benz ВЕ5956АС
Mercedes Benz ВЕ9040АТ
Mercedes Benz ВЕ6138ВА
Mercedes Benz ВЕ2054В
Ford Transit ВЕ5321ВС
Opel Vivaro ВЕ9562ВА - відсутні копії довідок про санітарну обробку зазначених транспортних засобів, які зазначені у довідці.
Таким чином, учасником не виконано вимоги тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації і зазначене є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
По третє:
Учасник, на виконання пп.3.1 п.5 розділу 3 ТД, має надати довідку про виконання аналогічних договорів та на підтвердження надати копії відповідних аналогічних договорів.
Учасником у тендерній пропозиції надано копію договору поставки № 2764 від 04.06.2018.
Відповідно до п.1.3. договору встановлено «Конкретный ассортимент (номенклатура) Товара и цена определяется в Прайс-листе, который является неотъемлемой частью настоящего договора (Приложение№1). Изменение цен та Товары осуществляется путем подписания обеими сторонами нового прайс-листа. При этом новая цена применяется ко всем поставкам, осуществленным после даты подписания нового прайс-листа».
Отже, відповідно до умов договору Приложение № 1 є невід’ємною частиною договору.
Однак, у складі пропозиції Учасника відсутнє Проложение №1. Отже, у часником не виконано вимогу про надання аналогічного договору.
Таким чином, учасником не виконано вимоги тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації і зазначене є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до п.2 розділу 5 ТД тендерна пропозиція відхиляється у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Відповідно до пп.4 п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Провести перекваліфікацію тендерної пропозиції учасника Фізичну особу підприємця Шкуринського Олександра Миколайовича та відхилити тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. При цьому Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі.
Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку відповідності учасника вимогам № 21 від 26.04.2019. У пункті 7 довідки зазначено, що стосовно ФОП Шкуринського Олександра Миколайовича ліквідаційна процедура не розпочата та підприємство банкрутом не визнано.
Те, що відносно ФОП Шкуринського О.М. ліквідаційна процедура не розпочата, то це добре. Однак, у довідки не зазначено, що відносно саме учасника фізичної-особи підприємця пропозиція подана саме Фізичною особою-підприємцем.
При цьому у довідки зазначено, що підприємство банкрутом не визнано. Однак, фізична особа-підприємець не є підприємством і не може бути директором. Оскільки це є різні організаційно-правові форми господарювання.
Відповідно до ст. 50 ЦК України право на здійснення підприємницької діяльності, яку не заборонено законом, має фізична особа з повною цивільною дієздатністю.
Відповідно до ст. 53 ЦК України фізична особа, яка неспроможна задовольнити вимоги кредиторів, пов'язані із здійсненням нею підприємницької діяльності, може бути визнана банкрутом у порядку, встановленому законом.
Таким чином, окремою главою Цивільного кодексу України визначено статус фізичної особи-підприємця.
Статтею 80 ЦК України встановлено, що юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку.
Статтею 83 ЦК України встановлено, що юридичні особи можуть створюватися у формі товариств, установ та в інших формах, встановлених законом.
Відповідно до ст. 62 ГК України підприємство - самостійний суб'єкт господарювання, створений компетентним органом державної влади або органом місцевого самоврядування, або іншими суб'єктами для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому цим Кодексом та іншими законами. Підприємство, якщо законом не встановлено інше, діє на основі статуту або модельного статуту. Підприємства незалежно від форми власності, організаційно-правової форми, а також установчих документів, на основі яких вони створені та діють, мають рівні права та обов'язки. Підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки.
Відповідно до пункту 3.1. розділу 3 Класифікатора організаційно- правових форм господарювання ДК 002:2004 Підприємство визначено окремим об’єктом організаційно-правових форм господарювання.
А фізична особа-підприємець відноситься до інших організаційних правових форм визначених пп.3.9.1 п.3.9 розділу 3 класифікатору.
Отже, фізична особа-підприємець не є підприємством.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, учасником на виконання тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано інформації, що стосовно учасника фізичної особи-підприємця не відкрита ліквідаційна процедура.
Таким чином, учасником не виконано вимоги тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації і зазначене є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
По друге:
Учасник, на виконання пп.1 п.5 розділу 3 ТД, до довідки у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на підтвердження наявності зазначеної матеріально-технічної бази в частині наявності транспортного засобу має надати копію договору оренди транспортних засобів, копії технічних паспортів зазначених у довідці та копію санітарного паспорту зазначеного у довідці.
Так, учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку №24 від 26.04.2019 в якій зазначено, що учасник має автомобілі:
Mercedes Benz ВЕ5956АС
Mercedes Benz ВЕ9040АТ
Mercedes Benz ВЕ6138ВА
Mercedes Benz ВЕ2054В
Ford Transit ВЕ5321ВС
Opel Vivaro ВЕ9562ВА.
На підтвердження наявності зазначеної інформації у склад пропозиції надано договір суборенди транспортного засобу з екіпажем (водієм) № 01-01-18 від 01.01.2018.
Однак, п.3.2. Договору встановлено, що передача автомобіля в оренду здійснюється за актом приймання-передачі.
Пунктом 7 Договору встановлено, що повернення автомобіля провадиться за актом приймання-передачі, аналогічним тому, який складається при передачі автомобіля від орендодавця орендарю.
Таким чином, сам договір стверджує що автомобіль не передається на підставі договору, а лише тільки на підставі акту приймання-передачі який, учасником у складі тендерної пропозиції не надано, та відповідно до умов самого договору за відсутності підписаного акту приймання-передачі - самостійно договір не може бути належним документом який підтверджує наявність в учасника автомобілів. Договір це лише намір передати автомобілі. Отже, акту приймання-передачі автомобілів нема – а значить і автомобілів у учасника - нема.
Також, до зазначеного у довідці на автомобілі:
Mercedes Benz ВЕ5956АС
Mercedes Benz ВЕ9040АТ
Mercedes Benz ВЕ2054В
Ford Transit ВЕ5321ВС – відсутні копії технічних паспортів на транспортні засоби які зазначені у довідці.
Також, до зазначеного у довідці на автомобілі:
Mercedes Benz ВЕ5956АС
Mercedes Benz ВЕ9040АТ
Mercedes Benz ВЕ6138ВА
Mercedes Benz ВЕ2054В
Ford Transit ВЕ5321ВС
Opel Vivaro ВЕ9562ВА - відсутні копії довідок про санітарну обробку зазначених транспортних засобів, які зазначені у довідці.
Таким чином, учасником не виконано вимоги тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації і зазначене є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
По третє:
Учасник, на виконання пп.3.1 п.5 розділу 3 ТД, має надати довідку про виконання аналогічних договорів та на підтвердження надати копії відповідних аналогічних договорів.
Учасником у тендерній пропозиції надано копію договору поставки № 2764 від 04.06.2018.
Відповідно до п.1.3. договору встановлено «Конкретный ассортимент (номенклатура) Товара и цена определяется в Прайс-листе, который является неотъемлемой частью настоящего договора (Приложение№1). Изменение цен та Товары осуществляется путем подписания обеими сторонами нового прайс-листа. При этом новая цена применяется ко всем поставкам, осуществленным после даты подписания нового прайс-листа».
Отже, відповідно до умов договору Приложение № 1 є невід’ємною частиною договору.
Однак, у складі пропозиції Учасника відсутнє Проложение №1. Отже, у часником не виконано вимогу про надання аналогічного договору.
Таким чином, учасником не виконано вимоги тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації і зазначене є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до п.2 розділу 5 ТД тендерна пропозиція відхиляється у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Відповідно до пп.4 п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Провести перекваліфікацію тендерної пропозиції учасника Фізичну особу підприємця Шкуринського Олександра Миколайовича та відхилити тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2019 17:05
Задовольнити вимогу.
Номер вимоги: UA-2019-04-12-001078-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3321004798
Дата подання: 24 травня 2019 19:55
Вимога
Вимога
про відхилення тендерної пропозиції
ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО"
по закупівлі UA-2019-04-12-001078-a
Згідно протоколу засідання тендерного комітету №67 від 22.05.2019 по закупівлі UA-2019-04-12-001078-a визнано переможцем відкритих торгів Приватне акціонерне товариство "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" та у системі публічних закупівель Прозорро оприлюдненно про намір укласти договір.
З усією повагою до прийнятого рішення, вбачаються деякі недоліки у наданих документах учасника ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" які є невідповідністю вимогам тендерної документації та підставою для відхилення тендерної пропозиції зазначеного учасника.
По перше:
Так, Учасник, на виконання п. 1.4 Технічних вимог Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснення оплати відповідних лабораторних досліджень в строки та на умовах визначених замовником.
ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" у складі тендерної пропозиції надано лист-згода №163 від 26.04.2019 з погодженням з технічними вимогами до предмету закупівлі. Також, додатково на фірмовому бланку надано документ за вих. №160 від 26.04.2019 аналізуючи зміст якого, ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" лише ознайомився із його змістом, що підтверджується підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника.
Однак, при ознайомленні ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" при ознайомленні з умовами технічного завдання тендерної документації та погодженням з технічними вимогами тендерної документації, все одно, ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" у складі своєї тендерної пропозиції не надано гарантійного листа щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснення оплати відповідних лабораторних досліджень в строки та на умовах визначених замовником.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, учасником на виконання тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснення оплати відповідних лабораторних досліджень в строки та на умовах визначених замовником.
Таким чином, учасником не виконано вимоги тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації і зазначене є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
По друге:
Учасник, на виконання п.6.6.1 розділу 6 ТД, про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, за умови отримання повідомлення про намір укласти договір в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про це.
Однак, ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" у складі своєї тендерної пропозиції не надано гарантійного листа про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, що вказує на те, що у разі укладання з замовником договору, ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" не внесе своєчасне та належне забезпечення виконання умов договору та не надасть замовнику банківської гарантії по забезпеченню виконання договору.
Таким чином, учасником не виконано вимоги тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації і зазначене є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до п.2 розділу 5 ТД тендерна пропозиція відхиляється у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Відповідно до пп.4 п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Провести перекваліфікацію тендерної пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" та відхилити тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Фізична особа-підприємець Абдусаламов Е.А. _________________
Розгорнути
Згорнути
про відхилення тендерної пропозиції
ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО"
по закупівлі UA-2019-04-12-001078-a
Згідно протоколу засідання тендерного комітету №67 від 22.05.2019 по закупівлі UA-2019-04-12-001078-a визнано переможцем відкритих торгів Приватне акціонерне товариство "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" та у системі публічних закупівель Прозорро оприлюдненно про намір укласти договір.
З усією повагою до прийнятого рішення, вбачаються деякі недоліки у наданих документах учасника ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" які є невідповідністю вимогам тендерної документації та підставою для відхилення тендерної пропозиції зазначеного учасника.
По перше:
Так, Учасник, на виконання п. 1.4 Технічних вимог Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснення оплати відповідних лабораторних досліджень в строки та на умовах визначених замовником.
ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" у складі тендерної пропозиції надано лист-згода №163 від 26.04.2019 з погодженням з технічними вимогами до предмету закупівлі. Також, додатково на фірмовому бланку надано документ за вих. №160 від 26.04.2019 аналізуючи зміст якого, ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" лише ознайомився із його змістом, що підтверджується підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника.
Однак, при ознайомленні ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" при ознайомленні з умовами технічного завдання тендерної документації та погодженням з технічними вимогами тендерної документації, все одно, ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" у складі своєї тендерної пропозиції не надано гарантійного листа щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснення оплати відповідних лабораторних досліджень в строки та на умовах визначених замовником.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, учасником на виконання тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснення оплати відповідних лабораторних досліджень в строки та на умовах визначених замовником.
Таким чином, учасником не виконано вимоги тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації і зазначене є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
По друге:
Учасник, на виконання п.6.6.1 розділу 6 ТД, про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, за умови отримання повідомлення про намір укласти договір в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про це.
Однак, ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" у складі своєї тендерної пропозиції не надано гарантійного листа про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, що вказує на те, що у разі укладання з замовником договору, ПРаТ "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" не внесе своєчасне та належне забезпечення виконання умов договору та не надасть замовнику банківської гарантії по забезпеченню виконання договору.
Таким чином, учасником не виконано вимоги тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації і зазначене є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до п.2 розділу 5 ТД тендерна пропозиція відхиляється у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Відповідно до пп.4 п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Провести перекваліфікацію тендерної пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство "КРЕМЕНЧУКМ'ЯСО" та відхилити тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Фізична особа-підприємець Абдусаламов Е.А. _________________
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2019 12:22
Задовольнити вимогу.
Номер вимоги: UA-2019-04-12-001078-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ Кременчукм`ясо, Код ЄДРПОУ:30068026
Дата подання: 04 червня 2019 08:25
Щодо невідповідності Тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації
ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович, згідно наданого Витягу з реєстру платників єдиного податку, в якому є перелік видів господарської діяльності першої та другої груп згідно з КВЕД ДК 009:2010 (КВЕД-2005), це оптова торгівля м'ясом і м'ясними продуктами. Але однією з вимог ТД, а саме у Розділу 3. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" п.6.7, Учасник повинен був надати Лист, наданий виробником товару (завірений печаткою виробника), адресований на ім'я Замовника щодо гарантії відвантаження для потреб замовника, вказаного в ТД товару у відповідних обсягах та належної якості.
Учасник ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович, не надав листа від виробника товару у своїй тендерній пропозиції. Отже, не виконав всі вимоги, які вказані в ТД.
Згідно, вищевикладеного, тендерна пропозиція ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович не відповідає вимогам ТД. Вимагаємо, перейти, до оцінки наступної пропозиції
Розгорнути
Згорнути
Учасник ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович, не надав листа від виробника товару у своїй тендерній пропозиції. Отже, не виконав всі вимоги, які вказані в ТД.
Згідно, вищевикладеного, тендерна пропозиція ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович не відповідає вимогам ТД. Вимагаємо, перейти, до оцінки наступної пропозиції
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 червня 2019 11:48
Задовольнити вимогу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ШКУРИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ |
352 900,00
UAH з ПДВ
|
352 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Кременчукм`ясо |
462 058,50
UAH з ПДВ
|
376 091,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович |
444 544,60
UAH з ПДВ
|
377 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Алан |
426 810,00
UAH з ПДВ
|
377 310,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РУДИК ВАЛЕНТИНА ЛЕОНІДІВНА" |
446 890,00
UAH з ПДВ
|
394 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ШКУРИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ #2352204278 |
Рішення скасоване |
352 900,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2019 08:53
|
ФОП ШКУРИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ #2352204278 |
Відхилено |
352 900,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2019 09:27
|
ПрАТ Кременчукм`ясо #30068026 |
Рішення скасоване |
376 091,40
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 12:24
|
ПрАТ Кременчукм`ясо #30068026 |
Відхилено |
376 091,40
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 12:26
|
ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович #3321004798 |
Рішення скасоване |
377 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 11:49
|
ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович #3321004798 |
Відхилено |
377 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 11:51
|
ТОВ Алан #24447183 |
Відхилено |
377 310,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 16:22
|
ФОП "РУДИК ВАЛЕНТИНА ЛЕОНІДІВНА" #2168721120 |
Відхилено |
394 650,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 14:55
|
Інформація про відміну
Дата відміни
13 червня 2019 14:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі