Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекс "Інтерактивна підлога"
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2019-04-12-000789-a ● b2cc302295b848f6ab44090895841fcc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" ДОР |
Код ЄДРПОУ: | 26005868 |
Місцезнаходження: | 50081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, м-н. 5-й Зарічний, 35а |
Контактна особа: |
Алла Сукачук +380967851415 nadiya5z35a@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2019 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2019 15:46 |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплекс "Інтерактивна підлога"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50081, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий ріг, м-н 5-й Зарічний, 35а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2019
—
15 червня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2019 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2019 13:38 |
Технічна документація.docx |
16 квітня 2019 13:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 квітня 2019 13:38 |
Технічна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000789-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП СМАЛЬ АЛІНА СТЕПАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2653821422
Дата подання: 02 травня 2019 16:00
ВИМОГА
Голові тендерного комітету комунального закладу освіти «Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Надія» Дніпропетровської обласної ради» Полонській Н.В.
50081, Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, 5-й Зарічний, 35а
ФОП Смаль Аліна Степанівна, код ЄДРПОУ 2653821422, адреса реєстрації: м.Миколаїв, вул. Фалєєвська 20, кв. 9; тел. 066 341 41 68; e-mail: s7@briolight.com
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником Комунальним закладом освіти «Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Надія» Дніпропетровської обласної ради», було проведено допорогову закупівлю № UA-2019-04-12-000789-a від 21.04.2019 на предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекс Інтерактивна підлога).
За результатами проведеної процедури Замовником було визначено переможця ФО-П Нестереня Андрій Євгенович та викладено в систему ProZorro повідомлення про намір укласти договір із зазначеним вище Учасником.
Вивчивши документи тендерної пропозиції Учасника ФО-П Нестереня Андрій Євгенович, нами було виявлено порушення у процесі проведення закупівель. А саме:
а) форма цінової пропозиції, надана в тендерній документації Учасником та викладена в системі електронних закупівель ProZorro не відповідає Додатку 3 тендерної документацїї Замовника. Замовник вимагає в графі «Найменування» «обов’язково вказати марку та характеристики предмету закупівлі». У Формі цінової пропозиції Учасника ФО-П Нестереня Андрій Євгенович відсутня така інформація;
б) у тендерній пропозиції Учасника, викладеній в системі електронних закупівель ProZorro, відсутня заповнена з боку Учасника специфікація до договору (додаток №4 тендерної документації Замовника), що не дає можливості визначити детальні характеристики товару, який планує придбати Замовник. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника невід'ємною частиною Договору про закупівлю є специфікація, що додається до цього Договору (п.2.1.).
в) договір, наданий в тендерній документації Учасника та викладений в системі електронних закупівель ProZorro, заповнений з порушенням до вимог подання тендерної пропозиції, а саме: відсутні печатка та підпис Учасника на кожній сторінці договору.
г) Протокол засідання Комітету з конкурсних торгів № 73 від 02.05.2019 опубліковано з порушенням Закону України «Про закупівлі» та Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: згідно п.9.4. зазначеного Наказу договір між Замовником та Переможцем може бути підписаний не раніше, ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про Переможця, тобто не раніше 06.05.2019., що суперечить інформації, викладеній в п. 7 згаданого вище Протоколу.
У зв'язку з вищевикладеним
ВИМАГАЮ :
1. Усунути порушення у процесі проведення закупівлі, а саме: скасувати рішення про визнання переможцем ФО-П Нестереня Андрій Євгенович у зв’язку з тим, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
2. Розглянути тендерну пропозицію наступного Учасника ФОП Смаль Аліни Степанівни.
З повагою,
А.С.Смаль
02.05.2019
Розгорнути
Згорнути
50081, Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, 5-й Зарічний, 35а
ФОП Смаль Аліна Степанівна, код ЄДРПОУ 2653821422, адреса реєстрації: м.Миколаїв, вул. Фалєєвська 20, кв. 9; тел. 066 341 41 68; e-mail: s7@briolight.com
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником Комунальним закладом освіти «Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Надія» Дніпропетровської обласної ради», було проведено допорогову закупівлю № UA-2019-04-12-000789-a від 21.04.2019 на предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекс Інтерактивна підлога).
За результатами проведеної процедури Замовником було визначено переможця ФО-П Нестереня Андрій Євгенович та викладено в систему ProZorro повідомлення про намір укласти договір із зазначеним вище Учасником.
Вивчивши документи тендерної пропозиції Учасника ФО-П Нестереня Андрій Євгенович, нами було виявлено порушення у процесі проведення закупівель. А саме:
а) форма цінової пропозиції, надана в тендерній документації Учасником та викладена в системі електронних закупівель ProZorro не відповідає Додатку 3 тендерної документацїї Замовника. Замовник вимагає в графі «Найменування» «обов’язково вказати марку та характеристики предмету закупівлі». У Формі цінової пропозиції Учасника ФО-П Нестереня Андрій Євгенович відсутня така інформація;
б) у тендерній пропозиції Учасника, викладеній в системі електронних закупівель ProZorro, відсутня заповнена з боку Учасника специфікація до договору (додаток №4 тендерної документації Замовника), що не дає можливості визначити детальні характеристики товару, який планує придбати Замовник. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника невід'ємною частиною Договору про закупівлю є специфікація, що додається до цього Договору (п.2.1.).
в) договір, наданий в тендерній документації Учасника та викладений в системі електронних закупівель ProZorro, заповнений з порушенням до вимог подання тендерної пропозиції, а саме: відсутні печатка та підпис Учасника на кожній сторінці договору.
г) Протокол засідання Комітету з конкурсних торгів № 73 від 02.05.2019 опубліковано з порушенням Закону України «Про закупівлі» та Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: згідно п.9.4. зазначеного Наказу договір між Замовником та Переможцем може бути підписаний не раніше, ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про Переможця, тобто не раніше 06.05.2019., що суперечить інформації, викладеній в п. 7 згаданого вище Протоколу.
У зв'язку з вищевикладеним
ВИМАГАЮ :
1. Усунути порушення у процесі проведення закупівлі, а саме: скасувати рішення про визнання переможцем ФО-П Нестереня Андрій Євгенович у зв’язку з тим, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
2. Розглянути тендерну пропозицію наступного Учасника ФОП Смаль Аліни Степанівни.
З повагою,
А.С.Смаль
02.05.2019
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2019 08:36
За результатами уважного вивчення Вашої вимоги надаємо наступну відповідь.
1. З приводу зазначення характеристик предмета закупівлі в Ціновій пропозиції. Замовником не вимагалося зазначення якихось конкретних характеристик. Вказана вимога стосувалася характеристик, які дають можливість ідентифікувати товар. Переможцем зазначено марку предмета закупівлі, а також виробника та країну виробництва («ePresenter-I «Інтерактивна підлога» виробництва ТОВ «ІНТО», Україна»). Отже характеристики товару (марка, виробник, країна виробництва) переможцем в Ціновій пропозиції зазначено. Деталізація параметрів запропонованого учасником товару вимагалася замовником в таблиці відповідності запропонованого учасником товару вимогам документації, яка повинна містити: всі вимоги замовника, параметри запропонованого учасником товару, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них (у разі подання еквіваленту). Вказані вимоги замовника переможцем виконані, надано відповідний документ «Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника» (файл Таблиця відповідності.pdf), зміст якого відповідає вимогам замовника.
2. Щодо заповнення специфікації до договору, то звертаємо увагу, що замовником взагалі не вимагалося заповнення договору, вимагалося подати «Проект договору, погоджений з боку Учасника». Переможцем виконані вимоги замовника: надано підписаний проект договору та лист-погодження з проектом договору (файли Проект договору.pdf, Лист-погодження проект договору.pdf).
3. Щодо відсутності печатки і підпису на кожній сторінці договору, то ще раз звертаємо увагу, що замовником вимагалося подати «Проект договору, погоджений з боку Учасника». Вимог щодо печатки і підпису на кожній сторінці договору не висувалося.
4. Щодо строку, протягом якого має бути укладений договір, то просимо звернути увагу, що в Протоколі засідання Комітету з конкурсних торгів № 73 від 02.05.2019 зазначено строк: «05.05.2019 – 15.05.2019». Згідно п.9.4 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» «Договір за результатами проведення Закупівлі підписується між Замовником та Переможцем поза Системою згідно чинного законодавства не раніше ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про Переможця Закупівлі. Договір між Замовником та Переможцем має бути підписаний на суму, що не перевищує ціну останньої пропозиції, поданої Переможцем в Аукціоні. Договір розміщується в Системі Замовником протягом 2 робочих днів з дня його укладання та перебуває у вільному доступі для перегляду Користувачами Системи.». Замовником вказані вимоги не порушувались, договір на час підготовки даної відповіді не підписано. Договір буде підписано у нормативно визначений строк, який припадає на період, вказаний у Протоколі засідання Комітету з конкурсних торгів № 73 від 02.05.2019.
Отже вимоги замовника переможцем виконані. Замовником не порушені вимоги нормативних документів. Вимога не задоволена.
1. З приводу зазначення характеристик предмета закупівлі в Ціновій пропозиції. Замовником не вимагалося зазначення якихось конкретних характеристик. Вказана вимога стосувалася характеристик, які дають можливість ідентифікувати товар. Переможцем зазначено марку предмета закупівлі, а також виробника та країну виробництва («ePresenter-I «Інтерактивна підлога» виробництва ТОВ «ІНТО», Україна»). Отже характеристики товару (марка, виробник, країна виробництва) переможцем в Ціновій пропозиції зазначено. Деталізація параметрів запропонованого учасником товару вимагалася замовником в таблиці відповідності запропонованого учасником товару вимогам документації, яка повинна містити: всі вимоги замовника, параметри запропонованого учасником товару, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них (у разі подання еквіваленту). Вказані вимоги замовника переможцем виконані, надано відповідний документ «Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника» (файл Таблиця відповідності.pdf), зміст якого відповідає вимогам замовника.
2. Щодо заповнення специфікації до договору, то звертаємо увагу, що замовником взагалі не вимагалося заповнення договору, вимагалося подати «Проект договору, погоджений з боку Учасника». Переможцем виконані вимоги замовника: надано підписаний проект договору та лист-погодження з проектом договору (файли Проект договору.pdf, Лист-погодження проект договору.pdf).
3. Щодо відсутності печатки і підпису на кожній сторінці договору, то ще раз звертаємо увагу, що замовником вимагалося подати «Проект договору, погоджений з боку Учасника». Вимог щодо печатки і підпису на кожній сторінці договору не висувалося.
4. Щодо строку, протягом якого має бути укладений договір, то просимо звернути увагу, що в Протоколі засідання Комітету з конкурсних торгів № 73 від 02.05.2019 зазначено строк: «05.05.2019 – 15.05.2019». Згідно п.9.4 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» «Договір за результатами проведення Закупівлі підписується між Замовником та Переможцем поза Системою згідно чинного законодавства не раніше ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про Переможця Закупівлі. Договір між Замовником та Переможцем має бути підписаний на суму, що не перевищує ціну останньої пропозиції, поданої Переможцем в Аукціоні. Договір розміщується в Системі Замовником протягом 2 робочих днів з дня його укладання та перебуває у вільному доступі для перегляду Користувачами Системи.». Замовником вказані вимоги не порушувались, договір на час підготовки даної відповіді не підписано. Договір буде підписано у нормативно визначений строк, який припадає на період, вказаний у Протоколі засідання Комітету з конкурсних торгів № 73 від 02.05.2019.
Отже вимоги замовника переможцем виконані. Замовником не порушені вимоги нормативних документів. Вимога не задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНЯ АНДРІЙ ЄВГЕНОВИЧ |
95 000,00
UAH з ПДВ
|
95 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СМАЛЬ АЛІНА СТЕПАНІВНА |
117 800,00
UAH з ПДВ
|
117 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНЯ АНДРІЙ ЄВГЕНОВИЧ #2730909875 |
Переможець |
95 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 09:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2019 08:55
|
img204.pdf | укладений |
08 травня 2019 11:24
|