Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марки ДГр 0-200 (або еквівалент).
Очікувана вартість
960 000,00 UAH
UA-2019-04-12-000725-a ● f7f978fa95e24c3e8963bcc67d981b8d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Камишівський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190254 |
Місцезнаходження: | 85482, Україна , Донецька обл., місто Селидове, смт Комишівка, вул. Шкільна, буд. 10 |
Контактна особа: |
Наталья Терещенко +380623723005 03190254@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2019 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2019 13:26 |
Очікувана вартість: | 960 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 тони
Вугілля кам’яне марки ДГр 0-200 (або еквівалент).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85482, Україна, Донецька область, м. Селидове, смт. Камишівка, Шкільна, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2019
—
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2019 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2019 11:11 |
Тендерна документація (вугілля).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ВАГОВЕ ОБЛАДНАННЯ
Дата подання: 16 квітня 2019 21:08
Дата відповіді: 17 квітня 2019 13:50
Відповідно до умов тендерної документації, учасник для документального підтвердження наявності вагового обладнання повинен надати довідку в довільній формі про наявність вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля кам'яного. Просимо пояснити, що означає фраза "за місцем поставки вугілля"? Де саме повинно знаходитись вагове обладнання, щоб пропозицію учасника не було відхилено?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Місцем поставки вугілля кам'яного є: 85482, Донецька обл., м. Селидове, смт. Камишівка, вул. Шкільна, 10, Камишівський психоневрологічний інтернат. Згідно розпорядження директора закладу приймання вугілля повинно бути комісійне, тому з метою належного вхідного контролю та для захисту економічних інтересів держави, керуючись частиною другою статті 16 Закону та Інструкцією Держарбітражу СРСР від 15.06.1965 року № П-6 Замовником в Документації була встановлена вимогапро наявність вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля кам'яного.
РОЗШИРЕНІ ВІДОМОСТІ
Дата подання: 16 квітня 2019 21:20
Дата відповіді: 17 квітня 2019 13:44
Просимо пояснити, що саме ви маєте на увазі під "розширеними відомостями з ЄДРПОУ"?
Відповідь: Шановний Учаснику! Розширені відомості з ЄДРПОУ – надаються головним управлінням статистики. Назва документу – «ВІДОМОСТІ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ (ЄДРПОУ)»
ДЕРЖГІРПРОМНАГЛЯД
Дата подання: 16 квітня 2019 22:35
Дата відповіді: 17 квітня 2019 15:06
Які саме дозволи учасник повинен надати від Держгірпромнагляд? На що саме (на які роботи) повинні бути надані дозволи? Також, чому ви не зазначаєте можливість надання учасником дозволів, виданих Державною службою з питань праці, оскільки Держгірпромнагляд припинило своє існування у вересні 2014 року, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України. А отже, фірми, створені після 2014 року просто фізично не зможуть надати дозволи, видані Держгірпромнаглядом, проте зможуть надати дозволи Держпраці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником в Документації була встановлена вимога про підтвердження статусу відповідного суб’єкта господарювання, як легального виробника, шляхом надання копій дозволів, виданих Держгірпромнаглядом України, завірені виробником. Під дозволом, виданим Держгірпромнаглядом України мається на увазі дозвіл на підземні гірничі роботи, оскільки мова йде про видобування вугілля кам'яного. Стосовно того, що фірми, створені після 2014 року просто фізично не зможуть надати дозволи, видані Держгірпромнаглядом, проте зможуть надати дозволи Держпраці повідомляємо, що добування вугілля кам'яного на території України відбувається не фірмами , а шахтами. Новостворених шахт після 2014 року на Україні не має. Всі підприємства вугільної промисловості до 2014 року отримали дозволи від Держгірпромнагляду України. Потім дія цих дозволів подовжувалась згідно Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» Державною службою України з питань праці.
Вагове обладнання
Дата подання: 19 квітня 2019 13:41
Дата відповіді: 23 квітня 2019 08:35
Шановний Замовнику, згідно вашої відповіді стосовно вагового обладнання ви вимагаєте щоб ваги були або в Камишівци або повинні бути мобільними вагами. Це є дискримінація учасників, які працють в Донецькій області, мають договори на послуги вагової, або власності але розташовані не Камишівці, та не є мобільними вагами. Просимо усунути дану вимогу.
З повагою
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У зв'язку з тим, що Законом не встановлено перелік документів, які можуть вимагатись Замовником від Учасника на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, Замовник самостійно визначає перелік таких документів.
Як Ви правильно зазначили , поставка вугілля повинна здійснюватися за адресою Замовника торгів, який не має у своєму розпорядженні вагового обладнання.
Згідно пункту 6 Інструкції Держарбітражу СРСР від 15.06.1965 року № П-6 "Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості" (діючої на сьогоднішній день) приймання продукції, що поставляється без тари, у відкритій тарі, а також приймання за вагою брутто і кількістю місць продукції, що поставляється в тарі, провадиться на складі одержувача, якщо доставка продукції здійснюється постачальником. При доставці постачальником продукції в тарі на склад одержувача останній, крім перевірки ваги брутто і кількості місць, може зажадати розкриття тари і перевірки ваги нетто і кількості товарних одиниць в кожному місці. Крім того, згідно розпорядження директора закладу при прийманні вугілля повинні бути присутніми завгосп та кочегар.Як правило, Учасники торгів мають матеріально-технічні бази (майданчик, вагове обладнання), які розташовані в інших регіонах України за місцем знаходження (реєстрації) такого Учасника.Наш заклад немає ні фінансової, ні практичної можливості організувати приймання вугілля відповідальними особами за місцем розташування майданчика та вагового обладнання Учасника, також Замовник не має можливості забезпечити охорону вугілля під час його транспортування зі складу Учасника до складу Замовника.
Тому з метою належного вхідного контролю та для захисту економічних інтересів держави, керуючись частиною другою статті 16 Закону та Інструкцією Держарбітражу СРСР від 15.06.1965 року № П-6 Замовником в Документації була встановлена ця вимога, яка не є дискримінаційною та такою, що ставить Учасників у нерівні умови. Слід відзначити, що при підготовці цього пункту Документації Замовником були взяті до уваги Рішення органу оскарження з приводу вимог Замовників саме з цього питання (наприклад, Рішення від 04.08.2016 року № 1730-р/пк-ск та від 11.08.2016 року № 1784-р/пк-ск).
Як Ви правильно зазначили , поставка вугілля повинна здійснюватися за адресою Замовника торгів, який не має у своєму розпорядженні вагового обладнання.
Згідно пункту 6 Інструкції Держарбітражу СРСР від 15.06.1965 року № П-6 "Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості" (діючої на сьогоднішній день) приймання продукції, що поставляється без тари, у відкритій тарі, а також приймання за вагою брутто і кількістю місць продукції, що поставляється в тарі, провадиться на складі одержувача, якщо доставка продукції здійснюється постачальником. При доставці постачальником продукції в тарі на склад одержувача останній, крім перевірки ваги брутто і кількості місць, може зажадати розкриття тари і перевірки ваги нетто і кількості товарних одиниць в кожному місці. Крім того, згідно розпорядження директора закладу при прийманні вугілля повинні бути присутніми завгосп та кочегар.Як правило, Учасники торгів мають матеріально-технічні бази (майданчик, вагове обладнання), які розташовані в інших регіонах України за місцем знаходження (реєстрації) такого Учасника.Наш заклад немає ні фінансової, ні практичної можливості організувати приймання вугілля відповідальними особами за місцем розташування майданчика та вагового обладнання Учасника, також Замовник не має можливості забезпечити охорону вугілля під час його транспортування зі складу Учасника до складу Замовника.
Тому з метою належного вхідного контролю та для захисту економічних інтересів держави, керуючись частиною другою статті 16 Закону та Інструкцією Держарбітражу СРСР від 15.06.1965 року № П-6 Замовником в Документації була встановлена ця вимога, яка не є дискримінаційною та такою, що ставить Учасників у нерівні умови. Слід відзначити, що при підготовці цього пункту Документації Замовником були взяті до уваги Рішення органу оскарження з приводу вимог Замовників саме з цього питання (наприклад, Рішення від 04.08.2016 року № 1730-р/пк-ск та від 11.08.2016 року № 1784-р/пк-ск).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000725-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ЛІВІАЛ", Код ЄДРПОУ:42424555
Дата подання: 15 квітня 2019 15:07
ДГр 0-200 в ДСТУ та ТУ
Опис у прикріпленному файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 квітня 2019 10:55
Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом розглянуто Ваше запитання. Наступним інформуємо, що для встановлення марочної належності вугілля в Україні розроблено національний стандарт ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам'яне, антрацит. Класифікація». За цим Стандартом в залежності від значень середнього показника відбивання вітриніту, виходу летких речовин , теплоти згоряння на сухий беззольний або вологий беззольний стан та спікливості, яка оцінюється товщиною пластичного шару і індексом Рога вугілля України поділяється на марки. буре - Б, довгополум'яне - Д, довгополум'янегазове - ДГ, газове - Г, жирне - Ж, газово-жирне - ГЖ, коксівне - К, антрацит - А. Для побутових потреб використовується вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно ДСТУ 3472. Згідно ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб, Технічні умови» передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько- Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) – ГОСТ 19242.
Класифікація вугілля за крупністю передбачає розділення вугілля на класи крупності:
• плитний П — 100…300 мм;
• крупний К — 50…100 мм;
• горіх О — 25…50 мм;
• дрібний М — 13…25 мм;
• насіння С — 6…13 мм;
• штиб Ш — менше 6 мм;
• рядове вугілля Р— 0…200 мм для підземних та 0…300 мм для відкритих робіт.
Допускаються поєднані класи: ПК (плитне крупне), КГ (крупний горіх), ГД (горіх дрібний), ДС (дрібне з сім’ячком). При співвідношенні між нижньою і верхньою межею крупності не більше 1 : 4 допускаються й такі класи: СШ (сім’ячко зі штибом), ДСШ (дрібний з сім’ячком і штибом), ГДСШ (горіх із дрібним сім’ячком і штибом). На підприємствах з відкритим способом видобутку верхня межа крупності в рядовому і плитному вугіллі може бути збільшена до 300 м.
Фракція даної марки вугілля визначається виходячи з меншого значення самої дрібної фракції і більшого значення найбільшої фракції, зазначеної у назві марки вугілля. Таким чином, вугілля ДГР - це значить за марочним складом –ДГ -довгополум'янегазове, а за грансоставом–Р- рядове, що в свою чергу визначає розмір шматків від 0 до 200 мм. Тобто визначення марки та класу предмету закупівлі (вугілля) здійснено на підставі ДСТУ 3472:2015, ГОСТ 19242, що в свою чергу не суперечить вимогам закону України "Про публічні закупівлі".
Стосовно вашого другого запитання повідомляємо Вам, що згідно ст. 22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Чинне законодавство, а саме Закон України «Про публічні закупівлі» надає право Замовнику торгів самостійно встановити вимогу щодо наявності документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасника відповідно до ст.16, вимоги , встановлені ст. 17 та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами ( ст. 22 п.2Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до пункту 3.3 ДСТУ 7146:2010 "за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1 .Оскільки в ДСТУ 7146:2010 чітко не визначені якісні, технологічні фізико-механічні показники вугілля ДРГ 0-200, бо це рядове вугілля, тобто отримане безпосередньо з місць видобутку, Замовником прийнято рішення надання учасниками торгів в тендерній документації технічних умов на вугілля, бо саме в технічних умовах прописані технічні вимоги на вугілля - якісні, технологічні фізико-механічні показники , що в свою чергу не суперечить вимогам закону України "Про публічні закупівлі".
Тендерним комітетом розглянуто Ваше запитання. Наступним інформуємо, що для встановлення марочної належності вугілля в Україні розроблено національний стандарт ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам'яне, антрацит. Класифікація». За цим Стандартом в залежності від значень середнього показника відбивання вітриніту, виходу летких речовин , теплоти згоряння на сухий беззольний або вологий беззольний стан та спікливості, яка оцінюється товщиною пластичного шару і індексом Рога вугілля України поділяється на марки. буре - Б, довгополум'яне - Д, довгополум'янегазове - ДГ, газове - Г, жирне - Ж, газово-жирне - ГЖ, коксівне - К, антрацит - А. Для побутових потреб використовується вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно ДСТУ 3472. Згідно ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб, Технічні умови» передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько- Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) – ГОСТ 19242.
Класифікація вугілля за крупністю передбачає розділення вугілля на класи крупності:
• плитний П — 100…300 мм;
• крупний К — 50…100 мм;
• горіх О — 25…50 мм;
• дрібний М — 13…25 мм;
• насіння С — 6…13 мм;
• штиб Ш — менше 6 мм;
• рядове вугілля Р— 0…200 мм для підземних та 0…300 мм для відкритих робіт.
Допускаються поєднані класи: ПК (плитне крупне), КГ (крупний горіх), ГД (горіх дрібний), ДС (дрібне з сім’ячком). При співвідношенні між нижньою і верхньою межею крупності не більше 1 : 4 допускаються й такі класи: СШ (сім’ячко зі штибом), ДСШ (дрібний з сім’ячком і штибом), ГДСШ (горіх із дрібним сім’ячком і штибом). На підприємствах з відкритим способом видобутку верхня межа крупності в рядовому і плитному вугіллі може бути збільшена до 300 м.
Фракція даної марки вугілля визначається виходячи з меншого значення самої дрібної фракції і більшого значення найбільшої фракції, зазначеної у назві марки вугілля. Таким чином, вугілля ДГР - це значить за марочним складом –ДГ -довгополум'янегазове, а за грансоставом–Р- рядове, що в свою чергу визначає розмір шматків від 0 до 200 мм. Тобто визначення марки та класу предмету закупівлі (вугілля) здійснено на підставі ДСТУ 3472:2015, ГОСТ 19242, що в свою чергу не суперечить вимогам закону України "Про публічні закупівлі".
Стосовно вашого другого запитання повідомляємо Вам, що згідно ст. 22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Чинне законодавство, а саме Закон України «Про публічні закупівлі» надає право Замовнику торгів самостійно встановити вимогу щодо наявності документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасника відповідно до ст.16, вимоги , встановлені ст. 17 та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами ( ст. 22 п.2Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до пункту 3.3 ДСТУ 7146:2010 "за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1 .Оскільки в ДСТУ 7146:2010 чітко не визначені якісні, технологічні фізико-механічні показники вугілля ДРГ 0-200, бо це рядове вугілля, тобто отримане безпосередньо з місць видобутку, Замовником прийнято рішення надання учасниками торгів в тендерній документації технічних умов на вугілля, бо саме в технічних умовах прописані технічні вимоги на вугілля - якісні, технологічні фізико-механічні показники , що в свою чергу не суперечить вимогам закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000725-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВОРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 16 квітня 2019 21:18
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ
Відповідно до умов закупівлі учасник повинен надати Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про повне виконання аналогічного договору ( не менше ніж три договори) за 2018-2019 рр.. Таку вимогу вважаємо дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які почала здійснювати постачання даної марки вугілля у 2019 році. Дана вимога щодо надання договорів за 2018 та 2019 рік нічим не пояснюється та суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі". Окрім цього, сам Антимонопольний комітет України неодноразово робив висновки стосовно того, що замовник не може вимагати від учасників надання певної кількості аналогічних договорів за певний період. Так у рішенні № 784-р/пк-пз від 24.01.2019 АМКУ зазначив, що встановлення вимоги щодо надання аналогічних договорів у конкретній кількості за певний період суперечить ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та суттєво обмежує рівень конкуренції. У зв'язку з цим, вимагаємо виключити вимогу щодо надання трьох договорів за 2018-2019 роки, а натомість передбачити надання учасником копії аналогічного договору (без визначення їх кількості та періоду укладання).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2019 09:36
Шановний Учаснику!
Згідно ст. 22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Чинне законодавство, а також Закон України «Про публічні закупівлі» надає право Замовнику торгів самостійно встановлювати вимогу щодо наявності документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасника, а в даному випадку згідно Вашого запитання-досвіду виконання аналогічних договорів, бо в Законі не встановлена чітка норма, що аналогічний договір може бути тільки один. Це також підтверджується офіційним листом від Департаменту регулювання публічних закупівель Мінистерства економічного розвитку і торгівлі України, як уповноваженого органу з надання роз'яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель ( відповідь на запит № 111/2017), яке опубліковано на офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі в розділі «Консультації» ( копія надається). Щодо встановлення періоду виконання аналогічних договорів – в Законі України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII не встановлені норми щодо обмеження періодів надання документів. Враховуючи, що аукціон відбудеться в травні 2019р., Замовником встановлений досить обширний період для надання аналогічних договорів -2018-2019 рр., тобто 16 календарних місяців. Замовником не порушені вимоги закону України "Про публічні закупівлі".
Згідно ст. 22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Чинне законодавство, а також Закон України «Про публічні закупівлі» надає право Замовнику торгів самостійно встановлювати вимогу щодо наявності документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасника, а в даному випадку згідно Вашого запитання-досвіду виконання аналогічних договорів, бо в Законі не встановлена чітка норма, що аналогічний договір може бути тільки один. Це також підтверджується офіційним листом від Департаменту регулювання публічних закупівель Мінистерства економічного розвитку і торгівлі України, як уповноваженого органу з надання роз'яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель ( відповідь на запит № 111/2017), яке опубліковано на офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі в розділі «Консультації» ( копія надається). Щодо встановлення періоду виконання аналогічних договорів – в Законі України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII не встановлені норми щодо обмеження періодів надання документів. Враховуючи, що аукціон відбудеться в травні 2019р., Замовником встановлений досить обширний період для надання аналогічних договорів -2018-2019 рр., тобто 16 календарних місяців. Замовником не порушені вимоги закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000725-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВОРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 21 квітня 2019 22:04
вагове обладнання
Відповідно до умов тендерної документації вагове обладнання повинно знаходитись за місцем поставки. Водночас дана вимога суттєво звужує коло потенційних учасників. Дана вимога є явно дискримінаційною, оскільки інші учасники, що мають вагове обладнання не за місцем поставки не зможуть взяти участь у закупівлі. АМКУ у своїх рішеннях (зокрема рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017 р.) зазначало, що вимога щодо знаходження матеріально-технічної бази у конкретному місці, зокрема за місцезнаходженням Замовника, місця поставки є явно дискримінаційною. У зв'язку з цим, вимагаємо привести положення тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України та виключити вимогу щодо знаходження вагів саме за місцем поставки, натомість передбачити наявність вагового обладнання у учасника (без прив'язки до його місцезнаходження).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2019 16:13
Шановний Учаснику! У зв'язку з тим, що Законом не встановлено перелік документів, які можуть вимагатись Замовником від Учасника на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, Замовник самостійно визначає перелік таких документів. Як Ви правильно зазначили , поставка вугілля повинна здійснюватися за адресою Замовника торгів, який не має у своєму розпорядженні вагового обладнання.
Згідно пункту 6 Інструкції Держарбітражу СРСР від 15.06.1965 року № П-6 "Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості" (діючої на сьогоднішній день) приймання продукції, що поставляється без тари, у відкритій тарі, а також приймання за вагою брутто і кількістю місць продукції, що поставляється в тарі, провадиться на складі одержувача, якщо доставка продукції здійснюється постачальником. При доставці постачальником продукції в тарі на склад одержувача останній, крім перевірки ваги брутто і кількості місць, може зажадати розкриття тари і перевірки ваги нетто і кількості товарних одиниць в кожному місці. Крім того, згідно розпорядження директора закладу при прийманні вугілля повинні бути присутніми завгосп та кочегар.Як правило, Учасники торгів мають матеріально-технічні бази (майданчик, вагове обладнання), які розташовані в інших регіонах України за місцем знаходження (реєстрації) такого Учасника. Наш заклад немає ні фінансової, ні практичної можливості організувати приймання вугілля відповідальними особами за місцем розташування майданчика та вагового обладнання Учасника, також Замовник не має можливості забезпечити охорону вугілля під час його транспортування зі складу Учасника до складу Замовника.
Тому з метою належного вхідного контролю та для захисту економічних інтересів держави, керуючись частиною другою статті 16 Закону та Інструкцією Держарбітражу СРСР від 15.06.1965 року № П-6 Замовником в Документації була встановлена ця вимога, яка не є дискримінаційною та такою, що ставить Учасників у нерівні умови. Слід відзначити, що при підготовці цього пункту Документації Замовником були взяті до уваги Рішення органу оскарження з приводу вимог Замовників саме з цього питання (наприклад, Рішення від 04.08.2016 року № 1730-р/пк-ск та від 11.08.2016 року № 1784-р/пк-ск).
Згідно пункту 6 Інструкції Держарбітражу СРСР від 15.06.1965 року № П-6 "Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості" (діючої на сьогоднішній день) приймання продукції, що поставляється без тари, у відкритій тарі, а також приймання за вагою брутто і кількістю місць продукції, що поставляється в тарі, провадиться на складі одержувача, якщо доставка продукції здійснюється постачальником. При доставці постачальником продукції в тарі на склад одержувача останній, крім перевірки ваги брутто і кількості місць, може зажадати розкриття тари і перевірки ваги нетто і кількості товарних одиниць в кожному місці. Крім того, згідно розпорядження директора закладу при прийманні вугілля повинні бути присутніми завгосп та кочегар.Як правило, Учасники торгів мають матеріально-технічні бази (майданчик, вагове обладнання), які розташовані в інших регіонах України за місцем знаходження (реєстрації) такого Учасника. Наш заклад немає ні фінансової, ні практичної можливості організувати приймання вугілля відповідальними особами за місцем розташування майданчика та вагового обладнання Учасника, також Замовник не має можливості забезпечити охорону вугілля під час його транспортування зі складу Учасника до складу Замовника.
Тому з метою належного вхідного контролю та для захисту економічних інтересів держави, керуючись частиною другою статті 16 Закону та Інструкцією Держарбітражу СРСР від 15.06.1965 року № П-6 Замовником в Документації була встановлена ця вимога, яка не є дискримінаційною та такою, що ставить Учасників у нерівні умови. Слід відзначити, що при підготовці цього пункту Документації Замовником були взяті до уваги Рішення органу оскарження з приводу вимог Замовників саме з цього питання (наприклад, Рішення від 04.08.2016 року № 1730-р/пк-ск та від 11.08.2016 року № 1784-р/пк-ск).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-12-000725-a.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВОРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 19 травня 2019 20:42
Дата подання: 19 травня 2019 20:42
НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" ТА ВИЗНАННЯ ТОВ "УКРВЕГЛЕПОСТАВКА" ПЕРЕМОЖЦЕМ, В ТОЙ ЧАС ЯК ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ДАНОГО УЧАСНИКА НЕ ВІДПОВІДАЛА ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №61 від 07.05.2019 р. та протоколу № 65 від 08.05.2019 р. тендерну пропозицію ТОВ «Промтопресурс» було відхилено, з незаконних та не обґрунтованих на те причин. У своєму протоколі Замовник зазначив, що через те, що ТОВ «Промтопресурс» надало дві тендерні пропозиції, Замовник такого учасника відхиляє на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Водночас Протоколом № 67 від 10 травня 2019 року Замовник визнав переможцем торгів тендерну пропозицію ТОВ «Укрвуглепоставка», хоча тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації та положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: відсутність потреби
Дата: 20 травня 2019 21:33
Рішення від 22.05.2019 № 6366.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 21:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2019 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВОРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
751 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
752 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВОРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
960 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВОРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Відхилено |
751 999,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2019 10:54
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" #42737308 |
Відхилено |
752 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 11:53
|
ТОВОРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Відхилено |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 13:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" #40283877 |
Рішення скасоване |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 13:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" #40283877 |
Переможець |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 13:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 08:33
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 13:18
|
Договор уголь.pdf | укладений |
24 травня 2019 13:16
|