Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туалетний папір і рушники для рук.
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-04-12-000702-a e615dcbc74014d47880022ebc4634879
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Василівна

+380956247377
+380569380274
perluna.zakupki@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу "ПЕРЛИНА ПРИДНІПРОВ'Я" Дніпропетровсткої обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 37179958
Вебсайт: http://perlina.dnepredu.com/uk/site/index.html
Місцезнаходження: 51215, Україна , Дніпропетровська обл., с.Орлівщина, вул. Острівна, 2а
Контактна особа: Наталія Василівна
+380956247377,+380569380274
perluna.zakupki@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2019 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 12:00
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Стосовно предмету закупівлі та його вимогам – П’ятигорська Тетяна Олександрівна – завідувач складом, тел. +38 097 795 3659
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1440 штука
Папір туалетний («ОБУХІВ» або «ХАРКІВ», фасованна по 48 шт) .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51215, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський р-н, с. Орлівщина, , вул. Острівна 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 травня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
120 рулон
Рушник паперовий (в упаковці 2 або 4 рулона ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51215, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський р-н, с. Орлівщина, , вул. Острівна 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 травня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
60 упаковка
Паперові серветки (в упаковці від 500 штуки ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51215, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський р-н, с. Орлівщина, , вул. Острівна 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 травня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо надання зразків
Дата подання: 16 квітня 2019 14:07
Дата відповіді: 16 квітня 2019 15:05
Шановний Замовнику, відповідно до п.3.3. Оголошення до закупівлі, "До підписання договору Постачальник, якого визнано переможцем, повинен в строк за 1 (один) день надати зразок товару Замовнику". Просимо надати відповідь, яким нормативно-правовим актом, замовнику закупівлі надано право вимагати зразки продукції, враховуючи той факт, що якість та безпечність продукції яка буде поставлена підтверджується сертифікатами відповідності та висновками СЕС. Також просимо надати відповідь, чи стане ненадання зразків продукції умовою для подальшої дискваліфікації переможця аукціону, чи це все ж таки бажана умова, а не обов'язкова.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До "Інформація по закупівлі та Інструкція з підготовки пропозиції" Замовником самостійно внесені зміни та розміщенні на сайті 16.04.19р, та з 12:42 год. є в вільному доступі.
При розгляді просимо уважно ознайомитися з "Інформація по закупівлі та Інструкція з підготовки пропозиції"(від 12:42г. 16.04.19р.) та не путати поняття щодо надання зразків товару (під час укладання договору про закупівлю) і розміщення (довантаження) протягом 1 робочого дня документів.
Ненадання зразків продукції під час укладання договору про закупівлю може привести до односторонньому розторгненню договору та виставленню претензій та штрафних санкцій Учаснику (переможцю) у разі поставки Учасником (переможцю) товару що не відповідає вимогам замовника.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій