Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 20937068 |
Місцезнаходження: | 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, пров. Водопровідний, 1 |
Контактна особа: |
Токаренко Андрій Вікторович +380679914514 vodokanal-b-d@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2019 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 17 травня 2019 15:24 |
Очікувана вартість: | 675 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2019 16:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2019 15:51 |
зміни до тд .docx | |
08 травня 2019 15:51 |
ТД гипохлорит.doc |
08 травня 2019 16:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
08 травня 2019 15:51 |
зміни до тд .docx
|
|||||||||
08 травня 2019 15:51 |
ТД гипохлорит.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Учасника кваліфікаційним критеріям є лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерної документації, з підтверджуючими документами (копія договору та копія видаткових накладних, підтверджуючих повне виконання договору.) При цьому копії договорів Участник має надати з котрагентами незалежно від форм власності.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-18-000018 ● c6d10aeb81904e83bc09dff453513e7c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2019 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2019 Одеса № 125
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016
№ 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 17.04.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 17.04.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2019 № 125
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-13-000626-b 13.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-04-12-000606-b 12.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-03-05-001688-a 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
4. UA-2019-02-27-002276-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
5. UA-2019-04-17-000393-с 17.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
6. UA-2019-04-11-003048-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
7. UA-2019-04-16-001426-c 16.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-04-11-002750-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-04-10-002762-a 10.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
10. UA-2019-03-12-000490-c 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
11. UA-2019-04-03-002561-a 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-22 14:59:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом
ДК 021:2015: 24312220-2 Гіпохлорит натрію (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-12-000606-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43 постала потреба в отриманні пояснень від Замовника з наступного питання:
- яким чином Замовник може обґрунтувати визначення в річному плані та в оголошенні про проведення відкритих торгів предмета закупівлі товару за показником сьомої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме: «ДК 021:2015: 24312220-2 Гіпохлорит натрію»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-26 18:24:40
зміни
внесено зміни до ДК
Надання інформації про усунення порушення замовником
08.05.2019 внесено зміни до річного плану та оголошення про проведення відкритих торгів
2019-05-17 15:04:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Замовником внесено відповідні зміни.
2019-05-20 14:04:36
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НПП Лаваль" #36839655 |
Переможець |
463 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 12:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 15:42
|
Додаткова угода.doc | зміни до договору |
01 липня 2019 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 15:58
|
Додаткова угода | зміни до договору |
26 червня 2019 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із підвищенням ціни на хімічну продукцію, відповідно до листа Постачальника про збільшення ціни за одиницю продукції |
Номер договору про закупівлю: | 26/06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 26/06-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |