Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гіпохлорит натрію марки А
Очікувана вартість
675 000,00 UAH
UA-2019-04-12-000606-b bfe084e0097c4ac8a433f2f3f8417e8b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токаренко Андрій Вікторович

+380679914514 vodokanal-b-d@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 20937068
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, пров. Водопровідний, 1
Контактна особа: Токаренко Андрій Вікторович
+380679914514
vodokanal-b-d@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2019 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 17 травня 2019 15:24
Очікувана вартість: 675 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 т
Гіпохлорит натрію марки А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, пров. Водопровідний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 15:51
зміни до тд .docx
08 травня 2019 15:51
ТД гипохлорит.doc
08 травня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 15:51
зміни до тд .docx
08 травня 2019 15:51
ТД гипохлорит.doc
03 травня 2019 14:58
ТД гипохлорит.doc
12 квітня 2019 16:07
ТД гипохлорит.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 16 квітня 2019 15:38
Дата відповіді: 16 квітня 2019 16:57
Згідно вимогам до кваліфікаційних критеріїв, наведених у Додаток 1 ТД, учасник повинен надати лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерної документації, з підтверджуючими документами (копія договору та копія видаткових накладних, підтверджуючих повне виконання договору.) Чи відповідає даним вимогам договір та видаткові накладні за якими було поставлено гіпохлорит натрію марки «А» згідно ГОСТ 11086-76 на приватні підприємства, а не на водоканали (комунальні підприємства)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно із Додатком № 1 Тендерної докіментації документами, що підтверджують відповідність
Учасника кваліфікаційним критеріям є лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерної документації, з підтверджуючими документами (копія договору та копія видаткових накладних, підтверджуючих повне виконання договору.) При цьому копії договорів Участник має надати з котрагентами незалежно від форм власності.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-18-000018 ● c6d10aeb81904e83bc09dff453513e7c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2019 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2019 Одеса № 125

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016
№ 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 17.04.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 17.04.2019.

Начальник О. МУРАТОВ


Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2019 № 125

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-13-000626-b 13.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-04-12-000606-b 12.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-03-05-001688-a 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
4. UA-2019-02-27-002276-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
5. UA-2019-04-17-000393-с 17.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
6. UA-2019-04-11-003048-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
7. UA-2019-04-16-001426-c 16.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-04-11-002750-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-04-10-002762-a 10.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
10. UA-2019-03-12-000490-c 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
11. UA-2019-04-03-002561-a 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-22 14:59:17

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом
ДК 021:2015: 24312220-2 Гіпохлорит натрію (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-12-000606-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43 постала потреба в отриманні пояснень від Замовника з наступного питання:
- яким чином Замовник може обґрунтувати визначення в річному плані та в оголошенні про проведення відкритих торгів предмета закупівлі товару за показником сьомої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме: «ДК 021:2015: 24312220-2 Гіпохлорит натрію»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-26 18:24:40

зміни

внесено зміни до ДК

Надання інформації про усунення порушення замовником

08.05.2019 внесено зміни до річного плану та оголошення про проведення відкритих торгів

2019-05-17 15:04:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Замовником внесено відповідні зміни.

2019-05-20 14:04:36

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НПП Лаваль" 567 000,00
UAH з ПДВ
463 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРАГРУП" 630 000,00
UAH з ПДВ
463 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2019 16:29
Електронний підпис
23 травня 2019 16:02
10-УМВС.pdf
23 травня 2019 16:02
9-ДПІ.pdf
23 травня 2019 16:02
1- Тендерна пропозіція.pdf
06 травня 2019 18:15
Електронний підпис
06 травня 2019 17:55
30 - Ліцензія_транспорт.pdf
06 травня 2019 17:55
29 - Свідоцтво ПДВ_копія.pdf
06 травня 2019 17:55
26- Паспорт якості.pdf
06 травня 2019 17:55
18-Паспорт_Молочков.pdf
06 травня 2019 17:55
17- Проект договору.pdf
06 травня 2019 17:55
1- Тендерна пропозіція.pdf

Публічні документи

10 травня 2019 07:58
Електронний підпис
10 травня 2019 07:58
тех завдання.pdf
10 травня 2019 07:58
тендерна пропозиція.pdf
10 травня 2019 07:58
ст 17.pdf
10 травня 2019 07:58
довідки 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НПП Лаваль"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРАГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НПП Лаваль"
#36839655
Переможець 463 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 12:46

Документи

21 травня 2019 12:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НПП Лаваль"
#36839655
463 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2019 12:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 15:42
Додаткова угода.doc зміни до договору
01 липня 2019 15:37
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 15:58
Додаткова угода зміни до договору
26 червня 2019 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із підвищенням ціни на хімічну продукцію, відповідно до листа Постачальника про збільшення ціни за одиницю продукції
Номер договору про закупівлю: 26/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/06-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML