Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво дитячого садка на 160 місць в с.Вишеньки Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
42 496 103,00 UAH
UA-2019-04-12-000579-b af7c76f0c0a24a46bc4e884dfd74ce38
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ірина Михайлівна

+380459560992 buh-ukb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області
Код ЄДРПОУ: 41903554
Місцезнаходження: 08335, Україна , Київська обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А
Контактна особа: Бондаренко Ірина Михайлівна
+380459560992
buh-ukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 12:54
Очікувана вартість: 42 496 103,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 637 441,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 212480.52 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво дитячого садка на 160 місць в с.Вишеньки Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08341, Україна, Київська область, Бориспільський район, село Вишеньки, вулиця Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2019 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 15:43
ТД Примірна.doc
12 квітня 2019 15:43
ДОДАТОК 4.doc
12 квітня 2019 15:43
ДОДАТОК 3.doc
12 квітня 2019 15:43
ДОДАТОК 2.docx
12 квітня 2019 15:43
ДОДАТОК 1.docx
24 квітня 2019 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 15:43
ТД Примірна.doc
12 квітня 2019 15:43
ДОДАТОК 4.doc
12 квітня 2019 15:43
ДОДАТОК 3.doc
12 квітня 2019 15:43
ДОДАТОК 2.docx
12 квітня 2019 15:43
ДОДАТОК 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Терміни виконання Робіт
Дата подання: 16 квітня 2019 14:27
Дата відповіді: 18 квітня 2019 16:03
Доброго дня шановний Замовник. Відповідно до загальних положень ТД ( розділ 1 " Загальні положення" у п.4. "Строк поставки товарів ( надання послуг, виконання робіт) " визначено 31.12.2020 рік. Але, відповідно до Додатку № 3 ( Проект Договору) Розділ 2 п.п.2.1.термін виконання Робіт становить - до 31.12.2019 року. Прошу поточнити, який загальний термін виконання Робіт ? Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Термін виконання робіт 31.12.2020 рік. Проект договору буде виправлено.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-12-000579-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41242014
Дата подання: 17 квітня 2019 19:10
документ, що підтверджує дотримання вимог природоохоронного законодавства
В п.9 Розділу 3 ТД вимагається "документ, що підтверджує дотримання вимог природоохоронного законодавства". Крім того, що зазначена вимога є розмитою та не конкретною, у чинному законодавстві відсутнє чітке визначення, який саме документ підтверджує дотримання вимог природоохоронного законодавства. Замовник у ТД не конкретизував, який саме документ має підтверджувати дотримання вимог, таким чином матиме можливість відхилити будь якого учасника через відсутність такого не зрозумілого документа або через надання іншого документа, який на думку замовника не підтверджує дотримання вимог природоохоронного законодавства. У зв'язку із цим вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД як не чітку та таку, що не ґрунтується на положеннях чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:09
Шановний учасник, згідно ЗУ «Про публічні Закупівлі», технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Документом, що підтверджує дотримання вимог природоохоронного законодавства може бути:
1) задеклароване з посиланням на визначену екологічну політику,затверджений план заходів спрямованих на її виконання та проект плану заходів із захисту довкілля відносно предмету закупівлі із додаванням копій зазначених документів (наприклад, будівництва на конкретному будівельному майданчику) або
2) підтверджено копією висновку за результатами екологічного аудиту згідно Закону України «Про екологічний аудит» або
3) підтверджено копією акту за результатами перевірки дотримання природоохоронного законодавства органами державного нагляду (контролю)або
4) підтверджено копіями дозвільних документів згідно вимог законодавства України.
5) інші документи, у тому числі довідки у довільній формі про те, що учасник дотримується вимог законодавства.
Відповідно, будь-який з цих документів буде підтвердженням дотримання вимог природоохоронного законодавства. Ми не обмежуємо учасників у формі документа для того, щоб не створювати дискримінаційних вимог.
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000579-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41242014
Дата подання: 17 квітня 2019 19:15
ЕЦП
В ТД вимагається "Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги»".
Разом з цим, відповідно до ст.1 вказаного закону електронна довірча послуга - послуга, яка надається для забезпечення електронної взаємодії двох або більше суб’єктів, які довіряють надавачу електронних довірчих послуг щодо надання такої послуги. Отже, зазначений закон не може бути застосований для публічних закупівель. Очевидно, що замовник мав на увазі, що створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України Про електронні документи та електронний документообіг, яким регулюється можливість використання ЕЦП та його накладення та тендерну пропозицію учасника. Внесіть зміни з метою приведення ТД у відповідність до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:10
Шановний учасник, відповідно до ст 12 Закону України про публічні закупівлі, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Відповідно до розділу 2 статті 7 зазначеного Закону, Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000579-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41242014
Дата подання: 17 квітня 2019 19:23
Договори 2018
У ТД вимагається "Додатково у складі тендерної пропозиції учасник обов'язково надає довідку про всі договори, у яких учасник був виконавцем, укладені ним у 2018 році з зазначенням дати укладання угоди, номеру договору, стану виконання договору, інформацією про застосування санкцій за договором до виконавця та інформацією про наявність/відсутність претензій з боку замовника робіт/послуг за вказаними договорами та інформацією про замовників (назва замовника, ЄРДПОУ, контактні дані)." Крім того, що зазначена вимога суперечить іншим положенням ТД (п.3 Розділу Кваліфікаційні критерії та Додатку 4) щодо аналогічного договору, де вимагається підтвердження виконання ОДНОГО договору, зазначена вимога ще й не коректно викладена. Замовником вимагається надати довідку про договори у яких учасник був виконавцем. При цьому не зазначається які саме види договорів, оскільки учасник міг бути виконавцем не тільки в договорах підряду, але і в договорах про надання інших послуг (юридичних, консультаційних, бухгалтерських, перевезення та ін.). При цьому, зазначені договори можуть бути укладені не тільки в рамках ЗУ Про публічні закупівлі, але і з приватними компаніями. Зміст цих договорів може становити комерційну таємницю. Замовник не є уповноваженим органом, який відповідно до положень чинного законодавства має право вимагати від фізичних осіб чи юридичних осі приватного права надання таких документів (договорів) та інформації про їх наявність чи виконання. Таким чином, Вимога про інформації про ВСІ договори, в яких учасник є виконавцем, є перевищенням повноважень замовником та суперечить вимогам чинного законодавства. Вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:10
Шановний учасник, щодо вимоги надати довідку про всі договори, у яких учасник був виконавцем, укладені ним у 2018 році. Ця вимога не є кваліфікаційним критерієм та не надається для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Кількість договорів, які учасник уклав у 2018 році не впливає на оцінку його пропозиції. Ця довідка надається у складі тендерної пропозиції довідково як «інші документи» для того, аби замовник міг бачити об’єктивну картину виконання договорів та виключно для усвідомлення замовником того, які складнощі можуть виникнути при виконанні нашого договору, уникнення можливих ризиків та постановки задач технічному нагляду.
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000579-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41242014
Дата подання: 17 квітня 2019 19:30
Додаток 2
У Додатку 2 до ТД зазначено, що "Устаткування (меблі, які зазначені у технічному завданні), повинні відповідати наступним вимогам: бути виготовлені відповідно до ГОСТ 22046:2004 “Мебель для учебных заведений»,ГОСТ 16371:2016 Меблі. Загальні технічні умови, ГОСТ 19917:2016 Меблі для сидіння та лежання або аналогічним міжнародним стандартам. На підтвердження учасник надає відповідний сертифікат або довідку.
Крім того, що замовник вимагає надати сертифікат на кожну одиницю меблів (яких у технічному завданні кілька десятків видів) як варіант пропонується довідка. Проте замовником не зазначена форма такої довідки - у довільній формі чи довідка від виробника або постачальника. У зв'язку із відсутністю точного формулювання вимагаємо внести зміни та визначити, що учасник може надати на підтвердження відповідності устаткування зазначеним вимогам довідку у довільній формі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:11
Шановний учасник, так, ми вимагаємо надання сертифікатів тому що будуємо та облаштовуємо дошкільний навчальний заклад, меблі у якому мають відповідати державним стандартам. Ви можете надати довідку у довільній формі про те, що всі меблі відповідають діючим стандартам, але маєте розуміти, що при облаштуванні меблями ДНЗ, ми не приймемо устаткування без відповідних сертифікатів.
Щодо довідки. У випадку, якщо не зазначена конкретна форма довідки, за замовченням мається на увазі довідка довільної форми, що підтверджується практикою АМКУ
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000579-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41242014
Дата подання: 17 квітня 2019 19:33
Сертифікат Е-1
У Додатку 2 зазначено, що Устаткування (меблі, які зазначені у технічному завданн), повинні відповідати наступним вимогам: Клас гігієнічної безпеки Е-1, на підтвердження учасник має надати сертифікат. Вимагаємо виключити зазначену вимогу, оскільки чинним законодавством не передбачено такої форми сертифікату.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:12
Шановний учасник, щодо сертифікату відповідності стандартам Е-1 повідомляємо наступне: у 2000 році Європейська галузева індустрія представила ряд стандартів (EN 13986), що регламентують кількість вільного формальдегіду, що виділяється з фанери HDF, MDF. Залежно від кількості формальдегіду продукція може бути класифіковані як E1 або E2. У 2006 році клас викидів E1 став обов'язковим для виробників фанери та МДФ з дерева.
30.12.2009р Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики видав Наказ N 491 «Про затвердження та скасування чинності національних стандартів України», згідно якому затвердив національні стандарти України з наданням чинності з 1 січня 2012 р. у тому числі й ДСТУ EN 13986:2009 (Плити деревинні, застосовні у конструкціях. Характеристики, оцінювання відповідності та маркування (EN 13986:2004, IDT). Таким чином, Ви маєте надати сертифікат, який підтверджує відповідність діючим стандартам викидів (емісії) формальдегіду.
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000579-b.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41242014
Дата подання: 17 квітня 2019 19:40
Сертифікати
Додатком 2 вимагається Надати документи, що підтверджують якість товару, а саме - сертифікати відповідності з додатками. Питання: чи розуміє замовник, що зазначена вимога зобов'язує учасників надати сертифікати відповідності з додатками на КОЖНУ одиницю товару (матеріалу), який міститься у технічному завданні (звертаємо, що там не СОТНІ видів матеріалів та обладнання!!!!!!!!!! Тобто учасник на кожен навіть найменший товар - від кутиків та цвяхів до дверей, арматури і т.д. має надати Сертифікат. І якщо у учасника переможця не буде хоча б одного з сертифікатів інший учасник звернеться до АМКУ та зобов'яже замовника скасувати рішення про визначення переможця (зазначене підтверджується практикою АМКУ)
Вимога: Виключити зазначену вимогу з ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:12
Шановний учасник, у додатку 2 до тендерної документації чітко зазначене, що сертифікати відповідності надаються лише на устаткування (меблі, які зазначені у технічному завданні). Ні в якому разі мова не йде про всі матеріали, які будуть використовуватись при будівництві. Ми будуємо та облаштовуємо дитячий садок. Тому вважаємо необхідним дотримуватись принципу максимальної безпечності меблів та відповідності діючим нормам. Мова йде про безпеку дітей. Норми для меблів ДНЗ чітко виписані у діючих СНІП, ДБН, наказах, законах та підзаконних актах.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-12-000579-b.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕМАТ", Код ЄДРПОУ:37816969
Дата подання: 17 травня 2019 13:05
Оскардження щодо визначення переможцем торгів учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає встановленим замовником вимогам (в порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі)
Вважаємо, що рішення Замовника суперечить положенням Закону України “Про публічні закупівлі” і порушує права та законні інтереси ТОВ " БК " СЕМАТ", як суб’єкта оскарження
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 травня 2019 11:30
рiшення вiд 21.05.2019 № 6272.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 11:30
резолютивна від 30.05.2019 №6929.pdf
Дата публікації: 31 травня 2019 20:22
Рішення від 30.05.2019 № 6929.pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 00:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адмінстративної колегії Антимонопольноо комітету України з розгляду скарг №6929 -р/пк-пз від 30.05.2019 року виконано.
Дата виконання рішення замовником: 10 червня 2019 16:00

Документи подані скаржником

17 травня 2019 13:28
Додаток 8
17 травня 2019 13:28
Додаток 9
17 травня 2019 13:28
Додаток 10
17 травня 2019 13:28
Додаток 10-1
17 травня 2019 13:28
Додаток 10-2
17 травня 2019 13:28
Додаток 11
17 травня 2019 13:29
Додаток 12
17 травня 2019 13:29
Додаток 13
17 травня 2019 13:29
Додаток 14
17 травня 2019 13:29
Додаток 15
17 травня 2019 13:29
Додаток 15-1
17 травня 2019 13:29
Додаток 16
17 травня 2019 13:29
Додаток 17
17 травня 2019 13:29
Додаток 18
17 травня 2019 13:29
Додаток 19
17 травня 2019 13:29
Додаток 20
17 травня 2019 13:39
СКАРГА
17 травня 2019 14:18
Додаток 7
17 травня 2019 14:18
Додаток 6
17 травня 2019 14:18
Додаток 5
17 травня 2019 14:18
Додаток 4
17 травня 2019 14:18
Додаток 3
17 травня 2019 14:18
Додаток 2
17 травня 2019 14:18
Додаток 1

Документи подані замовником

10 червня 2019 15:58
Протокол

Документи Органу Оскарження

22 травня 2019 11:30
рiшення вiд 21.05.2019 № 6272.pdf
05 червня 2019 00:50
Рішення від 30.05.2019 № 6929.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-14-000005 ● d650f5c07f2e45d68e7d650f8870e7da
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019 14:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.05.2019 № 98
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2019 № 98

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-04-12-000579-b 12.04.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-27 10:33:47

Про зупинення рішення про початок моніторингу

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

22.05.2019 № 104
Київ

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-04-12-000579-b.c7 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі
UA-2019-04-12-000579-b(оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 04 квітня2019 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 13травня 2019 року № 98 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Начальник О. КАРАБАНОВ

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на запитання були надані.

2019-09-05 16:52:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушено ч. 1 ст. 23 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1" 41 832 332,82
UAH з ПДВ
41 022 332,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕМАТ" 41 024 815,57
UAH з ПДВ
41 024 815,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2019 20:17
Кошт 6.pdf
10 травня 2019 20:12
Кошт 5.pdf
10 травня 2019 20:08
Кошт 4.pdf
10 травня 2019 20:04
Кошт 3.pdf
10 травня 2019 19:58
Кошт 2.pdf
10 травня 2019 18:45
Кошт 1.pdf
10 травня 2019 18:03
Нова цінова.pdf
10 травня 2019 17:20
Супровідний лист.pdf
26 квітня 2019 20:38
Розрахунок 3.pdf
26 квітня 2019 20:37
Розрахунок 2.pdf
26 квітня 2019 20:36
Розрахунок 1.pdf
26 квітня 2019 20:35
Обєкт кошторис.pdf
26 квітня 2019 20:35
Відомість ресурсів.pdf
26 квітня 2019 20:33
Кошторис частина2.pdf
26 квітня 2019 20:31
Кошторис частина1.pdf
26 квітня 2019 20:29
Календар графік.pdf
26 квітня 2019 17:32
Проект дог.pdf
26 квітня 2019 17:26
Техзавд.pdf
26 квітня 2019 14:05
Лист Сертифікати.pdf
26 квітня 2019 13:55
Субпідрядники.pdf
26 квітня 2019 13:36
Аналог акти 2+відгук.pdf
26 квітня 2019 13:36
Аналог акти 1.pdf
26 квітня 2019 13:29
Аналог дог+відгук.pdf
26 квітня 2019 13:28
Аналог акт Скандіагн.pdf
26 квітня 2019 11:41
Лист про СС2.pdf
26 квітня 2019 11:35
Лист про дог викон.pdf
26 квітня 2019 11:25
Про санкц аналог дог.pdf
26 квітня 2019 11:11
Гарант про забезпеч.pdf
26 квітня 2019 11:08
Про формальні помилки.pdf
26 квітня 2019 11:05
Про санкц аналог дог.jpg
26 квітня 2019 11:04
Про повноваж дирек.pdf
26 квітня 2019 11:02
Банк.pdf
26 квітня 2019 10:57
Про санкції.pdf
26 квітня 2019 10:56
Згода перс дан.pdf
26 квітня 2019 10:48
Про довкілля розш.pdf
26 квітня 2019 10:45
Про заборг працівн.pdf
26 квітня 2019 10:43
Про ціни в регіоні.pdf
26 квітня 2019 10:39
Про достов інформац.pdf
26 квітня 2019 10:34
Про розміщ док.pdf
26 квітня 2019 10:28
Маттех база.pdf
26 квітня 2019 10:22
Довід аналог дог.pdf
26 квітня 2019 09:51
Працівники.pdf
26 квітня 2019 09:49
Про підприємство.pdf
26 квітня 2019 09:40
Ст 17.pdf
26 квітня 2019 09:27
Статут.pdf
26 квітня 2019 09:25
Витяг.pdf
26 квітня 2019 09:25
ЄДРПОУ.pdf
26 квітня 2019 09:22
Екологія.pdf
26 квітня 2019 09:21
Дозвіл Держпраці.pdf
26 квітня 2019 09:21
Будівельна ліцензія.pdf
26 квітня 2019 09:20
Погодж з дог.pdf
26 квітня 2019 09:16
Витяг ПДВ.pdf
26 квітня 2019 09:13
G5751.19 (2).7z
26 квітня 2019 09:08
Протокол дирек.pdf
26 квітня 2019 09:08
Наказ.pdf
26 квітня 2019 09:04
Цінова.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 15:01
Електронний підпис
23 липня 2019 14:54
довідка под.від 19.07.2019
22 липня 2019 16:52
Електронний підпис
22 липня 2019 16:34
ДОГОВІРНА ЦІНА
22 липня 2019 16:25
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
22 липня 2019 16:23
Договірна ціна
26 квітня 2019 16:37
Електронний підпис
26 квітня 2019 16:26
СЕРТИФІКАТИ САЛД.7z
26 квітня 2019 12:41
Інф.довідка ТОВ.jpeg
26 квітня 2019 12:41
Документ_ЄДР_1005288927.zip
26 квітня 2019 12:41
Дозвіл.jpeg
26 квітня 2019 12:41
Довідка з ЄДР-2стр.jpeg.jpeg
26 квітня 2019 12:41
Довідка з ЄДР-1стр.jpeg
26 квітня 2019 12:41
фінзвіт _квітанція.rar
26 квітня 2019 12:41
Лсит санкції.jpeg
26 квітня 2019 12:41
Витяг з реєстру ПДВ.jpeg
26 квітня 2019 12:40
Документ_ЄДР_1005288927.zip
26 квітня 2019 12:40
Довiдка_Дог.2018-2стр..jpeg.jpeg
26 квітня 2019 12:40
Довiдка_Дог.2018-1стр..jpeg
26 квітня 2019 12:40
Антикор. програма.rar
26 квітня 2019 12:40
СТАТУТ.rar
26 квітня 2019 12:40
Свідоцтво ПДВ.jpeg
26 квітня 2019 12:39
відгук .pdf
26 квітня 2019 12:39
Паспорт _ІПН Тодорович.zip
26 квітня 2019 12:39
361 з додатками.rar
26 квітня 2019 12:39
361 договір КБ3.jpeg
26 квітня 2019 12:39
Копія Ліцензії.jpeg
26 квітня 2019 12:39
228 з додатками.rar
26 квітня 2019 12:39
Довiдка_EДРПОУ_ч2_2013-06-11.JPG
26 квітня 2019 12:39
Довiдка_EДРПОУ_ч1_2013-06-11.JPG
26 квітня 2019 12:39
Документ_ЄДР_1005288927.zip
26 квітня 2019 12:39
гарантійний лист.pdf
26 квітня 2019 12:39
Технічна специфікація.pdf
26 квітня 2019 12:39
Лист.PDF
26 квітня 2019 12:39
tПож.лиц.pdf
26 квітня 2019 12:39
ISO_14001_2015_Екологiя.jpg
26 квітня 2019 12:39
згода.PDF
26 квітня 2019 12:38
2.imd
26 квітня 2019 12:38
інші розрахунки дц.zip
26 квітня 2019 12:38
Висновок СЕС.pdf
26 квітня 2019 12:38
пояснювальна записка.PDF
26 квітня 2019 12:38
Розрах кошт зарплати.PDF
26 квітня 2019 12:38
Розрах експл машин.zip
26 квітня 2019 12:38
Підсумкова.zip
26 квітня 2019 12:38
гарантійний лист НВ.jpg
26 квітня 2019 12:38
Локальні кошториси.zip
26 квітня 2019 12:38
IMG_4559.JPG
26 квітня 2019 12:38
Certificate-profnastil-2015-2017_(1).pdf
26 квітня 2019 12:38
Договірна ціна.PDF
26 квітня 2019 12:38
Certificate-profnastil-2015-2017.pdf
26 квітня 2019 12:38
Кал.графік вик.робіт.PDF
26 квітня 2019 12:38
Certificate-of-Health-Izabella.pdf
26 квітня 2019 12:38
Договора оренди.rar
26 квітня 2019 12:38
Сертификат Юля (3).pdf
26 квітня 2019 12:38
Certificate-metallocherepitsa-2015-2017.pdf
26 квітня 2019 12:38
40марок.pdf
26 квітня 2019 12:38
27марок.pdf
26 квітня 2019 12:38
Скан_Висновок_СЭС_LS.PDF
26 квітня 2019 12:38
СЕС.pdf
26 квітня 2019 12:38
Гарантiйний_технiка.jpeg
26 квітня 2019 12:38
Лист ст.50 пункт 4 ч.1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕМАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1"
#39757481
Рішення скасоване 41 022 332,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 16:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1"
#39757481
Відхилено 41 022 332,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 16:07
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕМАТ"
#37816969
Переможець 41 024 815,57
UAH з ПДВ
17 липня 2019 20:22

Документи

07 травня 2019 11:58
Електронний підпис
07 травня 2019 11:57
_16.pdf

Документи

10 червня 2019 16:07
Електронний підпис
10 червня 2019 16:02
_22.pdf

Документи

17 липня 2019 20:22
Електронний підпис
17 липня 2019 20:21
_38.pdf
18 червня 2019 16:16
_26.pdf
18 червня 2019 16:10
_26.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 20:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕМАТ"
#37816969
41 024 815,57
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2019 20:22
Електронний підпис
17 липня 2019 20:21
_38.pdf
18 червня 2019 16:16
_26.pdf
18 червня 2019 16:10
_26.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 18:05
URR_0005.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 18:02
URR_0004.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 18:02
URR_0003.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 18:02
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 11:15
ДУ1.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 11:11
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 14:31
ДУ1.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 10:32
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 11:37
Дог30_01.pdf укладений
02 серпня 2019 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2019/07/30-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2019/07/30-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії
Номер договору про закупівлю: 2019/07/30-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML