Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 41903554 |
Місцезнаходження: | 08335, Україна , Київська обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А |
Контактна особа: |
Бондаренко Ірина Михайлівна +380459560992 buh-ukb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2019 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 12:54 |
Очікувана вартість: | 42 496 103,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 637 441,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 212480.52 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2019 10:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2019 15:43 |
ТД Примірна.doc | |
12 квітня 2019 15:43 |
ДОДАТОК 4.doc | |
12 квітня 2019 15:43 |
ДОДАТОК 3.doc | |
12 квітня 2019 15:43 |
ДОДАТОК 2.docx | |
12 квітня 2019 15:43 |
ДОДАТОК 1.docx |
24 квітня 2019 10:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 квітня 2019 15:43 |
ТД Примірна.doc
|
|||
12 квітня 2019 15:43 |
ДОДАТОК 4.doc
|
|||
12 квітня 2019 15:43 |
ДОДАТОК 3.doc
|
|||
12 квітня 2019 15:43 |
ДОДАТОК 2.docx
|
|||
12 квітня 2019 15:43 |
ДОДАТОК 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1) задеклароване з посиланням на визначену екологічну політику,затверджений план заходів спрямованих на її виконання та проект плану заходів із захисту довкілля відносно предмету закупівлі із додаванням копій зазначених документів (наприклад, будівництва на конкретному будівельному майданчику) або
2) підтверджено копією висновку за результатами екологічного аудиту згідно Закону України «Про екологічний аудит» або
3) підтверджено копією акту за результатами перевірки дотримання природоохоронного законодавства органами державного нагляду (контролю)або
4) підтверджено копіями дозвільних документів згідно вимог законодавства України.
5) інші документи, у тому числі довідки у довільній формі про те, що учасник дотримується вимог законодавства.
Відповідно, будь-який з цих документів буде підтвердженням дотримання вимог природоохоронного законодавства. Ми не обмежуємо учасників у формі документа для того, щоб не створювати дискримінаційних вимог.
Разом з цим, відповідно до ст.1 вказаного закону електронна довірча послуга - послуга, яка надається для забезпечення електронної взаємодії двох або більше суб’єктів, які довіряють надавачу електронних довірчих послуг щодо надання такої послуги. Отже, зазначений закон не може бути застосований для публічних закупівель. Очевидно, що замовник мав на увазі, що створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України Про електронні документи та електронний документообіг, яким регулюється можливість використання ЕЦП та його накладення та тендерну пропозицію учасника. Внесіть зміни з метою приведення ТД у відповідність до вимог чинного законодавства.
Крім того, що замовник вимагає надати сертифікат на кожну одиницю меблів (яких у технічному завданні кілька десятків видів) як варіант пропонується довідка. Проте замовником не зазначена форма такої довідки - у довільній формі чи довідка від виробника або постачальника. У зв'язку із відсутністю точного формулювання вимагаємо внести зміни та визначити, що учасник може надати на підтвердження відповідності устаткування зазначеним вимогам довідку у довільній формі.
Щодо довідки. У випадку, якщо не зазначена конкретна форма довідки, за замовченням мається на увазі довідка довільної форми, що підтверджується практикою АМКУ
30.12.2009р Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики видав Наказ N 491 «Про затвердження та скасування чинності національних стандартів України», згідно якому затвердив національні стандарти України з наданням чинності з 1 січня 2012 р. у тому числі й ДСТУ EN 13986:2009 (Плити деревинні, застосовні у конструкціях. Характеристики, оцінювання відповідності та маркування (EN 13986:2004, IDT). Таким чином, Ви маєте надати сертифікат, який підтверджує відповідність діючим стандартам викидів (емісії) формальдегіду.
Вимога: Виключити зазначену вимогу з ТД.
Скарги до процедури
Дата подання: 17 травня 2019 13:05
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-14-000005 ● d650f5c07f2e45d68e7d650f8870e7da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2019 14:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2019 № 98
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2019 № 98
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-04-12-000579-b 12.04.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-27 10:33:47
Про зупинення рішення про початок моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.05.2019 № 104
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-04-12-000579-b.c7 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі
UA-2019-04-12-000579-b(оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 04 квітня2019 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 13травня 2019 року № 98 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник О. КАРАБАНОВ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на запитання були надані.
2019-09-05 16:52:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушено ч. 1 ст. 23 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1" |
41 832 332,82
UAH з ПДВ
|
41 022 332,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕМАТ" |
41 024 815,57
UAH з ПДВ
|
41 024 815,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1" #39757481 |
Рішення скасоване |
41 022 332,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2019 16:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1" #39757481 |
Відхилено |
41 022 332,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2019 16:07
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕМАТ" #37816969 |
Переможець |
41 024 815,57
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 20:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 18:05
|
URR_0005.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2020 18:02
|
URR_0004.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2020 18:02
|
URR_0003.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2020 18:02
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 11:15
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2019 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2019 14:31
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2019 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2019 11:37
|
Дог30_01.pdf | укладений |
02 серпня 2019 11:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2019/07/30-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2019/07/30-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії |
Номер договору про закупівлю: | 2019/07/30-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |