Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
КАПIТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДIВЛI З ТЕРМОСАНАЦIЄЮ ТЕРАПЕВТИЧНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МIСЬКОЇ КЛIНIЧНОЇ ЛIКАРНI № 2, М. КИЇВ ВУЛ. ПОПУДРЕНКА,36 (ПРОЕКТНІ РОБОТИ) (ЄЗС ДК 021:2015) код 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-04-12-000470-a ● 9503aed0149b4f678b2c880645e5e456
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 |
Код ЄДРПОУ: | 25637595 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13 |
Контактна особа: |
Воронін Анатолій Васильович kmkl2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2019 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 11:55 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 11:55 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Ціна з ПДВ
Ціна з ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
КАПIТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДIВЛI З ТЕРМОСАНАЦIЄЮ ТЕРАПЕВТИЧНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МIСЬКОЇ КЛIНIЧНОЇ ЛIКАРНI № 2, М. КИЇВ ВУЛ. ПОПУДРЕНКА,36 (ПРОЕКТНІ РОБОТИ) (ЄЗС ДК 021:2015) код 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2019 13:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2019 13:06 |
Проект договору на проектні роботи нова редакція.doc | |
22 квітня 2019 13:06 |
Перелік змін.docx | |
22 квітня 2019 13:06 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ проект терапія зі змінами.docx | |
12 квітня 2019 10:22 |
Проект договору на проектні роботи.doc | |
12 квітня 2019 10:22 |
Інформація про технічні.docx | |
12 квітня 2019 10:22 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ проект терапія затвердж.docx |
22 квітня 2019 13:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 квітня 2019 13:06 |
Проект договору на проектні роботи нова редакція.doc
|
|||
22 квітня 2019 13:06 |
Перелік змін.docx
|
|||
22 квітня 2019 13:06 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ проект терапія зі змінами.docx
|
|||
12 квітня 2019 10:22 |
Проект договору на проектні роботи.doc
|
|||
12 квітня 2019 10:22 |
Інформація про технічні.docx
|
|||
12 квітня 2019 10:22 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ проект терапія затвердж.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін виконання
Дата подання: 18 квітня 2019 20:48
Дата відповіді: 22 квітня 2019 12:23
Згідно п.3.1. Договору: «Роботи по договору, враховуючи отримання позитивного експертного висновку, повинні бути виконані протягом п’яти місяців з дати укладення договору. Зміст і строки виконання робіт визначаються календарним планом-графіком виконання робіт (додаток __).»
В зв’язку з тим, що роботи Проектувальник може розпочати лише після отримання вихідних даних для проектування, просимо внести зміни до п. 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Роботи по договору, враховуючи отримання позитивного експертного висновку, повинні бути виконані протягом п’яти місяців з дати укладення договору та отримання вихідних даних для проектування. Зміст і строки виконання робіт визначаються календарним планом-графіком виконання робіт (додаток __).»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації визначено технічне завдання та надання в складі тендерної пропозиції акту обстеження (огляду) об’єкту.
Експертиза
Дата подання: 18 квітня 2019 20:59
Дата відповіді: 23 квітня 2019 13:08
Замовник вимагає проходження саме державної експертизи. Дана вимога є неправомірною та дискримінаційною. Зараз всі експертні організації, які відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій, мають право на рівних умовах незалежно від форми власності проводити експертизи. Ми розуміємо, якби Замовником та платником експертизи був Замовник будівництва, тоді він має право сам обирати де проходити експертизу, а так, якщо Замовником та платником є Проектувальник, то він має право сам обирати з переліку експертних організацій, які відповідають всім критеріям та які наприклад надають свої послуги за прийнятну вартість.
Складається враження, що Замовник намагається лобіювати інтереси державних експертиз, здійснюючи дискримінацію приватних експертиз в яких можуть працювати тіж самі експерти, що працюють в державній експертизі. Вимагаємо прибрати вимогу щодо проходження експертизи саме в державній експертизі та замінити дану вимогу на проходження експертизи в експертні організації, яка відповідає визначеним Мінрегіоном критеріям
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято до уваги інформацію про державну експертизу.
Умови оплати
Дата подання: 18 квітня 2019 21:16
Дата відповіді: 22 квітня 2019 12:40
В зв'язку з тим, що обсяг робіт є значним та затратним, просимо встановити поетапну оплату за виконані роботи. 1 етап після здійснення вишукувань та передачі Замовнику одного екземпляру відповідного результату вишукувань в розмірі фактичної вартості вишукувань, що підтверджується відповідним кошторисом. 2 етап 50% від загальної вартості робіт після узгодження проектно-кошторисної документації з Замовником. 3 етап остаточна оплата після підписання акту здачі приймання виконаних робіт та отримання позитивного експертного звіту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь
В проекті договору зазначено «2.5. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів на підставі оформленого підписами та печаткою Замовника акту здачі-приймання виконаних робіт.», тобто є можливість оплати згідно актам виконаних робіт (вишукувальних та ін.). Оплата в 50% є авансуванням, що проектом договору не передбачено.
В проекті договору зазначено «2.5. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів на підставі оформленого підписами та печаткою Замовника акту здачі-приймання виконаних робіт.», тобто є можливість оплати згідно актам виконаних робіт (вишукувальних та ін.). Оплата в 50% є авансуванням, що проектом договору не передбачено.
Вихідні дані
Дата подання: 18 квітня 2019 23:29
Дата відповіді: 22 квітня 2019 12:40
1 В якому році, останній раз, виконувався паспорт БТІ по об'єкту проектування
2 Чи має Замовник плани будівлі в електрону вигляді dwg?
3 В якому році, останній раз, виконувалося технічне обстеження стану будівельних конструкцій об'єкту проектування?
4 В якому році, останні раз, виконувався геологічні вишукування?
5 В якому році, останній раз, виконувалося геодезичне вишукування
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Паспорт БТІ 2018 року.
2. Відсутні плани будівлі в електронному вигляді dwg.
3. По даним замовника – не визначено.
4. По даним замовника – не визначено.
5. По даним замовника – не визначено.
2. Відсутні плани будівлі в електронному вигляді dwg.
3. По даним замовника – не визначено.
4. По даним замовника – не визначено.
5. По даним замовника – не визначено.
Запитання
Дата подання: 18 квітня 2019 23:36
Дата відповіді: 23 квітня 2019 13:05
Чому об'єкт проектування має назву: "КАПIТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДIВЛI З ТЕРМОСАНАЦIЄЮ ТЕРАПЕВТИЧНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МIСЬКОЇ КЛIНIЧНОЇ ЛIКАРНI № 2, М. КИЇВ ВУЛ. ПОПУДРЕНКА,36", а в завданні на проектування зокрема передбачені роботи, які не стосуються термосанації? Або правильно назвіть об'єкт або приведіть у відповідність завдання на проектування. Не можна назвати термосанація а при цьому передбачити всі забаганки Замовника щодо Благоустрій території:
- заміна паркану;
- ремонт асфальтно-бетонного покриття - застосування новітніх технологій та матеріалів, які збільшують міжремонтний термін експлуатації та покращують експлуатаційні характеристики дорожнього покриття, таких як асфальтобетонні суміші на полімер-модифікованому бітумі тощо. Застосування таких технологій та матеріалів погодити із Замовником;
- заміна бордюрів;
- ремонт вимощення;
- ремонт вуличного освітлення території лікарні по периметру;
- заміна теплотраси від тепло камери до будівлі та господарського блоку для проведення богослужінь.
- ремонт водопровідних та каналізаційних камер, мереж, каналізації та водопроводу;
прокладання мережі для відеонагляду внутрішнього та зовнішнього, телебачення та інтернет;
- заміна мережі ХВ та ГВ;
- заміна ПГ
- установлення рекуператорів в палатах;
- ремонтно-будівельні роботи на 1,2,3 поверсі;
- розробити розрахунок проекту добудови кисневої станції.
Генплан.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічним завданням передбачається капітальний ремонт об’єкту по вул. Попудренка, 36 з термосанацією, ремонтом внутрішніх мереж, добудовою кисневої станції та інших робіт, що дозволить провести цілісний комплекс робіт та в подальшому вплине на якість експлуатації.
Плани будівлі
Дата подання: 19 квітня 2019 00:27
Дата відповіді: 22 квітня 2019 12:41
Просимо надати техніко-економічні показники об'єкту проектування (поверховість, рік забудови)
Надати плани будівлі з позначенням приміщень в яких передбачається виконання майбутніх будівельно-монтажних робіт
Надати наявний генеральний план з окресленням зони благоустрою та межі проектування.
Технічні умови
Відповідь: Умовами тендерної документації визначено надання в складі тендерної пропозиції акту обстеження (огляду) об’єкту.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000470-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БАКАЛЬЦЕВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1975408933
Дата подання: 19 квітня 2019 00:31
Вимога щодо дискримінаційних та надмірних вимог до Учасників
Інформація в прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2019 12:42
Надання роз'яснень
Замовник розглянув Вашу вимогу щодо кваліфікаційних критеріїв та надає роз’яснення.
Щодо критерію «Наявність обладнання та матеріально-техніної бази».
Учасник надає довідку у довільній формі про наявність приміщення, обладнання та ліцензійного програмного забезпечення, необхідних для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі. Обов’язковою умовою є ліцензований програмний комплекс АВК (або аналогічний програмний комплекс). Інформацію щодо іншого обладнання, необхідного для виконання робіт з проектування, учасник визначає самостійно. Замовник вважає недостатньою матеріально-технічною базою за умови оренди комп’ютерної та офісної техніки.
Щодо критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Вимагається довідка у довільній формі про наявність у штаті Учасника працівників (не менше 15 працівників). Тобто, загальна кількість працівників, а не тільки сертифікованих.
Вимагається наявність в штаті учасника працівників, які мають кваліфікаційні сертифікати, в т.ч. інженера-геодезиста зі спроможністю проведення топографо-геодезичних робіт і картографічних робіт.
Щодо критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»
Умовами тендерної документації передбачено: «Під аналогічним договором у цій тендерній документації слід розуміти виконання учасником договору щодо визначеного предмету закупівлі , а саме на роботи по створенню проектної (проектно-кошторисної) документації
Щодо критерію «Наявність обладнання та матеріально-техніної бази».
Учасник надає довідку у довільній формі про наявність приміщення, обладнання та ліцензійного програмного забезпечення, необхідних для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі. Обов’язковою умовою є ліцензований програмний комплекс АВК (або аналогічний програмний комплекс). Інформацію щодо іншого обладнання, необхідного для виконання робіт з проектування, учасник визначає самостійно. Замовник вважає недостатньою матеріально-технічною базою за умови оренди комп’ютерної та офісної техніки.
Щодо критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Вимагається довідка у довільній формі про наявність у штаті Учасника працівників (не менше 15 працівників). Тобто, загальна кількість працівників, а не тільки сертифікованих.
Вимагається наявність в штаті учасника працівників, які мають кваліфікаційні сертифікати, в т.ч. інженера-геодезиста зі спроможністю проведення топографо-геодезичних робіт і картографічних робіт.
Щодо критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»
Умовами тендерної документації передбачено: «Під аналогічним договором у цій тендерній документації слід розуміти виконання учасником договору щодо визначеного предмету закупівлі , а саме на роботи по створенню проектної (проектно-кошторисної) документації
Інформація про відміну
Дата відміни
07 травня 2019 14:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі