Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39160000-1 School furniture (Students furniture for the primary grades where the education will be carried out according to the Program "New Ukrainian School"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147598 |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, проспект Перемоги 141 |
Контактна особа: |
Ляховець Ольга Миколаївна +380462775083 osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Буряк Марина Іванівна +380462233093 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department for Education of Chernihiv City Council |
National ID: | 02147598 |
Contact point: |
Buriak Maryna +380462775083 osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua |
Additional contacts: |
Buriak Maryna +380462233093 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2019 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2019 10:04 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2019 10:04 |
Початок аукціону: | 19 червня 2019 11:44 |
Очікувана вартість: | 4 111 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 111,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 120000 UAH |
Publication date: | 12 квітня 2019 09:59 |
Enquiries until: | 04 травня 2019 10:04 |
Complaints submission until: | до 10 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 травня 2019 10:04 |
Information
Estimated total value: | 4 111 100 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 41 111 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2019 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2019 14:28 |
Перелік змін до ТД Шкільні меблі.pdf | |
16 квітня 2019 14:28 |
ПРОЕКТ парти стільці НУШ ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
16 квітня 2019 14:28 |
ТД МЕБЛІ НУШ 2019 парти стільці.doc |
16 квітня 2019 14:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 квітня 2019 14:28 |
Перелік змін до ТД Шкільні меблі.pdf
|
|||
16 квітня 2019 14:28 |
ПРОЕКТ парти стільці НУШ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
|
|||
16 квітня 2019 14:28 |
ТД МЕБЛІ НУШ 2019 парти стільці.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-03-000016 ● 9cce9b57b094427fb0fb62334b9bac7a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2019 14:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.05.2019 № 29
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 03.05. 2019 № 29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-04-12-000120-b 12.04.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель С. ЛУК’ЯНЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом управління освіти Чернігівської міської ради Висновок щодо проведення моніторингу Державною аудиторською службою України Північний офіс Держаудитслужби управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області опублікований 10.05.2019 13:03, був уважно розглянутий, зважаючи на аргументовані порушення та відповідно п.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право відмінити відкриті торги, у разі, а саме: «неможливості усунення порушень, що виникли через порушення законодавства з питань публічних закупівель». Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради від 10.05.2019 року додається.
2019-05-10 16:47:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником порушення усунуто, шляхом відміни процедури закупівлі.
2019-05-11 09:44:49
Інформація про відміну
Дата відміни: | 10 травня 2019 16:50 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно п.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право відмінити відкриті торги, у разі, а саме: «неможливості усунення порушень, що виникли через порушення законодавства з питань публічних закупівель». |
10 травня 2019 16:50
|
протокол відміна меблі.pdf |