Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39160000-1 Шкільні меблі (Учнівські меблі для початкових класів у яких буде здійснюватися навчання за програмою «Нова українська школа»)
39160000-1 School furniture (Students furniture for the primary grades where the education will be carried out according to the Program "New Ukrainian School"
Очікувана вартість
4 111 100,00 UAH
UA-2019-04-12-000120-b 0ac8ce41ad4c4c6bad525d6f70000aa8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляховець Ольга Миколаївна

+380462775083 osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147598
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, проспект Перемоги 141
Контактна особа: Ляховець Ольга Миколаївна
+380462775083
osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua
Додаткові контактні особи: Буряк Марина Іванівна
+380462233093
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Education of Chernihiv City Council
National ID: 02147598
Contact point: Buriak Maryna
+380462775083
osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua
Additional contacts: Buriak Maryna
+380462233093

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 квітня 2019 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2019 10:04
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2019 10:04
Початок аукціону: 19 червня 2019 11:44
Очікувана вартість: 4 111 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 111,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH
Publication date: 12 квітня 2019 09:59
Enquiries until: 04 травня 2019 10:04
Complaints submission until: до 10 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 травня 2019 10:04

Information

Estimated total value: 4 111 100 UAH including VAT
Minimal lowering step: 41 111 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1396 шт
стіл (парта) учнівський одномісний з полицею, антисколіозний, з регулятором висоти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

the table (desk) student single room with shelf, anti-scoliotic, with height regulator
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 15 липня 2019
877 шт
стіл (парта) учнівський двомісний з полицею, антисколіозний, з регулюванням висоти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

the table (desk) student double with shelf, anti-scalene, height adjustment
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 15 липня 2019
3150 шт
стілець на металевому каркасі з регулюванням висоти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

a chair on a metal frame with height adjustment
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 15 липня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 14:28
Перелік змін до ТД Шкільні меблі.pdf
16 квітня 2019 14:28
ПРОЕКТ парти стільці НУШ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
16 квітня 2019 14:28
ТД МЕБЛІ НУШ 2019 парти стільці.doc
16 квітня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 14:28
Перелік змін до ТД Шкільні меблі.pdf
16 квітня 2019 14:28
ПРОЕКТ парти стільці НУШ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
12 квітня 2019 10:00
ПРОЕКТ парти стільці НУШ.docx
16 квітня 2019 14:28
ТД МЕБЛІ НУШ 2019 парти стільці.doc
12 квітня 2019 10:00
ТД МЕБЛІ НУШ 2019 парти стільці.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-03-000016 ● 9cce9b57b094427fb0fb62334b9bac7a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2019 14:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.05.2019 № 29
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 03.05. 2019 № 29

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-04-12-000120-b 12.04.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель С. ЛУК’ЯНЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом управління освіти Чернігівської міської ради Висновок щодо проведення моніторингу Державною аудиторською службою України Північний офіс Держаудитслужби управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області опублікований 10.05.2019 13:03, був уважно розглянутий, зважаючи на аргументовані порушення та відповідно п.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право відмінити відкриті торги, у разі, а саме: «неможливості усунення порушень, що виникли через порушення законодавства з питань публічних закупівель». Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради від 10.05.2019 року додається.

2019-05-10 16:47:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником порушення усунуто, шляхом відміни процедури закупівлі.

2019-05-11 09:44:49

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 травня 2019 16:50
Коментар щодо відміни: Відповідно п.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право відмінити відкриті торги, у разі, а саме: «неможливості усунення порушень, що виникли через порушення законодавства з питань публічних закупівель».
Документи:
10 травня 2019 16:50
протокол відміна меблі.pdf