Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка «Типової програми оцінки технічного стану і продовження строку експлуатації турбін енергоблоків АЕС»
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-04-12-000104-a ad9e9a96c76846518de843f4529a3492
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андруховець Микола Федорович

206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Андруховець Микола Федорович
206-97-56
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2019 08:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 16:00
Початок аукціону: 07 травня 2019 11:32
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка «Типової програми оцінки технічного стану і продовження строку експлуатації турбін енергоблоків АЕС»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська обл., Київ, вул. Б. Хмельницького, 63а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
ДК 015-97: I.2 13 — Дослідження та розробки в галузі енергетики

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аналітичний центр "АЛЬГІЗ" 360 000,00
UAH з ПДВ
354 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАМІ НТК" 357 000,00
UAH з ПДВ
355 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРИСК" 358 000,00
UAH з ПДВ
358 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 11:08
Електронний підпис
06 травня 2019 11:05
4_Лист про санкції.pdf
06 травня 2019 11:05
3_Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Аналітичний центр "АЛЬГІЗ"

ТОВ "КАМІ НТК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРИСК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аналітичний центр "АЛЬГІЗ"
#35454282
Переможець 354 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 11:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2019 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аналітичний центр "АЛЬГІЗ"
#35454282
354 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 17:10
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 15:46
Додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
10 вересня 2019 15:45
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2019 12:31
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
20 червня 2019 12:30
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 14:01
20-141-01-19-00258.pdf укладений
27 травня 2019 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 1 щодо викладення у новій редакції календарного плану надання послуги - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 20-141-01-19-00258
Договір:
Номер додаткової угоди: 20-141-01-19-00258
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 2 щодо викладення у новій редакції реквізитів сторін - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 20-141-01-19-00258
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2019 — 30 серпня 2019
Сума оплати за договором: 354 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 000,00 UAH)