Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги пов'язані з видаленням небезпечних та інших відходів (збирання, транспортування, видалення, утилізація та інше) для об'єктів філії "Оператор газосховищ України")
Очікувана вартість
666 666,67 UAH
UA-2019-04-12-000042-c e1b512020a9c47a7b4ad848f326348f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитришин Наталія Вікторівна

(032) 234-93-65 dmitrishin-nv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 42601222
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 3-Й ПОВЕРХ
Контактна особа: Дмитришин Наталія Вікторівна
(032) 234-93-65
dmitrishin-nv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2019 08:42
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 07 травня 2019 11:23
Очікувана вартість: 666 666,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 333,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000323-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги пов'язані з видаленням небезпечних та інших відходів (збирання, транспортування, видалення, утилізація та інше) для об'єктів філії "Оператор газосховищ України"»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги пов'язані з видаленням небезпечних та інших відходів (збирання, транспортування, видалення, утилізація та інше) для об'єктів філії "Оператор газосховищ України")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-12-000042-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 22 квітня 2019 15:00
Кваліфікація учасників
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато фінансових ресурсів та зусиль, щоб відповідати даним вимогам. І ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:

- Скан-копія документу/-ів, що підтверджує наявність у Учасника права виконувати роботи з підвищеної небезпеки копію дозволу з додатками (при наявності) відповідного органу ДЕРЖПРАЦІ та /або ДЕРЖГІРПРОМНАГЛЯДУ, виданого у відповідності до чинного порядку видачі таких дозволів);

Згідно постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26 жовтня 2011 р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» Додаток 2 ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки пунктом 6. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. Об’єкти АТ «УКРТРАНСГАЗ», в тому числі і Підземні сховища газу є вибухопожежонебезпечними об’єктами, тому ми не розуміємо підстав виключення даної вимоги з кваліфікації до учасника.
Попередні роз’яснення Замовника стосовно даних вимог за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-20-000011-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c

У разі не включення даної вимоги, просимо повідомити прізвище ім’я та по-батькові відповідальної посадової особи АТ «УКРТРАНСГАЗ», яка допустить наших робітників на вибухопожежонебезпечний об’єкт без вищевказаного дозволу, щоб у випадку надзвичайної ситуації уся відповідальність була покладена на посадову особу Замовника. Усі вищевикладені вимоги до учасника закупівлі по даному предмету закупівлі законодавчо прописані. Більшість порядних, сумлінних компаній, які реально та якісно надають послуги з поводження з небезпечними відходами на Україні мають увесь вищевикладений перелік документів, так як він необхідний для законного надання послуг з поводження з небезпечними відходами.

Виключення даних вимог, призведе до укладання угод на поводження з небезпечними відходами з «фірмами-одноднєвками», які призначені для відмивання коштів, в результаті чого усі небезпечні відходи Замовника будуть вивезені на полігони твердих побутових відходів (що заборонено законодавством), а в гіршому випадку – скинуті у найближчій лісосмузі, як в останні роки неодноразово було виявлено на території України.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до Учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.

В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії для відмивання коштів АТ «УКРТРАНСГАЗ», які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:53
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000042-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 22 квітня 2019 15:01
Кваліфікація учасників
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато фінансових ресурсів та зусиль, щоб відповідати даним вимогам. І ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:

- Копія Ліцензії Укртрансбезпеки на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, або копію витягу Укртрансбезпеки.

Учаснику для перевезення небезпечних відходів Замовника необхідно мати Ліцензію Укртрансбезпеки на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом згідно наступних діючих документів:
1) Закон України "Про ліцензування видів господарської діяльності"
Стаття 7. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню
1. Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності:
24) перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів річковим, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом;
2) Постанова кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 446 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами"
3) Постанова Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом"
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-20-000011-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c
Усі вищевикладені вимоги до учасника закупівлі по даному предмету закупівлі законодавчо прописані. Більшість порядних, сумлінних компаній, які реально та якісно надають послуги з поводження з небезпечними відходами на Україні мають увесь вищевикладений перелік документів, так як він необхідний для законного надання послуг з поводження з небезпечними відходами.

Виключення даних вимог, призведе до укладання угод на поводження з небезпечними відходами з «фірмами-одноднєвками», які призначені для відмивання коштів, в результаті чого усі небезпечні відходи Замовника будуть вивезені на полігони твердих побутових відходів (що заборонено законодавством), а в гіршому випадку – скинуті у найближчій лісосмузі, як в останні роки неодноразово було виявлено на території України.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до Учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.

В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії для відмивання коштів АТ «УКРТРАНСГАЗ», які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:53
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000042-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 22 квітня 2019 15:02
Кваліфікація учасників
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато фінансових ресурсів та зусиль, щоб відповідати даним вимогам. І ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:

- Завірена скан-копія, сертифікату відповідності системі екологічного керування ISO 14001 учасника процедури закупівлі та вказаного субпідрядника, якого планується залучати до проведення вимірювань, що виданий міжнародним органом сертифікації, з терміном дії не меншим, ніж термін дії договору.

Дана вимога була до сьогодні включена Замовником через те, що Замовник сертифікований по системі екологічного менеджменту ISO 14001, а також має екологічні зобов’язання за міжнародними кредитними угодами та пояснення міжнародних аудиторських компаній, щодо вимог до контрагентів бути сертифікованими по міжнародному стандарту екологічного менеджменту.
Усі вищеперераховані документи Учасник зобов’язаний мати для надання якісних, безпечних для довкілля та людей послуг …
Враховуючи вищевикладене всі документи, які вимагаються у складі тендерної документації відповідають чинним нормативно-правовим актам України.

Вищевказані пояснення замовник надавав до попередніх процедур, посилання на попередні відповіді Замовника:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-003327-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c
та інші

Усі вищевикладені вимоги до учасника закупівлі по даному предмету закупівлі законодавчо прописані. Більшість порядних, сумлінних компаній, які реально та якісно надають послуги з поводження з небезпечними відходами на Україні мають увесь вищевикладений перелік документів, так як він необхідний для законного надання послуг з поводження з небезпечними відходами.

Виключення даних вимог, призведе до укладання угод на поводження з небезпечними відходами з «фірмами-одноднєвками», які призначені для відмивання коштів, в результаті чого усі небезпечні відходи Замовника будуть вивезені на полігони твердих побутових відходів (що заборонено законодавством), а в гіршому випадку – скинуті у найближчій лісосмузі, як в останні роки неодноразово було виявлено на території України.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до Учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.

В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії для відмивання коштів АТ «УКРТРАНСГАЗ», які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:53
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000042-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 22 квітня 2019 15:03
Кваліфікація учасників
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато фінансових ресурсів та зусиль, щоб відповідати даним вимогам. І ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:

- Копія договору обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів.

На автомобілі Учасника які плануються для надання послуги згідно постанови кабінету Міністрів України № 1001 від 2 грудня 2015 р. "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом" аб.6 п.21 необхідно обов’язково мати страхування відповідальності на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів та (або) небезпечних відходів

Попередні роз’яснення Замовника стосовно даних вимог за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-20-000011-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c

У разі не включення даної вимоги, просимо повідомити прізвище ім’я та по-батькові відповідальної посадової особи АТ «УКРТРАНСГАЗ», яка надасть дозвіл на перевезення небезпечних відходів по території замовника та поза її межами без страховки, а у випадку надзвичайної ситуації уся відповідальність буде покладена на посадову особу Замовника.
Усі вищевикладені вимоги до учасника закупівлі по даному предмету закупівлі законодавчо прописані. Більшість порядних, сумлінних компаній, які реально та якісно надають послуги з поводження з небезпечними відходами на Україні мають увесь вищевикладений перелік документів, так як він необхідний для законного надання послуг з поводження з небезпечними відходами.

Виключення даних вимог, призведе до укладання угод на поводження з небезпечними відходами з «фірмами-одноднєвками», які призначені для відмивання коштів, в результаті чого усі небезпечні відходи Замовника будуть вивезені на полігони твердих побутових відходів (що заборонено законодавством), а в гіршому випадку – скинуті у найближчій лісосмузі, як в останні роки неодноразово було виявлено на території України.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до Учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.

В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії для відмивання коштів АТ «УКРТРАНСГАЗ», які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:53
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000042-c.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 22 квітня 2019 15:07
Кваліфікація учасників
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато фінансових ресурсів та зусиль, щоб відповідати даним вимогам. І ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:

- Копії посвідчень, не менше двох, Держпраці про проходження посадовими особами навчання та перевірки знань з питань охорони праці та пожежної безпеки НПАОП

Працівники Учасника для надання послуг з поводження з небезпечними відходами мають бути відповідно навчені по охороні праці, пожежній безпеці та техніці безпеки. Підтвердженням проходження відповідного навчання є посвідчення про проходження навчання по відповідним НПАОП.
Дане навчання регламентується Наказом N15 від 26.01.2005 Держнаглядохоронпраці України, а саме пунктами 4 та 5:
4. Спеціальне навчання і перевірка знань з питань охорони праці.
4.1. Посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб
5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
У разі не включення даної вимоги, просимо повідомити прізвище ім’я та по-батькові відповідальної посадової особи АТ «УКРТРАНСГАЗ», яка допустить наших робітників на вибухопожежонебезпечний об’єкт без посвідчень про проходження навчань згідно НПАОП, щоб у випадку надзвичайної ситуації уся відповідальність була покладена на посадову особу Замовника.
Попередні роз’яснення Замовника стосовно даних вимог за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-20-000011-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c
Усі вищевикладені вимоги до учасника закупівлі по даному предмету закупівлі законодавчо прописані. Більшість порядних, сумлінних компаній, які реально та якісно надають послуги з поводження з небезпечними відходами на Україні мають увесь вищевикладений перелік документів, так як він необхідний для законного надання послуг з поводження з небезпечними відходами.
Виключення даних вимог, призведе до укладання угод на поводження з небезпечними відходами з «фірмами-одноднєвками», які призначені для відмивання коштів, в результаті чого усі небезпечні відходи Замовника будуть вивезені на полігони твердих побутових відходів (що заборонено законодавством), а в гіршому випадку – скинуті у найближчій лісосмузі, як в останні роки неодноразово було виявлено на території України.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до Учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії для відмивання коштів АТ «УКРТРАНСГАЗ», які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:54
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000042-c.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 22 квітня 2019 15:12
Кваліфікація учасників
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато фінансових ресурсів та зусиль, щоб відповідати даним вимогам. І ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:

- Копія свідоцтв(-а) про допущення транспортного(- их) засобів (які необхідні для виконання умов Замовника) до перевезення небезпечних вантажів, які видані територіальними підрозділами Державтоінспекції та/або територіальними (регіональними) сервісними центрами МВС України

Автомобілі Учасника які плануються для надання послуги мають мати свідоцтв(-а) про допущення транспортного(- их) засобів до перевезення небезпечних вантажів, які видані територіальними підрозділами Державтоінспекції та/або територіальними (регіональними) сервісними центрами МВС України згідно Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів" Стаття 19. Вимоги до транспортних засобів, якими перевозяться небезпечні вантажі «Транспортні засоби, якими перевозяться небезпечні вантажі, повинні відповідати вимогам державних стандартів, безпеки, охорони праці та екології, а також у встановлених законодавством випадках мати відповідне маркування і свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів. У разі дорожнього перевезення небезпечних вантажів відповідні свідоцтва, згідно з законодавством, видаються територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України.»
Попередні роз’яснення Замовника стосовно даних вимог за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-20-000011-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c
У разі не включення даної вимоги, просимо повідомити прізвище ім’я та по-батькові відповідальної посадової особи АТ «УКРТРАНСГАЗ», яка надасть дозвіл на перевезення небезпечних відходів по території замовника та поза її межами без свідоцтв(-а) про допущення транспортного(- их) засобів до перевезення небезпечних вантажів, які видані територіальними підрозділами Державтоінспекції та/або територіальними (регіональними) сервісними центрами МВС України згідно Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів".
Усі вищевикладені вимоги до учасника закупівлі по даному предмету закупівлі законодавчо прописані. Більшість порядних, сумлінних компаній, які реально та якісно надають послуги з поводження з небезпечними відходами на Україні мають увесь вищевикладений перелік документів, так як він необхідний для законного надання послуг з поводження з небезпечними відходами.
Виключення даних вимог, призведе до укладання угод на поводження з небезпечними відходами з «фірмами-одноднєвками», які призначені для відмивання коштів, в результаті чого усі небезпечні відходи Замовника будуть вивезені на полігони твердих побутових відходів (що заборонено законодавством), а в гіршому випадку – скинуті у найближчій лісосмузі, як в останні роки неодноразово було виявлено на території України.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до Учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії для відмивання коштів АТ «УКРТРАНСГАЗ», які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:54
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000042-c.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 22 квітня 2019 15:13
Кваліфікація учасників
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато фінансових ресурсів та зусиль, щоб відповідати даним вимогам. І ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:

- Копія документів, що підтверджують право власності на виробничі (та/або складські) приміщення, або договір(-и) оренди таких приміщень та висновок(-ки) СЕС для даних приміщень щодо операцій поводження з небезпечними відходами.

Згідно Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи…. об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;

У разі не включення вимоги щодо надання документів, що підтверджують право власності на виробничі (та/або складські) приміщення, або договір(-и) оренди таких приміщень та висновок(-ки) СЕС для даних приміщень щодо операцій поводження з небезпечними відходами , просимо повідомити прізвище ім’я та по-батькові відповідальної посадової особи АТ «УКРТРАНСГАЗ» та її посаду, яка надасть дозвіл на перевезення небезпечних відходів на склад Учасника/Виконавця який не має відповідних документів.

Усі вищевикладені вимоги до учасника закупівлі по даному предмету закупівлі законодавчо прописані. Більшість порядних, сумлінних компаній, які реально та якісно надають послуги з поводження з небезпечними відходами на Україні мають увесь вищевикладений перелік документів, так як він необхідний для законного надання послуг з поводження з небезпечними відходами.

Виключення даних вимог, призведе до укладання угод на поводження з небезпечними відходами з «фірмами-одноднєвками», які призначені для відмивання коштів, в результаті чого усі небезпечні відходи Замовника будуть вивезені на полігони твердих побутових відходів (що заборонено законодавством), а в гіршому випадку – скинуті у найближчій лісосмузі, як в останні роки неодноразово було виявлено на території України.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до Учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.

В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії для відмивання коштів АТ «УКРТРАНСГАЗ», які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:54
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000042-c.b8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 22 квітня 2019 15:14
Кваліфікація учасників
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато фінансових ресурсів та зусиль, щоб відповідати даним вимогам. І ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:

- Копію рішення (листа) територіального органу ДСНС України, щодо результату ідентифікації потенційно небезпечного об'єкту, та копію «Повідомлення про результати ідентифікації» Учасника або копію рішення (листа) територіального органу ДСНС України, що об’єкт не є потенційно небезпечним.

Учаснику необхідно мати даний лист відповідно до:
1) Закону України "Про об'єкти підвищеної небезпеки "
2) Наказу N 98 від 23.02.2006 Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій «Про затвердження Методики ідентифікації потенційно небезпечних об'єктів»

У разі не включення вимоги щодо вищевказаних документів, просимо повідомити прізвище ім’я та по-батькові відповідальної посадової особи АТ «УКРТРАНСГАЗ» та її посаду, яка надасть дозвіл на перевезення небезпечних відходів на склад Учасника/Виконавця який не має відповідних документів.

Усі вищевикладені вимоги до учасника закупівлі по даному предмету закупівлі законодавчо прописані. Більшість порядних, сумлінних компаній, які реально та якісно надають послуги з поводження з небезпечними відходами на Україні мають увесь вищевикладений перелік документів, так як він необхідний для законного надання послуг з поводження з небезпечними відходами.

Виключення даних вимог, призведе до укладання угод на поводження з небезпечними відходами з «фірмами-одноднєвками», які призначені для відмивання коштів, в результаті чого усі небезпечні відходи Замовника будуть вивезені на полігони твердих побутових відходів (що заборонено законодавством), а в гіршому випадку – скинуті у найближчій лісосмузі, як в останні роки неодноразово було виявлено на території України.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до Учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.

В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії для відмивання коштів АТ «УКРТРАНСГАЗ», які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:54
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000042-c.b9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 20 травня 2019 17:40
Учасник не відповідає вимогам тендерної документації
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» приймало участь у відкритих торгах, Закупівля: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги пов'язані з видаленням небезпечних та інших відходів (збирання, транспортування, видалення, утилізація та інше) для об'єктів філії "Оператор газосховищ України")) ідентифікаційний номер: UA-2019-04-12-000042-c (далі – «Процедура закупівель»), Замовником якої є ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ".
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій №68/2 від 14.05.2019 року Тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про обрання переможцем в даній процедурі закупівель ТОВ «Екоренсінг" Код ЄДРПОУ – 39251145 (далі – «Учасник»). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» вважає що обрання цього Учасника переможцем не відповідає вимогам Тендерній документації (далі – ТД), виходячи з наступного:.
- Відповідно до наданих Учасником технічних вимогах, не зазначено, що Виконавець (ТОВ ТОВ «Екоренсінг») має та забезпечить тару під час надання послуг, а також не зазначено, що ТОВ «Екоренсінг буде здійснювати заходи із захисту довкілля. До того ж не надано гарантійного листа про те, що Учасник зобов’язується надати тару під час надання послуг. Виходячи з цього, відсутні підстави вважати, що ТОВ «Екоренсінг» виконає ці вимоги Замовника.
- Відсутня печатка та підпис на кожній сторінці Договору про надання послуг, а також Договір не розміщений на бланку підприємства
- Відсутня печатка на кожній сторінці опитувальника юридичної особи.

Просимо:
1. скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій №68/2 від 14.05.2019 року Тендерним комітетом Замовника за яким було прийнято рішення про обрання переможцем торгів ТОВ «Екоренсінг";
2. Відхилити пропозицію ТОВ «Екоренсінг" та повернутись до оцінки пропозицій Учасників;
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2019 16:09
Учасником , який визнаний переможцем торгів, а саме ТОВ «Екоренсінг» надано Технічні вимоги і якісні характеристики по предмету закупівлі, в яких зазначено, що Виконавець повинен забезпечити перевезення відходів у власній тарі, а також повинен передбачити заходи із захисту довкілля. Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі подані на фірмовому бланку переможця торгів за підписом директора. Учасником надано довідку щодо захисту довкілля, гарантійний лист про відповідність пропозиції технічним вимогам, якісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним Замовником в додатку 1-а тендерної документації.
Щодо розміщення Договору на бланку підприємства, а також підписів і печаток на кожній сторінці договору, то такої вимоги не було.
На кожній сторінці опитувальника юридичної особи є підпис директора. Згідно закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями», що набув чинності 19 липня 2017 року виключається можливість визнання документа чи угоди недійсними у зв’язку з відсутністю печатки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Екоренсінг 400 362,00
UAH
299 499,00
UAH
Документи
ТОВ "РЕИ БРОВАРИ" 542 294,40
UAH
299 500,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" 515 473,75
UAH
300 666,00
UAH
Документи
"УТІЛЬВТОРПРОМ" 592 504,00
UAH
331 778,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ "УКРЕКОПРОЕКТ" 663 773,75
UAH
340 714,24
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" 583 617,50
UAH
583 617,50
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕССЕЙ" 665 000,00
UAH
665 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 10:31
Довідка_Пвдтвердження.pdf
17 травня 2019 16:50
Довідка1 (1).zip
17 травня 2019 16:50
3.1.4. Проект Договору.pdf
17 травня 2019 16:50
3.1.4 Цінова пропозиція.pdf
06 травня 2019 11:52
Сертифікат Степаненко.pdf
06 травня 2019 11:52
Сертифікат Лелик.pdf
06 травня 2019 11:52
Свідоцтво ADR Лелик.pdf
06 травня 2019 11:52
Свідоцтво шлюб Лелик.pdf
06 травня 2019 11:52
Посвідчення Слюсар.pdf
06 травня 2019 11:52
Посвідчення Назарко.pdf
06 травня 2019 11:52
Посвідчення Лелик.pdf
06 травня 2019 11:52
Підписаний_Licenz.pdf
06 травня 2019 11:52
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
06 травня 2019 11:52
Підписаний_gar1747.pdf
06 травня 2019 11:52
НПАОП Слюсар.pdf
06 травня 2019 11:52
НПАОП 2 Слюсар.pdf
06 травня 2019 11:52
Наказ Степаненко.pdf
06 травня 2019 11:52
Наказ Слюсар.pdf
06 травня 2019 11:52
Наказ Назарко.pdf
06 травня 2019 11:52
Наказ Лелик.pdf
06 травня 2019 11:51
Дод4_Проект Договору.pdf
06 травня 2019 11:51
Дод3_Цінова пропозиція.pdf
06 травня 2019 11:51
Дод2 п.2.1.6.Статут.pdf
06 травня 2019 11:51
Дод2 п.2.1.5. Довідки_банк.pdf
06 травня 2019 11:51
Дод2 п.1.3. Відгук.pdf
06 травня 2019 11:51
Дод2 п.1.3. Відгук 2.pdf
06 травня 2019 11:51
Дод1 Технічні вимоги.pdf
06 травня 2019 11:51
Диплом Суходольський.pdf
06 травня 2019 11:51
Диплом Степаненко.pdf
06 травня 2019 11:51
Диплом Слюсар.pdf
06 травня 2019 11:51
Диплом Ніколаєв.pdf
06 травня 2019 11:51
Диплом Назарко.pdf
06 травня 2019 11:51
Диплом Лелик.pdf
06 травня 2019 11:51
1.2.4. Статут.pdf

Публічні документи

06 травня 2019 16:42
цінова пропозиція.pdf
06 травня 2019 16:42
технічні вимоги.pdf
06 травня 2019 16:42
2.1.6.статут.pdf
06 травня 2019 16:42
1.3.лист-відгук.pdf

Публічні документи

06 травня 2019 16:48
26. Ліцензія.pdf
06 травня 2019 16:48
Scan_АВР Рошен копия.pdf
06 травня 2019 16:48
Scan відгук рошен.pdf
06 травня 2019 16:48
Статут.pdf
06 травня 2019 16:48
Паспорт керівника.pdf
06 травня 2019 16:48
Ліцензія УкрЕкоПром.pdf
06 травня 2019 16:48
Ліцензія перевізника.pdf
06 травня 2019 16:48
лист повідомлення.pdf
06 травня 2019 16:48
Додаток 1а.pdf
06 травня 2019 16:48
Довідка про рахунки.pdf
06 травня 2019 16:48
гарантійний лист.pdf
06 травня 2019 16:48
витяг Укртрансбезпека.pdf
06 травня 2019 16:47
Витяг ПДВ ПЕЗ №1914034500076.pdf
06 травня 2019 16:47
Анкета.pdf

Публічні документи

Публічні документи

06 травня 2019 16:23
банковская гарантия.rar
06 травня 2019 16:23
7. СТАТУТ (ПДФ)(копія).pdf
06 травня 2019 16:23
6. Довідка з банку.jpeg
06 травня 2019 16:23
5. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 травня 2019 16:23
4.3. Паспорт директора.pdf
06 травня 2019 16:23
3.1. Договір Укрграфіт.pdf
06 травня 2019 16:23
14.3. Дозвіл на ртуть.jpeg
06 травня 2019 16:23
13. Опитувальник.pdf
06 травня 2019 16:23
12. Довідка транспорт.pdf
06 травня 2019 16:23
11.1. Ліцензія.pdf
06 травня 2019 16:23
1. Цінова пропозиція.jpeg

Публічні документи

06 травня 2019 12:59
Піч Договір ПОВНИЙ.pdf
06 травня 2019 12:59
МАН Допуск.pdf
06 травня 2019 12:59
МАН Дог. оренди.pdf
06 травня 2019 12:59
ЗИЛ Допуск.pdf
06 травня 2019 12:59
Екотром Дозвіл Копія.pdf
06 травня 2019 12:59
дозвіл ртуть - копія.pdf
06 травня 2019 12:59
05. Статут 20.03.2019 КОПІЯ.pdf
06 травня 2019 12:59
03. Витяг ПДВ КОПІЯ.pdf
06 травня 2019 12:59
02.1. Зразок підпису.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Екоренсінг

ТОВ "РЕИ БРОВАРИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ"

"УТІЛЬВТОРПРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ "УКРЕКОПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕССЕЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Екоренсінг
#39251145
Переможець 299 499,00
UAH
15 травня 2019 10:18

Документи

15 травня 2019 10:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2019 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Екоренсінг
#39251145
299 499,00
UAH
Документи

Документи

15 травня 2019 10:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 13:41
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 11:19
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 16:01
ДОГОВІР ВІДХОДИ.pdf укладений
03 червня 2019 15:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 154 848,13
UAH