Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

автошини
Очікувана вартість
1 411 418,40 UAH
UA-2019-04-11-003351-a e23af4fc7d4e41fe8350e34abd94cbca
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Миколайович Бедах

+380532592917 katp1628lav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Контактна особа: Петро Миколайович Бедах
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2019 19:22
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 13:40
Очікувана вартість: 1 411 418,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 057,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 найменувань
автошини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Кагамлика, б.84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 квітня 2019 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 19:22
ТД.docx
11 квітня 2019 19:22
додаток 1.docx
11 квітня 2019 19:22
додаток 2.docx
11 квітня 2019 19:22
додаток 3.docx
11 квітня 2019 19:22
додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-11-003351-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"", Код ЄДРПОУ:04947995
Дата подання: 17 квітня 2019 17:04
Зміни до договору
Згідно розділу VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН просимо внести зміни щодо відповідальності сторін, а саме просимо змінити п. 7.2 та викласти його у наступній редакції :" У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань Учасником, щодо строків поставки товару, передбачених у п. 5.1 цього Договору, Учасник сплачує Замовнику штрафні санкції у вигляді штрафу у розмірі 20% від вартості не поставленого товару", адже якщо постачальник вже здійснив частково постачання товару у термін визначений договором, то не логічно виставляти штрафи на партію товару котру Постачальник поставив вчасно!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2019 10:14
Шановний учасник, дякуємо Вам за звернення. Тендерний комітет Замовника невбачає доцільності внотиси зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-04-11-003351-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОРТЕК", Код ЄДРПОУ:39163143
Дата подання: 30 травня 2019 12:58
вимагаємо надати додаткові роз’яснення стосовно причин невідповідності нашої пропозиції.
Ми вважаємо не правомірною свою дискваліфікацію, так як у складі Тендерної документації в технічних вимогах (Додаток 1) Замовник сам в позиціях 11 та 17 вказує розміри та моделі шин Російських виробників.
Нами запропоновані шини по позиціям 12,15,16 еквіваленти з поліпшеними показниками, та позиція 17 запропонована, та яка була запитувана, Російського виробника.
Крім того, в тендерній пропозиції ,була надана довідка №ПКАТП-11 від 25.04.2019 року з поясненням, що шини не внесено до Переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 року № 1147 “Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації”, зі змінами чинними на момент подання тендерної пропозиції.
ТОВ ТД”Нортек” вимагає надати додаткові роз’яснення стосовно причин невідповідності нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2019 12:07
Ваша вимога не відповідає нормам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2019-04-11-003351-a.c6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОРТЕК", Код ЄДРПОУ:39163143
Дата подання: 04 червня 2019 15:51
вимагаємо надати додаткові роз’яснення стосовно причин невідповідності нашої пропозиції.
вимагаємо надати додаткові роз’яснення стосовно причин невідповідності нашої пропозиції.
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-04-11-003351-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"", Код ЄДРПОУ:04947995
Дата подання: 28 травня 2019 10:45
Порушення вимог Тендерної документації
Переможцем торгів запропоновано товар по позиції 11 та 17 який походить з держави країни-агресора, а згідно ТД а саме технічної частини Учасники не повинні пропонувати товар походження з Росії. А також Переможцем торгів у технічних характеристиках запропоновано товар з позначкою "або еквівалент", що не дає можливості зрозуміти який саме товар буде постачатись Замовнику. У зв’язку з вище перерахованим просимо дискваліфікувати ТОВ "ТЛА ПОЛТАВА", у протилежному випадку будемо змушені звернутись до АМКУ!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2019 17:45
Запит не відповідає нормам ст.30.ц.3 ЗУ"Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2019-04-11-003351-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОРТЕК", Код ЄДРПОУ:39163143
Дата подання: 30 травня 2019 12:59
вимагає дискваліфікувати переможця торгів
ТОВ ТД”Нортек” вимагає дискваліфікувати переможця торгів ТОВ "ТЛА ПОЛТАВА", так як у технічних характеристиках запропонованого товару не вказані виробники ,як вимагалося Тендерною документацією , що не дає можливості зрозуміти який саме товар буде постачатись Замовнику— це є порушення .
В протилежному випадку будемо змушені звернутись до АМК
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2019 12:06
Ваша вимога не відповідає нормам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2019-04-11-003351-a.b5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"", Код ЄДРПОУ:04947995
Дата подання: 04 червня 2019 11:00
Оскарження визначення переможця
Порушення вимог ТД
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-04-11-003351-a.b7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОРТЕК", Код ЄДРПОУ:39163143
Дата подання: 04 червня 2019 15:52
вимагає дискваліфікувати переможця торгів
вимагає дискваліфікувати переможця торгів
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

04 червня 2019 15:51
17.оскарження.pdf

Документи подані скаржником

04 червня 2019 11:00
Полтава .pdf

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000067 ● 0f265ea9be0c4c44ab9b71c42f750b68
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019 18:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
01.08.2019 № 38
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 01.08.2019 № 38

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-04-11-003351-а 11.04.2019, Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-24 15:37:52

Виконання настанов за результатами висновку ДАСУ

Виконання настанов за результатми висновк ДАСУ
Вжито вичерпних заходів. Договір розірвано

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду висновку, на засіданні тендерного комітету від 30.08.2019, ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.08.2019 № 38, було прийнято рішення припинити дію договору за результатами проведеної процедури відкритих торгів ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-11-003351-а.

2019-08-30 12:59:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  5. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОРТЕК" 1 256 332,80
UAH з ПДВ
1 232 647,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" 1 305 195,36
UAH з ПДВ
1 232 648,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЛА ПОЛТАВА" 1 344 208,00
UAH з ПДВ
1 232 942,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 17:43
Уставні.pdf
25 квітня 2019 17:43
договір....pdf
25 квітня 2019 17:43
15.пропозиція.pdf
25 квітня 2019 17:43
техн.характер..pdf
25 квітня 2019 17:43
ст.17 документально.pdf
25 квітня 2019 17:43
ст.16.pdf
25 квітня 2019 17:43
ст.16 документи.pdf
25 квітня 2019 17:43
с.якості.pdf

Публічні документи

22 квітня 2019 12:44
Електронний підпис
22 квітня 2019 12:35
Цінова пропозиція.pdf
22 квітня 2019 12:35
Технічна специфікація.pdf
22 квітня 2019 12:35
Проект договору.pdf
22 квітня 2019 12:35
Лист про санкції.pdf
22 квітня 2019 12:35
Копія Статуту.pdf
22 квітня 2019 12:35
Копія витягу ПДВ.PDF
22 квітня 2019 12:35
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 16:34
документи переможця.PDF
25 квітня 2019 12:03
тех.вимоги.rar
25 квітня 2019 12:03
тенд. пропозиція.PDF
25 квітня 2019 12:03
кваліф. критерії.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОРТЕК"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЛА ПОЛТАВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОРТЕК"
#39163143
Відхилено 1 232 647,20
UAH з ПДВ
27 травня 2019 19:46
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД""
#04947995
Відхилено 1 232 648,94
UAH з ПДВ
27 травня 2019 19:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЛА ПОЛТАВА"
#39170737
Переможець 1 232 942,90
UAH з ПДВ
27 травня 2019 19:50

Документи

27 травня 2019 19:46
Електронний підпис
27 травня 2019 19:45
Протоколи.pdf

Документи

27 травня 2019 19:48
Електронний підпис
27 травня 2019 19:46
Протоколи.pdf

Документи

27 травня 2019 19:50
Електронний підпис
27 травня 2019 19:49
Протоколи.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2019 19:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЛА ПОЛТАВА"
#39170737
1 232 942,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2019 19:50
Електронний підпис
27 травня 2019 19:49
Протоколи.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт про виконання.docx укладений
23 вересня 2019 20:03
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2019 19:59
IMG-20190920-WA0003.jpg зміни до договору
20 вересня 2019 19:42
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 14:12
IMG_20190612_115125.jpg укладений
12 червня 2019 14:10
IMG_20190612_115137.jpg укладений
12 червня 2019 14:10
IMG_20190612_115153.jpg укладений
12 червня 2019 14:10
IMG_20190612_115200.jpg укладений
12 червня 2019 14:10
IMG_20190612_115208.jpg укладений
12 червня 2019 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договір втратив чинність із 30.08.2019р.
Номер договору про закупівлю: №30
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML