Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 |
Код ЄДРПОУ: | 03351823 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84 |
Контактна особа: |
Петро Миколайович Бедах +380532592917 katp1628lav@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2019 19:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 13:40 |
Очікувана вартість: | 1 411 418,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 057,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2019 19:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2019 19:22 |
ТД.docx | |
11 квітня 2019 19:22 |
додаток 1.docx | |
11 квітня 2019 19:22 |
додаток 2.docx | |
11 квітня 2019 19:22 |
додаток 3.docx | |
11 квітня 2019 19:22 |
додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Нами запропоновані шини по позиціям 12,15,16 еквіваленти з поліпшеними показниками, та позиція 17 запропонована, та яка була запитувана, Російського виробника.
Крім того, в тендерній пропозиції ,була надана довідка №ПКАТП-11 від 25.04.2019 року з поясненням, що шини не внесено до Переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 року № 1147 “Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації”, зі змінами чинними на момент подання тендерної пропозиції.
ТОВ ТД”Нортек” вимагає надати додаткові роз’яснення стосовно причин невідповідності нашої пропозиції.
В протилежному випадку будемо змушені звернутись до АМК
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-01-000067 ● 0f265ea9be0c4c44ab9b71c42f750b68
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 18:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.08.2019 № 38
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 01.08.2019 № 38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-04-11-003351-а 11.04.2019, Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-09-24 15:37:52
Виконання настанов за результатами висновку ДАСУ
Виконання настанов за результатми висновк ДАСУ
Вжито вичерпних заходів. Договір розірвано
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку, на засіданні тендерного комітету від 30.08.2019, ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.08.2019 № 38, було прийнято рішення припинити дію договору за результатами проведеної процедури відкритих торгів ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-11-003351-а.
2019-08-30 12:59:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОРТЕК" |
1 256 332,80
UAH з ПДВ
|
1 232 647,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" |
1 305 195,36
UAH з ПДВ
|
1 232 648,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЛА ПОЛТАВА" |
1 344 208,00
UAH з ПДВ
|
1 232 942,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОРТЕК" #39163143 |
Відхилено |
1 232 647,20
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 19:46
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" #04947995 |
Відхилено |
1 232 648,94
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 19:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЛА ПОЛТАВА" #39170737 |
Переможець |
1 232 942,90
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 19:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Звіт про виконання.docx | укладений |
23 вересня 2019 20:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2019 19:59
|
IMG-20190920-WA0003.jpg | зміни до договору |
20 вересня 2019 19:42
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2019 14:12
|
IMG_20190612_115125.jpg | укладений |
12 червня 2019 14:10
|
IMG_20190612_115137.jpg | укладений |
12 червня 2019 14:10
|
IMG_20190612_115153.jpg | укладений |
12 червня 2019 14:10
|
IMG_20190612_115200.jpg | укладений |
12 червня 2019 14:10
|
IMG_20190612_115208.jpg | укладений |
12 червня 2019 14:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | договір втратив чинність із 30.08.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | №30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |