(Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
(Containers for portal smteteozeson the chassis MAZ -4371N2 7 m3) DK 021: 2015, code - 44610000-9 Cisterns, tanks, containers and vessels of high pressure
Очікувана вартість
4 340 000,00 UAH
UA-2019-04-11-003343-a 6fcc3411f4e04b0b849313c0dee96331
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження замовника: 36008, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Контактна особа замовника: Петро Миколайович Бедах
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Додаткові контактні особи: Bedakh Petro Mykolayovych
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Official name: Poltavske komunalne avtotransportne pidpryiemstvo 1628
National ID: 03351823
Contact point: Bedakh Petro Mykolayovych
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Additional contacts: Bedakh Petro Mykolayovych
+380532592917
katp1628lav@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 21 серпня 2019 12:37
Очікувана вартість: 4 340 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 11 квітня 2019 19:08
Enquiries until: 11 травня 2019 00:00
Complaints submission until: до 17 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 травня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 4 340 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 21 700 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штука
(Контейнери для портального сміттевоза
на шасі МАЗ -4371N2 7 м3)

ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул.Кагамлика,84
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

(Containers for portal smteteozeson the chassis MAZ -4371N2 7 m3)

DK 021: 2015, code - 44610000-9 Cisterns, tanks, containers and vessels of high pressure
CPV: 44610000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 травня 2019 14:48
Електронний цифровий підпис
13 травня 2019 14:47
Зміни.docx
13 травня 2019 14:47
Протокол внесення змін.pdf
13 травня 2019 14:47
ТД нова редакція 3.docx
13 травня 2019 14:47
додаток 6 нова редакція.docx
11 травня 2019 11:06
Зміни.docx
11 травня 2019 11:06
протокол конт.pdf
11 травня 2019 11:06
ТД нова редакція 2.docx
02 травня 2019 11:29
Зміни.docx
02 травня 2019 11:29
Протокол внесення змін.pdf
02 травня 2019 11:29
ДТ нова редакція 1.docx
11 квітня 2019 19:08
додаток 1.docx
11 квітня 2019 19:08
додаток 2.docx
11 квітня 2019 19:08
додаток 3.docx
11 квітня 2019 19:08
додаток 4.docx
11 квітня 2019 19:08
додаток 5.docx
11 квітня 2019 19:08
додаток 6.docx
11 квітня 2019 19:08
ТД.docx
13 травня 2019 14:48
Електронний цифровий підпис
11 травня 2019 11:07
Електронний цифровий підпис
02 травня 2019 18:07
Електронний цифровий підпис
11 квітня 2019 19:09
Електронний цифровий підпис
13 травня 2019 14:47
Зміни.docx
13 травня 2019 14:47
Протокол внесення змін.pdf
13 травня 2019 14:47
ТД нова редакція 3.docx
13 травня 2019 14:47
додаток 6 нова редакція.docx
11 травня 2019 11:06
Зміни.docx
11 травня 2019 11:06
протокол конт.pdf
11 травня 2019 11:06
ТД нова редакція 2.docx
02 травня 2019 11:29
Зміни.docx
02 травня 2019 11:29
Протокол внесення змін.pdf
02 травня 2019 11:29
ДТ нова редакція 1.docx
11 квітня 2019 19:08
додаток 1.docx
11 квітня 2019 19:08
додаток 2.docx
11 квітня 2019 19:08
додаток 3.docx
11 квітня 2019 19:08
додаток 4.docx
11 квітня 2019 19:08
додаток 5.docx
11 квітня 2019 19:08
додаток 6.docx
11 квітня 2019 19:08
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-11-003343-a.b5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 31 липня 2019 23:00
Вимога до компетентних органів. Зневага Замовника до Закону України.
Вимагаємо звернути увагу компетентних органів за дії Замовника при приводу цієї закупівлі та взагалі. Виходячи з дій Замовника склалося таке враження що Замовник цинічно ігнорує не тільки рішення АМКУ але і Закон України "Про публічні закупівлі". Намагання Замовника протягнути до участі в аукціоні "свої" компанії не витримує ні якої критики. А це компанії: ТОВ АВТОПЛАНЕТА ПОЛТАВА та ТОВ "ТРАК СЕРВІС - 2018". В документації цих компанії допущені однакові помилки що свідчить про те що це є пов'язані особи. Відхилення Замовником Учасників на підставі вигаданих помилок. Повторне відхилення Учасників, знову на підставі вигаданих помилок, а де який Учасників в загалі на підставі помилок щодо яких є рішення АМКУ на користь Учасника. Кількість Скарг на дії Замовника адекватно велика. Все це свідчить що керівництво Замовника - Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 просто нехтує Законами України та зневажає рішення поважних та компетентних органів влади, таких як Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-11-003343-a.a1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "АГРОНЕКСТ", Код ЄДРПОУ:40947433
Дата подання: 21 червня 2019 12:09
Скарга щодо порушення порядку прийнятого рішення Замовником
Скарга у відповідності до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 26 червня 2019 21:28
рішення від 26.06.2019 № 8415 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 червня 2019 21:28
рішення від 12.07.2019 № 9378.pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 00:30
Номер скарги: UA-2019-04-11-003343-a.a2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 23 червня 2019 20:42
СКАРГА що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після прекваліфікації пропозицій учасників
11.04.2019 року ПОЛТАВСЬКИМ КОМУНАЛЬНИМ АВТОТРАНСПОРТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 1628 (далі «Замовник) було оголошено про початок закупівлі за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою на предмет закупівлі - контейнери для портального сміттєвоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3, ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-11-003343-a. Скаржник маючи достатню можливість для належного виконання замовлення та прийняттю участі у процедурі даної закупівлі, 20.05.2019 р. подано свою тендерну пропозицію у повній відповідності до тендерної документації. Статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі «Закон») встановлено, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Внаслідок оцінки Замовником частини тендерної пропозиції ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» (далі «Скаржник») з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, в протоколі засідання тендерного комітету № 6 від 18.06.2019 р. зазначено, що тендерна пропозиція підлягає відхиленню з підстав наступного: 1. На вимогу тендерної документації ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» - «не надано звіт за 1 квартал 2019 р. у чому є склад порушення». 2. ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» - «не надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про виконання зобов’язань надання форми за результатами торгів (Додаток № 1) на Вимогу п. 2 Інше розділ «Оцінка тендерної пропозиції». З подібними висновками та прийнятим рішенням Скаржник не може погодитись, оскільки вказаних підстав для відхилення у Замовника не було, а зазначена у протоколі підстави не підтверджено тендерною пропозицією (далі «ТП») Скаржника. Звідси є очевидним, що ТП Скаржника відхилена протиправно. З підстав такого прийняте Замовником рішення в протоколі підлягає скасуванню у спосіб визначений законодавством. Підсумовуючи доводи Замовника, його позицію щодо підстав для відхилення, Скаржник вважає дії Замовника упередженими, прийнятими без досліджень та достатнього аналізу ТП Скаржника, внаслідок чого прийняте рішення підлягає скасуванню, адже: 1. Стосовно тверджень Замовника про те, що Скаржником не надано звіт за 1 квартал 2019 р. На вимогу п. 2 Інша інформація, розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником визначено, що у складі тендерних пропозицій учасники процедури закупівлі повинні надати серед іншого, копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди та останній звітний квартал з квитанціями про прийняття. Вищевказану вимогу тендерної документації Скаржником виконано в повному обсязі. На її виконання надані наступні документи: - «36 РЛ Баланс 2017.pdf» у складі цього документа міститься Баланс підприємства та Звіт про фінансовий результат за 2017 рік, одночасно з цим квитанцією № 2 щодо підтвердження прийняття звітності Держстатом України; - «33 РЛ Баланс на 31.12.2018 та квитанції.pdf», в якому міститься Баланс підприємства та Звіт про фінансовий результат за 2018 рік, з квитанцією № 1 про подання цієї фінансової звітності та квитанцією № 2 про її прийняття Держстатом України. Окрім безпосередньо наданих документів для підтвердження вищевказаної вимоги Скаржником у своїй тендерній пропозиції наданий документ «16 РЛ Довідка щодо балансу.pdf», в якому Скаржник нормативно обґрунтовує неподання окремих документів фінансової звітності, вимога надання яких встановлена Замовником у тендерній документації. Таким чином, вважаємо, що вимоги тендерної документації, стосовно надання фінансової звітності, виконані Скаржником в повному обсязі, всі можливі документи фінансової звітності надані, а з приводу законодавчо відсутніх документів надані обґрунтовуючи пояснення. 2. Стосовно тверджень Замовника про те що Скаржником «не надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про виконання зобов’язань надання форми за результатами торгів (Додаток № 1) на Вимогу п. 2 Інше розділ «Оцінка тендерної пропозиції», пояснюємо наступне: У пункті 2 Інша інформація, розділу «Оцінка тендерної пропозиції» відносно надання гарантійних листів щодо надання та підтвердження відповідності Додатку 1 тендерної документації встановлено одразу 2 вимоги: Перша вимога (у відповідності до тендерної документації): «З метою дотримання вимог частини 4 статті 36 Закону, уникнення порушення статті 37 Закону переможець в строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає замовнику документи та інформацію, необхідні для укладення договору про закупівлю, а саме форму «тендерна пропозиція» з урахуванням результатів аукціону (заповнену та підписану тендерну пропозицію) в електронному вигляді через інформаційно-аналітичну систему Prozorro (Додаток 1 до тендерної документації) відповідно до вимог Закону України «Про електронний документообіг». У підтвердження можливості виконання вищезазначеного учасник повинен надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції». Ця вимога виконана в повному обсязі, адже в складі ТП Скаржника міститься документ – «22 РЛ Гарантійний лист щодо надання ТП.pdf», яким повністю та всебічно підтверджена вищенаведене Замовником. Друга вимога (у відповідності до тендерної документації): «У разі, не завантаження форми «тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, або Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантію, що не заперечує та погоджується з відхиленням своєї тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті тридцятої Закону, відмова переможця торгів від підписання договору про закупівлю, у разі виявлення замовником арифметичних помилок в остаточній тендерній пропозиції, приведеній у відповідність за результатами аукціону, а також якщо ціна пропозиції, що зазначена в наданій за результатами аукціону тендерній пропозиції Учасника, відрізняється від ціни, зазначеної в екранних формах електронної системи закупівель». Документом під назвою «23 РЛ Гарантія щодо відповідності остаточної пропозиції.pdf», що наявний у складі ТП Скаржника повністю підтверджена вищевказана умова. Таким чином, Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації, що стосуються надання підтверджень та гарантійних листів відносно Додатку № 1 тендерної документації. Інші підстави у Замовника для відхилення ТП Скаржника відсутні. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОШУ: 1. Прийняти рішення про встановлення порушень при прийняті рішення в закупівлі Контейнерів для портального сміттєвоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3, ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-11-003343-a та зобов’язати ПОЛТАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628 скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН» зазначене у протоколі засідання тендерного комітету № 6 від 18.06.2019р. Додатки: 1)Платіжне доручення № 209 від 21.06.2019р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 26 червня 2019 16:24
Рішення від 26.06.2019 № 8403.pdf
Дата публікації: 26 червня 2019 16:24
Рішення від 10.07.2019 № 9280.pdf
Дата публікації: 15 липня 2019 22:12
Номер скарги: UA-2019-04-11-003343-a.c3
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "ЮГСТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:37941143
Дата подання: 23 червня 2019 23:44
оскарження рішення Замовника
в порядку ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 26 червня 2019 19:59
Рішення від 26.06.2019 № 8408 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 червня 2019 19:59
рішення від 12.07.2019 № 9400.pdf
Дата публікації: 17 липня 2019 22:13
Номер скарги: UA-2019-04-11-003343-a.a4
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "ЮГСТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:37941143
Дата подання: 31 липня 2019 21:56
скарга на рішення Замовника
в порядку передбаченому ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 05 серпня 2019 20:40
Дата рішення: 22 серпня 2019 19:22
Рішення від 05.08.2019 № 10640 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2019 20:40
рішення від 19.08.2019 № 11445.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2019 19:22

Документи подані скаржником

21 червня 2019 12:09
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

26 червня 2019 16:24
Рішення від 26.06.2019 № 8403.pdf

Документи подані скаржником

23 червня 2019 23:44
Скарга юг Полтава 4,3-1.pdf
23 червня 2019 23:44
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

31 липня 2019 21:56
Скарга Полтава 4,3 (2).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-25-000019 ● 1c5ad0c0566c41f0b0c23790c6840178
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-25
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-26 09:05:46
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
25.04.2019 № 20
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І.САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 25.04.2019 № 20

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-04-11-003343-a 11.04.2019, Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління І.САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-26 13:06:53

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі «44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-11-003343-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень з питання, а саме – на підставі чого замовником в тендерній документації (стор. 3) не зазначено адресу посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-02 15:49:19

пояснення

При детальному аналізу розміщеної інформації на веб-порталі уповноваженого органу із питань публічних закупівель було виявлено, що факт прикріплення не повної версії «тендерна документація» аби привести у відповідність із нормами чинного законодавства буде внесено зміни до тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів із публікацією англійською мовою щодо закупівлі (Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Containers for portal smteteozeson the chassis MAZ -4371N2 7 m3) DK 021: 2015, code - 44610000-9 Cisterns, tanks, containers and vessels of high pressure п. 2.3 Розділу «Загальні положення» п.2.3. «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками».

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-02 12:21:18

пояснення

При детальному аналізу розміщеної інформації на веб-порталі уповноваженого органу із питань публічних закупівель було виявлено, що факт прикріплення не повної версії «тендерна документація» аби привести у відповідність із нормами чинного законодавства буде внесено зміни до тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів із публікацією англійською мовою щодо закупівлі (Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Containers for portal smteteozeson the chassis MAZ -4371N2 7 m3) DK 021: 2015, code - 44610000-9 Cisterns, tanks, containers and vessels of high pressure п. 2.3 Розділу «Загальні положення» п.2.3. «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками».

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Додаток №2 Пояснення Надання пояснень по висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.04.2019 № 20. По питанню Замовником в тендерній документації не зазначено адресу посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. При цьому, тендерна документація окрім іншого повинна містити адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, на що вказує пункт 16 частини 2 статті 22 Закону. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам пункту 16 частини 2 статті 22 Закону. Відповідно рішення тендерного комітету Рішення тендерного комітету Полтавського комунального автотранспортного підприємство 1628 від 02.05.2019 р. №3 було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації по процедурі відкритих торгів із публікацією англійською мовою щодо закупівлі (Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Containers for portal smteteozeson the chassis MAZ -4371N2 7 m3) DK 021: 2015, code - 44610000-9 Cisterns, tanks, containers and vessels of high pressure Додати до Розділу «Загальні положення» п.2.3. «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» вул.Кагамлика, 84, м.Полтава, 36008 Викласти п.2. 3 розділу Загальні положення «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» у наступній редакції: 2.3 посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Бедах Петро Миколайович Голова тендерного комітету начальник відділу експлуатації –Полтавського КАТП-1628, тел./факс 0532-59-29-17, вул.Кагамлика, 84, м.Полтава, 36008 , E-mail: katp1628lav@ gmail.com Одже із вище викладено порушення умов ЗУ «По публічні закупівлі» пункт 16 частини 2 статті 22 Закону - усунено. По питанню «Разом з цим, встановлено порушення норм пункту 7 частини другої статті 22 Закону, в частині відсутності в проекті договору порядку змін його умов. Тендерна документація, окрім іншого повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, що передбачено пунктом 7 частини другої статті 22 Закону.» На усунення умов пунктом 7 частини другої статті 22 Закону – внесено зміни до тендерної документації протокол тендерного комітету від 13.05.2019 р. Викласити у новій редакції п.10 «Прикінцеві положення» Цей Договір може бути змінений або розірваний за взаємною письмовою згодою Сторін або за рішенням суду, а також із врахуванням норм ст. 36, ст 37 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже виходячи із вище викладеного встановлене порушення невідповідності – усунено. Окремо необхідно звернути увагу, що встановлені в тендерній документації вимоги щодо забезпечення виконання договору про закупівлю суперечать одна одній. Так, замовником в тендерній документації (пункт 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») зазначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю тендерною документацією не передбачено. Натомість, тендерною документацією (Додаток 6) передбачено, що постачальник не пізніше дати укладання договору вносить забезпечення виконання договору в розмірі 1% від його вартості. По питанню забезпечення виконання договору в розмірі 1% від його вартості. Відповідно до протокольного рішення тендерного комітету від 13.05.2019 р. внесено зміни до проекту договору додаток №6 до тендерної документації. 1. Виключити із проекто договору п. 11 «Забезпечення виконання договору» 11 «Забезпечення виконання договору» 1.1. Постачальник не пізніше дати укладання цього Договору вносить забезпечення виконання Договору в розмірі 1% вартості Договору, що становить ________ (____________________________ грн.) __ коп., у формі безумовної банківської гарантії зі строком дії до «___» _________ 2019 року. Постачальник передає Замовнику оригінал безумовної банківської гарантії в день укладання цього Договору. 1.2. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання Договору, здійснюються за рахунок коштів Постачальника. 1.3. У разі ненадання Постачальником забезпечення виконання Договору, передбаченого п.10.1. цього Договору, Замовник має право не підписувати Договір. 1.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Постачальником Договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Отже виходячи із вище викладеного встановлене порушення невідповідності – усунено. Надання пояснень. Стосовно висновку моніторингу щодо незаконності положення тендерної документації про відшкодування учасником-переможцем торгів витрат замовника на консультанта – третій особі повідомляємо наступне. Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадянам та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом. Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Враховуючи вище викладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною, не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону. Вимога тендерної документації щодо надання в складі тендерної документації, що учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-гарантію щодо виконання умов тендерної документації, щодо можливості покладення витрат, пов’язаних з консультуванням замовника, є цілком законною за відповідає вимога Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим актам законодавства. Відповідно до ч. 3 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто даною законодавчою нормою встановлено право замовника включити/додати в тендерну документацію інші вимоги. До таких вимог і відноситься вказане вище положення, яким зобов’язано учасника надати вказану лист-гарантію. Окрім того, в типовій тендерній документації також міститься розділ в якому замовник має встановлювати інші вимоги до потенційних учасників торгів. Таким чином, підстави для внесення змін в тендерну документацію в цій частині відсутні. Виходячи із вище викладеного даний пункт тендерної документації не суперечить ц.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».

2019-05-13 14:53:37

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628, 03351823, Україна, м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
  2. Інформація про предмет закупівлі: (Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску , 4340000UAH, 44610000-9, ДК021, 70, штука
  3. Інформація про оприлюднення: 6fcc3411f4e04b0b849313c0dee96331, 2019-04-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 26 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядок вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 (далі – замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.04.2019 № 2 (зі змінами) (далі – тендерна документація), пояснення замовника, отримане через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне. Замовником в тендерній документації не зазначено адресу посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. При цьому, тендерна документація окрім іншого повинна містити адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, на що вказує пункт 16 частини 2 статті 22 Закону. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам пункту 16 частини 2 статті 22 Закону. Разом з цим, встановлено порушення норм пункту 7 частини другої статті 22 Закону, в частині відсутності в проекті договору порядку змін його умов. Тендерна документація, окрім іншого повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, що передбачено пунктом 7 частини другої статті 22 Закону. Окремо необхідно звернути увагу, що встановлені в тендерній документації вимоги щодо забезпечення виконання договору про закупівлю суперечать одна одній. Так, замовником в тендерній документації (пункт 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») зазначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю тендерною документацією не передбачено. Натомість, тендерною документацією (Додаток 6) передбачено, що постачальник не пізніше дати укладання договору вносить забезпечення виконання договору в розмірі 1% від його вартості. Зазначене не встановлює для учасників єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій. Крім того, замовник застосовує до переможця процедури закупівлі зобов’язання понад визначені Законом. Зокрема, в тендерній документації (пункт 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції») передбачено оплату в сумі 30000,00 грн без ПДВ на користь третіх осіб за консультаційні послуги надані замовнику. Зазначена сума сплачується переможцем торгів протягом 3 робочих днів з моменту підписання договору замовника з переможцем на рахунок консультанта торгів, відповідно до укладеної між замовником та консультантом угоди. За таких обставин замовником встановлена вимога до переможця щодо здійснення оплати за витрати з надання консультаційних послуг за договором на користь третьої особи. Вказане є передумовою, що впливає на принципи здійснення публічних закупівель, закріплені в статтею 3 вказаного Закону та не відповідає меті Закону. Окремо слід зазначити, що в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону., 11 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення пунктів 7 та 16 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядок вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в частині порушення норм пункту 16 частини другої статті 22 Закону не надаються з огляду на наступне. Замовником в ході здійснення моніторингу після надання Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області запиту про надання пояснень усунуто вказане порушення шляхом внесення 02.05.2019 змін до тендерної документації в частині адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. З огляду на інші встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень норм абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-05-20 09:02:48

Протокол розгляду тендерних пропозицій

UA-2019-04-11-003343-a6fcc3411f4e04b0b849313c0dee96331
Найменування замовника: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження замовника: 36008, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АГРОНЕКСТ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ТРАК СЕРВІС - 2018" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ТД "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА" " Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ АВТОПЛАНЕТА ПОЛТАВА Документи
Рішення скасоване
Документи
Приватне підприємство "Сула-2009" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" Документи
Рішення скасоване
Документи
Авангард-компані Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ АВТОПЛАНЕТА ПОЛТАВА Документи
Допущено до аукціону
Документи
Авангард-компані Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТРАК СЕРВІС - 2018" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТД "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА" " Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" Документи
Відхилено
Документи
Приватне підприємство "Сула-2009" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АГРОНЕКСТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

17 травня 2019 15:58
sign.p7s
17 травня 2019 15:55
вимоги ТД ч.3 (1).pdf
17 травня 2019 15:32
sign.p7s
17 травня 2019 15:30
вимоги ТД ч.3.pdf
17 травня 2019 15:30
вимоги ТД ч.2.pdf
17 травня 2019 15:30
вимоги ТД ч.1.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 09:58
sign.p7s
20 травня 2019 09:54
Проект договору.PDF

Публічні документи

20 травня 2019 16:30
sign.p7s
20 травня 2019 15:58
34. Довідка с банку.pdf
20 травня 2019 15:58
30. Копія ІПН.pdf
20 травня 2019 15:58
29. Копія паспорта.pdf
20 травня 2019 15:58
20. Довідка згода.pdf
20 травня 2019 15:58
37. Дилерський договір.pdf
20 травня 2019 15:58
32. Додаток №3.pdf
20 травня 2019 15:58
11. Проєкт договору.pdf
20 травня 2019 15:58
5. Копія витягу з ПДВ.pdf
20 травня 2019 15:58
4. Копія вітягу з ЄРПОУ.pdf
20 травня 2019 15:58
3. Копія статуту.pdf
20 травня 2019 15:58
Реєстр.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 16:53
sign.p7s
20 травня 2019 16:49
Проект договору.PDF
20 травня 2019 16:49
Реєстр документів.PDF

Публічні документи

20 травня 2019 16:58
sign.p7s
20 травня 2019 16:57
sign.p7s
20 травня 2019 16:54
Реєстр.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 18:19
sign.p7s
20 травня 2019 18:18
Пояснювальна записка.pdf
20 травня 2019 18:18
Лист-розяснення, ст.22.pdf
20 травня 2019 18:18
Лист-підтвердження.pdf
20 травня 2019 18:18
Лист-гарантія, ст.30.pdf
20 травня 2019 18:18
Копія статуту з описом.pdf
20 травня 2019 18:18
Довідка-підтвердження.pdf
20 травня 2019 18:18
Довідка про згоду.pdf
20 травня 2019 18:18
Гарантійний лист, ст.36.pdf
20 травня 2019 18:17
Витяг з ЄДР 07-05-19.pdf
20 травня 2019 18:17
Баланс на 31.03.2019, копія.pdf
20 травня 2019 18:17
Баланс на 31. 12.2018, копія.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 20:31
sign.p7s
20 травня 2019 20:30
Тендерна документація.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 23:25
sign.p7s
20 травня 2019 23:21
37 РЛ Реєстр документів.pdf
20 травня 2019 23:21
36 РЛ Баланс 2017.pdf
20 травня 2019 23:21
32 РЛ Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2019 23:21
31 РЛ Витяг ЄДРПОУ.pdf
20 травня 2019 23:21
26 РЛ Статут.pdf
20 травня 2019 23:21
20 РЛ Проект договору.pdf
20 травня 2019 23:21
10 РЛ Лист про санкції.pdf

Документи

26 липня 2019 19:57
sign.p7s

Публічні документи

20 травня 2019 16:53
sign.p7s
20 травня 2019 16:49
Проект договору.PDF
20 травня 2019 16:49
Реєстр документів.PDF

Документи

26 липня 2019 20:06
sign.p7s

Публічні документи

20 травня 2019 20:31
sign.p7s
20 травня 2019 20:30
Тендерна документація.pdf

Документи

26 липня 2019 19:54
sign.p7s

Публічні документи

20 травня 2019 09:58
sign.p7s
20 травня 2019 09:54
Проект договору.PDF

Документи

26 липня 2019 19:48
sign.p7s

Публічні документи

20 травня 2019 16:30
sign.p7s
20 травня 2019 15:58
34. Довідка с банку.pdf
20 травня 2019 15:58
30. Копія ІПН.pdf
20 травня 2019 15:58
29. Копія паспорта.pdf
20 травня 2019 15:58
20. Довідка згода.pdf
20 травня 2019 15:58
37. Дилерський договір.pdf
20 травня 2019 15:58
32. Додаток №3.pdf
20 травня 2019 15:58
11. Проєкт договору.pdf
20 травня 2019 15:58
5. Копія витягу з ПДВ.pdf
20 травня 2019 15:58
4. Копія вітягу з ЄРПОУ.pdf
20 травня 2019 15:58
3. Копія статуту.pdf
20 травня 2019 15:58
Реєстр.pdf

Документи

26 липня 2019 20:09
sign.p7s

Публічні документи

20 травня 2019 18:19
sign.p7s
20 травня 2019 18:18
Пояснювальна записка.pdf
20 травня 2019 18:18
Лист-розяснення, ст.22.pdf
20 травня 2019 18:18
Лист-підтвердження.pdf
20 травня 2019 18:18
Лист-гарантія, ст.30.pdf
20 травня 2019 18:18
Копія статуту з описом.pdf
20 травня 2019 18:18
Довідка-підтвердження.pdf
20 травня 2019 18:18
Довідка про згоду.pdf
20 травня 2019 18:18
Гарантійний лист, ст.36.pdf
20 травня 2019 18:17
Витяг з ЄДР 07-05-19.pdf
20 травня 2019 18:17
Баланс на 31.03.2019, копія.pdf
20 травня 2019 18:17
Баланс на 31. 12.2018, копія.pdf

Документи

26 липня 2019 19:52
sign.p7s

Публічні документи

20 травня 2019 16:58
sign.p7s
20 травня 2019 16:57
sign.p7s
20 травня 2019 16:54
Реєстр.pdf

Документи

26 липня 2019 19:51
sign.p7s

Публічні документи

17 травня 2019 15:58
sign.p7s
17 травня 2019 15:55
вимоги ТД ч.3 (1).pdf
17 травня 2019 15:32
sign.p7s
17 травня 2019 15:30
вимоги ТД ч.3.pdf
17 травня 2019 15:30
вимоги ТД ч.2.pdf
17 травня 2019 15:30
вимоги ТД ч.1.pdf

Документи

26 липня 2019 19:50
sign.p7s

Публічні документи

20 травня 2019 23:25
sign.p7s
20 травня 2019 23:21
37 РЛ Реєстр документів.pdf
20 травня 2019 23:21
36 РЛ Баланс 2017.pdf
20 травня 2019 23:21
32 РЛ Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2019 23:21
31 РЛ Витяг ЄДРПОУ.pdf
20 травня 2019 23:21
26 РЛ Статут.pdf
20 травня 2019 23:21
20 РЛ Проект договору.pdf
20 травня 2019 23:21
10 РЛ Лист про санкції.pdf

Актуальні тендери

До пошуку