Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво прибудови багатофункціонального комплексу до Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс №106 «Середня загальноосвітня школа – дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)» Дніпровської міської ради по вул. Метробудівській, 7 у м. Дніпрі
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2019-04-11-003318-a ● f80e44cbd794477ea96bd3f4aefaaf43
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Мирослава Яворська +380567441126 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2019 18:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2019 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2019 22:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 12:15 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво прибудови багатофункціонального комплексу до Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс №106 «Середня загальноосвітня школа – дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)» Дніпровської міської ради по вул. Метробудівській, 7 у м. Дніпрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Червона 21А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2019 18:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2019 18:26 |
тендерна документація.docx | |
11 квітня 2019 18:26 |
проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-11-003318-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:40755977
Дата подання: 17 травня 2019 17:51
Скасування незаконного рішення
ШАНОВНИЙ ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ! Просимо Вас, уважно розглянути Тендерну пропозицію учасника СВ ПРОЕКТ:
Згідно протоколу №17/05/3. UA-2019-04-11-003318-a Тендерний комітет відхилив пропозицію ТОВ «СВ ПРОЕКТ», відповідно до частини ІІІ додатку 3 тендерної документації учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати лист у довільний формі, яким учасник гарантує, у разі визнання йога переможцем, надати документи замовнику у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі. Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, які підтверджують відсутність підстав. визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Частина ІІІ додатку 3 «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частиною другою статті Закону, а саме:»
Ця частина ІІІ додатку 3 відноситься тільки до переможця торгів.
Визначення переможця торгів згідно роз’яснення, яке знаходиться на офіційному сайті ПРОЗОРРО: якщо пропозиція учасника відповідає умовам закупівлі, замовник визначає такого учасника переможцем та публікує в Системі скан-копію документа з відповідним рішенням, після чого підписує договір.
ТОВ «СВ ПРОЕКТ» не була визначена переможцем торгів і тому не надала відповідного листа.
ВІДПОВІДНО до ст. 3 Закону № 922, закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПРОСИМО ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ переглянути пропозицію ТОВ СВ ПРОЕКТ, та повернути до кваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно протоколу №17/05/3. UA-2019-04-11-003318-a Тендерний комітет відхилив пропозицію ТОВ «СВ ПРОЕКТ», відповідно до частини ІІІ додатку 3 тендерної документації учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати лист у довільний формі, яким учасник гарантує, у разі визнання йога переможцем, надати документи замовнику у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі. Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, які підтверджують відсутність підстав. визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Частина ІІІ додатку 3 «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частиною другою статті Закону, а саме:»
Ця частина ІІІ додатку 3 відноситься тільки до переможця торгів.
Визначення переможця торгів згідно роз’яснення, яке знаходиться на офіційному сайті ПРОЗОРРО: якщо пропозиція учасника відповідає умовам закупівлі, замовник визначає такого учасника переможцем та публікує в Системі скан-копію документа з відповідним рішенням, після чого підписує договір.
ТОВ «СВ ПРОЕКТ» не була визначена переможцем торгів і тому не надала відповідного листа.
ВІДПОВІДНО до ст. 3 Закону № 922, закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПРОСИМО ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ переглянути пропозицію ТОВ СВ ПРОЕКТ, та повернути до кваліфікації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 травня 2019 16:02
Умовами тендерної документації встановлено чітку вимогу щодо надання учасниками у складі пропозиції зазначеного листа .
Отже, тендерний комітет не має змоги задовільнити Вашу вимогу
Отже, тендерний комітет не має змоги задовільнити Вашу вимогу
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" |
1 865 363,16
UAH з ПДВ
|
1 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БАХМУТ-ПРОЕКТ" |
2 004 543,00
UAH з ПДВ
|
1 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ ПРОЕКТ" |
2 296 972,00
UAH з ПДВ
|
1 399 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Проектна компанія АРКОН |
2 370 000,00
UAH з ПДВ
|
2 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРОБУДПРОГРЕС" |
2 407 334,08
UAH з ПДВ
|
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС |
2 485 000,00
UAH з ПДВ
|
2 485 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" #39498873 |
Відхилено |
1 390 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 15:12
|
|
ПП "БАХМУТ-ПРОЕКТ" #40313513 |
Відхилено |
1 399 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 16:30
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ ПРОЕКТ" #40755977 |
Відхилено |
1 399 900,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2019 16:43
|
|
ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722 |
Відхилено |
2 249 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 17:10
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ДНІПРОБУДПРОГРЕС" #33339700 |
Переможець |
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 10:49
|
ДУ №5.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2019 09:57
|
Ду 4 05.06-7.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2019 11:31
|
Ду 3 05.06-7.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2019 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2019 11:31
|
Повідомлення Ду 2 05.06-7.pdf | зміни до договору |
25 липня 2019 17:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2019 17:41
|
Повідомлення змін Ду 1 05.06-7.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2019 15:15
|
05.06-7.pdf | укладений |
05 червня 2019 15:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 05/06-7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 05/06-7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 05/06-7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 05/06-7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05/06-7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |