ДК 021:2015 код 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень ( Послуги з утримування декоративних садів і парків відпочинку,послуги із засіванням газонів ,винищування бур’янів)
Очікувана вартість
1 571 557,00 UAH
UA-2019-04-11-003305-a 7c6745b1bc984bd19942b40e56892873
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Баштанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04376469
Місцезнаходження замовника: 56100, Україна, Николаевская обл., Баштанка, 56100, Миколаївська область, Баштанський район, м.Баштанка, вул.Героїв Небесної сотні, 38
Контактна особа замовника: Тетяна Заворотнюк
+380515827704
bashtrada@meta.ua

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» ,так як було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників .

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 22 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Послуги з утримування декоративних садів і парків відпочинку,послуги із засіванням газонів ,винищування бур’янів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень ( Послуги з утримування декоративних садів і парків відпочинку,послуги із засіванням газонів ,винищування бур’янів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Документація

Тендерна документація

24 квітня 2019 15:46
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-22-000026 ● 72b5d30a5fff4e3cbf6fba5e9b8c97df
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-22
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-22 17:18:46
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.04.2019 № 79

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-11-003305-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 11 квітня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Д. ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

відповідь на результати моніторингу

2019-04-24 16:30:39

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 11 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Баштанська міська рада, 04376469, Україна, Баштанка, 56100, Миколаївська область, Баштанський район, м.Баштанка, вул.Героїв Небесної сотні, 38
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015 код 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень ( Послуги з утримування декоративних садів і парків відпочинку,послуги із засіванням газонів ,винищування бур’янів), 1571557UAH, 77310000-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 7c6745b1bc984bd19942b40e56892873, 2019-04-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, умови застосування переговорної процедури закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Баштанської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2019-04-11-003305-a. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу третього частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), не наклав електронний цифровий підпис на повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) UA-2019-04-11-003305-a., 23 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу питання оприлюднення інформації про проведення закупівлі встановлено порушення вимог абзацу третього частини третьої статті 12 Закону, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу другого пункту 2 Наказу № 490. За результатами проведеного моніторингу питань відображення закупівлі у річному плані закупівель та умов застосування переговорної процедури закупівлі порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель: не накладено електронний цифровий підпис на повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі.)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель: не накладено електронний цифровий підпис на повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі.) • усунуто

Порушення усунуто 24.04.2019 о 15:46:38 шляхом накладання електронного цифрового підпису на повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі , що підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача

2019-04-25 09:43:23

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство " ДОБРОБУТ"
#32093667
Переможець 1 571 557,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 18:17

Документи

11 квітня 2019 18:17
sign.p7s
11 квітня 2019 18:17
прот.№79.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2019 18:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство " ДОБРОБУТ"
#32093667
1 571 557,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2019 18:17
sign.p7s
11 квітня 2019 18:17
прот.№79.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 квітня 2019 18:38
дог.№99.pdf укладений
25 квітня 2019 18:37

Актуальні тендери

До пошуку