Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень ( Послуги з утримування декоративних садів і парків відпочинку,послуги із засіванням газонів ,винищування бур’янів)
Очікувана вартість
1 571 557,00 UAH
UA-2019-04-11-003305-a 7c6745b1bc984bd19942b40e56892873
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Заворотнюк

+380515827704 bashtrada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баштанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04376469
Місцезнаходження: 56100, Україна , Николаевская обл., Баштанка, 56100, Миколаївська область, Баштанський район, м.Баштанка, вул.Героїв Небесної сотні, 38
Контактна особа: Тетяна Заворотнюк
+380515827704
bashtrada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» ,так як було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників .

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2019 18:17
Оскарження наміру укласти договір: 22 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Послуги з утримування декоративних садів і парків відпочинку,послуги із засіванням газонів ,винищування бур’янів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень ( Послуги з утримування декоративних садів і парків відпочинку,послуги із засіванням газонів ,винищування бур’янів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Тендерна документація

24 квітня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-22-000026 ● 72b5d30a5fff4e3cbf6fba5e9b8c97df
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2019 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.04.2019 № 79

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-11-003305-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 11 квітня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Д. ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

відповідь на результати моніторингу

2019-04-24 16:30:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель: не накладено електронний цифровий підпис на повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель: не накладено електронний цифровий підпис на повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі.) • усунуто

Порушення усунуто 24.04.2019 о 15:46:38 шляхом накладання електронного цифрового підпису на повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі , що підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача

2019-04-25 09:43:23

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство " ДОБРОБУТ"
#32093667
Переможець 1 571 557,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 18:17

Документи

11 квітня 2019 18:17
Електронний підпис
11 квітня 2019 18:17
прот.№79.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2019 18:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство " ДОБРОБУТ"
#32093667
1 571 557,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2019 18:17
Електронний підпис
11 квітня 2019 18:17
прот.№79.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 17:11
дод.угода №1-122.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 17:11
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 16:25
Електронний підпис укладений
25 квітня 2019 18:38
дог.№99.pdf укладений
25 квітня 2019 18:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.4 ст.36 Закону України " про Публічні закупівлі",Внести зміни до розділу 15 «Юридичні адреси сторін» Договору в частині зміни банківських реквізитів КП «Добробут» та викласти розрахунковий рахунок в новій редакції: «Р/р ИА 243266100000026001053216565 в ПАТ КБ «Приватбанк» МФО 326610».
Номер договору про закупівлю: 99
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 99
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): вказати суму договору з ПДВ та без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 99
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 99
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.4 ст.36 ЗУ " Про публічні закупівлі " 1. Внести зміни до розділу 15 «Юридичні адреси сторін» Договору в частині зміни банківських реквізитів КП «Добробут» та викласти розрахунковий рахунок в новій редакції: «Р/р ИА 243266100000026001053216565 в ПАТ КБ «Приватбанк» МФО 326610».
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 99
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 571 557,00
UAH (в тому числі ПДВ 261 926,17 UAH)