Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво станції знезалізнення питної води продуктивністю 15000м3/добу з резервуаром усереднення 500 м3 на майданчику насосної станції другого підйому по вул. Чехова в м.Ірпінь Київської області
Очікувана вартість
48 708 785,00 UAH
UA-2019-04-11-003157-a bdfceb6e77744cbdb1d67e6ad60caf2e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Калита

+380459757552 viddiljkgirpin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05408846
Місцезнаходження: 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а
Контактна особа: Ольга Калита
+380459757552
viddiljkgirpin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2019 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 11:45
Очікувана вартість: 48 708 785,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 243 543,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 240000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво станції знезалізнення питної води продуктивністю 15000м3/добу з резервуаром усереднення 500 м3 на майданчику насосної станції другого підйому по вул. Чехова в м.Ірпінь Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08200, Україна, Київська область, м. Ірпінь, вул. Чехова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 15:36
додаток 2 редакція від 15.04.pdf
15 квітня 2019 15:36
додаток 1 редакція від 15.04.pdf
15 квітня 2019 15:36
додаток 3 редакція від 15.04.pdf
15 квітня 2019 15:36
ТД редакція від 15.04.pdf
15 квітня 2019 15:36
ЗМІНИ.pdf
15 квітня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 15:36
додаток 2 редакція від 15.04.pdf
11 квітня 2019 17:07
Додаток 2.pdf
15 квітня 2019 15:36
додаток 1 редакція від 15.04.pdf
11 квітня 2019 17:07
додаток 1.pdf
15 квітня 2019 15:36
додаток 3 редакція від 15.04.pdf
11 квітня 2019 17:07
додаток 3.pdf
15 квітня 2019 15:36
ТД редакція від 15.04.pdf
11 квітня 2019 17:07
Тендерна документація.pdf
15 квітня 2019 15:36
ЗМІНИ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
Дата подання: 16 квітня 2019 17:25
Дата відповіді: 18 квітня 2019 16:19
1. В п. 1.3. Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю робіт – «Будівництво станції знезалізнення питної води продуктивністю 15000м3/добу з резервуаром усереднення 500 м3 на майданчику насосної станції другого підйому по вул. Чехова в м. Ірпінь Київської області (ДК 021:2015 – 45000000-7-Будівельні роботи на поточний ремонт)», затвердженої Рішенням тендерного комітету від 11.04.2019 р., міститься посилання на розрахунок заробітної плати при складанні Договірної ціни згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №33 від 20.02.2017 р. «Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів». Однак, станом на сьогоднішній день також діє Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №199 від 27.07.2018 р. «Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів». Який саме Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №33 від 20.02.2017 р. чи №199 від 27.07.2018 р. необхідно враховувати при складанні Договірної ціни?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Під час розрахунку заробітної плати просимо керуватися нормами чинного законодавства України, в тому числі порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів (з урахуванням як Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №33 від 20 лютого 2017 року, Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №196 від 27.07.2018 р., так інших чинних нормативно-правових актів, які стосуються даної сфери діяльності)
виконання договору в розмірі 5% вартості договору
Дата подання: 16 квітня 2019 17:26
Дата відповіді: 18 квітня 2019 16:20
2. В п. 6 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації на закупівлю робіт – «Будівництво станції знезалізнення питної води продуктивністю 15000м3/добу з резервуаром усереднення 500 м3 на майданчику насосної станції другого підйому по вул. Чехова в м. Ірпінь Київської області (ДК 021:2015 – 45000000-7-Будівельні роботи на поточний ремонт)», затвердженої Рішенням тендерного комітету від 11.04.2019 р. міститься наступна вимога до Учасника: «Не пізніше дати укладення договору про закупівлю Учасник-переможець, вносить забезпечення виконання договору в розмiрi 5% вартості договору у формi оригiналу гарантii (банкiвськоi гарантii).Учасник повинен підтвердити можливiсть виконання цього пункту тендерної документацiї, у разi обрання його переможцем тендеру.» Хто саме з учасників має підтвердити можливість виконання договору шляхом внесення забезпечення – усі учасники тендеру чи вже безпосередньо переможець? Якщо учасник тендеру повинен підтвердити можливість виконання договору в розмірі 5% вартості договору у формі банківської гарантії до дати проведення торгів – коли саме відповідний учасник має це зробити, у якій формі (разом з подачею усієї тендерної документації чи окремо), та від якої ціни необхідно вираховувати 5%?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Вимоги викладені в пункті 6 розділу 6 тендерної документації щодо внесення забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю стосується учасника-переможця, проте абзацом третім даного пункту встановлено вимогу, яка відноситься до «учасника» (учасників торгів), оскільки будь-який учасник за результатами тендеру може стати переможцем, для замовника є важливою можливість виконання учасником, у разі обрання його переможцем, умов даного пункту тендерної документації. Форма надання такого підтвердження не встановлена в тендерній документації, отже учасники надають його в довільній формі. Відповідно до частини 2 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору.
лист-відгук контрагента
Дата подання: 16 квітня 2019 17:56
Дата відповіді: 18 квітня 2019 16:20
згідно додатку 1 ТД п. 3 в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал позитивного листа відгука контрагента щодо якісного та своєчасного виконання робіт. Чи є якась форма такого листа відгука, або він подається у довільній формі? Чи потрібно додавати скановану копію договору із контрагентом?
Відповідь: Шановний учасник!
Вимоги щодо документального підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» викладені в пп.3.1 п.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. Будь-якої форми листа-відгука від контрагента за аналогічним договором замовником не встановлено в тендерній документації. Подання скан-копії аналогічного договору не вимагається в тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: у зв’язку із необхідністю доопрацювати, відкоригувати та перевірити технічні та інші вимоги до предмета закупівлі
Документи:
18 квітня 2019 16:46
протокол відміни.pdf
Виконано
Дата відміни: 18 квітня 2019 16:50
Коментар щодо відміни: у зв’язку із необхідністю доопрацювати, відкоригувати та перевірити технічні та інші вимоги до предмета закупівлі
Документи:
18 квітня 2019 16:50
Електронний підпис
18 квітня 2019 16:49
протокол відміни.pdf