Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з охорони громадського порядку та безпеки на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
services for the protection of public order and safety at the Customer's premises at the following address: Kyiv, st. Khreshchatyk, 36
Очікувана вартість
4 800 000,00 UAH
UA-2019-04-11-002929-a f34c2a089b6c4c0b8cce3dd37a909395
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Дергалюк

0442027049 kmr_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Київська міська рада
Код ЄДРПОУ: 22883141
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044
Контактна особа: Андрій Дергалюк
0442027049
kmr_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Kyiv City Council (Secretariat)
National ID: 22883141
Contact point: Derhalyuk Andriy
0442027049
kmr_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 квітня 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 11:00
Очікувана вартість: 4 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 11 квітня 2019 16:23
Enquiries until: 28 травня 2019 11:00
Complaints submission until: до 03 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 червня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 4 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 48 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з охорони громадського порядку та безпеки на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

services for the protection of public order and safety at the Customer's premises at the following address: Kyiv, st. Khreshchatyk, 36
CPV: 75240000-0
Період постачання: з 01 липня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 10:45
Зміни в одному файлі_31.05..doc
31 травня 2019 10:45
Т.Д._31.05..doc
31 травня 2019 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 10:45
Зміни в одному файлі_31.05..doc
31 травня 2019 10:45
Т.Д._31.05..doc
11 квітня 2019 16:24
Т.Д._11.04..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вогнепальна зброя
Дата подання: 27 квітня 2019 22:18
Дата відповіді: 06 травня 2019 11:05
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності нарізної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність нарізної вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність нарізної вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до положень ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та на власний розсуд встановлює необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, виходячи із визначених потреб та умов надання таких послуг.
Встановлення вимоги щодо обов’язкової наявності у деяких охоронців табельної вогнепальної (нарізної) зброї є необхідною мірою для належного забезпечення охорони громадського порядку та безпеки, охорони та збереження матеріальних цінностей, переміщення матеріальних цінностей на/з території об’єкта Замовника.
Крім того, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки відповідно до вимог чинного законодавства надання послуг з охорони та безпеки відповідно до отриманих ліцензій з використанням табельної вогнепальної (нарізної) зброї мають ряд суб’єктів охоронної діяльності.
вимога
Дата подання: 27 квітня 2019 22:21
Дата відповіді: 06 травня 2019 11:07
радіозв'язок aes 256 викорисовують лише органи МВС та СБУ. Вірно розуміємо, що суб*єктам охоронної діяльності приватної форми власності немає сенсу брати участь у закупівлі, оскільки вони автоматично не відповідають Вашим вимогам?
Відповідь: Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-11-002929-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 06 травня 2019 20:07
Скарга
Оскарження умов
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 травня 2019 18:06
рішення від 10.05.2019 № 5710 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 травня 2019 18:06
рішення від 24.05.2019 № 6633.pdf
Дата публікації: 30 травня 2019 00:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. В Додатку 1 тендерної документації пункт 3.1. викласти в новій редакції «Довідка, складена у формі таблички, з інформацією про те, що учасник забезпечений засобами захисту, передбаченими постановою КМУ від 11.02.2013 № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» і, за наявності, табельної вогнепальної (нарізної) зброї відповідно до нормативних актів, які передбачають її придбання, зберігання, облік, перевезення та використання (зазначити: марку та найменування засобів захисту, кількість од., рік випуску)». 2. В розділі «Подання та розкриття тендерної пропозиції» пункт 1 (кінцевий строк подання тендерної пропозиції), дату та час викласти в наступній редакції: «07.06.2019».
Дата виконання рішення замовником: 07 червня 2019 12:11

Документи подані скаржником

06 травня 2019 20:07
оскарження умов.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій