Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для чищення та дезінфекції, Рушники паперові, Губки кухонні, Скребок, Пакети для сміття, Рукавички господарські, Пральний порошок)
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2019-04-11-002740-a 168e8fa4c8fb47d5824fce64c5832c72
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Борисівна

+380629513228
+380963204661
likarnya9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту"
Код ЄДРПОУ: 05480826
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Гагаріна, буд. 114/116
Контактна особа: Юлія Борисівна
+380629513228,+380963204661
likarnya9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2019 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 22 квітня 2019 14:19
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


З-№220: «Технічні вимоги до предмета закупівлі (ТЗ)», «Кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження», форма «Пропозиція учасника-гарантійний лист», «проект Договору» - зазначено та оприлюднено в окремих документах закупівлі. Умови поставки - згідно істотних умов проекту договору про закупівлю.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6661 одиниця
16 найменувань: Засоби для чищення та дезінфекції, Рушники паперові, Губка кухонна, Скребок, Пакети для сміття, Рукавички господарські, Пральний порошок Засіб для чищення та дезінфекції Рушники паперові Губка кухонна Скребок Мило господарське Гель для ручного миття посуду Засіб миючий для скла Пакети для сміття Рукавички господарські Порошок чистячий Пральний порошок
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гагаріна, 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-11-002740-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3646003258
Дата подання: 24 квітня 2019 14:48
оскарження рішення про визначення переможця
Шановний замовнику. Висловлюємо вам свою незгоду з вашим рішенням стосовно визначення переможцем ПП Ділеразов. Першого учасника ви дискваліфікували на підстаіі того, що він "не довів аналогічність унікальних властивостей порошка прального Сарма". ПП Ділеразов запропонував цілій перелік аналогів без надання інформації стосовно порівняльних характеристик та без підтвердження "унікальних можливостей" цих товарів. Таку позицію, як мило господарське, замість бутиля обємом 5 літрів ним запропонований обєм 4,5 л, що на 10% менше зазначеного в тендерній документації обєму. Мало того, що запропонована ним ціна на 20% вища ціни, запропонованої першим учасником, він ще пропонує не повний обєм поставки. Ви вважаєте таку пропозицію прийнятною? Вимагаємо відмінити своє рішення про визначення переможцем ПП Ділеразов та повернути до оцінки пропозицію першого учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 квітня 2019 15:43
Доброго дня.
Шановний учасник - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ,
по-перше, учасником-переможцем ПП Ділеразов в складі пропозиції надано «Довідка-відповідність», за якою встановлено покращення якості пропонованих аналогів предмету закупівлі,
по-друге, ваше зауваження «мило господарське, замість бутиля обємом 5 літрів ним запропонований обєм 4,5 л, що на 10% менше зазначеного в тендерній документації обєму» - не відповідає дійсності. Учасником запропоновано 125 літрів, як і вимагалося Замовником. Фасування не має значення.
Замовник вважає неприйнятною пропозицію з невиконанням 1)умов закупівлі, 2)«вимог про усунення формальної помилки».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ 20 909,80
UAH з ПДВ
20 909,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП Ділеразов 26 880,06
UAH з ПДВ
24 549,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІКОМ" 26 995,02
UAH з ПДВ
24 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 10:21
АПП салфетки гигиена.pdf
23 квітня 2019 10:21
АПП Губка гигиена.pdf
23 квітня 2019 10:21
Гигиена Sama чистка3.jpg
23 квітня 2019 10:21
Гигиена Sama чистка2.jpg
23 квітня 2019 10:21
Гигиена Sama чистка1.jpg
23 квітня 2019 10:21
Гигиена_стекла_2.jpg
23 квітня 2019 10:21
Гигиена_стекла_1.jpg
23 квітня 2019 10:21
Сертификат.JPG
23 квітня 2019 10:21
Додаток сертификат.JPG
23 квітня 2019 10:21
Додаток до висновку 2.JPG
23 квітня 2019 10:21
Додаток до висновку 1.JPG
23 квітня 2019 10:21
Декларация 2.JPG
23 квітня 2019 10:21
Декларация 1.JPG
23 квітня 2019 10:21
Висновок 2-1.JPG
23 квітня 2019 10:21
Висновок 1.JPG
23 квітня 2019 10:21
Акт.JPG
20 квітня 2019 20:31
Паспорт и код Орлов ВЮ.pdf
20 квітня 2019 20:31
Лист про право підпису.pdf
20 квітня 2019 20:31
Лист про печатку.pdf
20 квітня 2019 20:31
Витяг ДФС ФОП Орлов ВЮ.jpg

Публічні документи

24 квітня 2019 11:25
Нова Ппропозиция1
24 квітня 2019 11:25
Нова Ппропозиция
20 квітня 2019 18:24
Сертификаты.rar
20 квітня 2019 18:24
устав.rar
20 квітня 2019 18:24
Документы ЧП.rar
20 квітня 2019 18:24
Довидка Видповиднисть.jpg
20 квітня 2019 18:24
Пропозиция2.jpg
20 квітня 2019 18:24
Пропозиция1.jpg
20 квітня 2019 18:24
3 форма - ПРОПОЗИЦІЯ.doc

Публічні документи

19 квітня 2019 16:58
Тех.Характер.pdf
19 квітня 2019 16:58
Пропозиція 2.pdf
19 квітня 2019 16:58
Пропозиція 1.pdf
19 квітня 2019 16:58
Статут.pdf
19 квітня 2019 16:58
Протокол Директор.PDF
19 квітня 2019 16:58
ПДВ.PDF
19 квітня 2019 16:58
Наказ Директор.PDF
19 квітня 2019 16:58
Лист про сертифікати.pdf
19 квітня 2019 16:58
Довідка 4ОПП.pdf
19 квітня 2019 16:58
Витяг 160119 заверен..pdf
19 квітня 2019 16:58
Банк рахунок 17.01.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ

ПП Ділеразов

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ
#3646003258
Відхилено 20 909,80
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 15:28
ПП Ділеразов
#34028008
Переможець 24 549,12
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 13:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Ділеразов
#34028008
24 549,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №1 (специфікація-од.виміру).pdf зміни до договору
13 травня 2019 10:17
ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ №123 від 30.04.2019р..pdf укладений
30 квітня 2019 08:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились "Специфікація на поставку товару" викласти у редагованому вигляді як додаток №2 до Договору (перерахунок одиниці виміру позиції 7 зі "шт" в "л").
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 123
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML