Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Моноблоки (монітор та системний блок в одному корпусі)
Monoblocks (monitor and system unit in one case)
Очікувана вартість
14 700 000,00 UAH
UA-2019-04-11-002629-a 11bc6240a8f043e4bdfd6cb8aac247ea
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берднікова Юлія Олександрівна

+380612322706 zakupki_uoz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37591417
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Патріотична, 20А
Контактна особа: Берднікова Юлія Олександрівна
+380612322706
zakupki_uoz@i.ua
Додаткові контактні особи: Моїсеєва Катерина Олександрівна
+380612241078
2241078@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Health Zaporizhzhya City Council
National ID: 37591417
Contact point: Berdnikova Yuliya Aleksandrovna
+380612322706
zakupki_uoz@i.ua
Additional contacts: Moiseieva Kateryna
+380612241078
2241078@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 квітня 2019 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 15:46
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 15:46
Початок аукціону: 26 червня 2019 13:25
Очікувана вартість: 14 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 11 квітня 2019 15:41
Enquiries until: 08 червня 2019 15:46
Complaints submission until: до 14 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 червня 2019 15:46

Information

Estimated total value: 14 700 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 73 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 шт
Моноблоки (монітор та системний блок в одному корпусі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Monoblocks (monitor and system unit in one case)
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 30 серпня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 14:04
Зміни 1 до ТД Моноблоки.doc
10 червня 2019 14:04
ТД Моноблоки (зі змінами).doc
10 червня 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 14:04
Зміни 1 до ТД Моноблоки.doc
10 червня 2019 14:04
ТД Моноблоки (зі змінами).doc
11 квітня 2019 15:42
ТД Моноблоки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порушення законодавства
Дата подання: 11 квітня 2019 17:06
Дата відповіді: 16 квітня 2019 16:04
Шановний Замовнику! В Додатку 3 до тендерної документації наведено наступні технічні вимоги щодо процесора: «Intel® Core™ i3-8130U, 2 ядра, 4 потоки, 4Mb кеша, частота до 3,4GHz, розрахункова потужність - 15W, підтримка 32 Mb пам’яті, вбудоване графічне ядро: Intel® Intel® UHD 620» Серед процесорів компанії Intel, призначених для використання в настільних персональних комп’ютерах (які власне і є предметом закупівлі), немає жодного процесора, що відповідає зазначеним вимогам. Інформація з офіційного сайту виробника доступна за посиланням: https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/series/122588/8th-generation-intel-core-i3-processors.html#@Desktop Так само немає жодного відповідного процесора, призначеного для вбудованих систем: https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/series/122588/8th-generation-intel-core-i3-processors.html#@Embedded. Зазначені Замовником характеристики процесора відносяться до моделей, які використовуються в мобільних системах. Зокрема, абсолютно точно наведені Замовником технічні вимоги збігаються з характеристиками процесора Intel Core i3-8130U: https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/137977/intel-core-i3-8130u-processor-4m-cache-up-to-3-40-ghz.html В технічних характеристиках даного процесора самим виробником зазначено: «Вертикальный сегмент Mobile». Всі технічні вимоги, які наведено Замовником, у сукупності вказують на конкретну модель конкретного виробника, а саме моноблок ASUS Vivo AiO V222UA виробництва компанії ASUS. Повний опис моделі наведено на офіційному сайті виробника за посиланням: https://www.asus.com/ua-ua/All-in-One-PCs/ASUS-Vivo-AiO-V222UA/. Відповідно до частини четвертої Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виписавши дискримінаційні технічні вимоги під конкретну модель конкретного виробника, Замовник порушив вимоги Закону, в тому числі принципів Статті 3 добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням при здійснені закупівель, чим обмежив законні права та інтереси учасників закупівлі на проведення прозорої процедури закупівлі. Враховуючи зазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації задля приведення її у відповідність до вимог Закону. Зокрема, виключити з переліку технічних вимог для процесора наступну вимогу «енергопотужність не більше ніж 15W;», а також відповідно виключити з переліку технічних вимог вимог до блоку живлення: "65W AC Adapter; Вихід: 19V DC, 3.42A, 65W, Вхід: 100~240V AC, 50/60Hz" що дасть можливість учасникам пропонувати моделі моноблоків з процесорами, які призначені виробником саме для використання в настільних персональних комп’ютерах, а також виключити інші дискримінаційні вимоги тендерної документації. В протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері державних закупівель Антимонопольного комітету України з вимогою зобов’язати Замовника усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. З повагою, Учасник торгів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу щодо порушення законодавства тендерний комітет департаменту охорони здоровя ЗМР повідомляє наступне.
Тендерна документація на закупівлю Машини для обробки даних (апаратна частина) - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Моноблоки (монітор та системний блок в одному корпусі)), оголошення UA-2019-04-11-002629-а, цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та згідно з вимогами чинного законодавства була опублікована для загального доступу і зазначена інформація може бути безоплатно отримана кожною фізичною/юридичною особою.
У відповідності до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 Закону передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Тендерна документація на закупівлю Машини для обробки даних (апаратна частина) - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Моноблоки (монітор та системний блок в одному корпусі)) не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників.
Предметом закупівлі є моноблоки (монітор та системний блок в одному корпусі). Використання процесорів для мобільних систем цілком розповсюджена річ в моноблоках. Процесор «Intel® Core™ i3-8130U використовується в моноблоках різних виробників Acer Asus HP та інші, наприклад:
https://www.acer.com/ac/ru/RU/content/models/desktops/aspirec
https://www8.hp.com/ua/ru/products/desktops/product-detail.html?oid=26650887#!tab=specs
https://www.asus.com/ua/All-in-One-PCs/Vivo-AiO-Series-products/
Також всі ці моноблоки мають блок 65W.
У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
З повагою тендерний комітет департаменту охорони здоров’я ЗМР.
Сервісний центр
Дата подання: 16 квітня 2019 17:41
Дата відповіді: 19 квітня 2019 15:14
Шановний Замовник! Вимога у Додатку 3 ТД "7. Обов’язкова наявність сервісного центру виробника у м. Запоріжжі. На підтвердження надати гарантійний лист із зазначенням адреси та контактів сервісного центру." є дискримінаційною, бо значно зменшує кількість учасників відкритих торгів. Так, статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Таким чином, вважаємо, що зазначена вище умова тендерної документації конкурсних торгів є незаконною і такою, що порушує наші права та інтереси, як потенційного Учасника процедури закупівлі, так як ми маємо досвід і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні умови та звужується економічна конкуренція. Наявність вищезазначеної умови наводить на думку, що Замовник заздалегідь домовився з потенційним Учасником й задля перемоги в цій закупівлі спеціально додав умови, які виключають можливість участі інших Учасників. Ми розуміємо, що для Вас головним є знаходження сервісного центру в м. Запоріжжя, проте форма власності не впливає на якість гарантійного обслуговування. Враховуючи норми чинного законодавства, просимо внести зміни в дану вимогу, та викласти її наступним чином: "Наявність власного сервісного центра Учасника в м. Запоріжжя або сервісного центру в м. Запоріжжя, з яким Учасник працює на договірних засадах"!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації тендерний комітет департаменту охорони здоровя ЗМР повідомляє наступне.
Тендерна документація на закупівлю Машини для обробки даних (апаратна частина) - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Моноблоки (монітор та системний блок в одному корпусі)), оголошення UA-2019-04-11-002629-а, цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В п.7 загальних вимог додатку 3 тендерної документації зазначено: «Обов’язкова наявність сервісного центру виробника у м. Запоріжжі. На підтвердження надати гарантійний лист із зазначенням адреси та контактів сервісного центру». Дана вимога передбачає наявність сервісного центру у м. Запоріжжя виробника, а не власного сервісного центру Учасника процедури закупівлі, як зазначено у Вашому зверненні. Всі відомі виробники моноблоків, такі як: HP, Asus, Lenovo, Acer та інші, мають офіційні сервісні центри в м. Запоріжжі, в чому ви можете переконатися на офіційних інтернет-сторінках. Тому дана вимога ніяким чином не порушує конкуренцію серед учасників, а навпаки дає змогу прийняти участь у даній процедурі закупівлі якомога більшій кількості учасників. Оскільки дана вимога не є дискримінаційною, вносити зміни до тендерної документації у редакції, що запропонована Вами - "Наявність власного сервісного центра Учасника в м. Запоріжжя або сервісного центру в м. Запоріжжя, з яким Учасник працює на договірних засадах" не є доцільним.
У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
З повагою тендерний комітет департаменту охорони здоров’я ЗМР.
Порушення законодавства
Дата подання: 26 квітня 2019 07:53
Дата відповіді: 03 травня 2019 13:32
Шановний Замовнику! Висловлюємо повну згоду із першим зауваженням учасника стосовно висування дискримінаційних технічних вимог. Вони у повній мірі відповідають лише одній моделі моноблока ASUS. Даний факт також підтверджується шляхом запиту відповідних моделей та пропозицій у представництв усіх інших виробників моноблоків, представлених на ринку Украіїни. Жодна із їх моделей повністю не відповідає зазначеним вимогам! Водночас, згодні із вашою відповіддю стосовно процесорів та блоку живлення. Так, вони доступні й в інших виробників. Проте, маючи відповідність із зазначених пунктів, жодна із потенційно відповідних моделей інших виробників не має вказаного набору та кількості портів USB. Замовник може самостійно переконатися у цьому, відвідавши наведені ним же посилання. Якщо зазначений факт, на думку Замовника, не відповідає дійсності, прохання надати посилання на принаймі одну модель іншого виробника, відмінного від ASUS, що поєднуватиме зазначений процесор та зазначену кількість USB портів. Так, усі виробники мають змогу конфігурувати параметри моноблоків, проте це стосується лише основних параметрів, таких як процесор, об'єм пам'яті, диска, та ніяк не стосуюється набору USB портів, які "вбудовані" у платформу моноблоку. У зв'язку із зазначеним, просимо внести зміни до кількості та типу USB портів, наприклад - не менше 2хUSB2.0, 2хUSB3.0. Якщо Замовник все ж наполягає на зазначеній кількості портів, прохання повідомити, чи розглядатиметься як такий, що вимагає вимогам, варінт постачання моноблока у комплекті із USB концентратором, що забезпечить зазначену кількість портів. Якщо ні, дана процедура розглядатиметься як така, що містить порушення законодавства в сфері державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу щодо порушення законодавства тендерний комітет департаменту охорони здоров’я ЗМР повідомляє наступне.
Тендерна документація на закупівлю Машини для обробки даних (апаратна частина) - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Моноблоки (монітор та системний блок в одному корпусі)), оголошення UA-2019-04-11-002629-а, цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та згідно з вимогами чинного законодавства була опублікована для загального доступу і зазначена інформація може бути безоплатно отримана кожною фізичною/юридичною особою.
У відповідності до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Тендерна документація на закупівлю Машини для обробки даних (апаратна частина) - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Моноблоки (монітор та системний блок в одному корпусі)) не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників.
Інтерфейс USB 3.1 або 3.0 не є новим та став стандартом для портів персональних комп’ютерів, ноутбуків, периферійних пристроїв тощо. Моноблоки повинні відповідати сучасним вимогам периферійних пристроїв та мати достатню кількість сучасних інтерфейсів.
Моноблоки для використання в роботі лікарів повинні повністю задовольняти потребу в передачі, зберіганні та обробці різних видів інформації: текстової, графічної, звукової та відео. Наведемо приклад використання 5 портів USB: 1 - клавіатура, 2 - миша, 3 - флеш-накопичувач (для роботи), 4- сканер, 5- принтер, 6 - спеціалізоване лікарське обладнання за потреби тощо (нараховується навіть більше, ніж 5 портів).
Повідомляємо Вам про наступних виробників, у платформі моноблоку яких присутні щонайменш 5 портів USB:
https://www.dell.com/en-us/work/shop/desktop-and-all-in-one-pcs/optiplex-3050-all-in-one/spd/optiplex-3050-aio/S005O3050AIOUS
https://shop.lenovo.ua/monoblok/monoblok-lenovo-v530-10us0004ru.html#prodSpecs
https://www.acer.com/ac/en/US/content/professional-model/DQ.VS0AA.001
Процессори Intel® Core™ i3-8130U, що зазначені в тендерному завданні є новими, тому не всі виробники могли внести зміни до конфігурацій стандартних моноблоків.
У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
З повагою тендерний комітет департаменту охорони здоров’я ЗМР.
Порушення законодавства
Дата подання: 03 травня 2019 12:53
Дата відповіді: 08 травня 2019 12:50
Шановний Замовник! Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а стаття 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Звертаємо увагу, що пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Так, в Таблиці 1 додатку 3 (Вимоги до моноблоку (монітор та системний блок в одному корпусі)) Вами дійсно зазначено: "Усі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент"." В той час як, в пункті 5 Додатку 3 до ТД, встановлено: "Виробником моноблоку повинна бути всесвітньо відома компанія з наступного переліку: HP, Acer, ASUS, Lenovo, Dell, Apple, Samsung, LG.", та нажаль таке посилання в п. 5 на відомих брендів HP, Acer, ASUS, Lenovo, Dell, Apple, Samsung, LG, Вами жодним чином не обґрунтовано. Таким чином, вважаємо, що зазначена вище умова тендерної документації конкурсних торгів є незаконною і такою, що порушує наші права та інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі, так як ми маємо досвід і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні умови та звужується економічна конкуренція, конкуренція серед виробників, звужується коло потенційних учасників, а вітчизняним виробникам взагалі не дає можливості прийняти участь. Наявність вищезазначеної умови наводить на думку, що Замовник заздалегідь домовився з потенційним учасником й задля перемоги в цій закупівлі спеціально додав умови, які виключають можливість перемоги вітчизняного виробника. Враховуючи зазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації задля приведення її у відповідність до вимог Закону шляхом видалення пункту 5 Додатку 3. протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері державних закупівель Антимонопольного комітету України з вимогою зобов’язати Замовника усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації тендерний комітет департаменту охорони здоров’я ЗМР повідомляє наступне.
У відповідності до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 Закону передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Тендерна документація (надалі – ТД) на закупівлю Машини для обробки даних (апаратна частина) - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Моноблоки (монітор та системний блок в одному корпусі)), оголошення UA-2019-04-11-002629-а, цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 22 Закону технічна специфікація (таблиця 1 додатку 3 ТД) предмету закупівлі не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. При цьому технічна специфікація містить детальний опис товару, що закуповується.
У п.5 загальних вимог додатку 3 ТД зазначено, що «виробником моноблоку повинна бути всесвітньо відома компанія з наступного переліку: HP, Acer, ASUS, Lenovo, Dell, Apple, Samsung, LG». Зазначені виробники моноблоків - це кращі моноблоки для роботи в офісі за рейтингом 2017-2018 рр. (дана інформація є в загальному доступі в мережі інтернет). Замовником зазначено не одного, а вісім відомих та визнаних виробників моноблоків, оскільки Замовник повинен бути впевнений в якості, надійності та функціональності техніки, що закуповується в умовах реформування галузі охорони здоров’я та впровадження електронної системи охорони здоров’я в медичних закладах м. Запоріжжя. Дана вимога ніяким чином не порушує принципи здійснення закупівель.
У додатку 3 ТД міститься вираз «усі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент"», що відноситься до усього додатку 3 ТД, а не тільки до таблиці 1 додатку 3 ТД.
У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
З повагою тендерний комітет департаменту охорони здоров’я ЗМР.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-11-002629-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 03 травня 2019 13:01
Сервісний центр
Шановний Замовник! Вимога у Додатку 3 ТД "7. Обов’язкова наявність сервісного центру виробника у м. Запоріжжі. На підтвердження надати гарантійний лист із зазначенням адреси та контактів сервісного центру." є дискримінаційною, бо значно зменшує кількість учасників відкритих торгів. Так, статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Таким чином, вважаємо, що зазначена вище умова тендерної документації конкурсних торгів є незаконною і такою, що порушує наші права та інтереси, як потенційного Учасника процедури закупівлі, так як ми маємо досвід і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні умови та звужується економічна конкуренція. Як Ви зазначили раніше - всі відомі виробники моноблоків, такі як: HP, Asus, Lenovo, Acer та інші, мають офіційні сервісні центри в м. Запоріжжі. Однак ці сервісні центри працюють на договірних відносинах. Крім того, Учасник може бути одночасно й виробником запропонованих моноблоків. Вимога у Додатку 3 ТД "7. Обов’язкова наявність сервісного центру виробника у м. Запоріжжі.- має дискримінаційний характер для такого учасника. Враховуючи норми чинного законодавства, просимо внести зміни в дану вимогу, та викласти її наступним чином: "Наявність власного сервісного центра Учасника в м. Запоріжжя або сервісного центру в м. Запоріжжя, з яким Учасник працює на договірних засадах". В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 травня 2019 12:53
Роз'яснення на звернення у вкладеному файлі.

Документи

08 травня 2019 12:53
Відповідь на звернення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-11-002629-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 08 травня 2019 15:54
Скарга на тендерну документацію
Скарга у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 травня 2019 17:44
рішення від 11.05.2019 № 5770 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 травня 2019 17:44
рішення від 29.05.2019 № 6877.pdf
Дата публікації: 03 червня 2019 22:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель тендерним комітетом департаменту охорони здоров'я Запорізької міської ради внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)".
Дата виконання рішення замовником: 11 червня 2019 08:46

Документи подані скаржником

08 травня 2019 15:54
Скарга від 08.05.2019року.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 червня 2019
UA-2019-04-11-002629-a11bc6240a8f043e4bdfd6cb8aac247ea
Найменування: Департамент охорони здоров'я Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37591417
Місцезнаходження: 69001, Україна, Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Патріотична, 20А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" Документи
Відхилено
Документи
ПП "Лібра-Лайн" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ІТ-СТАР ТРЕЙД Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" Документи
Відхилено
Документи

Документи

20 червня 2019 16:10
Протокол
20 червня 2019 16:15
Електронний підпис

Публічні документи

18 червня 2019 12:21
Електронний підпис
14 червня 2019 17:07
Електронний підпис
14 червня 2019 11:35
Електронний підпис
13 травня 2019 13:32
Електронний підпис
13 травня 2019 13:27
Лист авторизація Lenovо.pdf
13 травня 2019 13:06
Статут.pdf
13 травня 2019 13:06
Протокол зборів.pdf
13 травня 2019 13:06
Повний витяг з ЄДРПОУ.pdf
13 травня 2019 13:06
Лист авторизація Lenovo.pdf
13 травня 2019 13:06
Копія Свідотства ПДВ.pdf
13 травня 2019 13:06
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
13 травня 2019 13:06
Тендерна документація.pdf

Документи

20 червня 2019 16:10
Протокол
20 червня 2019 16:16
Електронний підпис

Публічні документи

04 липня 2019 14:40
Електронний підпис
04 липня 2019 14:39
Документи_04.07.pdf
12 червня 2019 12:39
Електронний підпис
12 червня 2019 12:39
Електронний підпис
12 червня 2019 12:39
Технічна частина.pdf
12 червня 2019 12:39
Проект договору.pdf
12 червня 2019 12:39
Довідка ст.17.pdf

Документи

20 червня 2019 16:09
Протокол
20 червня 2019 16:16
Електронний підпис

Публічні документи

18 червня 2019 11:22
Електронний підпис
18 червня 2019 11:22
Електронний підпис
18 червня 2019 11:20
8 Захист довкілля.PDF
18 червня 2019 11:20
Технічна частина (4).PDF
18 червня 2019 11:20
ІТ-СТАР ТРЕЙД_11.06.19.pdf
18 червня 2019 11:20
7 Лист-згода.PDF
18 червня 2019 11:20
11 Відповідність ст.17.PDF
18 червня 2019 11:20
10 Про Санкції.PDF
18 червня 2019 11:20
9 Проект Договору.PDF
18 червня 2019 11:20
3 Наказ та Протокол.PDF
18 червня 2019 11:20
2 Аналогічний договір.pdf

Документи

20 червня 2019 16:10
Протокол
20 червня 2019 16:16
Електронний підпис

Публічні документи

18 червня 2019 14:30
Сертифікати ACER.pdf
18 червня 2019 14:30
Про санкції.pdf
18 червня 2019 14:30
Паспорт Директора.pdf
18 червня 2019 14:30
9. Опис АСАП ДЕМО.pdf
18 червня 2019 14:30
8. Статут завірений.pdf
18 червня 2019 14:30
30.2. СЕС Acer.pdf
18 червня 2019 14:29
22. Сервісний центр.pdf
18 червня 2019 14:29
20. Авторизаційний лист.pdf
18 червня 2019 14:29
17. ВПВ 17.pdf
18 червня 2019 14:29
15. Проект договору.pdf
18 червня 2019 14:29
12.1. Виписка ЄДР.pdf
18 червня 2019 14:29
12. Витяг ЄДР.pdf
18 червня 2019 14:29
11. Витяг ПДВ.pdf
18 червня 2019 14:29
1. Мат.тех. база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"

ПП "Лібра-Лайн"

ТОВ ІТ-СТАР ТРЕЙД

ТОВ "АСАП ДЕМО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Лібра-Лайн" 14 280 000,00
UAH з ПДВ
14 206 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТ-СТАР ТРЕЙД 14 616 000,00
UAH з ПДВ
14 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 14:40
Електронний підпис
04 липня 2019 14:39
Документи_04.07.pdf
12 червня 2019 12:39
Електронний підпис
12 червня 2019 12:39
Електронний підпис
12 червня 2019 12:39
Технічна частина.pdf
12 червня 2019 12:39
Проект договору.pdf
12 червня 2019 12:39
Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

18 червня 2019 11:22
Електронний підпис
18 червня 2019 11:22
Електронний підпис
18 червня 2019 11:20
8 Захист довкілля.PDF
18 червня 2019 11:20
Технічна частина (4).PDF
18 червня 2019 11:20
ІТ-СТАР ТРЕЙД_11.06.19.pdf
18 червня 2019 11:20
7 Лист-згода.PDF
18 червня 2019 11:20
11 Відповідність ст.17.PDF
18 червня 2019 11:20
10 Про Санкції.PDF
18 червня 2019 11:20
9 Проект Договору.PDF
18 червня 2019 11:20
3 Наказ та Протокол.PDF
18 червня 2019 11:20
2 Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Лібра-Лайн"

ТОВ ІТ-СТАР ТРЕЙД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Лібра-Лайн"
#30293779
Переможець 14 206 500,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 15:25

Документи

01 липня 2019 15:25
Електронний підпис
01 липня 2019 15:23
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Лібра-Лайн"
#30293779
14 206 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 15:25
Електронний підпис
01 липня 2019 15:23
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 15:43
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 16:08
Доп.угода_1_до дог.15_Цз.pdf зміни до договору
15 липня 2019 15:57
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 15:40
Договір укладений
15 липня 2019 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 1.2, 5.1, 5.2 та додатку №1 до договору
Номер договору про закупівлю: 15/Цз
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/Цз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 14 206 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 367 750,00 UAH)