Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавички медичні (Рукавички н/с оглядові латексні НЕПРИПУДРЕНІ р. M "Medicare"; Рукавички н/с оглядові латексні НЕПРИПУДРЕНІ р.S "Medicare"; Рукавички н/с оглядові латексні припудрені р.L "Medicare"; Рукавички н/с оглядові латексні припудрені р.M "Medicare"; Рукавички н/с оглядові латексні припудрені р.S "Medicare"; Рукавички хірург. "подвійні" стерильні "Medicare", р.7,5 (нітрилові без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара); Рукавички стерильні оглядові з пудрою, р.M "Medicare"; Рукавички хірургічні стерильні НЕПРИПУДРЕНІ р.7,0 "Medicare"; Рукавички хірургічні стерильні НЕПРИПУДРЕНІ р.7,5 "Medicare"; Рукавички оглядові нітрилові нестерильні неприпудрені "Medicare" L блакитні; Рукавички хірургічні стерильні припудрені р.7,5 "Medicare"; Рукавички хірургічні стерильні припудрені р.8,5 "Medicare"; Рукавички оглядові нітрилові нестерильні неприпудрені "Medicare" M блакитні)
Очікувана вартість
412 740,00 UAH
UA-2019-04-11-002194-a cf991da54d1e457f9f9bb5c1b8a47725
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Юхимівна Жушман

+380563778772
+380675676377
ek_dopc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21902497
Вебсайт: http://perinatalcenter-dnepr.com/
Місцезнаходження: 49100, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, вул. Космічна, 17
Контактна особа: Наталія Юхимівна Жушман
+380563778772,+380675676377
ek_dopc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 14:50
Очікувана вартість: 412 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 127,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 пара
Рукавички н/с оглядові латексні НЕПРИПУДРЕНІ р. M "Medicare"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
21000 пара
Рукавички н/с оглядові латексні НЕПРИПУДРЕНІ р.S "Medicare"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3000 пара
Рукавички н/с оглядові латексні припудрені р.L "Medicare"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
30000 пара
Рукавички н/с оглядові латексні припудрені р.M "Medicare"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
21000 пара
Рукавички н/с оглядові латексні припудрені р.S "Medicare"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
150 упаковка
Рукавички хірург. "подвійні" стерильні "Medicare", р.7,5 (нітрилові без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
21200 пара
Рукавички стерильні оглядові з пудрою, р.M "Medicare"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3000 пара
Рукавички хірургічні стерильні НЕПРИПУДРЕНІ р.7,0 "Medicare"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6000 пара
Рукавички хірургічні стерильні НЕПРИПУДРЕНІ р.7,5 "Medicare"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
7000 пара
Рукавички оглядові нітрилові нестерильні неприпудрені "Medicare" L блакитні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 пара
Рукавички хірургічні стерильні припудрені р.7,5 "Medicare"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 пара
Рукавички хірургічні стерильні припудрені р.8,5 "Medicare"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10000 пара
Рукавички оглядові нітрилові нестерильні неприпудрені "Medicare" M блакитні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 15:19
Перелік змін рукавички.pdf
24 квітня 2019 15:18
ТД рукавички 2019 зі змінами.doc
24 квітня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 15:19
Перелік змін рукавички.pdf
24 квітня 2019 15:18
ТД рукавички 2019 зі змінами.doc
11 квітня 2019 14:40
ТД рукавички 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-11-002194-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ”, Код ЄДРПОУ:34589651
Дата подання: 20 травня 2019 20:14
Необґрунтований вибір переможця
Начальнику Східного офісу
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Довгий Валентін Вільямсович
вул. Володимира Антоновича, 22, корпус 2
49101, м. Дніпро, е-mail: dnipro@dkrs.gov.ua

ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
Проспект Олександра Поля, 1
м. Дніпро, 49000; Україна, е-mail: guoz@adm.dp.gov.ua

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
“АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ”
Проспект Олескандра Поля, буд.137 / 53;
м. Дніпро, 49055; Україна
Від 17.05.2019 року Вих.№01349
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
КЗ "Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром Дніпропетровської обласної ради". код 21902497 було проведено закупівлю UA-2019-04-11-002194-a, Предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1) ПП "Гермесфарм" код.39882504,
2) ТОВ Пріоритет-Л код 40717358,
3) ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" код 39190161,
4) ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ” код 34589651.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ПП "Гермесфарм" код.39882504,
Детально ознайомившись з пропозиціями останнього, зазначаємо, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, та даний учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам відповідно до Додаток №2, “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ” оприлюдненому замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема, замовником зазначено вичерпаний перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам. Зокрема зазначено: «У разі надання еквіваленту товару, Учасник подає документи, які підтверджують повну відповідність медико-технічним вимогам у вигляді таблиці відповідності.». В частині «Медико-технічні вимоги» позиція 10 вказано «Повинні мати розміри: - середній (S)»
Зазначаємо, що в складі тендерною пропозицією останнього відсутні наступні документи:
1) Лист на підтвердження відповідності запропонованого еквіваленту, та таблиця відповідності медико-технічним вимогам.
2) Документи які підтверджують відповідність запропанованих еквівалентів (СЕРТИФІКАТИ АНАЛІЗУ ЯКОСТІ).
Крім того:
1) Тендерній пропозиції не вказано назву та країну виробника.
2) Позиція 10 (тендерной пропозиції) не відповідає за розміром.
3) Не накладено підпис ЕЦП на документи що були довантажені (долучені) після аукціону у тому числі “ОНОВЛЕНА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ“
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ПП "Гермесфарм" код.39882504 та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Приступити до розгляду пропозиції наступного учасника.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

Директор Приватного підприємства
"АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ" Скарінкін С.С.

Лист Вих.№01349 Від 17.05.2019 р. Аркуш.2 з 2
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-11-002194-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ”, Код ЄДРПОУ:34589651
Дата подання: 17 травня 2019 13:22
Необґрунтований вибір переможця
Начальнику Східного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Довгий Валентін Вільямсович вул. Володимира Антоновича, 22, корпус 2 49101, м. Дніпро, е-mail: dnipro@dkrs.gov.ua ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ Проспект Олександра Поля, 1 м. Дніпро, 49000; Україна, е-mail: guoz@adm.dp.gov.ua ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ” Проспект Олескандра Поля, буд.137 / 53; м. Дніпро, 49055; Україна Від 17.05.2019 року Вих.№01349 Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КЗ "Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром Дніпропетровської обласної ради". код 21902497 було проведено закупівлю UA-2019-04-11-002194-a, Предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники: 1) ПП "Гермесфарм" код.39882504, 2) ТОВ Пріоритет-Л код 40717358, 3) ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" код 39190161, 4) ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ” код 34589651. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ПП "Гермесфарм" код.39882504, Детально ознайомившись з пропозиціями останнього, зазначаємо, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, та даний учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам відповідно до Додаток №2, “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ” оприлюдненому замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема, замовником зазначено вичерпаний перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам. Зокрема зазначено: «У разі надання еквіваленту товару, Учасник подає документи, які підтверджують повну відповідність медико-технічним вимогам у вигляді таблиці відповідності.». В частині «Медико-технічні вимоги» позиція 10 вказано «Повинні мати розміри: - середній (S)» Зазначаємо, що в складі тендерною пропозицією останнього відсутні наступні документи: 1) Лист на підтвердження відповідності запропонованого еквіваленту, та таблиця відповідності медико-технічним вимогам. 2) Документи які підтверджують відповідність запропанованих еквівалентів (СЕРТИФІКАТИ АНАЛІЗУ ЯКОСТІ). Крім того: 1) Тендерній пропозиції не вказано назву та країну виробника. 2) Позиція 10 (тендерной пропозиції) не відповідає за розміром. 3) Не накладено підпис ЕЦП на документи що були довантажені (долучені) після аукціону у тому числі “ОНОВЛЕНА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ“ Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ПП "Гермесфарм" код.39882504 та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Приступити до розгляду пропозиції наступного учасника. 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Директор Приватного підприємства "АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ" Скарінкін С.С. Лист Вих.№01349 Від 17.05.2019 р. Аркуш.2 з 2
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рiшення вiд 21.05.2019 № 6267.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 09:59

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

22 травня 2019 09:59
рiшення вiд 21.05.2019 № 6267.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-20-000083 ● 3b7ca623da464b63a9f306a76add9dbf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019 22:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.05.2019 № 95
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19 UA-2019-04-11-002194-a 11.04.2019 КЗ "Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром Дніпропетровської обласної ради"
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-27 17:54:09

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару: «Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID: UA-2019-04-11-002194-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
1. Чому у пункті 10 таблиці в Додатку 2 до тендерної документації стовпчик «Найменування товарів медичного призначення» не відповідає «Медико-технічним вимогам», а саме вказано різний розмір хірургічних стерильних рукавичок?
2. В Додатку 2 до тендерної документації в таблиці визначено Замовником, в позиціях №: 1,2,10,13 таблиці, що Рукавички н/с оглядові латексні не припудрені. Але в пакеті документів у Переможця, згідно додатку1 «Тендерна пропозиція» зазначені в тих самих позиціях, що Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні.
3. Чому пропозиція учасника ПП "Гермесфарм" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Так як згідно вимогам Додатку № 1 Тендерної документації (Примітки - обов’язково для виконання Учасником) ПП "Гермесфарм" не вказав назва та країну виробника товару.
4. Чому пропозиція учасника ПП "Гермесфарм" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме не накладено ,
ЕЦП на документи, що були довантажені (долучені) після аукціону, в тому числі, «Оновлена тендерна пропозиція».

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-30 09:48:44

Відповідь на звернення щодо закупівлі товару «ДК 021:2015:33140000-3 — Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-11-002194-a)

У межах проведення моніторингу закупівлі товару: «Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID: UA-2019-04-11-002194-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами надаємо відповідь на пункти згідно запиту. 1. Запит: «Чому у пункті 10 таблиці в Додатку 2 до тендерної документації стовпчик «Найменування товарів медичного призначення» не відповідає «Медико-технічним вимогам», а саме вказано різний розмір хірургічних стерильних рукавичок?» Відповідь: Згідно тендерної документації, а саме Додаток 2 до тендерної документації, містить таблицю, де у пункті 10 вказано вимоги до - Рукавички оглядові нітрилові нестерильні неприпудрені. 2. Запит: « В Додатку 2 до тендерної документації в таблиці визначено Замовником, в позиціях №: 1,2,10,13 таблиці, що Рукавички н/с оглядові латексні не припудрені. Але в пакеті документів у Переможця, згідно додатку1 «Тендерна пропозиція» зазначені в тих самих позиціях, що Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні.» Відповідь: Згідно тендерної документації, а саме Додаток 2 до тендерної документації, містить таблицю. Пункт 1 - вказано вимоги - Рукавички н/с оглядові латексні НЕПРИПУДРЕНІ р. M "Medicare". Учасником-переможцем ПП Гермесфарм в тендерній пропозиції запропоновані - Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні “Safe-Touch” розмір M (500 пар/ящ.), що відповідає вимогам. Довідка: н/с – скорочена назва від слова - нестерильні; неприпудрені – інша назва - без пудри; текстуровані – існує 2 типу рукавичок – тестуровані та гладенькі. Згідно медико-технічних вимог, Замовником не вимагалося, які повинні бути рукавички, текстуровані чи гладенькі. Як показує практика, текстуровані рукавички краще за своїми характеристиками ніж гладенькі, бо текстурована поверхня дозволяє надійно захоплювати інструмент під час маніпуляцій. Пункт 2 - вказано вимоги - Рукавички н/с оглядові латексні НЕПРИПУДРЕНІ р. S "Medicare". Учасником-переможцем ПП Гермесфарм в тендерній пропозиції запропоновані - Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні “Safe-Touch” розмір S (500 пар/ящ.), що відповідає вимогам. Довідка: н/с – скорочена назва від слова - нестерильні; неприпудрені – інша назва - без пудри; текстуровані – існує 2 типу рукавичок – тестуровані та гладенькі. Згідно медико-технічних вимог, Замовником не вимагалося, які повинні бути рукавички, текстуровані чи гладенькі. Як показує практика, текстуровані рукавички краще за своїми характеристиками ніж гладенькі, бо текстурована поверхня дозволяє надійно захоплювати інструмент під час маніпуляцій. Пункт 10 - вказано вимоги - Рукавички оглядові нітрилові нестерильні неприпудрені "Medicare" L блакитні. Учасником-переможцем ПП Гермесфарм в тендерній пропозиції запропоновані Рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні SafeTouch Advanced Slim Blue, розмір L (500 пар/ящ), що відповідає вимогам. Довідка: н/с – скорочена назва від слова - нестерильні; неприпудрені – інша назва - без пудри; текстуровані – існує 2 типу рукавичок – тестуровані та гладенькі. Згідно медико-технічних вимог, Замовником не вимагалося, які повинні бути рукавички, текстуровані чи гладенькі. Як показує практика, текстуровані рукавички краще за своїми характеристиками ніж гладенькі, бо текстурована поверхня дозволяє надійно захоплювати інструмент під час маніпуляцій. Пункт 13 - вказано вимоги - Рукавички оглядові нітрилові нестерильні неприпудрені "Medicare" М блакитні. Учасником-переможцем ПП Гермесфарм в тендерній пропозиції запропоновані Рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні SafeTouch Advanced Slim Blue, розмір М (500 пар/ящ), що відповідає вимогам. Довідка: н/с – скорочена назва від слова - нестерильні; неприпудрені – інша назва - без пудри; текстуровані – існує 2 типу рукавичок – тестуровані та гладенькі. Згідно медико-технічних вимог, Замовником не вимагалося, які повинні бути рукавички, текстуровані чи гладенькі. Як показує практика, текстуровані рукавички краще за своїми характеристиками ніж гладенькі, бо текстурована поверхня дозволяє надійно захоплювати інструмент під час маніпуляцій. 3. Запит: Чому пропозиція учасника ПП "Гермесфарм" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Так як згідно вимогам Додатку № 1 Тендерної документації (Примітки - обов’язково для виконання Учасником) ПП "Гермесфарм" не вказав назва та країну виробника товару. Відповідь: Згідно вимог ТД та Додатку 1, - Примітки (обов’язково для виконання Учасником): * - При поданні цінової інформації у складі тендерної пропозиції Учасник надає заповнену форму «Специфікація», де у рядку графи "Найменування товару" спочатку зазначається найменування товару з цієї специфікації Замовника, а потім через двокрапку Учасник жирним шрифтом вказує назву товару, що пропонується Учасником, у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних Учасника у разі обрання його переможцем торгів. Назва та країна виробника товару також заповнюється Учасником у суворій відповідності з можливими майбутніми видатковими накладним. Учасник-переможец ПП Гермесфарм, надав заповнену форму «Специфікація», де у рядку графи "Найменування товару" спочатку зазначається найменування товару з специфікації Замовника, а потім через двокрапку жирним шрифтом вказав назву товару, що пропонується Учасником, у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних. Щодо назви та країни виробника товару, нагадаємо, що Основними нормативними актами, які встановлюють вимоги до форми та змісту первинних документів в бухобліку є: 1. Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 р. № 996-XIV (далі – Закон № 996). 2. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року № 88 (далі – Положення № 88). Первинні документи – це документи, створені у письмовій або електронній формі, які містять відомості про господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Наприклад, до первинних документів належать такі документи, як видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, акт виконаних робіт, прибутковий та видатковий касовий ордер, та інші. Мета складання первинних документів – зафіксувати факт господарської операції. Первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов'язкові реквізити: • назву документа (форми); • дату складання; • назву підприємства, від імені якого складено документ; • зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; • посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; • особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Тому, Учасник-переможець ПП Гермесфарм, не порушував законодавчі акти до форми та змісту первинних документів, тому його пропозиція не була відхилена тендерним комітетом. 4. Запит: «Чому пропозиція учасника ПП "Гермесфарм" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме не накладено , ЕЦП на документи, що були довантажені (долучені) після аукціону, в тому числі, «Оновлена тендерна пропозиція». Відповідь: Жодним пунктом тендерної документації не визначено вимогу – накладання ЕЦП на документи чи інше, в тому числі «оновлена тендерна пропозиція». Тому, ПП Гермесфарм, не порушував вимоги тендерної документації, та його пропозиція не була відхилена тендерним комітетом. Підсумовуючи вищенаведене, Переможець закупівлі – ПП Гермесфарм, не порушував вимоги тендерної документації та Законодавство України. Більш того, згідно вимог ТД - Критеріями оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ та якість запропонованої продукції. Учасник – переможець запропонував найменшу ціну з ПДВ, якість запропонованої продукції повністю відповідає вимогам Замовника.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-29 11:50:29

Пояснення щодо закупівлі товару «ДК 021:2015:33140000-3 — Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-11-002194-a)

У межах проведення моніторингу закупівлі товару: «Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID: UA-2019-04-11-002194-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами надаємо відповідь на пункти згідно запиту.
1. Запит: «Чому у пункті 10 таблиці в Додатку 2 до тендерної документації стовпчик «Найменування товарів медичного призначення» не відповідає «Медико-технічним вимогам», а саме вказано різний розмір хірургічних стерильних рукавичок?»

Відповідь: Згідно тендерної документації, а саме Додаток 2 до тендерної документації, містить таблицю, де у пункті 10 вказано вимоги до - Рукавички оглядові нітрилові нестерильні неприпудрені.

2. Запит: « В Додатку 2 до тендерної документації в таблиці визначено Замовником, в позиціях №: 1,2,10,13 таблиці, що Рукавички н/с оглядові латексні не припудрені. Але в пакеті документів у Переможця, згідно додатку1 «Тендерна пропозиція» зазначені в тих самих позиціях, що Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні.»
Відповідь: Згідно тендерної документації, а саме Додаток 2 до тендерної документації, містить таблицю.
Пункт 1 - вказано вимоги - Рукавички н/с оглядові латексні НЕПРИПУДРЕНІ р. M "Medicare". Учасником-переможцем ПП Гермесфарм в тендерній пропозиції запропоновані - Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні “Safe-Touch” розмір M (500 пар/ящ.), що відповідає вимогам.
Довідка: н/с – скорочена назва від слова - нестерильні;
неприпудрені – інша назва - без пудри;
текстуровані – існує 2 типу рукавичок – тестуровані та гладенькі. Згідно медико-технічних вимог, Замовником не вимагалося, які повинні бути рукавички, текстуровані чи гладенькі. Як показує практика, текстуровані рукавички краще за своїми характеристиками ніж гладенькі, бо текстурована поверхня дозволяє надійно захоплювати інструмент під час маніпуляцій.
Пункт 2 - вказано вимоги - Рукавички н/с оглядові латексні НЕПРИПУДРЕНІ р. S "Medicare". Учасником-переможцем ПП Гермесфарм в тендерній пропозиції запропоновані - Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні “Safe-Touch” розмір S (500 пар/ящ.), що відповідає вимогам.
Довідка: н/с – скорочена назва від слова - нестерильні;
неприпудрені – інша назва - без пудри;
текстуровані – існує 2 типу рукавичок – тестуровані та гладенькі. Згідно медико-технічних вимог, Замовником не вимагалося, які повинні бути рукавички, текстуровані чи гладенькі. Як показує практика, текстуровані рукавички краще за своїми характеристиками ніж гладенькі, бо текстурована поверхня дозволяє надійно захоплювати інструмент під час маніпуляцій.
Пункт 10 - вказано вимоги - Рукавички оглядові нітрилові нестерильні неприпудрені "Medicare" L блакитні. Учасником-переможцем ПП Гермесфарм в тендерній пропозиції запропоновані Рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні SafeTouch Advanced Slim Blue, розмір L (500 пар/ящ), що відповідає вимогам.
Довідка: н/с – скорочена назва від слова - нестерильні;
неприпудрені – інша назва - без пудри;
текстуровані – існує 2 типу рукавичок – тестуровані та гладенькі. Згідно медико-технічних вимог, Замовником не вимагалося, які повинні бути рукавички, текстуровані чи гладенькі. Як показує практика, текстуровані рукавички краще за своїми характеристиками ніж гладенькі, бо текстурована поверхня дозволяє надійно захоплювати інструмент під час маніпуляцій.
Пункт 13 - вказано вимоги - Рукавички оглядові нітрилові нестерильні неприпудрені "Medicare" М блакитні. Учасником-переможцем ПП Гермесфарм в тендерній пропозиції запропоновані Рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні SafeTouch Advanced Slim Blue, розмір М (500 пар/ящ), що відповідає вимогам.
Довідка: н/с – скорочена назва від слова - нестерильні;
неприпудрені – інша назва - без пудри;
текстуровані – існує 2 типу рукавичок – тестуровані та гладенькі. Згідно медико-технічних вимог, Замовником не вимагалося, які повинні бути рукавички, текстуровані чи гладенькі. Як показує практика, текстуровані рукавички краще за своїми характеристиками ніж гладенькі, бо текстурована поверхня дозволяє надійно захоплювати інструмент під час маніпуляцій.

3. Запит: Чому пропозиція учасника ПП "Гермесфарм" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Так як згідно вимогам Додатку № 1 Тендерної документації (Примітки - обов’язково для виконання Учасником) ПП "Гермесфарм" не вказав назва та країну виробника товару.
Відповідь: Згідно вимог ТД та Додатку 1, - Примітки (обов’язково для виконання Учасником):
* - При поданні цінової інформації у складі тендерної пропозиції Учасник надає заповнену форму «Специфікація», де у рядку графи "Найменування товару" спочатку зазначається найменування товару з цієї специфікації Замовника, а потім через двокрапку Учасник жирним шрифтом вказує назву товару, що пропонується Учасником, у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних Учасника у разі обрання його переможцем торгів. Назва та країна виробника товару також заповнюється Учасником у суворій відповідності з можливими майбутніми видатковими накладним.
Учасник-переможец ПП Гермесфарм, надав заповнену форму «Специфікація», де у рядку графи "Найменування товару" спочатку зазначається найменування товару з специфікації Замовника, а потім через двокрапку жирним шрифтом вказав назву товару, що пропонується Учасником, у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних. Щодо назви та країни виробника товару, нагадаємо, що Основними нормативними актами, які встановлюють вимоги до форми та змісту первинних документів в бухобліку є:
1. Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 р. № 996-XIV (далі – Закон № 996).
2. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року № 88 (далі – Положення № 88).
Первинні документи – це документи, створені у письмовій або електронній формі, які містять відомості про господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Наприклад, до первинних документів належать такі документи, як видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, акт виконаних робіт, прибутковий та видатковий касовий ордер, та інші. Мета складання первинних документів – зафіксувати факт господарської операції. Первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов'язкові реквізити:
• назву документа (форми);
• дату складання;
• назву підприємства, від імені якого складено документ;
• зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
• посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
• особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Тому, Учасник-переможець ПП Гермесфарм, не порушував законодавчі акти до форми та змісту первинних документів, тому його пропозиція не була відхилена тендерним комітетом.
4. Запит: «Чому пропозиція учасника ПП "Гермесфарм" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме не накладено , ЕЦП на документи, що були довантажені (долучені) після аукціону, в тому числі, «Оновлена тендерна пропозиція».
Відповідь: Жодним пунктом тендерної документації не визначено вимогу – накладання ЕЦП на документи чи інше, в тому числі «оновлена тендерна пропозиція». Тому, ПП Гермесфарм, не порушував вимоги тендерної документації, та його пропозиція не була відхилена тендерним комітетом.
Підсумовуючи вищенаведене, Переможець закупівлі – ПП Гермесфарм, не порушував вимоги тендерної документації та Законодавство України. Більш того, згідно вимог ТД - Критеріями оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ та якість запропонованої продукції. Учасник – переможець запропонував найменшу ціну з ПДВ, якість запропонованої продукції повністю відповідає вимогам Замовника.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

У межах проведення моніторингу закупівлі товару: «Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID: UA-2019-04-11-002194-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами надаємо відповідь про причини неможливості усунення виявлених порушень.

2019-06-14 15:49:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Гермесфарм" 367 122,00
UAH з ПДВ
362 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пріоритет-Л 373 759,50
UAH з ПДВ
367 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" 385 055,00
UAH з ПДВ
373 759,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ” 412 656,20
UAH з ПДВ
412 656,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2019 15:44
щодо якості.rar
24 квітня 2019 15:44
специфікація.pdf
24 квітня 2019 15:44
пропозиція.pdf
24 квітня 2019 15:44
обробка даних.PDF
24 квітня 2019 15:44
інфо про учасника.PDF
24 квітня 2019 15:44
згода з умовами.PDF
24 квітня 2019 15:44
документи.pdf
24 квітня 2019 15:44
договір оренди.pdf
24 квітня 2019 15:44
довкілля.PDF
24 квітня 2019 15:44
довідка банк.pdf
24 квітня 2019 15:44
відповідність.PDF

Публічні документи

26 квітня 2019 14:35
Електронний підпис
26 квітня 2019 14:32
Звіт 2018-2019.pdf
26 квітня 2019 14:32
Додаток 6.pdf
26 квітня 2019 14:32
Додаток 5.pdf
26 квітня 2019 14:32
Додаток 3.pdf
26 квітня 2019 14:32
Додаток 2.pdf
26 квітня 2019 14:32
Додаток 1.pdf
26 квітня 2019 14:32
Договор Луцк+накл.pdf
26 квітня 2019 14:32
Банк1.pdf
26 квітня 2019 14:32
Банк.pdf

Публічні документи

01 травня 2019 13:55
Електронний підпис
01 травня 2019 13:54
01327_гарант_UA-2019-04-11-002194-a.pdf
01 травня 2019 13:54
Declaration_020-16 НИТРИЛЕКС.pdf
01 травня 2019 13:54
Сан гиг 1 (1).jpg
01 травня 2019 13:54
Сан гиг 1 (2).jpg
01 травня 2019 13:54
Допомога_хирургия.pdf
01 травня 2019 13:54
Нитрилекс.jpg
01 травня 2019 13:54
rgl201806F.pdf
01 травня 2019 13:54
rgl201901S.pdf
01 травня 2019 13:54
ns_2018095004.pdf
01 травня 2019 13:54
ns_180284.pdf
01 травня 2019 13:54
igar_latex_201901.pdf
01 травня 2019 13:54
01326_МТВ_UA-2019-04-11-002194-a.pdf
01 травня 2019 13:54
справка.pdf
01 травня 2019 13:54
фін_звіт_2018.pdf
01 травня 2019 13:54
AE_Statut_Allgm.pdf
01 травня 2019 13:54
AE_св-во_НДС.pdf
01 травня 2019 13:54
AE_статистика_2013_copy.pdf
01 травня 2019 13:54
AE_rish+nakaz_3k_2011-01-21.pdf
01 травня 2019 13:54
AE_св-во_держ_реєстр_copy.pdf
01 травня 2019 13:54
01321_досвід_UA-2019-04-11-002194-a.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Гермесфарм"

ТОВ Пріоритет-Л

ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Гермесфарм"
#39882504
Переможець 362 994,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 11:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Гермесфарм"
#39882504
362 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 13:53
ДУ №3 53-б.pdf зміни до договору
22 січня 2020 14:52
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 14:26
ДУ №2 Гермесфарм 53-б рукавички.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:16
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2019 15:55
ДУ №1 Гермесфарм.pdf зміни до договору
01 липня 2019 15:54
ДУ №1 Гермесфарм.pdf зміни до договору
24 червня 2019 10:28
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 15:51
Договір № 53-б.pdf укладений
24 травня 2019 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення недовиконаних зобов'язань за договором у зв'язку з реогранізацією КЗ "ДОПЦ зі стаціонаром"ДОР" у КП "ДОПЦ зі стаціонаром"ДОР"
Номер договору про закупівлю: №53-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: №53-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: №53-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 435 234,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 473,25 UAH)