Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сміттєвоз
Очікувана вартість
2 760 800,00 UAH
UA-2019-04-11-002039-a 080ed9461578460db369f142677ead25
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чемерис Юлия

+380432502310 ecovin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін"
Код ЄДРПОУ: 33810743
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Сабарівська, 7
Контактна особа: Чемерис Юлия
+380432502310
ecovin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 15:08
Очікувана вартість: 2 760 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 608,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Сміттєвоз згідно технічної специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Сміттєвоз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Сабарівське шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 квітня 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 14:25
ТД Сміттєвоз квітень 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-11-002039-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс", Код ЄДРПОУ:30481196
Дата подання: 15 квітня 2019 12:59
дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник.
Згідно Вашого технічного завдання, Вами висувається вимога до робочого об'єму двигуна сміттєвоза не менше 8000см3.
При цьому, висувається вимога до потужності двигуна - не менше 330к.с. Однак, зазначену потужність можуть мати двигуни з меншим об'ємом, що в т.ч. буде значно економити експлуатаційні витрати в майбутніх періодах. У зв'язку з цим, просимо видалити вимогу до об'єму, яка має ознаки дискримінаційного характеру.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-04-11-002039-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА", Код ЄДРПОУ:39588481
Дата подання: 16 квітня 2019 11:22
Дискримінаційні вимоги
Підставою подання цього звернення є порушення умовами тендерної документації вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Комунальним унітарним підприємством «ЕкоВін» (надалі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-21-000401-a. Предметом закупівлі є ДК 021:2015–34140000-0 – «Великовантажні мототранспортні засоби» (Сміттєвоз із заднім завантаженням).
Додатком № 5 (Технічні вимоги) до тендерної документації в тому числі визначено обов’язковим надання сертифікату відповідності за нормами EN 1501:
«Для забезпечення безпечного та тривалого терміну експлуатації сміттєвоза, робочі органи керування обладнанням мають бути встановлені згідно норм безпеки EN 1501 (надати відповідний сертифікат».

Учасник не може погодитись з такою обов’язковою вимогою тендерної документації оскільки вона не відповідає вимогам статті 3 та п. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та є такою, що дискримінує Учасників, з огляду на наступне:
Женевською угодою 1958 року, ратифікованою Україною, визначено вимоги та перелік єдиних технічних приписів, що застосовуються для процедур затвердження типу колісних засобів.
На виконання Женевської угоди 1958 року, та з метою врегулювання питань пов’язаних із сертифікацією транспортних засобів (до яких саме і відносяться Великовантажні мототранспортні засоби, що є предметом закупівлі):
1. 09 червня 2011 року Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову № 738 «Деякі питання сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання».
2. 17 серпня 2012 року Міністерство Інфраструктури України Наказом № 521 (зареєстрований в Міністерстві Юстиції України 14 вересня 2012 року за № 1586/21898) затвердило Порядок затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання.
Саме ці нормативно-правові акти регулюють питання проведення обов’язкових сертифікацій транспортних засобів (їх органів управління), в тому числі й стосовно питань безпеки. При цьому Міністерством Інфраструктури чітко визначений виключний перелік призначених органів з сертифікації колісних транспортних засобів та перелік визначених органів із сертифікації, які мають видавати сертифікати типу та сертифікати відповідності транспортних засобів, їх частин та обладнання, та перелік призначених технічних служб від України за Правилами ЄЕК ООН.
Жодний із нормативних документів України не містить приписів стосовно обов’язковості та порядку проведення сертифікації транспортних засобів, щодо відповідності вимогам стандарту EN 1501.
Також слід зазначити, що самі вимоги стандарту EN 1501 існують в Україні лише англійською мовою. Тобто вимога Замовника щодо обов’язковості наявності сертифікату EN 1501 є також і прямим порушенням вимог ст. 15 Закону України «Про публічні закупівлі», якою зокрема визначено, що мовою публічних закупівель є виключно українська, всі інші мови можуть застосовуватись лише шляхом перекладу з української.
Ст. 2 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначено, що саме цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з застосуванням технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки (стаття 25 цього Закону) стосовно продукції, яка вводиться в експлуатацію (обіг) в Україні, а також здійснення добровільної оцінки відповідності (стаття 24 цього Закону).
Вимогою тендерної документації є надання саме сертифікату відповідності нормам EN 1501. Україною легалізовано декілька стандартів EN 1501, а сама Легалізація проводилася лише шляхом приєднання, без проведення перевірки на відповідність встановленим в Україні нормам та вимогам.
Оскільки предметом закупівлі є Сміттєвоз із заднім (тильним) завантаженням Замовник мав би запропонувати надати сертифікат відповідності за ДСТУ EN 1501-1:2016 яким легалізований стандарт EN 1501-1:2011+А1:2015. Тобто стандарт який легалізований в Україні, а саме його редакцію 2015 року.
Таким чином проведення сертифікації за стандартом EN 1501, рівно як і за бідь-яким іншим, що не визначений
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 квітня 2019 11:24
Причина: корегування
Номер вимоги: UA-2019-04-11-002039-a.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА", Код ЄДРПОУ:39588481
Дата подання: 16 квітня 2019 11:36
Дискримінаційні вимоги
Додатком № 5 (Технічні вимоги) до тендерної документації в тому числі визначено обов’язковим надання сертифікату відповідності за нормами EN 1501.
Учасник не може погодитись з такою обов’язковою вимогою тендерної документації оскільки вона не відповідає вимогам статті 3 та п. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та є такою, що дискримінує Учасників, з огляду на наступне:
Женевською угодою 1958 року, ратифікованою Україною, визначено вимоги та перелік єдиних технічних приписів, що застосовуються для процедур затвердження типу колісних засобів.
На виконання Женевської угоди 1958 року, та з метою врегулювання питань пов’язаних із сертифікацією транспортних засобів (до яких саме і відносяться Великовантажні мототранспортні засоби, що є предметом закупівлі):
1. 09 червня 2011 року Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову № 738 «Деякі питання сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання».
2. 17 серпня 2012 року Міністерство Інфраструктури України Наказом № 521 (зареєстрований в Міністерстві Юстиції України 14 вересня 2012 року за № 1586/21898) затвердило Порядок затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання.
Саме ці нормативно-правові акти регулюють питання проведення обов’язкових сертифікацій транспортних засобів (їх органів управління), в тому числі й стосовно питань безпеки. При цьому Міністерством Інфраструктури чітко визначений виключний перелік призначених органів з сертифікації колісних транспортних засобів та перелік визначених органів із сертифікації, які мають видавати сертифікати типу та сертифікати відповідності транспортних засобів, їх частин та обладнання, та перелік призначених технічних служб від України за Правилами ЄЕК ООН.
Жодний із нормативних документів України не містить приписів стосовно обов’язковості та порядку проведення сертифікації транспортних засобів, щодо відповідності вимогам стандарту EN 1501.
Також слід зазначити, що самі вимоги стандарту EN 1501 існують в Україні лише англійською мовою. Тобто вимога Замовника щодо обов’язковості наявності сертифікату EN 1501 є також і прямим порушенням вимог ст. 15 Закону України «Про публічні закупівлі», якою зокрема визначено, що мовою публічних закупівель є виключно українська, всі інші мови можуть застосовуватись лише шляхом перекладу з української.
Ст. 2 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначено, що саме цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з застосуванням технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки (стаття 25 цього Закону) стосовно продукції, яка вводиться в експлуатацію (обіг) в Україні, а також здійснення добровільної оцінки відповідності (стаття 24 цього Закону).
Вимогою тендерної документації є надання саме сертифікату відповідності нормам EN 1501. Україною легалізовано декілька стандартів EN 1501, а сама Легалізація проводилася лише шляхом приєднання, без проведення перевірки на відповідність встановленим в Україні нормам та вимогам.
Оскільки предметом закупівлі є Сміттєвоз із заднім (тильним) завантаженням Замовник мав би запропонувати надати сертифікат відповідності за ДСТУ EN 1501-1:2016 яким легалізований стандарт EN 1501-1:2011+А1:2015. Тобто стандарт який легалізований в Україні, а саме його редакцію 2015 року.
Таким чином проведення сертифікації за стандартом EN 1501, рівно як і за бідь-яким іншим, що не визначений Таким чином проведення сертифікації за стандартом EN 1501, рівно як і за бідь-яким іншим, що не визначений чинним міжнародним законодавством та законодавством України, як обов’язкове - є добровільним, а не обов’язковим. Замовник повною мірою має право визначити наявність такого сертифікату лише як бажаного, а не як обов’язкового.
З метою недопущення дискримінації учасників та вимушеного оскарження результатів тендеру, просимо Вас внести зміни до Технічних вимог (Додаток № 5 до тендерної документації) визначивши надання сертифікату відповідності за нормами EN 1501, не як обов’язкове, а як додаткове.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 квітня 2019 12:18
Коментар щодо відміни: ВІдповідно протоколу тендерного комітету №70 від 24.04.2019р.