Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт місць загального користування за адресою: вул. Героїв Дніпра, 9 у Оболонському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 051 000,00 UAH
UA-2019-04-11-001523-a c38958dd3b9b4c828381a87fb76cbd27
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карягін Павло

+380442356482 tender@kgse.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Карягін Павло
+380442356482
tender@kgse.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2019 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2019 14:00
Початок аукціону: 19 квітня 2019 15:22
Очікувана вартість: 1 051 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт місць загального користування за адресою: вул. Героїв Дніпра, 9 у Оболонському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Капітальний ремонт місць загального користування за адресою: вул. Героїв Дніпра, 9 у Оболонському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-28-000005 ● 78b7f654f603417781546b1edaeb9372
  • Статус: вирішено ● Дата: 08 жовтня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 15:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.08.2019 № 161
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2019 № 161

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-04-11-001523-a 11.04.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-02 15:29:10

Запит про надання пояснень

Згідно з Розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону № 992-VIІI за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі - ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011№ 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Водночас об'єкт будівництва - це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163.
У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об'єкт будівництва.
Враховуючи викладене, прошу пояснити наявність підстав для укладання договору від 25.04.2019 № 19-ГД9-КР/Д на виконання робіт з капітального ремонту місць загального користування (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону № 992-VIІI, зважаючи, що комунальним підприємством «Київжитлоспецексплуатація» було укладено договори від 25.04.2019 №№ 19-ЗГ7А-КР/Д, 19-К21-КР/СХ, 19-П15-КР/СХ, 19-К124-КР/СХ, 19-К121/2-КР/СХ, 19-Т7-КР/СХ та 19-ЗГ9А-КР/Д за показником четвертої цифри зазначеного коду ДК 021:2015 на суму 5 339 421,82 гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-03 17:47:04

Відпрвідь на запит

У КП «Київжитлоспецексплуатація» (надалі - Підприємство) розглянуто Ваш запит про надання пояснень щодо проведення процедур закупівель за кодом ДК 021:2015 — 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація.
Повідомляємо, що КП «Київжитлоспецексплуатація» (надалі — Підприємство) проводить закупівлю товарів, робіт та послуг керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами).
Ст.7 Закону визначено, що нормативно-правове забезпечення державного регулювання у сфері закупівель здійснює Уповноважений орган МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (надалі -МЕРТ).
Визначення предмета закупівлі Підприємством здійснюється відповідно до наказу МЕРТ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (надалі - Наказ).
П.2 розділу II Наказу визначено, що під час закупівлі робіт предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року№ 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г. 1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року№ 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника.
Розділ III Наказу визначає, що предмет закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г. 1-218- 182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Враховуючи вищенаведене повідомляю, що Підприємство під час визначення предмета закупівлі керується виключно чиним законодавством України.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заходи щодо усунення порушень, виявлених перевіркою, здійснено. Невідповідність між очікуваною вартістю закупівлі, розміщеної у річному плані та очікуваною вартістю в оголошенні про закупівлю, усунено.

2019-09-19 17:17:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення ч. 1 ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі".)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення ч. 1 ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі".) • усунуто

-

2019-10-08 13:45:34

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ПРИВАТ" 1 050 911,96
UAH з ПДВ
1 019 381,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КАРТЕЗ 1 050 108,11
UAH з ПДВ
1 050 108,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2019 10:04
23. Аналог дог.rar
18 квітня 2019 10:04
147.imd
18 квітня 2019 10:04
22. Цінова пропозиція.pdf
18 квітня 2019 10:04
18. Паперовий вигляд.pdf
18 квітня 2019 10:04
16. Ліцензія КК ПРИВАТ.pdf
18 квітня 2019 10:04
13. Корупція ПРИВАТ.pdf
18 квітня 2019 10:04
12. Корупція.pdf
18 квітня 2019 10:04
11. Офшорні зони.pdf
18 квітня 2019 10:04
10. Витяг з ПДВ Приват.pdf
18 квітня 2019 10:04
9. Працівники.pdf
18 квітня 2019 10:04
8. Мат-тех база.pdf
18 квітня 2019 10:04
3. Надання повноважень.pdf
18 квітня 2019 10:04
1. Статут ПРИВАТ.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 01:16
Електронний підпис
18 квітня 2019 01:15
Героїв Дніпра 9.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ПРИВАТ"

ТОВ КАРТЕЗ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ПРИВАТ"
#41679497
Відхилено 1 019 381,96
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 17:25
ТОВ КАРТЕЗ
#42431452
Переможець 1 050 108,11
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 17:26

Документи

19 квітня 2019 17:25
Рішення № 122.pdf

Документи

19 квітня 2019 17:26
Рішення № 123.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КАРТЕЗ
#42431452
1 050 108,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2019 17:26
Рішення № 123.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 10:01
ТОВ Картез (вул. Героїв Дніпра, 9).pdf укладений
25 квітня 2019 19:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2019 — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 1 047 638,00
UAH (в тому числі ПДВ 174 606,33 UAH)