Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015- 39150000-8 Меблі та приспособи різні (кушетка, шафа, ширма 2-х секційна, столик зі скляною кришкою, стіл масажний)
Очікувана вартість
296 120,00 UAH
UA-2019-04-11-001103-c 85dcb0e8832742fbbb433e78d8a47dae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2019 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2019 17:34
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2019 17:34
Початок аукціону: 02 травня 2019 11:21
Очікувана вартість: 296 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 481,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8193 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 шт
(кушетка -20 шт., шафа -20 шт., ширма 2-х секційна -20 шт., столик зі скляною кришкою -40 шт., стіл масажний -5 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Заклади освіти управління освіти Енергодарської міської ради, КО «ІРЦ»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 квітня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 17:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc
11 квітня 2019 17:29
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-24-000025 ● a85a714552194de4a5f0ea88b0d3019d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019 13:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
23.10.2019 № 183
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг закупівель, які проводяться Управлінням освіти Енергодарської міської ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 23.10.2019 № 183

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

19) Код за ДК 021:2015- 39150000-8 Меблі та приспособи різні (кушетка, шафа, ширма 2-х секційна, столик зі скляною кришкою, стіл масажний), UA-2019-04-11-001103-c

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Вардугін Віктор Васильович 285 600,00
UAH з ПДВ
285 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Політова Оксана Володимирівна 292 950,00
UAH з ПДВ
292 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2019 15:34
2.jpg
28 квітня 2019 15:34
1.jpg
28 квітня 2019 15:34
Тендерні документи.pdf

Публічні документи

07 травня 2019 15:36
Електронний підпис
28 квітня 2019 14:40
Електронний підпис
28 квітня 2019 14:38
31 Паспорт та код.pdf
28 квітня 2019 14:38
30-4 Сан.гiг_висновки.pdf
28 квітня 2019 14:38
30-1 Zavet_IAS_ISO_13485_certificate.pdf
28 квітня 2019 14:38
29 Виписка з ЄДР.pdf
28 квітня 2019 14:38
28 Технічне завдання.pdf
28 квітня 2019 14:38
26 Гарантійний лист.pdf
28 квітня 2019 14:38
24 Проект договору.pdf
28 квітня 2019 14:38
20 Відгук.pdf
28 квітня 2019 14:38
19-1 Накладна.pdf
28 квітня 2019 14:38
19 Аналогічний договір.pdf
28 квітня 2019 14:37
17 Гарантійний лист.pdf
28 квітня 2019 14:37
16-1 тех паспорт.pdf
28 квітня 2019 14:37
15 Гарантійний лист.pdf
28 квітня 2019 14:37
12 Лист-пояснення.pdf
28 квітня 2019 14:37
10 Захист довкілля.pdf
28 квітня 2019 14:37
9 Про акціонерів.pdf
28 квітня 2019 14:37
2 Технічна пропозиція.pdf
28 квітня 2019 14:37
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Вардугін Віктор Васильович

ФОП Політова Оксана Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Вардугін Віктор Васильович
#3257910350
Відхилено 285 600,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 13:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Політова Оксана Володимирівна
#3030216928
Переможець 292 950,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 13:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Вардугін Віктор Васильович #3257910350

№ рішення у справі

54/7-р/к

Дата рішення у справі

22.02.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

06 травня 2019 13:51
Електронний підпис
06 травня 2019 13:50
Протокол розгляду

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Політова Оксана Володимирівна #3030216928

№ рішення у справі

54/7-р/к

Дата рішення у справі

22.02.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

06 травня 2019 13:55
Електронний підпис
06 травня 2019 13:54
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Політова Оксана Володимирівна
#3030216928
292 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2019 13:55
Електронний підпис
06 травня 2019 13:54
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 15:58
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 09:45
Договір укладений
21 травня 2019 08:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 292 950,00
UAH