ДК 021-2015 – 09110000-3-тверде паливо/вугілля газове
Очікувана вартість
3 900 000,00 UAH
UA-2019-04-11-000951-a d30e3f276f7743308a105cec23903d97
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150216
Місцезнаходження замовника: 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22
Контактна особа замовника: Погребняк С.А.
+38(06261)6-26-33
sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 14:32
Очікувана вартість: 3 900 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 117 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


вугілля газове, згідно Додатку №4 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 т
Вугілля газове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84400, Україна, Донецька обл., Лиман, Привокзальна, 28А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 квітня 2019 11:19
Електронний цифровий підпис
11 квітня 2019 11:19
тендерка уголь апрель 2019.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-11-000951-a.a1
Статус:
Розглянута
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 30 травня 2019 17:53
Скарга
на незаконні дії тендерного комітету
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 03 червня 2019 18:14
Рішення від 03.06.2019 № 7055.pdf
Дата публікації: 03 червня 2019 18:13
рішення від 20.06.2019 № 8115.pdf
Дата публікації: 25 червня 2019 20:31

Документи подані скаржником

30 травня 2019 17:52
скарга.docx
30 травня 2019 17:52
ПД.pdf
30 травня 2019 17:52
скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

03 червня 2019 18:13
Рішення від 03.06.2019 № 7055.pdf
25 червня 2019 20:31
рішення від 20.06.2019 № 8115.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-21-000016 ● bc641b405ea142638300ace85374934f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-22 10:36:15
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.11.2019 № 335

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.11.2019 № 335
Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-04-11-000951-a 11.04.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-27 14:55:33

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля газового (код ДК 21:2015 – 09110000-3 — Тверде паливо) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-11-000951-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Вказати ID номер річного плану закупівлі (що присвоєний електронною системою закупівель) яким передбачено проведення зазначеної процедури.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-27 17:37:21

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля газового (код ДК 21:2015 – 09110000-3 — Тверде паливо) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-11-000951-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні деталізованої інформації стосовно причин (з посиланням на документи) відхилення тендерної пропозицій приватного підприємства «Лідер Актив».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця", 40150216, Україна, Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22
  2. Інформація про предмет закупівлі: Вугілля газове, 3900000UAH, 09110000-3, ДК021, 1000, т
  3. Інформація про оприлюднення: d30e3f276f7743308a105cec23903d97, 2019-04-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 22 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.04.2019 № 19170/ТМЦ, тендерну пропозицію приватного підприємства «Лідер Актив» (далі – ПП «Лідер Актив», товариства з обмеженою відповідальністю «Укркарбо» (далі – ТОВ «Укркарбо»), товариства з обмеженою відповідальністю «НВП Бізнес-Альянс» (далі – ТОВ «НВП Бізнес-Альянс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Атласс» (далі – ТОВ «Атласс»), протоколи засідання тендерного комітету від 10.05.2019 № 19170/1/ТМЦ, від 15.05.2019 б/н, від 20.05.2019 № 19170/2/ТМЦ, від 20.05.2019 № 19170/3/ТМЦ, від 20.05.2019 № 19170/4/ТМЦ, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.06.2019 № 8115-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 03.07.2019 № ДОН/Т/-19276/НЮ-В, додаткову угоду до договору від 25.09.2019 № 1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено факт відсутності інформації щодо зазначеної процедури закупівлі у річному плані закупівель на 2019 рік, додатку до річного плану закупівель, оприлюднених в електронній системі закупівель. З огляду на зазначене, Замовник провів закупівлю не у відповідності до річного плану закупівель на 2019 рік, додатку до річного плану закупівель, чим не дотримався вимог статті 4 Закону. Крім того, Замовник на запит Держаудитслужби від 27.11.2019 про надання пояснень із питання наявності ID номеру річного плану закупівлі (що присвоєний електронною системою закупівель), яким передбачено проведення зазначеної процедури, всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав пояснення через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 20.05.2019 № 19170/4/ТМЦ Замовник визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «Атласс» та уклав з ним договір про закупівлю від 03.07.2019 № ДОН/Т/-19276/НЮ-В (далі – Договір). Слід зазначити, що додатковою угодою від 25.09.2019 № 1 (далі – Додаткова угода) внесено зміни до Договору в частині покращення якості предмета закупівлі. Водночас, варто зазначити, що відповідно до інформації наданої у тендерній пропозиції переможця ТОВ «Атласс» та відповідно до умов Договору (пункт 1.3 розділ 1 «Предмет договору» та додаток до договору № 1, який є невід’ємною частиною договору) виробником товару є товариство з обмеженою відповідальністю «Збагачувальна фабрика № 105». При цьому, відповідно до умов пункту 1 Додаткової угоди сторони домовились про включення додатково інших виробників товару (ПАТ «ЦЗФ Росія», ТОВ «Збагачувальна фабрика «Вугільний Енергетичний комплекс», ТОВ «Збагачувальна фабрика «Богучарська», ПАТ ЦЗВ «Мирноградська», ТОВ «Центральна збагачувальна фабрика «Селидівська», ДП «Первомайськвугілля», ПАТ ЦЗФ «Дзержинськ», ПАТ «ЦЗФ «Україна»). З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону, шляхом укладання Додаткової угоди, змінив істотну умову Договору після його підписання без документально підтверджених об’єктивних обставин щодо покращення якості предмета закупівлі. Крім цього, за результатами проведеного моніторингу установлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 10.05.2019 № 19170/1/ТМЦ Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Лідер Актив», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. При цьому підстави відхилення не підтвердились моніторингом. Як наслідок, Замовник за відсутності підстав визначених частиною першою статті 30 Закону відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію учасника, що суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у статті 3 Закону. Відповідно до абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. За результатами моніторингу установлено, що додаткова угода укладена 25.09.2019 однак, повідомлення про внесення змін до договору в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив 01.10.2019, чим порушив норми абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону, через порушення триденного терміну., 04 грудня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог статті 4 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Лідер Актив» за відсутності підстав визначених частиною першою статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у статті 3 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення установлено порушення пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону та абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Укркарбо» та ТОВ «НВП Бізнес-Альянс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод)
  4. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник провів закупівлю не у відповідності до річного плану закупівель на 2019 рік, додатку до річного плану закупівель, чим не дотримався вимог статті 4 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-02-05-000004

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.02.2020 № 6
м. Маріуполь


Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини одинадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), абз.4 п.4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами від 01.08.2013 №631 (у редакції затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2018 №659,


НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 06 лютого 2020 року провести протягом 9 робочих днів перевірку закупівлі, інформація по якій оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2019-04-11-000951-а, здійсненої регіональною філією «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівлі, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі: Трубачова Людмила Олексіївна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області; Єгорова Ольга Олександрівна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області.

В.о. начальника управління Наталія БЄЛКІНА

2020-02-05 15:42:29


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 3 497 000,00
UAH
3 084 000,00
UAH
Документи
ТОВ "УКРКАРБО" 3 800 000,00
UAH
3 250 000,00
UAH
Документи
ТОВ НВП БІЗНЕС-АЛЬЯНС 3 300 000,00
UAH
3 300 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) 3 350 000,00
UAH
3 350 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 3 650 000,00
UAH
3 650 000,00
UAH
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 3 698 000,00
UAH
3 698 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМТЕХПОСТАЧ" 3 900 000,00
UAH
3 880 500,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" 3 900 000,00
UAH
3 900 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 15:41
оновлена пропозиція.PDF
26 квітня 2019 16:42
sign.p7s
26 квітня 2019 16:40
тендерна пропозиція.PDF
25 квітня 2019 02:42
sign.p7s
25 квітня 2019 02:41
статут.pdf
25 квітня 2019 02:41
рішення власника.pdf
25 квітня 2019 02:41
проект договору.PDF
25 квітня 2019 02:41
ДСТУ.PDF
25 квітня 2019 02:41
довідка з банку.pdf
25 квітня 2019 02:41
відомості з ЄДРПОУ.PDF
25 квітня 2019 02:41
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

14 травня 2019 14:21
АКТ ПРИЙМАННЯ ЛАВИ.pdf
26 квітня 2019 15:07
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 квітня 2019 15:07
Додаток 6 ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
26 квітня 2019 15:07
Додаток 5 2 ДСТУ 7146-2010.pdf
26 квітня 2019 15:07
Додаток 5 2 ДСТУ 3472-2015.pdf
26 квітня 2019 15:07
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.pdf
26 квітня 2019 15:07
5 ПРО БЕНЕФІЦІАРІВ.pdf
26 квітня 2019 15:07
4 ДОВІДКА РАДАБАНК.pdf
26 квітня 2019 15:07
3 додаток ДОГОВІР.pdf
26 квітня 2019 15:07
3 ДОВІДКА ПРИВАТБАНК.pdf
26 квітня 2019 15:07
2 СТАТУТ ТОВ УКРКАРБО.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 16:40
Лист щодо статуту.pdf
26 квітня 2019 16:40
Спецификация.pdf
26 квітня 2019 16:40
протокол.pdf
26 квітня 2019 16:40
Наказ.pdf
26 квітня 2019 16:39
ДСТУ.pdf
26 квітня 2019 16:39
Довідки-кваліфікація.pdf
26 квітня 2019 16:39
довідка банк БА.pdf
26 квітня 2019 16:39
Двкілля.pdf
26 квітня 2019 16:39
Данні про товар.pdf
26 квітня 2019 16:39
тендерна пропозиция.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 23:03
sign.p7s
24 травня 2019 23:02
Витяг з ЄДР.pdf
24 травня 2019 23:02
Довідка директор.pdf
24 травня 2019 23:02
довідка ДФС.pdf
24 травня 2019 23:02
довідка МВС.pdf
24 травня 2019 23:02
ДовідкаТОВ АТЛАСС.pdf
26 квітня 2019 16:20
sign.p7s
26 квітня 2019 16:18
2.Довідка-пояснення.pdf
26 квітня 2019 16:17
14.проект договору.pdf
26 квітня 2019 16:16
21.Статут (копія).pdf
26 квітня 2019 16:16
24. ДСТУ.pdf
26 квітня 2019 16:16
25.СГТХ 13-100.pdf
26 квітня 2019 16:15
30.Зразок посвідчення.pdf
26 квітня 2019 16:15
31.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 11:57
sign.p7s
26 квітня 2019 11:51
5. виписка з протоколу.pdf
26 квітня 2019 11:49
Копія статуту.pdf
26 квітня 2019 11:49
ДСТУ і ГОСТ.pdf
26 квітня 2019 11:49
копія паспорту.pdf
26 квітня 2019 11:49
проект.pdf
26 квітня 2019 11:49
паспорт оригінал.pdf
26 квітня 2019 11:49
зразок посвідчення 105.pdf
26 квітня 2019 11:49
цінова.pdf
26 квітня 2019 11:49
тех спец.pdf
26 квітня 2019 11:49
ст 17.pdf
26 квітня 2019 11:49
аналогічні.pdf
26 квітня 2019 11:49
бенефіціар.pdf
26 квітня 2019 11:49
мтб.pdf
26 квітня 2019 11:49
дсту.pdf
26 квітня 2019 11:49
довіреність.pdf
26 квітня 2019 11:49
працівники.pdf
26 квітня 2019 11:49
довідка з виробником.pdf
26 квітня 2019 11:49
доручення.pdf
26 квітня 2019 11:49
захист довкілля.pdf
26 квітня 2019 11:49
ДГКОМ 105 .pdf
26 квітня 2019 11:49
субпідрядники.pdf
26 квітня 2019 11:49
про виробника.pdf
26 квітня 2019 11:49
про пільгу ПДВ.pdf
26 квітня 2019 11:49
згода з істотними.pdf
26 квітня 2019 11:49
відповідність.pdf
26 квітня 2019 11:49
016-001-16632-2019.zip
26 квітня 2019 11:49
Південний рахунок.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 10:44
sign.p7s
26 квітня 2019 10:36
статут.PDF
26 квітня 2019 10:36
наказ та паспорт.PDF
26 квітня 2019 10:36
гар лист ст 17.PDF
26 квітня 2019 10:36
дов субпідрядники.PDF
26 квітня 2019 10:36
эцп.zip
26 квітня 2019 10:36
сертифікат.pdf
26 квітня 2019 10:36
ДСТУ 7146.pdf
26 квітня 2019 10:36
тех вимоги.pdf
26 квітня 2019 10:36
проект догоовору.PDF
26 квітня 2019 10:36
ст 17.PDF
26 квітня 2019 10:36
дов банк.PDF
26 квітня 2019 10:36
дов бенефіціар.PDF
26 квітня 2019 10:36
мат тех база.PDF
26 квітня 2019 10:36
дов працівники.PDF
26 квітня 2019 10:36
Досвід постачання.PDF
26 квітня 2019 10:36
пропозиція.PDF

Публічні документи

26 квітня 2019 15:55
Технічна частина.rar
26 квітня 2019 15:55
Тендерна пропозиція.rar
26 квітня 2019 15:55
Протокол НР.7Z
26 квітня 2019 15:55
Наказ Фролова Ю.М.7Z
26 квітня 2019 15:55
Лист для клієнтів.7z
26 квітня 2019 15:55
Гарантія 11332-19.7z
26 квітня 2019 15:55
Витяг із Статуту.7z
26 квітня 2019 15:55
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

26 квітня 2019 09:38
sign.p7s
25 квітня 2019 21:19
sign.p7s
25 квітня 2019 21:15
довідка ціна.pdf
25 квітня 2019 21:15
довідка ПДВ.pdf
25 квітня 2019 21:15
Ліцензія 2019.zip
25 квітня 2019 21:15
гарантия 10138.7z
25 квітня 2019 21:15
Рішення .pdf
25 квітня 2019 21:15
наказ про призначення .pdf
25 квітня 2019 21:15
накази на працівників .pdf
25 квітня 2019 21:15
технічна специфікація.pdf
25 квітня 2019 21:15
довідка про якість .pdf
25 квітня 2019 21:15
договір з виробником.pdf
25 квітня 2019 21:15
Протокол ДГ 13-100.PDF
25 квітня 2019 21:15
Сертифікат ДГ 13-100.PDF
25 квітня 2019 21:15
ДСТУ 7146.pdf
25 квітня 2019 21:15
ДСТУ 4096 - 2 частина.pdf
25 квітня 2019 21:15
ДСТУ 4096 - 1 частина.pdf
25 квітня 2019 21:15
ДСТУ 3472 .pdf
25 квітня 2019 21:15
довідки ст17.pdf
25 квітня 2019 21:15
Договір ваги.pdf
25 квітня 2019 21:15
договір транспорт .pdf
25 квітня 2019 21:15
договір приміщення.pdf
25 квітня 2019 21:14
довідки ст.16.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
Відхилено 3 084 000,00
UAH
10 травня 2019 14:42
ТОВ "УКРКАРБО"
#37294061
Відхилено 3 250 000,00
UAH
20 травня 2019 16:28
ТОВ НВП БІЗНЕС-АЛЬЯНС
#41725030
Відхилено 3 300 000,00
UAH
20 травня 2019 16:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" )
#40355747
Переможець 3 350 000,00
UAH
20 травня 2019 16:37

Документи

10 травня 2019 14:42
sign.p7s
10 травня 2019 14:39
19170-1 відхилення 1 уч.docx

Документи

20 травня 2019 16:28
sign.p7s
15 травня 2019 16:50
sign.p7s
15 травня 2019 16:49
вугілля подовження.docx

Документи

20 травня 2019 16:36
sign.p7s

Документи

20 травня 2019 16:37
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" )
#40355747
3 350 000,00
UAH
Документи

Документи

20 травня 2019 16:37
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 липня 2019 16:31
Рисунок (1037).jpg укладений
04 липня 2019 16:30
Рисунок (1035).jpg укладений
04 липня 2019 16:30
стр. 1.jpg укладений
04 липня 2019 16:30
Рисунок (1036).jpg укладений
04 липня 2019 16:30
Рисунок (1034).jpg укладений
04 липня 2019 16:30
Рисунок (1032).jpg укладений
04 липня 2019 16:30
Рисунок (1033).jpg укладений
04 липня 2019 16:30
Рисунок (1031).jpg укладений
04 липня 2019 16:30
Рисунок (1029).jpg укладений
04 липня 2019 16:30
Рисунок (1038).jpg укладений
04 липня 2019 16:30
Рисунок (1040).jpg укладений
04 липня 2019 16:30
Рисунок (1030).jpg укладений
04 липня 2019 16:30
Рисунок (1039).jpg укладений
04 липня 2019 16:30
sign.p7s зміни до договору
01 жовтня 2019 16:42
Дод. Угода 1 (скан) (1).jpg зміни до договору
01 жовтня 2019 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою пришвидшення поставок вугілля Сторони домовились про включення додатково інших виробників товару та пункт 1.3 Договору поставки вугілля № ДОН/Т-19276/НЮ-В від 03.07.2019 доповнити та викласти в наступній редакції: «1.3 Виробник товару: ПАТ «ЦЗФ РОСІЯ», ТОВ «Збагачувальна фабрика «Вугільний Енергетичний комплекс»», ТОВ «Збагачувальна фабрика № 105», ТОВ «Збагачувальна фабрика «Богучарська», ПАТ ЦЗВ «Мирноградська», ТОВ «Центральна збагачувальна фабрика «Селидівська»», ДП «Первомайськвугілля», ПАТ ЦЗФ «Дзержинськ», ПАТ «ЦЗФ «Україна»».
Номер договору про закупівлю: Дон/Т-19276/НЮ-В
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку