Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021-2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція (Морфіну гідрохлорид (Morphine), Сибазон (Diazepam), Фентаніл (Fentanyl), Кетамін (Ketamine))
Очікувана вартість
81 051,74 UAH
UA-2019-04-11-000879-a 2fccf0116f044a24a19554ee859c93d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Левченко

+380332253775
+380508508932
newmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01983134
Вебсайт: http://lcrl.com.ua/
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Контактна особа: Юлія Левченко
+380332253775,+380508508932
newmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2019 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 22:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 14:21
Очікувана вартість: 81 051,74 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 243,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Кількість товару: згідно з Додатком 3.Строк (термін) поставки товару: до 31.12.2019 р. Більш детально викладено в Тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 ампула
Морфіну гідрохлорид розчин для ін’єкцій 1% амп. по 1 мл №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, Луцький район , вул. Теремнівська, 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
300 ампула
Сибазон розчин для ін’єкцій 5 мг/мл по 2 мл в ампулі №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, Луцький район , вул. Теремнівська, 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
900 ампула
Фентаніл розчин для ін’єкцій 0,05мг/мл по 2 мл в ампулі №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, Луцький район , вул. Теремнівська, 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
500 ампула
Кетамін розчин для ін’єкцій 50 мг/мл по 2мл в ампулі №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, Луцький район , вул. Теремнівська, 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 квітня 2019 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 11:09
33600000-6 Тендерна документація наркотики.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДВТП "Волиньфармпостач" 81 045,80
UAH з ПДВ
81 045,80
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" 81 050,00
UAH з ПДВ
81 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 14:41
Електронний підпис
13 травня 2019 14:37
Документи переможця.zip
24 квітня 2019 08:54
Електронний підпис
24 квітня 2019 08:53
Інші документи.zip
24 квітня 2019 08:53
Повноваження.zip
24 квітня 2019 08:53
Технічний опис.zip

Публічні документи

26 квітня 2019 15:47
Електронний підпис
26 квітня 2019 15:47
Технічний опис.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДВТП "Волиньфармпостач"

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДВТП "Волиньфармпостач"
#01975330
Переможець 81 045,80
UAH з ПДВ
10 травня 2019 15:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДВТП "Волиньфармпостач"
#01975330
81 045,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 12:31
Додугода ДВТП Волиньфармпостач специфікація.pdf зміни до договору
04 березня 2020 12:28
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 15:04
додугода Волиньфармпостач зміна рахунків.pdf зміни до договору
24 січня 2020 15:03
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 15:03
додугода Волиньфармпостач.pdf зміни до договору
24 січня 2020 15:02
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 18:06
додугода 2-13А-19.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 18:04
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 11:22
Повідомлення про внесення змін до договору 13А-19.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 11:21
Додаткова угода №1 про зміну банк. реквізитів IBAN ДВТП Волиньфармпостач.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 11:08
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 12:43
Договір ДВТП Волиньфармпостач.pdf укладений
21 травня 2019 12:41
Звіт наркотики.pdf укладений
21 травня 2019 12:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Комунальне підприємство "Луцька центральна районна лікарня Луцької районної ради", в особі директора Коновала Сергія Михайловича, що діє на підставі Статуту, (далі іменований "Покупець") з одного боку,та Державне виробничо-торгове підприємство "Волиньфармпостач", в особі т.в.о. директора Півнюка Михайла Івановича , що діє на підставі Статуту, затвердженого Розпорядженням голови Волинської обласної ради від 25.02.2019р. №32, (далі іменований "Постачальник") з другого боку, які надалі іменуються разом "Сторони", а окремо - "Сторона" у відповідних відмінках, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", уклали цю Додаткову угоду №1 до Договору поставки № 13А/19 від 21 травня 2019 року (далі – Додаткова угода) про таке: Враховуючи те, що з 05.08.2019 року Національним банком України запроваджено міжнародний номер банківського рахунку IBAN Сторони домовилися: 1. Внести зміни у Розділ ХVI "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" Договору поставки №13А/19 від 21 травня 2019року, виклавши їх у наступній редакції (детальніше в скан-копії). 2. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в які вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 3.Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, один примірник – для "Постачальника", другий примірник - для "Покупця". 4.Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення печатками Сторін, і є невід’ємною частиною Договору поставки №13А/19 від 21 травня 2019 року. На виконання ст. 10 Закону додаткова угода оприлюднена із зазначенням причини внесення змін, що передбачена п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону, а саме: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Детально викладено в копії додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 13А/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 13А/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-13А/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Комунальне підприємство "Луцька центральна районна лікарня Луцької районної ради", в особі директора Коновала Сергія Михайловича, що діє на підставі Статуту, (далі іменований "Покупець") з одного боку,та Державне виробничо-торгове підприємство "Волиньфармпостач", в особі т.в.о. директора Півнюка Михайла Івановича , що діє на підставі Статуту, затвердженого Розпорядженням голови Волинської обласної ради від 25.02.2019р. №32, (далі іменований "Постачальник") з другого боку, які надалі іменуються разом "Сторони", а окремо - "Сторона" у відповідних відмінках, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Бюджетним кодексом, Законом України «Про публічні закупівлі», уклали цю Додаткову угоду № № 2-13А/19-1 До Додаткової угоди № 2-13А/19 від 26.12.2019 р. (Договір поставки №13А/19 від 21 травня 2019 року, далі - Договір) про таке: 1. Сторони дійшли згоди, що угода № 2-13А/19 від 26.12.2019 р. діє виключно в частині пункту 1 - пролонгації дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Ціна додаткової угоди складає 16209,16 (шістнадцять тисяч двісті девять гривень 16 коп.) в тому числі ПДВ 2701,53 грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. Сторони домовились, що обсяги (специфікація) постачання лікарських засобів можуть бути визначені окремою угодою, укладеною між Сторонами впродовж дії додаткової угоди № 2-13А/19-1 від 22 січня 2020 року. 3. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в які вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 4. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, один примірник – для "Постачальника", другий примірник - для "Покупця". 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення печатками Сторін, є невід’ємною частиною Договору поставки №13А/19 від 21 травня 2019 року та діє до повного використання коштів за даною угодою, але не довше 30 квітня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 13А/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-13А/19-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна рахунків Покупця
Номер договору про закупівлю: 13А/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-13А/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Комунальне підприємство "Луцька центральна районна лікарня Луцької районної ради", в особі директора Коновала Сергія Михайловича, що діє на підставі Статуту, (далі іменований "Покупець") з одного боку,та Державне виробничо-торгове підприємство "Волиньфармпостач", в особі т.в.о. директора Півнюка Михайла Івановича , що діє на підставі Статуту, затвердженого Розпорядженням голови Волинської обласної ради від 25.02.2019р. №32, (далі іменований "Постачальник") з другого боку, які надалі іменуються разом "Сторони", а окремо - "Сторона" у відповідних відмінках, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Бюджетним кодексом, Законом України «Про публічні закупівлі», уклали цю Додаткову угоду № 4 До Додаткової угоди № 2-13А/19-1 від 22.01.2020 р. (Договір поставки №13А/19 від 21 травня 2019 року) далі - Договір) про таке: 1. Сторони погодили зменшити суму додаткової угоди № 2-13А/19-1 від 22.01.2020 р. шляхом затвердження обсягів (специфікації) лікарських засобів (Додаток 1 до Додаткової угоди). 2 .Ціна додаткової угоди складає 16201,68 (Шістнадцять тисяч двісті одна гривня 68 копійок), в т.ч. ПДВ 1059,88 грн. 3 .Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в які вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 4 .Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, один примірник – для "Продавця", другий примірник - для "Покупця". 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення печатками Сторін, є невід’ємною частиною Договору поставки №13А/19 від 21 травня 2019 року Детальніше викладено в скан-копії прикріпленого документа.
Номер договору про закупівлю: 13А/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML