Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Обухівської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02143732 |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська обл., місто, м.Обухів, вул.Володимира Чаплінського №7 |
Контактна особа: |
Якименко Анна Юріївна +380457253980 annayakymenko11@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2019 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2019 11:04 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2019 11:04 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 15:37 |
Очікувана вартість: | 3 027 744,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2019 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2019 15:38 |
Перелік змін Персональні.docx | |
18 квітня 2019 15:38 |
ДОДАТОК_4_Проект_договору Персональні.doc | |
11 квітня 2019 11:01 |
ДОДАТОК _5_Дислокація.docx | |
11 квітня 2019 11:00 |
ДОДАТОК__3_Технiчнi_вимоги.doc | |
11 квітня 2019 11:00 |
ДОДАТОК_2_Перелiк_документiв.doc | |
11 квітня 2019 11:00 |
ДОДАТОК_1_Тендерна_пропозицiя.doc | |
11 квітня 2019 11:00 |
Тендерна_документацiя.doc |
18 квітня 2019 15:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 квітня 2019 15:38 |
Перелік змін Персональні.docx
|
|||
18 квітня 2019 15:38 |
ДОДАТОК_4_Проект_договору Персональні.doc
|
|||
11 квітня 2019 11:01 |
ДОДАТОК _5_Дислокація.docx
|
|||
11 квітня 2019 11:00 |
ДОДАТОК__3_Технiчнi_вимоги.doc
|
|||
11 квітня 2019 11:00 |
ДОДАТОК_2_Перелiк_документiв.doc
|
|||
11 квітня 2019 11:00 |
ДОДАТОК_1_Тендерна_пропозицiя.doc
|
|||
11 квітня 2019 11:00 |
Тендерна_документацiя.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тендерна документація містить вимогу вказувати в пропозиціях учасників торгів чітке визначення марки, моделі та артикулу кожної складової.
Пропозиція Учасника ТОВ "Дидактиклаб" не містить інформації стосовно оперативної пам’яті (зазначено тільки об’єм та тип), не названо материнську плату, про вказаний корпус пошукові системи не дають інформації.
Крім того, Замовник вимагав у складі тендерної пропозиції надання Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які безпосередньо будуть залученні до виконання зобов'язань по договору, але, ознайомившись з довідкою, що надає Учасник ТОВ «Дидактиклаб», можна зробити висновок, що даний Учасник не має спеціалістів відповідної кваліфікації (лише юрист, викладач історії та бухгалтер), які мають досвід роботи у тендерних закупівлях, не має спеціалістів по роботі з комп’ютерною технікою.
Аналогічний договір, що надає ТОВ «Дидактиклаб» у складі своєї пропозиції, не відповідає предмету закупівлі (персональні комп’ютери) Замовника, також він є НЕ тендерних договором, а комерційним, що додатково підтверджує те, що даний учасник не має досвіду роботи з тендерними закупівлями.
Замовник вимагав у складі пропозиції надання Копії діючої ліцензії (в разі якщо така діяльність підлягає ліцензуванню) на право займатися відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців), Учасником ТОВ «Дидактиклаб» не надано копій вищезгаданих документів або пояснення щодо ненадання.
Просимо дискваліфікувати ТОВ «Дидактиклаб» як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які безпосередньо будуть залученні до виконання зобов'язань по договору, цілком відповідає вимогам тендерної документації, оскільки в Додатку 2 тендерної документації не була зазначена вимога, щодо обов’язкової наявності комп’ютерних спеціалістів.
Щодо наявності аналогічних договорів тендерною документацією Додатком 2 не вимагалась наявність аналогічного договору укладеного в результаті проведення тендерної процедури з організацією/установою державної форми власності. У складі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ДИДАКТИКЛАБ» надав аналогічний договір на постачання ноутбуків та багатофункціональних пристроїв, що відносяться до комп’ютерної техніки.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ДИДАКТИКЛАБ» у складі своєї пропозиції надано Інформаційну довідку про відсутність ліцензії (Вих. №14 від 19.04.2019 року). Законодавство України не передбачає ліцензування даного вида господарської діяльності.
Отже документація ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ» відповідає вимогам тендерної документації.
Вами, як Замовником, до проведення торгів визначено вимоги, яких мали дотримуватися без виключення всі учасники закупівлі і сам Замовник.
Саме Вами зазначена вимога: «Характеристики Обладнання мають бути не нижче визначених у Таблиці та вказуватись в пропозиціях учасників торгів З ЧІТКИМ ВИЗНАЧЕННЯМ МАРКИ, МОДЕЛІ та АРТИКУЛУ кожної складової (ВСІХ СКЛАДОВИХ згідно таблиці).»
Ви не можете заперечувати, що в складі тендерної пропозиції Учасник потрібної інформації НЕ зазначив. Таким чином Учасник не дотримав вимоги: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної частини тендерної документації»
На даний момент Ви суперечите собі, відмовляєтеся від власних вимог, намагаючись запевнити нас, що надання листа від виробника персонально Замовнику ЗА МЕЖАМИ системи Прозоро з інформацією, яка мала бути в складі пропозиції Учасника, є чесним виконанням вимог Замовника.
Додаткові сторонні документи на мали братися Замовником до уваги, зважаючи на умови, що Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ ЇЇ ПОДАННЯ без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
І в будь-якому разі сам виробник не повідомляє, яка пам’ять буде встановлена в комп’ютери, що залишає Замовника у подальшому невіданні щодо комплектуючих.
Просить Замовника дотримуватися с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання.
Просимо дискваліфікувати ТОВ «Дидактиклаб» як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Залишаємо за собою право у разі не задовільного рішення звернутися за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України та Північного офісу Держаудитслужби.
Також розглянувши пропозиції ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ» та ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»: визначено:
Процесор запропонований ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ» має кращі характеристики від процесору, що був запропонований ТОВ «ПРОТЕХ ІТ Україна», а саме:
Найменування позиції, що пропонується до постачання ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ» Найменування позиції, що пропонується до постачання ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ УКРАЇНА»
Intel Pentium G5400 Intel Pentium G4650
Тактова частота: 3,7 ГГц Тактова частота: 3,5 ГГц
Кеш пам’ять 3-го рівня: 4096 Кб Кеш пам’ять 3-го рівня: 3072 Кб
Покоління: 8-е (Coffee Lake) Покоління: 7-е (Kaby Lake)
IC1801 500W GameMax (ET-205-400W)
Блок живлення: 500 Вт Блок живлення: 400 Вт
Окрім того, материнська плата GIGABYTE GA-H110-D3A, що пропонується до постачання у складі системного блоку ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не підтримує роботу оперативної пам’яті з частотою 2666MHZ, яка була запропонована у складі пропозиції (Оперативна пам'ять DDR4 4GB 2666MHZ Patriot (PSD44G266682)). Посилання на офіційний інтернет ресурс виробника материнської плати https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-H110-D3A-rev-10#sp
Процесор Intel Pentium G4560, що пропонується до постачання у складі системного блоку ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не підтримує роботу оперативної пам’яті з частотою 2666MHZ, яка була запропонована у складі пропозиції. Посилання на офіційний інтернет ресурс виробника процесору https://ark.intel.com/content/www/us/en/ark/products/97143/intel-pentium-processor-g4560-3m-cache-3-50-ghz.html
Враховуючи вище зазначену інформацію Відділ освіти Обухівської РДА хоче закупити більш якісніший товар.
Отже документація ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ» відповідає вимогам тендерної документації.
Ви не можете міняти умови закупівлі після проведення торгів, а також брати до уваги документи, що були представлені після закінчення періоду подачу пропозицій. Це суперечить принципам здійснення закупівлі, створює перепони добросовісній конкуренції серед учасників.
Нагадуємо, що на момент розкриття пропозицій Ви не мали жодної інформації стосовно материнської плати та оперативної пам’яті, що були запропоновані ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ» і на сьогоднішній день досі невідомою залишається оперативна пам’ять. Тож доволі некоректним з Вашого боку є порівняння нашої пропозиції та пропозиції Учасника ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ», оскільки наразі йдеться все ж про нинішнього Учасника-переможця.
Проте в свій захист зазначимо, що технічне завдання Замовника містило певні вимоги стосовно процесору і наша пропозиція даним вимогам відповідає; стосовно блоку живлення 500 ВТ – так, це більше, ніж 400 ВТ, одначе технічне завдання знов таки не вказувало на конкретні показники, тож наша пропозиція відповідає вимогам.
Щодо зауважень про несумісність запропонованої нами оперативної пам’яті із зазначеними процесором та материнською платою, маємо повідомити, що все співпрацюватиме, просто оперативна пам’ять буде працювати на тих частотах, які будуть максимально допустимі процесором та материнською платою. (при цьому параметри відповідатимуть технічним вимогам),
Просимо дискваліфікувати ТОВ «Дидактиклаб» як Учасника, який не надав у складі пропозиції всієї необхідної інформації, чим не виконав вимог Замовника, тож пропозиція якого відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з цього, не зазначення артикулу та моделі оперативної пам’яті, не є вагомою
підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції. Крім того відповідно до п. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до підприємств відповідно до їх компетенції, що було здійснено на момент розгляду пропозицій учасника ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ»
Отже документація ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ» відповідає вимогам тендерної документації.
Ваша відповідь суперечить тендерній документації цієї закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому.
В Додатку №3 до Тендерної документації в таблиці міститься Назва обладнання «Персональний комп'ютер форм-фактора десктоп у такому складі:», а сусідній стовпчик містить перелік складових , серед яких, зокрема, знаходиться оперативна пам'ять. Тож в межах тендерної документації Замовника оперативна пам’ять визначена як складова обладнання, що закуповується.
Під таблицею жирним шрифтом виділена вимога:
Характеристики Обладнання мають бути не нижче визначених у Таблиці та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки, моделі та артикулу КОЖНОЇ СКЛАДОВОЇ (ВСІХ СКЛАДОВИХ ЗГІДНО ТАБЛИЦІ).
Вимога Замовника не виконана - Учасником ТОВ «Дидактиклаб» вся необхідна інформація В СКЛАДІ тендерної пропозиції НЕ ЗАЗНАЧЕНА.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель має відбуватися через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі». Серед зазначених принципів є принцип недискримінації учасників.
Тож ми наголошуємо на проханні дискваліфікувати ТОВ «Дидактиклаб» як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-13-000072 ● f6139e8a99c442f5964db9f2718a5f29
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2019 12:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2019 №115
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-04-11-000801-a 11.04.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Північним офісом держаудитслужби повідомлено про порушення п.13 ч.2 ст.22 Закону, а саме не зазначено в п.1 Розділу Подання та розкриття тендерної пропозиції ТД, кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Відділ освіти Обухівської РДА повідомляє, що в п.1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» ТД зазначено: «кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення торгів в електронній системі закупівель». Отже, ТД має відсилочне положення на оголошення про проведення торгів в питання визначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В Оголошенні про проведенні торгів визначено, що кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 26.04.2019 року. Зазначена конструкції тендерної документації не протирічить вимогам діючого законодавства, а тому порушення п.13 ч.2 ст.22 Закону не знаходить свого підтвердження. Проведеним аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що положення тендерної документації, а саме додатку № 4 до ТД, до яких вносились зміни 18.04.2019, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останньому додатку № 4 до ТД, опублікованому 18.04.2019, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону. В додатку №4 до ТД не були відображені зміни у вигляді закреслених даних, в зв’язку з додаванням додаткових пунктів до проекту договору, а саме : п. 3.5; п. 3.6.,а не заміною існуючого тексту на новий. Тому дані зміни відображені у вигляді нової редакції без закреслених даних. У Висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено, що учасником ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» подано вимогу про усунення порушення щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, яка оприлюднена 17.05.2019 за номером UA-2019-04-11-000801-a.a5. При цьому Замовником не надано відповідь на вищевказану вимогу, чим порушено ч. 1 ст. 32 Закону, а саме замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. В свою чергу зазначаємо, що запитання надане учасником ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 17.05.19р. було аналогічного змісту запитанню від учасника на передодні 13.05.2019 р. Відділом освіти була долучена відповідь 15.05.2019 р. 18.05.2019 р. (субота) період прийому оскаржень щодо кваліфікації учасника вже минув та відповідно з 20.05.2019 р. відділ освіти Обухівської РДА мав право підписувати договір, тому на дане запитання не було надано відповідь. У Висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено, що Замовником порушено ч.1 ст.10 Закону, у зв’язку з тим, що не було опубліковано додатки 2 та 3 до Договору. Відділ освіти Обухівської РДА повідомляє, що наразі дані додатки опубліковані в системі. При цьому, ч.1 ст.10 Закону передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, в тому числі, інформацію про договір про закупівлі. Зазначена норма не містить прямого посилання про необхідність опублікування додатків до договору про закупівлі, а тому, зазначені додатки не було опубліковано Замовником одночасно з Договором. Проте, з огляду на зауваження Північного офісу держаудитслужби, додатки 2 та 3 до Договору наразі опубліковані. У Висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено, що Замовником в порушення п.4 ч.1 ст.30 Закону не було відхилено тендерну пропозицію учасника/переможця, оскільки вона не відповідала ТД, виходячи з наступних підстав: - в складі пропозиції переможця надано «Інформаційну довідку про відсутність ліцензії» від 19.04.2019 №14, в якій відсутнє посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути), що вимагалося згідно в додатку №2 до ТД; - в складі пропозиції переможця в наданій «Інформаційній довідці про відсутність підстав для відхилення пропозиції торгів учасника, зазначених у статті 17 Закону» від 19.04.2019 №7 відсутні посилання на відкриті реєстри, що вимагалися згідно приміток в додатку №2 до ТД. У примітці до розділу Інші документи додатку №2 до ТД зазначено, що якщо учасник торгів не в змозі надати будь-який документ (довідку), який вимагається замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам, він повинен надати довідку, в якій вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути). Діюче законодавство України передбачає певні види діяльності, які підлягають ліцензуванню. У випадку провадження таких видів діяльності, суб’єкт господарювання має отримати відповідну ліцензію. ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ» не здійснює діяльності, яка потребує дозволу (ліцензії) на право займатися відповідною діяльністю, про що і було повідомлено останнім в «Інформаційній довідці про відсутність ліцензії» від 19.04.2019 №14. Відповідна норма закону, яка надає право суб’єкту господарювання здійснювати діяльність без ліцензії, відсутня. Проте, є відповідні норми закону, які зобов’язують суб’єктів господарювання отримувати ліцензії у випадках провадження ліцензійних видів діяльності. ТОВ «ДИДАКТИКЛАД» таких видів діяльності не проваджує, про що і повідомив у довідці. Відтак, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника були відсутні. В «Інформаційній довідці про відсутність підстав для відхилення пропозиції торгів учасника, зазначених у статті 17 Закону» від 19.04.2019 №7 відсутня інформація, яка може бути підтверджена відкритими реєстрами, адже інформація в довідці стосується питань відсутності інформації, а не її наявності. Відкриті реєстри України мають лише ті опції, які дозволяють підвереджувати наявну в них інформацію, а не підтверджувати відсутню в них інформацію. Наприклад, неможливо підтвердити відкритими реєстрами інформацію про банкрутство, у разі, якщо відносно суб’єкта господарювання відсутня інформацію про банкрутство. В іншому аспекті, ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ» підтверджував інформацію, надану у довідці документами, долученими до тендерної пропозиції. Наприклад, інформацію у довідці щодо відсутності події засудження за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено, ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ» підтвердив довідкою департаменту інформатизації Міністерства внутрішніх справ №19128532690900963103. Відтак, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника були відсутні.
2019-07-16 17:16:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення ч. 1 ст. 32 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2019 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" |
2 638 944,00
UAH з ПДВ
|
2 623 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
2 639 343,84
UAH з ПДВ
|
2 624 196,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" |
2 798 880,00
UAH з ПДВ
|
2 638 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" #42831727 |
Переможець |
2 623 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2019 14:27
|
Дод.Угода 1.56.pdf | зміни до договору |
09 липня 2019 14:25
|
ПРОТОКОЛ дод угода..docx | зміни до договору |
09 липня 2019 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2019 11:09
|
Договір 212.pdf | укладений |
29 травня 2019 10:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару. Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 212 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |