Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-04-11-000782-a d129a5969c9c43ca850e84f9d0ec850b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Мамай

+380958161042 urist1901@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02013165
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ ЛЕВАНЕВСЬКОГО будинок 26
Контактна особа: Алла Мамай
+380958161042
urist1901@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2019 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 14:28
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
187 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Леваневського, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 квітня 2019 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 10:58
Проект договору.docx
11 квітня 2019 10:57
Тендерна документація_ноутбуки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 12 квітня 2019 12:25
Дата відповіді: 15 квітня 2019 11:46
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вдячні за Ваше запитання на яке повідомляємо наступне:
1. Вимоги до операційної системи, визначені в «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», передбачають наявність:
«- попередньо встановлена ліцензійна операційна система
- з безкоштовними оновленнями
- з підтримкою платформи х64
- з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією
… »
Дана вимога передбачає оригінальність (легальність) продукту.

2. Вимоги до пропозиції Учасника визначені в «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагають чіткого вказання моделі «Пропозиція Учасника має містити чітке вказання моделі запропонованого товару для можливості складання звіту про відповідність запропонованої моделі технічним вимогам предмету закупівлі.», крім того пропозиції що не мають чіткого вказання моделі будуть відхилені замовником «Пропозиція Учасника, що не містить чіткого вказання моделі запропонованого товару – буде відхилена Замовником».

Також хочемо зазначити що під час отримання товару, у разі необхідності, буде здійснена перевірка ноутбуків на відповідність технічним вимогам, у тому числі звернення до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням відповідності програмного ліцензійного забезпечення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-11-000782-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 17 квітня 2019 11:08
щодо власного сервисного
Прохання замовника привести тендерну документацію у відповідність, оскільки є відповідні порушення Закону України у вимогах, а саме: Дискримінаційна вимога щодо територіального обмеження учасників Постачальник повинен мати власний сервісний цент у м. Суми порушує Законодавство, обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників. Статею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено головні принципи державних закупівель, а саме - максимальна економія, недискримінація учасників, запобігання зловживанням. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, крім іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, вимоги, встановлені ст. 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції. Отже, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають власний сервісний центр гарантійного та післягарантійного обслуговування в місті Суми, що є дискримінаційним до інших учасників, які змогли б виконати вказану вище вимогу шляхом залучення (оренди тощо) такого центру у місті. Якщо ця вимога необхідна для належного гарантійного обслугогування техніки, то раціональніше викласти вимоги щодо строків усунення несправності, гарантійних витрат учасника тощо. Будь-ласка, приведіть тендерну документацію у відповідність нормам Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2019 15:43
Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог щодо потенційних Учасників. Що стосується вимоги у формі наявності власного сервісного центру в м. Суми, то це є обов’язковою і цілком обґрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», користуючись, зокрема, положенням п. 3 ст. 22, яка дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне.

Існують реальні ризики, які підтверджуються попереднім досвідом, що Постачальники, які знаходяться в інших містах не забезпечать належного рівня виконання гарантійних зобов’язань (час реагування на гарантійну заявку не відповідав вимогам, не була надана тимчасова заміна на час перебування обладнання у сервісному центрі постачальника та ін.), або виконання таких зобов’язань потребувало додаткових витрат часу та оплати транспортних витрат зі сторони Замовника (відправка обладнання у інші міста).

Крім того, були випадки, коли Учасники із інших міст укладали фіктивні договори із будь-якими фізичними або юридичними особами у місті Замовника, що призводило до відмови останніх у гарантійному обслуговування, так як ніяких юридичних зобов’язань треті особи перед Замовником не мають, що, у свою чергу, призводило до додаткових витрат часу та витрат на транспортування.

Вищезазначене призводило до зупинки робочого процесу лікарів та збільшення статей витрат місцевого та державного бюджету для вирішення гарантійних питань. Слід також зазначити, що в рамках медичної реформи робота лікаря стає неможливою без наявності працюючого ноутбука (комп’ютера, планшета), тому – саме час реакції та якість надання гарантійного та післягарантійного обслуговування має для нас, як Замовника, вирішальне значення.

Крім того, як показує досвід, після оплати поставлених товарів стає вкрай важко впливати на Постачальника при невиконанні ним, або несвоєчасному, неякісному виконанні своїх гарантійних зобов’язань особливо дистанційно.

Враховуючи необхідність забезпечення безперервного лікувального процесу, Замовнику необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування обладнання, що закуповується. Саме тому – наявність сервісного центру Учасника (Постачальника) саме в нашому місті, який буде в повній мірі нести відповідальність за поставлений товар з дотриманням необхідних строків реагування на гарантійну заявку, на нашу думку, є запорукою безперебійної роботи обладнання, і як наслідок – лікувального процесу.

У зв’язку з вищевикладеним, тендерним комітетом будуть відхилені пропозиції Учасників, які не матимуть сервісного центру в м. Суми.

Номер вимоги: UA-2019-04-11-000782-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Компанія "Сервіс Солушнс", Код ЄДРПОУ:39293583
Дата подання: 20 травня 2019 15:03
Оскарження на рішення кваліфікації по учаснику "ТОВ Проксіма-сервіс"
Добрий день!
Просимо вас розглянути підсумки рішення вибору постачальника по тендеру UA-2019-04-11-000782-а предмета торгів 30210000-4 Машини для Обробка даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери) який проводив Замовник «ВІДДІЛ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», на основі якого переможцем визначили ТОВ «Проксіма-сервіс», в "Тендерної документації " якого немає такої моделі ноутбука Lenovo V130-15IKB за кодом 81HN00NЕRА і привласнити рішення про переможця «ТОВ Проксіма-сервіс» недійсним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2019 08:23
Доброго дня!
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне: під час розгляду тендерної пропозиції першого учасника ТОВ «Проксіма-сервіс», цінова пропозиція якого була найменшою, було розглянуто, зокрема:
1. інформаційний лист від ТОВ «Леново Юкрейн» (код ЄДРПОУ 39453551) – офіційного представника виробника комп’ютерного обладнання компанії Lenovo, зокрема, в Україні, яким засвідчує технічні характеристики ноутбуку Lenovo V130-15IKB (81HN00NERA);
2. лист авторизації від 25 квітня 2019 року від ТОВ «Леново Юкрейн» – офіційного представника виробника комп’ютерного обладнання компанії Lenovo, зокрема, в Україні, яким авторизує ТОВ «Проксіма-сервіс», у частині, що стосується товарів, вироблених компанією Lenovo.
Вищезазначені документи, підтверджують не тільки про наявність такої моделі ноутбуку, а й про фактичну можливість ТОВ «Проксіма-сервіс» здійснити поставку необхідної кількості таких ноутбуків.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що підстава, яка викладена у Вашій вимозі, є необґрунтованою, а тому, не може бути підставою для визнання рішення про оголошення переможця ТОВ «Проксіма-сервіс» недійсним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проксіма-сервіс 2 859 753,60
UAH з ПДВ
2 799 683,59
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Сервіс Солушнс" 2 860 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 2 917 200,00
UAH з ПДВ
2 917 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 18:47
Тендерна пропозиція
26 квітня 2019 20:07
17.Витяг ЄДР.pdf
26 квітня 2019 20:07
16.Копія Статуту .pdf
26 квітня 2019 20:07
2.Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2019 20:07
1.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 16:17
Технічні вимоги.PDF
26 квітня 2019 16:17
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
26 квітня 2019 16:17
Статут.pdf
26 квітня 2019 16:17
СЕС_602-123-20-3_39142.pdf
26 квітня 2019 16:17
СЕС_602-123-20-3_16277.pdf
26 квітня 2019 16:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
26 квітня 2019 16:17
Наказ.pdf
26 квітня 2019 16:17
Лист-згода.PDF
26 квітня 2019 16:17
Інформація про ТОВ КСС.PDF
26 квітня 2019 16:17
Договір оренди.PDF
26 квітня 2019 16:17
Довідка про корупцію.PDF

Публічні документи

26 квітня 2019 18:41
UA.032.СС.0367-17.jpg
26 квітня 2019 18:41
2018 СЭС_602-123-20-3_39142.pdf
26 квітня 2019 18:41
2017 decl REE_UA.032.D.00708-17 002.jpg
26 квітня 2019 18:41
2017 decl REE _UA.032.D.00708-17 001.jpg
26 квітня 2019 18:41
2017 decl EMC_UA.032.D.00709-17 002.jpg
26 квітня 2019 18:41
2017 decl EMC_UA.032.D.00709-17 001.jpg
26 квітня 2019 18:41
Статут Комел 2018.pdf
26 квітня 2019 18:41
Реєстр документів.PDF
26 квітня 2019 18:41
Протокол 2015.pdf
26 квітня 2019 18:41
Ліцензування.pdf
26 квітня 2019 18:41
Лист-згода.PDF
26 квітня 2019 18:41
згода щодо умов дого.PDF
26 квітня 2019 18:41
Довідка про МТБ.PDF
26 квітня 2019 18:41
Відомість статистики.pdf
26 квітня 2019 18:41
Виписка ЕДР 2015.pdf
26 квітня 2019 18:41
аналог договір.PDF
26 квітня 2019 18:41
Тендерна пропозиція.PDF
26 квітня 2019 18:41
Проект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проксіма-сервіс

ТОВ "Компанія "Сервіс Солушнс"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Проксіма-сервіс
#37524487
Переможець 2 799 683,59
UAH з ПДВ
20 травня 2019 13:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проксіма-сервіс
#37524487
2 799 683,59
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2019 13:43
ДУ № 2 Д 48.PDF зміни до договору
14 серпня 2019 13:38
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 16:09
ДУ № 1 Д 48.pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:54
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 13:27
Договір № 48_06.06.2019.pdf укладений
07 червня 2019 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку здійснення поставки Товарів у зв’язку з неможливістю Постачальника виконати свої зобов’язання щодо поставки товарів у строк до 01 липня 2019 року в результаті виникнення об’єктивних обставин (підстава: пп. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку здійснення поставки Товарів у зв’язку з неможливістю Постачальника виконати свої зобов’язання щодо поставки товарів у строк до 12 серпня 2019 року в результаті виникнення об’єктивних обставин (підстава: пп. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML