Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
3843 Детектори та аналізатори (Закупівля аналізатора спектра типу FSV40, або еквівалент, із зовнішніми змішувачами до 110ГГц)
3843 Detection and analysis apparatus (Procurement of spectrum analyser of FSV40 type or an equivalent with external mixers up to 110 GHz)
3843 Detection and analysis apparatus (Procurement of spectrum analyser of FSV40 type or an equivalent with external mixers up to 110 GHz)
Очікувана вартість
6 750 000,00 UAH
UA-2019-04-11-000322-a ● c6cbfbd8d65542fabe7622f06a0cb1e3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
Код ЄДРПОУ: | 01181765 |
Вебсайт: | http://www.ucrf.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151 |
Контактна особа: |
Віталій Іванович Ілюк +380444228236 iliuk@ucrf.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Ярошенко Євген Іванович +380444428189 yaroshenko@ucrf.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Ukrainian State Centre of Radio Frequencies |
National ID: | 01181765 |
Contact point: |
Ilyuk Vitaliy +380444228236 iliuk@ucrf.gov.ua |
Additional contacts: |
Ярошенко Євген Іванович +380444428189 yaroshenko@ucrf.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2019 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2019 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2019 17:30 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 14:55 |
Очікувана вартість: | 6 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 67500 UAH |
Publication date: | 11 квітня 2019 09:51 |
Enquiries until: | 04 травня 2019 17:30 |
Complaints submission until: | до 10 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 травня 2019 17:30 |
Information
Estimated total value: | 6 750 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 67 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Закупівля аналізатора спектра типу FSV40, або еквівалент, із зовнішніми змішувачами до 110ГГц
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, Київ, м. Київ, проспект Перемоги,151
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Procurement of spectrum analyser of FSV40 type or an equivalent with external mixers up to 110 GHz
CPV: 38430000-8
Період постачання:
з 03 червня 2019 по 01 жовтня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2019 09:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2019 09:51 |
Проект договору Аналізатор типу FSV40.docx | |
11 квітня 2019 09:51 |
ТД Аналізатор спектра типу FSV40 №2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-11-000322-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 15 квітня 2019 09:59
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-04-11-000322-a предмет закупівлі 3843 ДЕТЕКТОРИ ТА АНАЛІЗАТОРИ (ЗАКУПІВЛЯ АНАЛІЗАТОРА СПЕКТРА ТИПУ FSV40, АБО ЕКВІВАЛЕНТ, ІЗ ЗОВНІШНІМИ ЗМІШУВАЧАМИ ДО 110ГГЦ).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у формі однієї з таких гарантій: Електронна банківська/страхова гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у формі однієї з таких гарантій: Електронна банківська/страхова гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2019 17:00
Згідно з п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно ст. 24. Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
В тендерній документації повинні бути зазначені умови надання забезпечення, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Пунктом 8 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Зазначеними нормами не обмежено право Замовника визначати вид забезпечення тендерної пропозиції.
Тому, з метою залучення до закупівлі більш широкого кола учасників та дотримання такого принципу публічних закупівель як недискримінація учасників у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі однієї з таких гарантій:
1) електронної банківської гарантії з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку;
2) електронної страхової гарантії з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої особи страхової компанії.
Відповідно ст. 24. Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
В тендерній документації повинні бути зазначені умови надання забезпечення, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Пунктом 8 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Зазначеними нормами не обмежено право Замовника визначати вид забезпечення тендерної пропозиції.
Тому, з метою залучення до закупівлі більш широкого кола учасників та дотримання такого принципу публічних закупівель як недискримінація учасників у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі однієї з таких гарантій:
1) електронної банківської гарантії з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку;
2) електронної страхової гарантії з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої особи страхової компанії.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 травня 2019
Найменування: | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
Код ЄДРПОУ: | 01181765 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТриА-нет" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОТЕЛ СІСТЕМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "НВО "РОМСАТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2019 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТриА-нет" |
6 648 750,00
UAH з ПДВ
|
6 321 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВО "РОМСАТ" |
6 700 000,00
UAH з ПДВ
|
6 339 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТриА-нет" #33496996 |
Переможець |
6 321 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2019 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 15:41
|
Звіт по дог. №232 ТриА-нет.PDF | укладений |
25 жовтня 2019 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2019 15:53
|
Дог№232_ТриА-нет.PDF | укладений |
25 червня 2019 15:52
|